Soros z'n checques zijn binnen.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:12 schreef jigggy het volgende:
Ik snap er met de minuut minder van
Biden nu giga favoriet ofzo?
quote:Op woensdag 4 november 2020 13:12 schreef jigggy het volgende:
Ik snap er met de minuut minder van
Biden nu giga favoriet ofzo?
nee hij bedoelt 36K in het voordeel van turmp nog maar... nog iets van 460.000 te tellen ofzoquote:Op woensdag 4 november 2020 13:13 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Nog maar 46k te tellen?
Waar zie je dat?
quote:Op woensdag 4 november 2020 13:13 schreef Confetti het volgende:
Ik denk niet dat het ondenkbaar is dat Trump zolang hij nog de macht heeft de vijanden van de republiek gaat arresteren. De man zal geen verlies accepteren.
of nietquote:Op woensdag 4 november 2020 13:14 schreef DireStraits7 het volgende:
Maar even eerlijk: puur objectief kijkend naar de data is het toch niet zo vreemd dat Biden nu de favoriet is? Alles wijst erop dat Biden minimaal nog één grote staat gaat flippen.
Zelfs als Michigan niet gaat lukken (en vooralsnog lijkt het erop alsof dat wel gaat gebeuren) zou het ook nog in Georgia of zelfs Penn kunnen gebeuren.
waar zie jij dat ?quote:Op woensdag 4 november 2020 13:13 schreef Houtenbeen het volgende:
Gat in Wisconsin is gegroeid naar 21.000
Stel dat de cijfers van bijvoorbeeld Pennsylvania nu kloppen met die 75% schatting, en een verschil van 11,4% (CNN), dan moet je met de overige 25% nog een verschil van 34,2% hebben tov Trump - grofweg 67-33, ofwel 2/3.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee tuurlijk, maar van Nevada, Arizona, Wisconsin, Michigan, Pennsylvania, Georgia en dan NC is NC wel de minst waarschijnlijke
Unibet heeft Biden op winst staan daar nu. Slightly, maar toch.quote:
Bron?quote:Op woensdag 4 november 2020 13:14 schreef Viesdik het volgende:
flinke inhaalslag biden in michigan
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 november 2020 13:13 schreef Confetti het volgende:
Ik denk niet dat het ondenkbaar is dat Trump zolang hij nog de macht heeft de vijanden van de republiek gaat arresteren. De man zal geen verlies accepteren.
Dus in lijn van verwachtingen. Wordt moeilijk voor Trump dit nog om te draaien.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:15 schreef Viesdik het volgende:
[ afbeelding ]
Biden vergroot voorsprong in Wisconsin
quote:Op woensdag 4 november 2020 13:14 schreef Jimbo het volgende:
is er eigenlijk nog een livestream nu ergens?
Biden momentum!quote:Op woensdag 4 november 2020 13:16 schreef Nielsch het volgende:
Verscihl in Michigan nog maar 12.000 !!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |