Ik ook..quote:Op woensdag 4 november 2020 13:01 schreef MCH het volgende:
[..]
400K, ik zou nog een lesje rekenen volgen
Percentages die geen rekening houden met de mail-in votes dan.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:01 schreef phpmystyle het volgende:
N
[..]
Nee.
https://www.foxnews.com/elections/2020/general-results
Drill op Michigan en ga dan met je muis over die blauwe vakjes, allemaal 100%, enkel nog wat rode vakjes waar wat binnen moet komen. Kunnen natuurlijk ook Biden kiezers zijn. Maar dat is niet waarschijnlijk in de republikeinse enclaves.
Zo extreem links is Biden niet. Als het nou Bernie was geweest....quote:Op woensdag 4 november 2020 13:02 schreef VeX- het volgende:
[..]
Ja lekker, de wereld naar zn moer door extreem links.
Sure.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:02 schreef VeX- het volgende:
[..]
Ja lekker, de wereld naar zn moer door extreem links.
Hahahahahahahaahahahahahquote:Op woensdag 4 november 2020 13:03 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Dat heet gebruik maken van je recht. Democraten en hun huisterroristjes breken al tijdenlang binnensteden af.
Je hebt gelijk, daar komen waarschijnlijk ook nog wat biden stemmen vandaan, mar al met al schat ik het gunstig in.quote:
Ook niet extreem links.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:03 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Zo extreem links is Biden niet. Als het nou Bernie was geweest....
Je kon wel mad zijnquote:Op woensdag 4 november 2020 13:03 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Dat heet gebruik maken van je recht. Democraten en hun huisterroristjes breken al tijdenlang binnensteden af.
Wayne (Detroit) staat op 63% geteld en nu al 600k stemmen. Om tot 100% te komen zit je dan aardig in de buurt van de 400.000 stemmen toch?quote:Op woensdag 4 november 2020 13:01 schreef MCH het volgende:
[..]
400K, ik zou nog een lesje rekenen volgen
De meeste van die rode blokjes zijn bij lange na niet zo groot als Oakham en Wayne County.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, daar komen waarschijnlijk ook nog wat biden stemmen vandaan, mar al met al schat ik het gunstig in.
Ik denk eigenlijk dat Michigan een lost cause is voor Trump. Zou mn hoop eerder vestigen op het binnenhalen van Nevada oid.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, daar komen waarschijnlijk ook nog wat biden stemmen vandaan, mar al met al schat ik het gunstig in.
Haha echt productief wil het niet worden tot nu toequote:
Nee. En Hyrule is ook nog niet binnen.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:05 schreef Pvt.Webster het volgende:
Is de staat San Andreas al binnen?
Zou een pierus overwinning zijn, de republikeinen hebben in andere gremia de meerderheidquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |