okquote:Op woensdag 4 november 2020 13:09 schreef VeX- het volgende:
[..]
Biden is het schoothondje van de extreemlinksen onder de Democraten. Zijn VP heeft hem in het verleden praktisch voor rotte vis uitgemaakt en nooit excuses aangeboden. Zij en de rest van die belachelijk Squad hebben extreem links gedachtegoed en ze hebben een flinke vinger in de pap bij de Democraten. De linkse versie van de Tea Party. Elementen daarvan komen sowieso in zijn kabinet en richten met destructief extreemlinks beleid de VS naar de knoppen en indirect de rest van de wereld.
Staan nog ongeveer 400.000 (in voornamelijk Atlanta) stembiljetten open, dat kan alle kanten op. Daar kun je van winnen en verliezen, die zijn niet te peilen.quote:
NC zie is echt totaal niet meer naar Biden gaanquote:Op woensdag 4 november 2020 13:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah ok, zijn we het zowaar eens. Hmm, ik ga toch maar zeggen dat NC nog makkelijk kan
Viesmadquote:Op woensdag 4 november 2020 13:09 schreef VeX- het volgende:
[..]
Biden is het schoothondje van de extreemlinksen onder de Democraten. Zijn VP heeft hem in het verleden praktisch voor rotte vis uitgemaakt en nooit excuses aangeboden. Zij en de rest van die belachelijk Squad hebben extreem links gedachtegoed en ze hebben een flinke vinger in de pap bij de Democraten. De linkse versie van de Tea Party. Elementen daarvan komen sowieso in zijn kabinet en richten met destructief extreemlinks beleid de VS naar de knoppen en indirect de rest van de wereld.
Misschien doet Penn er helemaal niet meer toe straksquote:Op woensdag 4 november 2020 13:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die is in principe wel voor Trump ja. Kan nog anders worden, maar waarschijnlijk niet. Pennsylvania is echt een to-taal ander verhaal wegens het hele proces.
NC kan ook nog wel. Gat is helemaal niet zo groot en als er daadwerkelijk nog 6% geteld moet worden (schatting) en dat zijn mail-in stemmen dan dicht je dat zo.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah ok, zijn we het zowaar eens. Hmm, ik ga toch maar zeggen dat NC nog makkelijk kan
Inderdaad. Mensen die verkapt communistisch beleid willen moet je überhaupt niet serieus willen nemen.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:09 schreef VeX- het volgende:
[..]
Eigenlijk had ik toen ik wakker werd juist bij NC direct wel het idee dat die nog wel terug kon slaan. Maar dat wordt dan sowieso contested.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:10 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
NC zou alleen wel héél verrassend zijn he, met de nog openstaande stembiljetten.
Nee tuurlijk, maar van Nevada, Arizona, Wisconsin, Michigan, Pennsylvania, Georgia en dan NC is NC wel de minst waarschijnlijkequote:Op woensdag 4 november 2020 13:11 schreef VoMy het volgende:
[..]
NC kan ook nog wel. Gat is helemaal niet zo groot en als er daadwerkelijk nog 6% geteld moet worden (schatting) en dat zijn mail-in stemmen dan dicht je dat zo.
hij zit trump op de hielen en heeft het momentum mee... gigafavoriet zou ik niet zeggen...quote:Op woensdag 4 november 2020 13:12 schreef jigggy het volgende:
Ik snap er met de minuut minder van
Biden nu giga favoriet ofzo?
Ja, best wel ja.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:12 schreef jigggy het volgende:
Ik snap er met de minuut minder van
Biden nu giga favoriet ofzo?
Ik ben ook redelijk sleepy nu.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sleepy Joe president, nee dit kan toch niet Mani.
4 jaar lang huilen over Detroit en dan verliezen omdat de mensen tegen Trump stemmen.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:11 schreef heywoodu het volgende:
In Wayne County (Detroit) moeten nog honderden precincts geteld worden.
Hahaha hoe kleiner de kans van Trump wordt hoe meer ziedend jij begint te raaskallen. Heerlijk! Ga zo door.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:09 schreef VeX- het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |