quote:
Even wel netquote:
Viesmadquote:Op woensdag 4 november 2020 11:40 schreef jameshond7 het volgende:
jezus laat gewoon de lapo'er een nieuw topic openen man
Neequote:
NOS.nlquote:Op woensdag 4 november 2020 11:40 schreef Super-B het volgende:
Heeft iemand een link om de live resultaten te kunnen volgen?
Kijk aardappelhoofd op Youtubequote:Op woensdag 4 november 2020 11:40 schreef Super-B het volgende:
Heeft iemand een link om de live resultaten te kunnen volgen?
Nee.quote:
Je kunt je ook om belangrijkere dingen druk makenquote:Op woensdag 4 november 2020 11:40 schreef jameshond7 het volgende:
jezus laat gewoon de lapo'er een nieuw topic openen man
quote:Op woensdag 4 november 2020 11:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb wel een hazenslaapje gedaan van 3,5 uur, maar het voelt wel zo
quote:
Echte bazen zijn julliequote:
Jawel hoorquote:
Zegt degene die in spanning zit te wachten omdat hij zo snel mogelijk een nieuw topic wil openen, doe gewoon normaal zegquote:Op woensdag 4 november 2020 11:41 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Je kunt je ook om belangrijkere dingen druk maken
Lijkt het wel opquote:
wow met 94% van de getelde stemmen..quote:
Vroege Ochtenddienstquote:
Geloof ik niet🤔🥱😪😴quote:
NV en MI hebben nog maar heel weinig stemmen geteld.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:44 schreef phpmystyle het volgende:
Toch vetrouwen op overwinnig trump, de meeste stemmen zijn geteld en hij staat in de batlegrounds ettelijke procenten voor. wisconson is probleem.
quote:Op woensdag 4 november 2020 11:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Had bush de popular vote niet, en hebben ze lagn ruzie gehad over florida.
Zie ook Get me Roger Stone (Netflix rond 43:00) wat Roger Stone deed in Florida en de dagen na de verkiezing in 2000.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:36 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wat was er in 2000 dan? Dat heb ik niet gevolgd
Nee.quote:
Ze tweette een half uur geleden dat alles om 6am ET geteld zou zijn, dus nog 15 min.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:44 schreef phpmystyle het volgende:
Wanneer gaat wisconsin verder tellen?
NV is niet belangrijk, zolang mi of pa maar niet uit handen valt. anders is het over voor trumpquote:Op woensdag 4 november 2020 11:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
NV en MI hebben nog maar heel weinig stemmen geteld.
Gewoon gelijkspel. Penalties nemen daarna.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:45 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Nee.
Maar stel Biden pakt Nevada (wat logisch lijkt), en hij pakt Wisconsin (waar hij nu een nipte voorsprong heeft). Dan moet hij nog een staat erbij pakken. Want hij heeft dan 254 kiesmannen. North Carolina zou hij dan het meest logische zijn, want de voorsprong van Trump is daar het kleinst.
Maar dan kom je nog steeds op 269 kiesmannen uit. Noth Carlina heeft er 15.
Maar in MIchigan is het aandeel dat nog komt het grootst, en Georgia wordt ook nog op plekken in Bidens voordeel geschat - dat zou wel een stunt zijn trouwens.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:45 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Nee.
Maar stel Biden pakt Nevada (wat logisch lijkt), en hij pakt Wisconsin (waar hij nu een nipte voorsprong heeft). Dan moet hij nog een staat erbij pakken. Want hij heeft dan 254 kiesmannen. North Carolina zou hij dan het meest logische zijn, want de voorsprong van Trump is daar het kleinst.
Maar dan kom je nog steeds op 269 kiesmannen uit. Noth Carlina heeft er 15.
41,3%quote:Op woensdag 4 november 2020 11:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
Mocht Biden winnen, hoe groot achten jullie de kans dat hij tijdens zijn termijn omvalt?
En dan mogen we nog een week wachten op de laatste poststemmen zeker?quote:Op woensdag 4 november 2020 11:45 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ze tweette een half uur geleden dat alles om 6am ET geteld zou zijn, dus nog 15 min.
NV kan net het verschil maken. Met WI en MI heeft Biden 270, maar zonder NV mist hij er nog een paar.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
NV is niet belangrijk, zolang mi of pa maar niet uit handen valt. anders is het over voor trump
5%quote:Op woensdag 4 november 2020 11:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
Mocht Biden winnen, hoe groot achten jullie de kans dat hij tijdens zijn termijn omvalt?
Dit heeft iedereen allang ingecaculeerdquote:Op woensdag 4 november 2020 11:46 schreef einzeinz het volgende:
Ai, Arizona gaat naar Biden en het dreigt ook Nevada binnen te rijven. Slecht nieuws voor Trump!
ohquote:Op woensdag 4 november 2020 11:46 schreef einzeinz het volgende:
Ai, Arizona gaat naar Biden en het dreigt ook Nevada binnen te rijven. Slecht nieuws voor Trump!
quote:Op woensdag 4 november 2020 11:48 schreef Collide het volgende:
[..]
Dit heeft iedereen allang ingecaculeerd
quote:Op woensdag 4 november 2020 11:45 schreef Mikeytt het volgende:
Oh wauw, Unibet zet Trump nu lager in.
Biden 1.8 x
Trump 2.0 x
Nevada wint Biden wel Zeker. In Clark (Las Vegas) en Washoe counties zijn pas 2/de geteldquote:Op woensdag 4 november 2020 11:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
NV kan net het verschil maken. Met WI en MI heeft Biden 270, maar zonder NV mist hij er nog een paar.
Als je ziet welke counties nog stemmen moeten afgeven kan het nog alle kanten op. Zijn voornamelijk Blauwe counties met 70% voor Biden.quote:
Waarom verbaas je je daarover?quote:Op woensdag 4 november 2020 11:45 schreef Mikeytt het volgende:
Oh wauw, Unibet zet Trump nu lager in.
Biden 1.8 x
Trump 2.0 x
Omdat het net nog andersom was.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:49 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Waarom verbaas je je daarover?
Biden houdt het niet langer dan een jaar vol.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
? De grootste blauwe counties zijn vrijwel rondquote:Op woensdag 4 november 2020 11:49 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Als je ziet welke counties nog stemmen moeten afgeven kan het nog alle kanten op. Zijn voornamelijk Blauwe counties met 70% voor Biden.
10 minuten geleden was het gefliptquote:Op woensdag 4 november 2020 11:49 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Waarom verbaas je je daarover?
je bent de enigequote:Op woensdag 4 november 2020 11:50 schreef VeX- het volgende:
Ben ik de enige die zich niet aan de indruk kan onttrekken dat er wel haast op enige schaal gesjoemeld is deze verkiezingen? Ik vind het Amerikaanse systeem sowieso behoorlijk schimmig, maar nu nog meer dan anders. Het voelt niet helemaal als zuivere koffie. Alsof je fraude niet goed kan uitsluiten.
combinatie van getelde stemmen en exit-polls in de gebieden die nog niet zijn geteld, denk ik zo.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:50 schreef Viesdik het volgende:
Kan iemand mij het volgende uitleggen?
84% van de stemmen in Arizona zijn geteld.
Dat zijn het aantal stemmen 2.765.806 (waarvan 1,410,977 voor biden en 1,317.468 voor trump)
16% van die 2,7 miljoen is nog steeds 526.820 stemmen die geteld moeten worden
Hoe kan het dan zijn dat Arizona dan toch al aan Biden is toegekend?
Arizona telt 15 counties terwijl verreweg de drukte county (Maricopa)
Maricopa telt 4,485 miljoen inwoners (haal daar de kiesgerechtigden vanaf) dus zeg maar 3,4 miljoen ?!?
Hoe kan het dus zijn dat deze staat al aan Biden is toegekend?
[ afbeelding ]
Op dit momentum lijkt Biden steeds meer momentum te krijgen.quote:
Democratische steden moeten nog geteld wordenquote:Op woensdag 4 november 2020 11:50 schreef Viesdik het volgende:
Kan iemand mij het volgende uitleggen?
84% van de stemmen in Arizona zijn geteld.
Dat zijn het aantal stemmen 2.765.806 (waarvan 1,410,977 voor biden en 1,317.468 voor trump)
16% van die 2,7 miljoen is nog steeds 526.820 stemmen die geteld moeten worden
Hoe kan het dan zijn dat Arizona dan toch al aan Biden is toegekend?
Arizona telt 15 counties terwijl verreweg de drukte county (Maricopa)
Maricopa telt 4,485 miljoen inwoners (haal daar de kiesgerechtigden vanaf) dus zeg maar 3,4 miljoen ?!?
Hoe kan het dus zijn dat deze staat al aan Biden is toegekend?
[ afbeelding ]
Heel dat stemmen per post zal hoe dan ook een naar luchtje aan blijven hangen ja...quote:Op woensdag 4 november 2020 11:50 schreef VeX- het volgende:
Ben ik de enige die zich niet aan de indruk kan onttrekken dat er wel haast op enige schaal gesjoemeld is deze verkiezingen? Ik vind het Amerikaanse systeem sowieso behoorlijk schimmig, maar nu nog meer dan anders. Het voelt niet helemaal als zuivere koffie. Alsof je fraude niet goed kan uitsluiten.
definieer op grote schaal? en heb je daar ook een onderbouwing voor?quote:Op woensdag 4 november 2020 11:50 schreef VeX- het volgende:
Verwacht zelf ook dat de vice een grotere kans dan ooit heeft om het ergens halverwege over te nemen.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Biden houdt het niet langer dan een jaar vol.
Geloof ik niet. Men doet dit niet voor de eerste keer.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:50 schreef VeX- het volgende:
Niet echt toch, het wordt al jaren gedaan in heel veel staten.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heel dat stemmen per post zal hoe dan ook een naar luchtje aan blijven hangen ja...
Dat gaat nog een hele soap worden dan.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:51 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Het zou zo mooi zijn als Trump straks nog verliest nadat hij in het openbaar de overwinning heeft geclaimd.
Gehoord van Trump?quote:Op woensdag 4 november 2020 11:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heel dat stemmen per post zal hoe dan ook een naar luchtje aan blijven hangen ja...
Volgens de stemmenteller van de NOS is in Michigan 83% geteld en staat Trump 200.000 stemmen voor.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:46 schreef VoMy het volgende:
[..]
Maar in MIchigan is het aandeel dat nog komt het grootst, en Georgia wordt ook nog op plekken in Bidens voordeel geschat - dat zou wel een stunt zijn trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |