Verkeerde optie gestemdquote:
Oh ja, die is apart. Iets met een waterleiding ofzo, of was dat niet in de Atlanta-gebieden?quote:
Trump nu +66.000 met 87% inquote:Op woensdag 4 november 2020 12:34 schreef Kyran het volgende:
Biden flink ingelopen op Trump in Michigan
Trump is het best wat Amerika is overkomen.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:34 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ik vind het mooi
niet omdat ik Trump mag, maar wel omdat Amerika Trump nodig heeft
Wayne County komt binnen en zit pas op 63%, wordt nog spannend daar iddquote:Op woensdag 4 november 2020 12:34 schreef Kyran het volgende:
Biden flink ingelopen op Trump in Michigan
quote:Op woensdag 4 november 2020 12:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh ja, die is apart. Iets met een waterleiding ofzo, of was dat niet in de Atlanta-gebieden?
niet Elon Musk?quote:Op woensdag 4 november 2020 12:35 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Trump is het best wat Amerika is overkomen.
En Wisconsin hetzelfde verhaal, maar dan de andere kant op.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:36 schreef TheVulture het volgende:
Georgia zie ik ook echt nog wel naar Biden switchen als je ziet waar de stemmen nog vandaan moeten komen...
hij gaat vanzelf een keer golfen op Mar a Lago en dan snel de sloten vervangen.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:35 schreef TLC het volgende:
Ik wil toch zien wat Trump gaat doen als Biden de verkiezingen wintwat als ie niet het Witte Huis uit wil ?
Daar heeft ie vanmorgen al een voorzichtige aanzet voor gegeven... Hij riep niet voor niets dat er nu gestopt moest worden met tellen en stemmenquote:Op woensdag 4 november 2020 12:35 schreef TLC het volgende:
Ik wil toch zien wat Trump gaat doen als Biden de verkiezingen wintwat als ie niet het Witte Huis uit wil ?
Eindeloos procederen.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:35 schreef TLC het volgende:
Ik wil toch zien wat Trump gaat doen als Biden de verkiezingen wint![]()
Sowiesoquote:Op woensdag 4 november 2020 12:36 schreef MCH het volgende:
[..]
Wacht maar tot Detroit, dan is het daar ook rip Trump vrees ik
Ik dacht op CNN dat daar ook nog wel met name de mailin-ballots binnen moesten komen, en dat geeft Biden een voordeelquote:Op woensdag 4 november 2020 12:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En Wisconsin hetzelfde verhaal, maar dan de andere kant op.
Dan wordt hij het huis uit geëscorteerd door de SS.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:35 schreef TLC het volgende:
Heinrich Himmler is al een tijdje dood hoor.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dan wordt hij het huis uit geëscorteerd door de SS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |