quote:Op woensdag 4 november 2020 12:58 schreef heywoodu het volgende:
Hoe zit het inmiddels met de districten in Maine?
Ja, leuk, maar die heb ik nog niet langs zien komen en op de kaart van The Guardian staat alleen statewide voor Maine.quote:
Jinx America great againquote:Op woensdag 4 november 2020 12:57 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Trump heeft vanochtend gewoon keihard alles gejinxed.![]()
(Al lag dat wel in de lijn der verwachtingen dat-ie dat zou gaan zeggen...)
Republikeinen kunnen beter tegen hun verlies dan de democratenquote:Op woensdag 4 november 2020 12:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zou mooi zijn als Trump verliest. Gaat die lekker mad zijn
Procederen tot en met zal-ie.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Alle blauwe? Ze moeten nog 400k stemmen in Detroit en nog 100k in Oakland.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Michiegan komt goed, lijkt erop dat alle blauwe countys ongeveer geteld zijn.
Maar je maakt wel de call van je leven. Ik kan me best voorstellen dat er wat republikeinen zijn die overwegen.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:57 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Zouden er zijn die dat risico durven nemen? Ik gok dat als daardoor de andere kandidaat in het Witte Huis belandt, ze de rest van hun leven (of minstens vier jaar) flink wat beveiliging nodig zouden hebben.
Waar is Wiegel als je hem nodig hebt.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:00 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Maar je maakt wel de call van je leven. Ik kan me best voorstellen dat er wat republikeinen zijn die overwegen.
Ik zou alvast het koffertje met de launch codes veiligstellen.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
400K, ik zou nog een lesje rekenen volgenquote:Op woensdag 4 november 2020 13:00 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Alle blauwe? Ze moeten nog 400k stemmen in Detroit en nog 100k in Oakland.
ME-2 kan nog naar Trump gaanquote:Op woensdag 4 november 2020 12:58 schreef heywoodu het volgende:
Hoe zit het inmiddels met de districten in Maine?
Nee.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:58 schreef VoMy het volgende:
[..]
Daar lijkt het juist niet op? Wayne County, check it out.
O gunst, krijgen we die meme weer.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik zou alvast het koffertje met de launch codes veiligstellen.
Ja lekker, de wereld naar zn moer door extreem links.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
nog voordat ze hebben verloren willen ze al naar de rechter om het stemmen tellen te laten verbieden... over slecht tegen je verlies kunnen gesproken.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:59 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Republikeinen kunnen beter tegen hun verlies dan de democraten
dat hebben we de afgelopen 4 jaar kunnen aanschouwen
Wayne County staat op 62%.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:01 schreef phpmystyle het volgende:
N
[..]
Nee.
https://www.foxnews.com/elections/2020/general-results
Drill op Michigan en ga dan met je muis over die blauwe vakjes, allemaal 100%, enkel nog wat rode vakjes waar wat binnen moet komen. Kunnen natuurlijk ook Biden kiezers zijn. Maar dat is niet waarschijnlijk in de republikeinse enclaves.
Zelfs Biden is nu extreem links?quote:Op woensdag 4 november 2020 13:02 schreef VeX- het volgende:
[..]
Ja lekker, de wereld naar zn moer door extreem links.
Drill dan maar eens naar Wayne Countyquote:Op woensdag 4 november 2020 13:01 schreef phpmystyle het volgende:
N
[..]
Nee.
https://www.foxnews.com/elections/2020/general-results
Drill op Michigan en ga dan met je muis over die blauwe vakjes, allemaal 100%, enkel nog wat rode vakjes waar wat binnen moet komen. Kunnen natuurlijk ook Biden kiezers zijn. Maar dat is niet waarschijnlijk in de republikeinse enclaves.
Extreem links?quote:Op woensdag 4 november 2020 13:02 schreef VeX- het volgende:
[..]
Ja lekker, de wereld naar zn moer door extreem links.
Dat heet gebruik maken van je recht. Democraten en hun huisterroristjes breken al tijdenlang binnensteden af.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:02 schreef Nielsch het volgende:
[..]
nog voordat ze hebben verloren willen ze al naar de rechter om het stemmen tellen te laten verbieden... over slecht tegen je verlies kunnen gesproken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |