quote:
Even wel netquote:
Viesmadquote:Op woensdag 4 november 2020 11:40 schreef jameshond7 het volgende:
jezus laat gewoon de lapo'er een nieuw topic openen man
Neequote:
NOS.nlquote:Op woensdag 4 november 2020 11:40 schreef Super-B het volgende:
Heeft iemand een link om de live resultaten te kunnen volgen?
Kijk aardappelhoofd op Youtubequote:Op woensdag 4 november 2020 11:40 schreef Super-B het volgende:
Heeft iemand een link om de live resultaten te kunnen volgen?
Nee.quote:
Je kunt je ook om belangrijkere dingen druk makenquote:Op woensdag 4 november 2020 11:40 schreef jameshond7 het volgende:
jezus laat gewoon de lapo'er een nieuw topic openen man
quote:Op woensdag 4 november 2020 11:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb wel een hazenslaapje gedaan van 3,5 uur, maar het voelt wel zo
quote:
Echte bazen zijn julliequote:
Jawel hoorquote:
Zegt degene die in spanning zit te wachten omdat hij zo snel mogelijk een nieuw topic wil openen, doe gewoon normaal zegquote:Op woensdag 4 november 2020 11:41 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Je kunt je ook om belangrijkere dingen druk maken
Lijkt het wel opquote:
wow met 94% van de getelde stemmen..quote:
Vroege Ochtenddienstquote:
Geloof ik niet🤔🥱😪😴quote:
NV en MI hebben nog maar heel weinig stemmen geteld.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:44 schreef phpmystyle het volgende:
Toch vetrouwen op overwinnig trump, de meeste stemmen zijn geteld en hij staat in de batlegrounds ettelijke procenten voor. wisconson is probleem.
quote:Op woensdag 4 november 2020 11:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Had bush de popular vote niet, en hebben ze lagn ruzie gehad over florida.
Zie ook Get me Roger Stone (Netflix rond 43:00) wat Roger Stone deed in Florida en de dagen na de verkiezing in 2000.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:36 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wat was er in 2000 dan? Dat heb ik niet gevolgd
Nee.quote:
Ze tweette een half uur geleden dat alles om 6am ET geteld zou zijn, dus nog 15 min.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:44 schreef phpmystyle het volgende:
Wanneer gaat wisconsin verder tellen?
NV is niet belangrijk, zolang mi of pa maar niet uit handen valt. anders is het over voor trumpquote:Op woensdag 4 november 2020 11:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
NV en MI hebben nog maar heel weinig stemmen geteld.
Gewoon gelijkspel. Penalties nemen daarna.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:45 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Nee.
Maar stel Biden pakt Nevada (wat logisch lijkt), en hij pakt Wisconsin (waar hij nu een nipte voorsprong heeft). Dan moet hij nog een staat erbij pakken. Want hij heeft dan 254 kiesmannen. North Carolina zou hij dan het meest logische zijn, want de voorsprong van Trump is daar het kleinst.
Maar dan kom je nog steeds op 269 kiesmannen uit. Noth Carlina heeft er 15.
Maar in MIchigan is het aandeel dat nog komt het grootst, en Georgia wordt ook nog op plekken in Bidens voordeel geschat - dat zou wel een stunt zijn trouwens.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:45 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Nee.
Maar stel Biden pakt Nevada (wat logisch lijkt), en hij pakt Wisconsin (waar hij nu een nipte voorsprong heeft). Dan moet hij nog een staat erbij pakken. Want hij heeft dan 254 kiesmannen. North Carolina zou hij dan het meest logische zijn, want de voorsprong van Trump is daar het kleinst.
Maar dan kom je nog steeds op 269 kiesmannen uit. Noth Carlina heeft er 15.
41,3%quote:Op woensdag 4 november 2020 11:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
Mocht Biden winnen, hoe groot achten jullie de kans dat hij tijdens zijn termijn omvalt?
En dan mogen we nog een week wachten op de laatste poststemmen zeker?quote:Op woensdag 4 november 2020 11:45 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ze tweette een half uur geleden dat alles om 6am ET geteld zou zijn, dus nog 15 min.
NV kan net het verschil maken. Met WI en MI heeft Biden 270, maar zonder NV mist hij er nog een paar.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
NV is niet belangrijk, zolang mi of pa maar niet uit handen valt. anders is het over voor trump
5%quote:Op woensdag 4 november 2020 11:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
Mocht Biden winnen, hoe groot achten jullie de kans dat hij tijdens zijn termijn omvalt?
Dit heeft iedereen allang ingecaculeerdquote:Op woensdag 4 november 2020 11:46 schreef einzeinz het volgende:
Ai, Arizona gaat naar Biden en het dreigt ook Nevada binnen te rijven. Slecht nieuws voor Trump!
ohquote:Op woensdag 4 november 2020 11:46 schreef einzeinz het volgende:
Ai, Arizona gaat naar Biden en het dreigt ook Nevada binnen te rijven. Slecht nieuws voor Trump!
quote:Op woensdag 4 november 2020 11:48 schreef Collide het volgende:
[..]
Dit heeft iedereen allang ingecaculeerd
quote:Op woensdag 4 november 2020 11:45 schreef Mikeytt het volgende:
Oh wauw, Unibet zet Trump nu lager in.
Biden 1.8 x
Trump 2.0 x
Nevada wint Biden wel Zeker. In Clark (Las Vegas) en Washoe counties zijn pas 2/de geteldquote:Op woensdag 4 november 2020 11:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
NV kan net het verschil maken. Met WI en MI heeft Biden 270, maar zonder NV mist hij er nog een paar.
Als je ziet welke counties nog stemmen moeten afgeven kan het nog alle kanten op. Zijn voornamelijk Blauwe counties met 70% voor Biden.quote:
Waarom verbaas je je daarover?quote:Op woensdag 4 november 2020 11:45 schreef Mikeytt het volgende:
Oh wauw, Unibet zet Trump nu lager in.
Biden 1.8 x
Trump 2.0 x
Omdat het net nog andersom was.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:49 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Waarom verbaas je je daarover?
Biden houdt het niet langer dan een jaar vol.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
? De grootste blauwe counties zijn vrijwel rondquote:Op woensdag 4 november 2020 11:49 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Als je ziet welke counties nog stemmen moeten afgeven kan het nog alle kanten op. Zijn voornamelijk Blauwe counties met 70% voor Biden.
10 minuten geleden was het gefliptquote:Op woensdag 4 november 2020 11:49 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Waarom verbaas je je daarover?
je bent de enigequote:Op woensdag 4 november 2020 11:50 schreef VeX- het volgende:
Ben ik de enige die zich niet aan de indruk kan onttrekken dat er wel haast op enige schaal gesjoemeld is deze verkiezingen? Ik vind het Amerikaanse systeem sowieso behoorlijk schimmig, maar nu nog meer dan anders. Het voelt niet helemaal als zuivere koffie. Alsof je fraude niet goed kan uitsluiten.
combinatie van getelde stemmen en exit-polls in de gebieden die nog niet zijn geteld, denk ik zo.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:50 schreef Viesdik het volgende:
Kan iemand mij het volgende uitleggen?
84% van de stemmen in Arizona zijn geteld.
Dat zijn het aantal stemmen 2.765.806 (waarvan 1,410,977 voor biden en 1,317.468 voor trump)
16% van die 2,7 miljoen is nog steeds 526.820 stemmen die geteld moeten worden
Hoe kan het dan zijn dat Arizona dan toch al aan Biden is toegekend?
Arizona telt 15 counties terwijl verreweg de drukte county (Maricopa)
Maricopa telt 4,485 miljoen inwoners (haal daar de kiesgerechtigden vanaf) dus zeg maar 3,4 miljoen ?!?
Hoe kan het dus zijn dat deze staat al aan Biden is toegekend?
[ afbeelding ]
Op dit momentum lijkt Biden steeds meer momentum te krijgen.quote:
Democratische steden moeten nog geteld wordenquote:Op woensdag 4 november 2020 11:50 schreef Viesdik het volgende:
Dat zijn het aantal stemmen 2.765.806 (waarvan 1,410,977 voor biden en 1,317.468 voor trump)
Maricopa telt 4,485 miljoen inwoners (haal daar de kiesgerechtigden vanaf) dus zeg maar 3,4 miljoen ?!?
Hoe kan het dus zijn dat deze staat al aan Biden is toegekend?
[ afbeelding ]
Heel dat stemmen per post zal hoe dan ook een naar luchtje aan blijven hangen ja...quote:Op woensdag 4 november 2020 11:50 schreef VeX- het volgende:
Ben ik de enige die zich niet aan de indruk kan onttrekken dat er wel haast op enige schaal gesjoemeld is deze verkiezingen? Ik vind het Amerikaanse systeem sowieso behoorlijk schimmig, maar nu nog meer dan anders. Het voelt niet helemaal als zuivere koffie. Alsof je fraude niet goed kan uitsluiten.
definieer op grote schaal? en heb je daar ook een onderbouwing voor?quote:Op woensdag 4 november 2020 11:50 schreef VeX- het volgende:
Verwacht zelf ook dat de vice een grotere kans dan ooit heeft om het ergens halverwege over te nemen.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Biden houdt het niet langer dan een jaar vol.
Geloof ik niet. Men doet dit niet voor de eerste keer.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:50 schreef VeX- het volgende:
Niet echt toch, het wordt al jaren gedaan in heel veel staten.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heel dat stemmen per post zal hoe dan ook een naar luchtje aan blijven hangen ja...
Dat gaat nog een hele soap worden dan.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:51 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Het zou zo mooi zijn als Trump straks nog verliest nadat hij in het openbaar de overwinning heeft geclaimd.
Gehoord van Trump?quote:Op woensdag 4 november 2020 11:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heel dat stemmen per post zal hoe dan ook een naar luchtje aan blijven hangen ja...
Volgens de stemmenteller van de NOS is in Michigan 83% geteld en staat Trump 200.000 stemmen voor.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:46 schreef VoMy het volgende:
[..]
Maar in MIchigan is het aandeel dat nog komt het grootst, en Georgia wordt ook nog op plekken in Bidens voordeel geschat - dat zou wel een stunt zijn trouwens.
Waarom?quote:Op woensdag 4 november 2020 11:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De enige reden dat dat zo is is omdat die idioot hier leugenachtige propaganda over heeft verspreid. Er wordt al decennia via de post gestemd en de hoeveelheid fraude is verwaarloosbaar.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Andere bronnen zeggen weer 92 of 94% in Georgia. Het is sowieso een schatting omdat er nog stemmen binnen kunnen komen.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:52 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Volgens de stemmenteller van de NOS is in Michigan 83% geteld en staat Trump 200.000 stemmen voor.
In Georgia is 96% geteld en staat Trump meer dan 100.000 stemmen voor.
Je hoeft niet alle stemmen geteld te hebben om een winnaar uit te roepen.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:50 schreef Viesdik het volgende:
[ afbeelding ]
Niet op zo'n schaal.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:52 schreef VoMy het volgende:
Ze zouden dit eigenlijk elk jaar moeten doenquote:Op woensdag 4 november 2020 11:53 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Maar wie er uiteindelijk ook wint, dit is wel topvermaak. Entertainment delivered.
Een van de redenen dat het tellen van die poststemmen zolang kan duren, is omdat er megaveel controle op zit.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:53 schreef Alfje het volgende:
[..]
De enige reden dat dat zo is is omdat die idioot hier leugenachtige propaganda over heeft verspreid. Er wordt al decennia via de post gestemd en de hoeveelheid fraude is verwaarloosbaar.
Daarom juistquote:Op woensdag 4 november 2020 11:52 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Dat gaat nog een hele soap worden dan.
dan moet je dus wel echt 100% zeker zijnquote:Op woensdag 4 november 2020 11:53 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Je hoeft niet alle stemmen geteld te hebben om een winnaar uit te roepen.
Zelfde met Virginia. Zaten mensen hier te schuimbekken omdat ie aan Biden toegekend was, maar bij sommige staten is dat al overduidelijk na de stemming.
Inderdaad heel vreemd dat democraten tijdens een pandemie gehoor geven aan hun kandidaat om per post te stemmen.quote:
Inderdaad, in plaats van het songfestival ofzo. Veel mooier.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ze zouden dit eigenlijk elk jaar moeten doen
Duindorp en Scheveningen mogen niet meer, maar we kunnen nu wel elke 4 jaar een andere brand bekijken.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:54 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Daarom juistDat hele land wordt een soort uit de hand gelopen palletbrand dan. Erg vermakelijk om naar te kijken vanaf gepaste afstand.
Fulton Countie bijv. nog niet. Maar als ik de kaart zie staat ongeveer alles op 100% terwijl er blijkbaar nog wel 6% van de stemmen geteld moet wordenquote:Op woensdag 4 november 2020 11:50 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
? De grootste blauwe counties zijn vrijwel rond
Trumpquote:Op woensdag 4 november 2020 11:52 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Volgens de stemmenteller van de NOS is in Michigan 83% geteld en staat Trump 200.000 stemmen voor.
In Georgia is 96% geteld en staat Trump meer dan 100.000 stemmen voor.
het is niet zo dat als een nieuwszender een staat toekent aan een president, dit ook echt zo is natuurlijk...quote:Op woensdag 4 november 2020 11:54 schreef Viesdik het volgende:
[..]
dan moet je dus wel echt 100% zeker zijn
Dat hele post-stemmen is natuurlijk ernstig fraudegevoelig, voor beide kanten trouwens.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:50 schreef VeX- het volgende:
quote:Op woensdag 4 november 2020 11:47 schreef VoMy het volgende:
[..]
En dan mogen we nog een week wachten op de laatste poststemmen zeker?
quote:
Wat dus helaas niet altijd gebeurd door extra vertragingen bij USPS.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:56 schreef VoMy het volgende:
[..]
Te laat binnenkomen is in de meeste staten helemaal nog niet mogelijk. Er is vaak uitloop van een paar dagen, als ie maar op tijd verstuurd is.
En daar gaat het Trump ook om, denk ik. Die is bang dat post stemmen die te laat zijn binnengekomen, nu alsnog meegeteld gaan worden.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:54 schreef VoMy het volgende:
[..]
Een van de redenen dat het tellen van die poststemmen zolang kan duren, is omdat er megaveel controle op zit.
een pandemie is niet normaalquote:Op woensdag 4 november 2020 11:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet op zo'n schaal.
En ik vind het gewoon raar, heb dat van het begin af aan al gezegd. Zal vast wel allemaal goed verlopen verder, maar dit moeten ze vooral niet de standaard maken.
Nah, als Trump wint is er meer topvermaak. Links die wereldwijd weer mentaal doordraait, prachtige beelden. Wint Biden dan zal het vooral links zijn die zich weer massaal meldt op het internet om vooral te provoceren en mensen uit te schelden, dat lijkt mij toch minder leuk.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:53 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Maar wie er uiteindelijk ook wint, dit is wel topvermaak. Entertainment delivered.
Vorige verkiezingen werden ook tientallen miljoenen stemmen per post uitgebracht en toen was het zeker wel ok?quote:Op woensdag 4 november 2020 11:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
kun je dat onderbouwen? ze doen het al decennia in de VS en er is dus ook al decennia lang onderzoek naar gedaan... alle onderzoeken geven aan dat de kans of fraude verwaarloosbaar is.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat hele post-stemmen is natuurlijk ernstig fraudegevoelig, voor beide kanten trouwens.
Te laat binnenkomen is in de meeste staten helemaal nog niet mogelijk. Er is vaak uitloop van een paar dagen, als ie maar op tijd verstuurd is.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:55 schreef Fargo het volgende:
[..]
En daar gaat het Trump ook om, denk ik. Die is bang dat post stemmen die te laat zijn binnengekomen, nu alsnog meegeteld gaan worden.
Op zich zorgt Trump wel voor een topshow, maar ik zie toch liever iemand die toerekeningsvatbaar is.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:56 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Nah, als Trump wint is er meer topvermaak. Links die wereldwijd weer mentaal doordraait, prachtige beelden. Wint Biden dan zal het vooral links zijn die zich weer massaal meldt op het internet om vooral te provoceren en mensen uit te schelden, dat lijkt mij toch minder leuk.
Laat Trump maar winnen, 4 jaar prachtige tv, Twitter berichten en memes.
Waarom zouden ze niet vandaag doorgaan met tellen?quote:
Mij boeit het echt niets, heb niks met Amerika, geen idee wat het gevoel daar is en wat daar speelt. Geniet wel van die show al jaren, giant douche vs turd sandwich.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:57 schreef NightDancert het volgende:
Op zich zorgt Trump wel voor een topshow, maar ik zie toch liever iemand die toerekeningsvatbaar is.
nee, daar gaat het hem helemaal niet om... hij wil gewoon dat het tellen van stemmen stopt na vandaag... terwijl er gewoon federale wetten zijn die staten langer de tijd geven dan 1 dag om stemmen te tellen. In principe hebben ze zelfs een maand om het hele proces af te ronden en duidelijk te maken wat ze gaan doen.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:55 schreef Fargo het volgende:
[..]
En daar gaat het Trump ook om, denk ik. Die is bang dat post stemmen die te laat zijn binnengekomen, nu alsnog meegeteld gaan worden.
te moequote:Op woensdag 4 november 2020 11:57 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Waarom zouden ze niet vandaag doorgaan met tellen?
Wie er ook wint, ik zie fundamenteel opnieuw weinig veranderen in de VS de komende 4 jaar.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:56 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Nah, als Trump wint is er meer topvermaak. Links die wereldwijd weer mentaal doordraait, prachtige beelden. Wint Biden dan zal het vooral links zijn die zich weer massaal meldt op het internet om vooral te provoceren en mensen uit te schelden, dat lijkt mij toch minder leuk.
post dan niet manquote:Op woensdag 4 november 2020 11:58 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Mij boeit het echt niets, heb niks met Amerika, geen idee wat het gevoel daar is en wat daar speelt. Geniet wel van die show al jaren, giant douche vs turd sandwich.
de wereld draait inderdaad om topvermaakquote:Op woensdag 4 november 2020 11:56 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Ik zag juist hele campagnes voorbij komen (pak hem beet ene dag of 4, 5 geleden) waarin expliciet werd vermeld dat je vandaag je ballot moest opsturen, anders liep je het risico dat 'ie te laat binnen kon komen. Als jij hem een dag later verstuurt en hij komt pas over drie dagen aan dan zal 'ie echt niet meegeteld (mogen) worden.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:56 schreef VoMy het volgende:
[..]
Te laat binnenkomen is in de meeste staten helemaal nog niet mogelijk. Er is vaak uitloop van een paar dagen, als ie maar op tijd verstuurd is.
Dat "natuurlijk" is voor mij niet zo vanzelfsprekend. Waarom zou het fraudegevoeliger zijn dan het normale stemmen?quote:Op woensdag 4 november 2020 11:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat hele post-stemmen is natuurlijk ernstig fraudegevoelig, voor beide kanten trouwens.
Dumpsterfires zijn ook best leuk. Zolang je maar niet in de dumpster woont.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:55 schreef VoMy het volgende:
[..]
Duindorp en Scheveningen mogen niet meer, maar we kunnen nu wel elke 4 jaar een andere brand bekijken.
wat heb jij gesmokedquote:Op woensdag 4 november 2020 11:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
vooral als een soort tussenpaus
het is vrij @Uizichtloos op dit momentquote:Op woensdag 4 november 2020 11:58 schreef Uizichtloos het volgende:
Oké, wie lijkt er te winnen nu? Biden toch?
Er worden miljarden uitgegeven, maar ze hebben niet even een telteam klaar staan?quote:
dat is de vraag, je stem is dus gewoon op tijd gedaanquote:Op woensdag 4 november 2020 11:58 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ik zag juist hele campagnes voorbij komen (pak hem beet ene dag of 4, 5 geleden) waarin expliciet werd vermeld dat je vandaag je ballot moest opsturen, anders liep je het risico dat 'ie te laat binnen kon komen. Als jij hem een dag later verstuurt en hij komt pas over drie dagen aan dan zal 'ie echt niet meegeteld (mogen) worden.
50/50quote:Op woensdag 4 november 2020 11:58 schreef Uizichtloos het volgende:
Oké, wie lijkt er te winnen nu? Biden toch?
alleen als je 70 plus bent...quote:Op woensdag 4 november 2020 11:59 schreef Mikeytt het volgende:
Gaat leuk worden in Nederland.
Ollongren zei dat we hier ook per post gaan kunnen stemmen deze verkiezing
Meer 63/37 voor biden.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
50/50
Als Trump de leaning staten pakt dan blijft hij, indien niet dan weg. Huidige kaart is positief voor Trump
Michigan zou ik nog wel zomaar naar Biden kunnen zien gaanquote:Op woensdag 4 november 2020 12:00 schreef andre77 het volgende:
Als Biden Nevada, Wisconsin en Michigan pakt, haalt hij precies 270 kiesmannen. Het zou weleens op Michigan kunnen aankomen. Biden loopt in, maar gaat het snel genoeg? Hij heeft nog een achterstand van 198.000 stemmen met 83% geteld.
In Nederland zouden we gewoon per DigiD moeten kunnen stemmen, zo moelijk moet dat niet zijn om te implementeren. Weet je gelijk na het sluiten van de stemming de uitslag.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:59 schreef Mikeytt het volgende:
Nee, volgens mij waren daar dus juist regels over, haha. Maar maakt mij ook niet veel uit, dat was wat ik op had gevangen.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:00 schreef Adames het volgende:
[..]
dat is de vraag, je stem is dus gewoon op tijd gedaan
dat de post er 3 dagen over doet, is niet jouw schuld
270-268 voor Bidenquote:Op woensdag 4 november 2020 12:01 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Stel Biden wint Nevada (dat lijkt er nu op), Wisconsin en Michigan... En Trump pakt de rest dan is het 270-270.
270-270 is onmogelijkquote:Op woensdag 4 november 2020 12:01 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Stel Biden wint Nevada (dat lijkt er nu op), Wisconsin en Michigan... En Trump pakt de rest dan is het 270-270.
70+ ja.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:59 schreef Mikeytt het volgende:
Uhu, ICT projecten van de overheid. Komt vast goedquote:Op woensdag 4 november 2020 12:01 schreef NightDancert het volgende:
[..]
In Nederland zouden we gewoon per DigiD moeten kunnen stemmen, zo moelijk moet dat niet zijn om te implementeren. Weet je gelijk na het sluiten van de stemming de uitslag.
Ik weet niet. Als Trump verliest en hij accepteert het niet kan dat nog best een stukje kijkgenot opleveren. Maar dat zal geen vier jaar duren. Wellicht gebeurt er nog iets met de vermeende belastingfraude als hij aftreedt, dat kan wel potentie hebben.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:56 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Zijn ongeveer 600k aan stemmen dus, lijkt mij wel erg gortig als 2/3 daarvan voor Biden zijnquote:Op woensdag 4 november 2020 12:00 schreef andre77 het volgende:
Als Biden Nevada, Wisconsin en Michigan pakt, haalt hij precies 270 kiesmannen. Het zou weleens op Michigan kunnen aankomen. Biden loopt in, maar gaat het snel genoeg? Hij heeft nog een achterstand van 198.000 stemmen met 83% geteld.
als de poststempel maar 3 november (of eerder) is, maakt het (afhankelijke van de staat) niet zo heel veel uit wanneer ie binnen komt. Sommige staten mag ie zelfs nog een week later binnen komen, andere 3 dagen...quote:Op woensdag 4 november 2020 11:58 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ik zag juist hele campagnes voorbij komen (pak hem beet ene dag of 4, 5 geleden) waarin expliciet werd vermeld dat je vandaag je ballot moest opsturen, anders liep je het risico dat 'ie te laat binnen kon komen. Als jij hem een dag later verstuurt en hij komt pas over drie dagen aan dan zal 'ie echt niet meegeteld (mogen) worden.
270-268quote:Op woensdag 4 november 2020 12:01 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Nee.quote:
Hey allerbeste vriend van het forumquote:
Nee hoor.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:59 schreef Mikeytt het volgende:
Aha, beterquote:
nee.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:01 schreef Fargo het volgende:
[..]
Nee, volgens mij waren daar dus juist regels over, haha. Maar maakt mij ook niet veel uit, dat was wat ik op had gevangen.
Excuus, was wat overenthousiast. Kan idd nooit gelijkspelletje worden.quote:
Kun je die poststempel antidateren?quote:Op woensdag 4 november 2020 12:02 schreef Nielsch het volgende:
[..]
als de poststempel maar 3 november (of eerder) is, maakt het (afhankelijke van de staat) niet zo heel veel uit wanneer ie binnen komt. Sommige staten mag ie zelfs nog een week later binnen komen, andere 3 dagen...
269-269 kan welquote:Op woensdag 4 november 2020 12:03 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Excuus, was wat overenthousiast. Kan idd nooit gelijkspelletje worden.
Nevada geeft geen doorslag, het zit echt in wisconsin en pa.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:02 schreef Kyran het volgende:
Nevada heeft vooral nog stemmen via post te tellen, dus ziet er goed uit voor Biden.
2/3e is niet heel gekquote:Op woensdag 4 november 2020 12:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zijn ongeveer 600k aan stemmen dus, lijkt mij wel erg gortig als 2/3 daarvan voor Biden zijn
digitaal stemmen (via digid of iets anders) is echt het domste wat je kunt opperen. totaal niet transparant en totaal niet controleerbaar door onafhankelijke partijen... daarnaast is een stem ook terug te leiden naar de stemmer, want ook niet de bedoeling is.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:01 schreef NightDancert het volgende:
[..]
In Nederland zouden we gewoon per DigiD moeten kunnen stemmen, zo moelijk moet dat niet zijn om te implementeren. Weet je gelijk na het sluiten van de stemming de uitslag.
Ben ik ook bang voor. Dan hebben ze gewoom 540 kiesmannen in totaal. Doemscenarioquote:Op woensdag 4 november 2020 12:01 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Ja, ik ook. Maar dan moet ongeveer ~65% van de stemmen nu wel echt naar Biden gaan.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:01 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Michigan zou ik nog wel zomaar naar Biden kunnen zien gaan
Ja nee, dat is geen succesverhaal, maar even puur objectief gezien kan het zo moeilijk niet zijn om zoiets te implementeren. Het is niet moeilijker dan een belastingaangiftequote:Op woensdag 4 november 2020 12:01 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Uhu, ICT projecten van de overheid. Komt vast goed
Nevada en Wisconsin zie ik eigenlijk bijna zeker naar Biden gaan.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:02 schreef Kyran het volgende:
Nevada heeft vooral nog stemmen via post te tellen, dus ziet er goed uit voor Biden.
Ja, maar dat verschilt per staat en hier staat een beetje per staat wat je nog kunt verwachten:quote:Op woensdag 4 november 2020 11:58 schreef Fargo het volgende:
[..]
Trump heeft de overwinning geclaimd en zegt naar het Hooggerechtshof te willen gaan als de staten nu niet gaan stoppen met het tellen van poststemmen...quote:Op woensdag 4 november 2020 12:03 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Help! Ik ben rond een uur of 7 in slaap gevallen ... Wat is er gebeurd ? 😗
Nevada geeft zeker wel doorslag.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nevada geeft geen doorslag, het zit echt in wisconsin en pa.
Dat zou wel heel vervelend zijn als dat mogelijk is.quote:
Strafschoppen natuurlijkquote:Op woensdag 4 november 2020 12:05 schreef Generationalpha het volgende:
Wat gebeurt er bij een gelijkspel?
Dat kan toch niet...quote:Op woensdag 4 november 2020 12:05 schreef Generationalpha het volgende:
En dat lijkt er op dit moment wel naar uit te zien. Maar het verandert constant. Rollercoaster dit.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:04 schreef andre77 het volgende:
[..]
Als Biden toch nog North Carolina i.p.v. Michigan pakt.
nee postnl ik sorteer postquote:
https://twitter.com/mradamscott/status/1321574861773430784quote:Op woensdag 4 november 2020 12:02 schreef Nielsch het volgende:
[..]
als de poststempel maar 3 november (of eerder) is, maakt het (afhankelijke van de staat) niet zo heel veel uit wanneer ie binnen komt. Sommige staten mag ie zelfs nog een week later binnen komen, andere 3 dagen...
Toen Ollongren ging onderzoeken hoe en of je veilig verkiezingen kon organiseren ten tijde van corona, riep de Telegraaf de dictatuur in Nederland ook al uit. Gaat ze dit er dan nog door kunnen krijgen of moeten we hier ook een toneelstukje ondergaan waarin realistisch-rechtse denkers gaan zeggen dat het allemaal fraude gaat zijn denk je?quote:
Jawel hoor. Dan bepaalt het huis van afgevaardigden wie president wordt.quote:
Zo bezien wel inderdaad, maar ik ga er al vanuit dat wisconsin naar Biden gaat.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:05 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nevada geeft zeker wel doorslag.
Nevada + Wisconsin + Michigan voor Biden is een win, dan maakt Pennsylvania niks meer uit. Als hij Nevada verliest moet hij opeens Georgia, North Carolina of Pennsylvania winnen en die kans is een stuk kleiner.
gisteren met 5-0 verlorenquote:Op woensdag 4 november 2020 12:07 schreef DireStraits7 het volgende:
Ik begrijp dat in Georgia nog veel binnen moet komen van Atalanta:
In 2016:
Fulton: 431,000 stemmen (69% democraten)
DeKalb: 312,000 stemmen (80% democraten)
Daar begon ik vanochtend ook over. Kiesmannen kunnen lekker hun eigen keuze maken. "MOST DEMOCRATIC COUNTRY IN THE WORLD, 'MURICA FUCK YEAH"quote:Op woensdag 4 november 2020 12:06 schreef andre77 het volgende:
Even wat anders: de kiesmannen moeten uiteindelijk de president kiezen. De vorige keer waren er 7 die op Hillary zouden moeten stemmen, maar uiteindelijk anders (op een andere kandidaat) hebben gestemd. Bestaat dat risico niet als het 270-268 wordt?
Ja, als Bidenteam is het wel zo lekker als je de staten waarin je voor staat nu in ieder geval weet te behouden, anders maak je het jezelf ook wel heel moeilijk.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:05 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nevada + Wisconsin + Michigan voor Biden is een win, dan maakt Pennsylvania niks meer uit. Als hij Nevada verliest moet hij opeens Georgia, North Carolina of Pennsylvania winnen en die kans is een stuk kleiner.
Biden.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:08 schreef Generationalpha het volgende:
Even vraag voor de betrouwbaarste kenners hier. Wie is er op dit moment favoriet?
51% Biden nu zou ik zeggenquote:Op woensdag 4 november 2020 12:08 schreef Generationalpha het volgende:
Even vraag voor de betrouwbaarste kenners hier. Wie is er op dit moment favoriet?
Biden, maar kans is niet groot dat ie wintquote:Op woensdag 4 november 2020 12:08 schreef Generationalpha het volgende:
Dat bepaalt de House de president en de Senaat de vice presidentquote:Op woensdag 4 november 2020 12:05 schreef Generationalpha het volgende:
Zo, daar valt veel geld te verdienen danquote:Op woensdag 4 november 2020 12:08 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Daar begon ik vanochtend ook over. Kiesmannen kunnen lekker hun eigen keuze maken. "MOST DEMOCRATIC COUNTRY IN THE WORLD, 'MURICA FUCK YEAH"
daarom is die favorietquote:Op woensdag 4 november 2020 12:09 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Biden, maar kans is klein dat ie wint
Uit beide counties moet nog 20% van de stemmen komen.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:07 schreef DireStraits7 het volgende:
In 2016:
Heb je link?quote:Op woensdag 4 november 2020 12:09 schreef Viesdik het volgende:
Nevada weer stukje ingehaald door Trump
[ afbeelding ]
nytimes.comquote:
Die stemmen zijn wrs ook nog eens extra blauw, want mail-in.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:09 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Uit beide counties moet nog 20% van de stemmen komen.
Dat zou grofweg neerkomen op nog 148.000 stemmen.
Biden kan alleen al in dit deel zo'n 60k stemmen goed maken.
Verlening en strafschoppenquote:Op woensdag 4 november 2020 12:05 schreef Generationalpha het volgende:
Als dat gebeurt voorspel ik rellen en onrust. Het failliet van hun systeem.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:06 schreef andre77 het volgende:
Even wat anders: de kiesmannen moeten uiteindelijk de president kiezen. De vorige keer waren er 7 die op Hillary zouden moeten stemmen, maar uiteindelijk anders (op een andere kandidaat) hebben gestemd. Bestaat dat risico niet als het 270-268 wordt?
Nevada krijgt nog een berg stemmen van Las Vegas, dus ik denk niet dat Trump die pakt.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:12 schreef phpmystyle het volgende:
Wisconsin en michigan kan Trump missen, maar dan moet hij nevada, pensylvania north-c en Georgia pakken.
Mooie vlaggetjes.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:11 schreef Viesdik het volgende:
[ afbeelding ]
Michigan Trump in de min
Daar is 95% al gestemd, dus nog zo'n 250k te gaan, waarvan 70% naar Biden moet.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:07 schreef DireStraits7 het volgende:
In 2016:
Nevada nu dus een push door Vegas stemmers.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:12 schreef phpmystyle het volgende:
Wisconsin en michigan kan Trump missen, maar dan moet hij nevada, pensylvania north-c en Georgia pakken.
idd, viel me vannacht ook al opquote:
Kan het nog vager?:')quote:Op woensdag 4 november 2020 12:12 schreef Bugno3 het volgende:
Nevada niet meer aan Biden schijnt, volgens Al Jazeera reporter. Komt uit Las Vegas area schijnt.
Was al te verwachten hoor. Grootste deel van de mail ins zijn democraten. Republikeinen hebben meer in-person gestemd.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:13 schreef VeX- het volgende:
Ik vind het wel verdacht dat alles opeens de kant van de Democraten opgaat. De nekslag lag er net nog en 'opeens' slaat het om.
Waar haal je die 95% vandaan?quote:Op woensdag 4 november 2020 12:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar is 95% al gestemd, dus nog zo'n 250k te gaan, waarvan 70% naar Biden moet.
www.z'ndikkeduim.comquote:Op woensdag 4 november 2020 12:14 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Waar haal je die 95% vandaan?
Dat er een flink aantal stemmen geteld is vanuit Las Vegas, die voor Trump waren, waar Biden eerst vrij duidelijk voor leek te liggen.quote:
Dat is het gevolg van de mail in votes die niet vroeg geteld mochten worden van de Republikeinen. Daardoor had Trump een schijn voorsprong.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:13 schreef VeX- het volgende:
Ik vind het wel verdacht dat alles opeens de kant van de Democraten opgaat. De nekslag lag er net nog en 'opeens' slaat het om.
waar je die afbeelding vandan haalt.quote:
Vrij obvious inderdaadquote:Op woensdag 4 november 2020 12:12 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Nevada krijgt nog een berg stemmen van Las Vegas, dus ik denk niet dat Trump die pakt.
Oh.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:14 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Was al te verwachten hoor. Grootste deel van de mail ins zijn democraten. Republikeinen hebben meer in-person gestemd.
Niet teveel naar Trump luisteren, maar wat kritischer naar de cijfers kijken.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:13 schreef VeX- het volgende:
Het is alleen wat altijd al voorspeld werd vanwege de manier van tellen per staat.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:13 schreef VeX- het volgende:
maak ik zelfquote:Op woensdag 4 november 2020 12:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
waar je die afbeelding vandan haalt.
Google.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:14 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Je kunt de percentages hier zien: https://www.nytimes.com/i(...)results-georgia.html
En die zijn geen 95%.
Alleen de uitslag telt en dat er tijdens het tellen bewegingen zijn in de aantallen boeit niet. Het kan zijn dat men de tellingen van specifieke bolwerken eerder klaar heeft en dat daar irrelevante verschillen door ontstaan. Maar het gaat uiteindelijk om de totalen en niet om de tussenstanden.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:13 schreef VeX- het volgende:
Misschien, maar eigenlijk kan je je ook afvragen of dat wel zo goed is. In persoon is het beter te controleren en ligt er een hogere drempel om te frauderen. Het is net wat te toevallig.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:14 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Was al te verwachten hoor. Grootste deel van de mail ins zijn democraten. Republikeinen hebben meer in-person gestemd.
Dat was gisteravond al voorspelt bij elk nederlands journaalquote:Op woensdag 4 november 2020 12:13 schreef VeX- het volgende:
@Nattekat heeft wel gelijk dat afhankelijk van de bron er 92, 94 of 95% wordt gegeven als geteld. Voor wat het waard is, want het totaal aantal stemmen is nog onbekend.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:14 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Je kunt de percentages hier zien: https://www.nytimes.com/i(...)results-georgia.html
En die zijn geen 95%.
Ook daar staat geen 95%.quote:
Als je bewijs hebt daarvoor dan wil trump dat graag horen.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:17 schreef VeX- het volgende:
[..]
Misschien, maar eigenlijk kan je je ook afvragen of dat wel zo goed is. In persoon is het beter te controleren en ligt er een hogere drempel om te frauderen. Het is net wat te toevallig.
Ja maar de 2 grootste counties die behoorlijk blauw zijn rond Atlanta zitten op circa 80%.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar is 95% al gestemd, dus nog zo'n 250k te gaan, waarvan 70% naar Biden moet.
jaja, we weten het nu wel dat jij het stemmen per post verdacht vindt.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:13 schreef VeX- het volgende:
Ik heb het over twee counties, waar dus pas 80% geteld is als je de NY Times geloofd.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:18 schreef VoMy het volgende:
[..]
@:Nattekat heeft wel gelijk dat afhankelijk van de bron er 92, 94 of 95% wordt gegeven als geteld. Voor wat het waard is, want het totaal aantal stemmen is nog onbekend.
Hawaii kwam daar ook pas 4 uur later op te staan alleen. Kijk zelf ook op NYT maar of het helemaal accuraat is weet ik niet, zo staat Biden daar nog op 227, terwijl hij al 238 heeft.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:14 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
En die zijn geen 95%.
Arizona is officieel nog niet gecalld. Dus vandaar die 11 verschil.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:19 schreef illusions het volgende:
[..]
Hawaii kwam daar ook pas 4 uur later op te staan alleen. Kijk zelf ook op NYT maar of het helemaal accuraat is weet ik niet, zo staat Biden daar nog op 227, terwijl hij al 238 heeft.
Nah..quote:Op woensdag 4 november 2020 12:20 schreef Nattekat het volgende:
Wisconsin kan weer net zo hard terug naar Trump gaan als Brown County stemt zoals in 2016.
AP heeft Arizona al gecalled toxh?quote:Op woensdag 4 november 2020 12:20 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Arizona is officieel nog niet gecalld. Dus vandaar die 11 verschil.
Maar die is volgens mij al geteld helaasquote:Op woensdag 4 november 2020 12:20 schreef Nattekat het volgende:
Wisconsin kan weer net zo hard terug naar Trump gaan als Brown County stemt zoals in 2016.
Ja, dat kan altijd natuurlijk.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:06 schreef andre77 het volgende:
Die ene procent (en het kan evengoed 92% zijn zoals andere media melden) kan precies het verschil maken. Als Biden 60k op 148k goed kan maken, kan hij ook 100k op 282k goedmaken. Dan maakt die ene procent (= 27k stemmen) echt heel veel uit,quote:
Nee toch?quote:Op woensdag 4 november 2020 12:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar die is volgens mij al geteld helaas
50 procent nog maarquote:Op woensdag 4 november 2020 12:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar die is volgens mij al geteld helaas
Ja oké, het kan nog ja! Maar verwacht het eigenlijk nietquote:Op woensdag 4 november 2020 12:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ze precies hetzelfde stemmen, staat Trump weer voor
Het is een logische redenering en ik durf te wedden dat het mede heeft bijgedragen aan de relatief grote kansen van de Democraten in casu. Als er daarentegen vooral in persoon was gestemd hadden de Democraten nu al verloren. Het laagdrempeligere mail in stemmen is een vorm van geschiedsvervalsing.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:18 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Als je bewijs hebt daarvoor dan wil trump dat graag horen.
AP is een betrouwbare bron, maar geen allesbepalende bron. Een aantal bronnen zijn nog terughoudend om het daadwerkelijk te callen (zoals NY Times en CNN).quote:Op woensdag 4 november 2020 12:21 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
AP heeft Arizona al gecalled toxh?
Nog een atlantisch pact?quote:Op woensdag 4 november 2020 12:22 schreef Tjacka het volgende:
Zoals ik het nu zie en in kan schatten gaat Biden dit toch overduidelijk winnen. Na een goede winst op in de Senaat is dit het begin van een nieuw Atlantisch pact. Zijn we hier klaar voor? En is er misschien kans op een zwarte president?
neequote:Op woensdag 4 november 2020 12:22 schreef Tjacka het volgende:
Zoals ik het nu zie en in kan schatten gaat Biden dit toch overduidelijk winnen. Na een goede winst op in de Senaat is dit het begin van een nieuw Atlantisch pact. Zijn we hier klaar voor? En is er misschien kans op een zwarte president?
Zorgen waren er ook van Bernie Sanders ruim een week geleden, maar dan vanuit een ander perspectief.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:13 schreef VeX- het volgende:
Ah ik zie het al, voor een deel ''report 50% in''quote:
Hertelling alle statenquote:Op woensdag 4 november 2020 12:05 schreef Generationalpha het volgende:
Daarmee red je het wel in een rechtzaak.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:24 schreef VeX- het volgende:
[..]
Het is een logische redenering en ik durf te wedden dat het mede heeft bijgedragen aan de relatief grote kansen van de Democraten in casu. Als er daarentegen vooral in persoon was gestemd hadden de Democraten nu al verloren. Het laagdrempeligere mail in stemmen is een vorm van geschiedsvervalsing.
Dan wint Kanye.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:05 schreef Generationalpha het volgende:
Ik heb gelijk, want ik heb gelijk.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:24 schreef VeX- het volgende:
[..]
Het is een logische redenering en ik durf te wedden dat het mede heeft bijgedragen aan de relatief grote kansen van de Democraten in casu. Als er daarentegen vooral in persoon was gestemd hadden de Democraten nu al verloren. Het laagdrempeligere mail in stemmen is een vorm van geschiedsvervalsing.
Biden heeft dus al gewonnen. Dit kan niet meer mis. Hoe moet Trump dit nog omdraaien?quote:Op woensdag 4 november 2020 12:05 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nee dat niet meer. Zijn kansen zijn gedaald.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:26 schreef Jimbo het volgende:
Is iedereen er nog zo van overtuigd dat trump gaat winnen als zeg....5uur vannacht?
quote:Op woensdag 4 november 2020 12:05 schreef Generationalpha het volgende:
Hangt van de wetgeving af per staat, sommige staten mochten deze stemmen al eerder geteld worden. In Pennsylvania mocht het tellen pas beginnen toen de normale stembussen ook dicht gingen.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:26 schreef Bugno3 het volgende:
Weet iemand hoe het kan dat de ene stad, zoals Phillie, dagen moet wachten op mail-ins, maar dat in andere steden al veel eerder een resultaat is?
Ik was dat al nooit en ik blijf erbijquote:Op woensdag 4 november 2020 12:26 schreef Jimbo het volgende:
Is iedereen er nog zo van overtuigd dat trump gaat winnen als zeg....5uur vannacht?
Die hebben waarschijnlijk al 5Gquote:Op woensdag 4 november 2020 12:26 schreef Bugno3 het volgende:
Weet iemand hoe het kan dat de ene stad, zoals Phillie, dagen moet wachten op mail-ins, maar dat in andere steden al veel eerder een resultaat is?
Trumpquote:Op woensdag 4 november 2020 12:05 schreef Generationalpha het volgende:
Stiekem toch Wisconsin en Nevada winnen en dan niet opeens toch Michigan + Georgia + NC verliezen. Zoiets.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Biden heeft dus al gewonnen. Dit kan niet meer mis. Hoe moet Trump dit nog omdraaien?
Ik ben er nog steeds van overtuigd, Trump staat te ver voor in de bepalende staten. Ik geloof niet dat 75% van de stemmen die nog geteld moeten worden naar Biden gaan.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:26 schreef Jimbo het volgende:
Je snapt dat de wereld op dit moment niet echt "normaal" is i.v.m. een pandemie?quote:Op woensdag 4 november 2020 11:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet op zo'n schaal.
En ik vind het gewoon raar, heb dat van het begin af aan al gezegd. Zal vast wel allemaal goed verlopen verder, maar dit moeten ze vooral niet de standaard maken.
Onmogelijk om die concusie te trekken.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Biden heeft dus al gewonnen. Dit kan niet meer mis. Hoe moet Trump dit nog omdraaien?
Scheelt niet veel, denk nog steeds dat Trump de winst pakt.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:26 schreef Jimbo het volgende:
quote:Op woensdag 4 november 2020 12:14 schreef Mr.Silencer het volgende:
[..]
Houd je nu wel goed bezig in deze tijden.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |