quote:
Is bij de Nederlandse verkiezingen voor stemmen uit het buitenland (de enige die per post mogen stemmen) ook het geval. Als het niet voor of op de dag van de verkiezingen binnen is dan heb je pech.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:51 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Dus als de post 1 miljoen stemmen te laat bezorgt zijn ze ongeldig?
Zal flink lang geleden geweest zijn.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met gokken inderdaad. Alleen Ajax nog meegepakt aangezien daar value op zat. Ik kan het even niet vinden maar Trump stond echt op zoiets voor de verkiezingen.
Ja Humberto, zolang het gaat over de gang naar de rechter, ondersteun ik dit altijd. Dat doen mensen namelijk in een rechtstaat. Alleen fascisten zijn hier tegenquote:
CNN zat net de verkondigen dat Penn en NC nog wel naar Biden kunnen gaanquote:Op woensdag 4 november 2020 09:54 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Even de balans opmaken:
Aantal kiesmannen op dit moment:
Biden 238
Trump 213
Nog te "verdelen" kiesmannen:
Nevada 6
Georgia 16
North Carolina 15
Pennsylvania 20
Michigan 16
Wisconsin 10
Alaska 3
In de meeste swing states staat Trump voor, benieuwd of er daar nog grote verschuivingen komen...
Theoretisch kan dat toch ook?quote:Op woensdag 4 november 2020 09:55 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
CNN zat net de verkondigen dat Penn en NC nog wel naar Biden kunnen gaan
quote:Op woensdag 4 november 2020 09:55 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Theoretisch kan alles jaquote:
Ze snappen nog steeds niet waar de stemmen vandaan komen. Het lijkt mij simpel: banen banen banen in het midden van de vsquote:Op woensdag 4 november 2020 09:54 schreef Bugno3 het volgende:
Ik kijk nu Goedemorgen Nederland (ik zit thuis in afwachting van mijn test ), maar die dametjes zijn he-le-maal in shock. Alweer
![]()
En die Ten Broeke gaf aan dat de polls er wel naast kunnen zitten, maar "NIET ZOVEEL"
Ik zou er ook wel eens wat meer over willen lezen hoe die polls nu precies werken. Want volgens mij is er bij veel van die onderzoeksbureaus (als je het al zo kunt noemen) een redelijke confirmation bias.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:54 schreef Bugno3 het volgende:
Ik kijk nu Goedemorgen Nederland (ik zit thuis in afwachting van mijn test ), maar die dametjes zijn he-le-maal in shock. Alweer
![]()
En die Ten Broeke gaf aan dat de polls er wel naast kunnen zitten, maar "NIET ZOVEEL"
Niet heel waarschijnlijk nee, maar als de meeste mailvotes nog geteld moeten worden en die zijn afkomstig uit de grote steden kan er nog wel e.e.a. gaan schuiven.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:55 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
CNN called staten waar 80% van de stemmen zijn geteld en Biden 0,5% voorstaat al voor Biden en staten waar 90% van de stemmen is geteld en Trump 5% voorstaat als "to close to call". En hoe dichter we bij de herverkiezing van Trump komen, hoe meer de shitstorm en anti Trump show weer begint te draaien.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:55 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
multibet is op langere termijn nooit verstandig vriendquote:Op woensdag 4 november 2020 09:54 schreef illusions het volgende:
[..]
Zal flink lang geleden geweest zijn.
Gister Ajax en Liverpool multibet meegepakt, leuk uitgepakt.
Nog paar kleine betjes. Toch goeie x7 in totaal.
Klein beetje op Biden ingezet @ 3.75 maarja dat gaat 'm nu niet meer worden.
In de jaren '50 waren Detroit en Oakland bepalend voor de hele staat, want het was een echte metropool toen (de vierde stad van de VS), maar het veel kleinere Detroit maakt nu niet meer het verschil in de staat Michigan.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:46 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Detroit is 90% zwart toch? Die stemmen, als ze het al doen wel voornamelijk democraat.
Als het met vijf minuten te gaan 0-0 staat en dus nog niet beslist is, ga je toch juist focussen op hoe er wel een beslissing kan komen? Net zoals het nu logisch is om te focussen op hoe de uitslag beslist kan worden.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn koffie is nog niet voldoende verwerkt om deze post te begrijpen, kut
Het verschil is 675.000 stemmen.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:55 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Heb je wel geluisterd? Ze zeiden over Penn dat er dan enorm veel stemmen voor Biden moesten bijkomen en de overgebleven counties enorm blauw moesten worden.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:55 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Nee, Jo Jorgensen kan theoretisch zelfs niet meer winnen.quote:
De Democraten hebben CNN en de Republikeinen hebben Fox. Allebei propagandamachines.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:57 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
CNN called staten waar 80% van de stemmen zijn geteld en Biden 0,5% voorstaat al voor Biden en staten waar 90% van de stemmen is geteld en Trump 5% voorstaat als "to close to call". En hoe dichter we bij de herverkiezing van Trump komen, hoe meer de shitstorm en anti Trump show weer begint te draaien.
Haha ja! Behalve dat ze dat niet deden. En ja, hele nacht CNN aan gehad hier eigenlijk.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:57 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
CNN called staten waar 80% van de stemmen zijn geteld en Biden 0,5% voorstaat al voor Biden en staten waar 90% van de stemmen is geteld en Trump 5% voorstaat als "to close to call". En hoe dichter we bij de herverkiezing van Trump komen, hoe meer de shitstorm en anti Trump show weer begint te draaien.
Het was Fox News die shit over zich heen kreeg voor Arizonaquote:Op woensdag 4 november 2020 09:57 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Maar in dit geval staat het 1-0, maar krijgt het publiek feitelijk te horen dat het 0-0 is.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als het met vijf minuten te gaan 0-0 staat en dus nog niet beslist is, ga je toch juist focussen op hoe er wel een beslissing kan komen? Net zoals het nu logisch is om te focussen op hoe de uitslag beslist kan worden.
Yep. Dit heeft ze stemmen gekost. Maar Covid heeft Trump een boel stemmen gekost.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:55 schreef Mondkapje het volgende:
Democraten krijgen een geur van radicaliteit en dat komt ze niet ten goede qua stemmen.
Dat is niet waar.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar in dit geval staat het 1-0, maar krijgt het publiek feitelijk te horen dat het 0-0 is.
Lekker vanuit een NL referentiekader de Amerikaanse situatie gaan beschouwen. Amerikanen, zeker in het midden van het land, zijn aan het overleven. Die hoeven geen sociale boodschap, die hoeven geen saamhorigheid én die boeit de wereldeconomie niet. Die willen iemand die net zo primair is als zijzelf ---> DRUMPF.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:57 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ze snappen nog steeds niet waar de stemmen vandaan komen. Het lijkt mij simpel: banen banen banen in het midden van de vs
Het zijn allemaal banen die geen toekomst hebben maar goed.
Zou je denkenquote:Op woensdag 4 november 2020 09:57 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ik zou er ook wel eens wat meer over willen lezen hoe die polls nu precies werken. Want volgens mij is er bij veel van die onderzoeksbureaus (als je het al zo kunt noemen) een redelijke confirmation bias.
Voetbal duurt ook maar 2x drie kwartier.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
multibet is op langere termijn nooit verstandig vriend
Tenzij er in Californië, Texas, New York, Florida, Arizona, Illinois, Indiana, New Jersey en de Carolina's fouten zijn ontdekt en Jo Jorgensen toch de grootste is geworden in al die statenquote:Op woensdag 4 november 2020 09:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, Jo Jorgensen kan theoretisch zelfs niet meer winnen.
De afgelopen week is Trump enorm actief geweest en Biden was inderdaad vrijwel onzichtbaar... en de weken daarvoor eigenlijk ook.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:01 schreef Bugno3 het volgende:
Rick Niemann stipte terecht aan dat de Dem's niet alleen te weinig campagne hebben gevoerd, maar ook (weer) op de verkeerde plaatsen. Lekker naar Texas gaan, maar Wisconsin en Michigan overslaan. Amateurcampagne, gebaseerd op verkeerde overtuigingen dat blauwe staten wel blauw zouden blijven.
"According to the polls.."quote:Op woensdag 4 november 2020 10:02 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
De afgelopen week is Trump enorm actief geweest en Biden was inderdaad vrijwel onzichtbaar... en de weken daarvoor eigenlijk ook.
Ik denk dat ze met een kandidaat die ook maar enige charisma had & niet dement lijkt te zijn met een enorm verschil hadden gewonnen.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:01 schreef Bugno3 het volgende:
Rick Niemann stipte terecht aan dat de Dem's niet alleen te weinig campagne hebben gevoerd, maar ook (weer) op de verkeerde plaatsen. Lekker naar Texas gaan, maar Wisconsin en Michigan overslaan. Amateurcampagne, gebaseerd op verkeerde overtuigingen dat blauwe staten wel blauw zouden blijven.
In hoeverre heeft dat er ook mee te maken dat Trump schijt heeft en in deze tijd gewoon grote rally's organiseert?quote:Op woensdag 4 november 2020 10:02 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
De afgelopen week is Trump enorm actief geweest en Biden was inderdaad vrijwel onzichtbaar... en de weken daarvoor eigenlijk ook.
Speelt ongetwijfeld een rol, en Trump heeft ook meer met dat soort bijeenkomsten dan Biden.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:04 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
In hoeverre heeft dat er ook mee te maken dat Trump schijt heeft en in deze tijd gewoon grote rally's organiseert?
Het begon al bij de kandidaat.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:01 schreef Bugno3 het volgende:
De Senaat ís ook belangrijker en die blijft rood.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:57 schreef Mikeytt het volgende:
Kan me eigenlijk verrotten wie president wordt.
Vindt het senaat toch belangrijker
Idd, zoveel mensen en dan een oude seniele man naar voren schuiven.quote:
Het gaat echt heel moeilijk worden hoor.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:58 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Het verschil is 675.000 stemmen.
Met 1,4 miljoen stemmen moet Biden dus 75% van de stemmen halen bij de ballots.
Ballots zijn sowieso al traditioneel in het voordeel van democraten, maar nu zeker met de oproep van Biden om per post te stemmen. Zeker niet ondenkbaar dus.
Zag dat hij vandaag nog zijn kleindochter voorstelde als zijn zoonquote:Op woensdag 4 november 2020 10:06 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Idd, zoveel mensen en dan een oude seniele man naar voren schuiven.
Democraten zijn al jaren van het padje af.
Eigenlijk wel ja. En het ging al fout vroeg in het proces doordat 2 veel te linkse kandidaten alle aandacht kregen en men, toen die wegvielen, noodgedwongen voor iemand als Biden moest kiezen. Dit kon je vorig jaar al fout zien gaan.quote:
Ik denk dat heel wat postal workers hier en daar een envelopje toegeschoven krijgen. En dan bedoel ik niet met ballots er in.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het gaat echt heel moeilijk worden hoor.
Gisteren, je bent te lang wakkerquote:Op woensdag 4 november 2020 10:07 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Zag dat hij vandaag nog zijn kleindochter voorstelde als zijn zoon
Echt? Wow.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:06 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
De Senaat ís ook belangrijker en die blijft rood.
Typisch hoe sommigen daar op inzoomen terwijl de tegenstander al 4 jaar dag in dag uit de meest domme dingen roept. Dat accepteert men dan weer wel.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:07 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Zag dat hij vandaag nog zijn kleindochter voorstelde als zijn zoon
Nou, hij pleitte er juist voor om gewoon door te gaan en niet te stoppen.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:54 schreef Drxx het volgende:
[..]
Trump roept midden tijdens de telling op om te stoppen met tellen
Dom is één ding, dement is iets veel gevaarlijkers. Een dement persoon luistert niet naar advies, Trump zou dit wel kunnen.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:09 schreef beantherio het volgende:
[..]
Typisch hoe sommigen daar op inzoomen terwijl de tegenstander al 4 jaar dag in dag uit de meest domme dingen roept. Dat accepteert men dan weer wel.
massale omkoping? dat is net zo'n statement als trump die zegt dat er fraude is.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:08 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik denk dat heel wat postal workers hier en daar een envelopje toegeschoven krijgen. En dan bedoel ik niet met ballots er in.
Ik heb daar toch m’n twijfels bij, of hij dement is.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dom is één ding, dement is iets veel gevaarlijkers. Een dement persoon luistert niet naar advies, Trump zou dit wel kunnen.
Waarom die oproep eigenlijk? Corona?quote:Op woensdag 4 november 2020 09:58 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Het verschil is 675.000 stemmen.
Met 1,4 miljoen stemmen moet Biden dus 75% van de stemmen halen bij de ballots.
Ballots zijn sowieso al traditioneel in het voordeel van democraten, maar nu zeker met de oproep van Biden om per post te stemmen. Zeker niet ondenkbaar dus.
Michigan lijkt toch naar Trump te gaanquote:Op woensdag 4 november 2020 10:11 schreef Kyran het volgende:
Nevada +6
Arizona +11
Michigan +16
Die gaan wel naar Biden volgens mij, maar dan ....
Ja. Stemmen per post en niet massaal naar rally's gaan.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:11 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Waarom die oproep eigenlijk? Corona?
quote:Op woensdag 4 november 2020 10:10 schreef Adames het volgende:
[..]
massale omkoping? dat is net zo'n statement als trump die zegt dat er fraude is.
Bloomberg heeft niet voor niets dat miljard beschikbaar gesteld voor de verkiezingscampagne van Bidenquote:
Inderdaad, historisch zijn er letterlijk een handjevol gevallen van stemfraude via post geweest. Letterlijk een stuk of 5 personen. Ooit.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:10 schreef Adames het volgende:
[..]
massale omkoping? dat is net zo'n statement als trump die zegt dat er fraude is.
Arizona is al gecalld.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:11 schreef Kyran het volgende:
Nevada +6
Arizona +11
Michigan +16
Michigan naar Biden? 52% in het voordeel van Trump nu.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:11 schreef Kyran het volgende:
Nevada +6
Arizona +11
Michigan +16
Bewust domme uitspraken, of uitspraken vanuit onwetendheid of een twisted wereldbeeld, zijn iets anders dan zo'n uiting van Alzheimer.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:09 schreef beantherio het volgende:
[..]
Typisch hoe sommigen daar op inzoomen terwijl de tegenstander al 4 jaar dag in dag uit de meest domme dingen roept. Dat accepteert men dan weer wel.
Verschil is echt klein en shitloads of stemmen te gaan die naar Biden zouden moeten gaan.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Michigan lijkt toch naar Trump te gaan
CNNquote:Op woensdag 4 november 2020 09:57 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Ik ben niet naiïef. Trumps Admin gaat echt niet het risico lopen om er via mail ballots af te gaan, terwijl ze nu 700k stemmen voor staan. Not gonna happen.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:10 schreef Adames het volgende:
[..]
Dan heeft hij nog GI, PA, NC, of Wis nodig. Geen idee hoe realistisch dat is. PA de grootste kans denk ik.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:11 schreef Kyran het volgende:
Nevada +6
Arizona +11
Michigan +16
Een spreekfout, ja. Maar je kleindochter verwarren met je dode zoon? En zo heeft hij de afgelopen maanden al veelvuldig bewezen mentaal niet in orde te zijn. En als ik dat naast mijn opleiding & ervaring hou, zeg ik dementie.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:11 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik heb daar toch m’n twijfels bij, of hij dement is.
Dan zou hij nooit als kandidaat zijn aangesteld.
Een spreekfout is zo gemaakt.
Michigan staat Trump ver voor. Arizona is al gewonnen door Biden en bij Nevada loopt Trump in op Biden.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:11 schreef Kyran het volgende:
Nevada +6
Arizona +11
Michigan +16
quote:Op woensdag 4 november 2020 10:11 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik heb daar toch m’n twijfels bij, of hij dement is.
Dan zou hij nooit als kandidaat zijn aangesteld.
Een spreekfout is zo gemaakt.
Sinds Trump ver voor staat werkt CNN hun kaartje niet meer bijquote:
Wat een gelul.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:14 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Sinds Trump ver voor staat werkt CNN hun kaartje niet meer bij
Alsnog veel te weinig kiesmannenquote:Op woensdag 4 november 2020 10:11 schreef Kyran het volgende:
Nevada +6
Arizona +11
Michigan +16
Fijn voor je opleiding en ervaring. Dan moet je al weten dat je zo nooit zomaar een diagnose mag stellen.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Een spreekfout, ja. Maar je kleindochter verwarren met je dode zoon? En zo heeft hij de afgelopen maanden al veelvuldig bewezen mentaal niet in orde te zijn. En als ik dat naast mijn opleiding & ervaring hou, zeg ik dementie.
Bedoelt Minnesota denk ikquote:Op woensdag 4 november 2020 10:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Michigan lijkt toch naar Trump te gaan
Dit doet het leuk op social media maar is nergens op gebaseerd. Kom op zeg.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:12 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Bewust domme uitspraken, of uitspraken vanuit onwetendheid of een twisted wereldbeeld, zijn iets anders dan zo'n uiting van Alzheimer.
Ik ben ook totaal geen Trump-supporter, maar Biden is zo seniel als Reagan in z'n laatste periode.
47k voor met nog 25% te tellen, inclusief omgeving Detroit. Dat noem ik niet ver voor in Michigan.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:14 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Michigan staat Trump ver voor. Arizona is al gewonnen door Biden en bij Nevada loopt Trump in op Biden.
Jij vindt het wel een normale verspreking, ja? Een overleden zoon? Wtf.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:15 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Fijn voor je opleiding en ervaring. Dan moet je al weten dat je zo nooit zomaar een diagnose mag stellen.
Is toch niet goed. Zit er iemand achter de knoppen die niet weet waar hij is.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Een spreekfout, ja. Maar je kleindochter verwarren met je dode zoon? En zo heeft hij de afgelopen maanden al veelvuldig bewezen mentaal niet in orde te zijn. En als ik dat naast mijn opleiding & ervaring hou, zeg ik dementie.
Die is ook al gecalledquote:
Klopt, ik ben dan ook niet zijn psycholoog of psychiater. Maar dit is een forum en ik verkondig mijn mening.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:15 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Fijn voor je opleiding en ervaring. Dan moet je al weten dat je zo nooit zomaar een diagnose mag stellen.
Ok. Ik vind het een bizarre verspreking. Op basis van al die eerdere uitglijders is het moeilijk vol te houden dat Joe nog lekker kwiek is.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:15 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dit doet het leuk op social media maar is nergens op gebaseerd. Kom op zeg.
Het zullen de zenuwen zijn. Dementerende mensen die al zo erg mensen door elkaar halen en niet meer weten dat hun zoon is overleden, zijn doorgaans wel in een vergevorderd stadium van dementie.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat zal hij vast ook niet zijn. 76 jaar is gewoon ook veel te oud.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:16 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ok. Ik vind het een bizarre verspreking. Op basis van al die eerdere uitglijders is het moeilijk vol te houden dat Joe nog lekker kwiek is.
quote:Op woensdag 4 november 2020 10:16 schreef Kyran het volgende:
Wisconsin staat Trump maar 90k voor, Michigan staat Trump maar
[..]
47k voor met nog 25% te tellen, inclusief omgeving Detroit. Dat noem ik niet ver voor in Michigan.
Ja dat denk ik. Dat hij Nevada en Michigan pakt en dan ergens hakken over de sloot nog een andere staat. Als hij wint is het sowieso nipt.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:16 schreef Kyran het volgende:
Wisconsin staat Trump maar 90k voor, Michigan staat Trump maar
[..]
47k voor met nog 25% te tellen, inclusief omgeving Detroit. Dat noem ik niet ver voor in Michigan.
Sow koekoekquote:Op woensdag 4 november 2020 10:15 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik denk ook dat je door de zenuwen niet meer weet of je vrouw of je dochter naast je staatquote:Op woensdag 4 november 2020 10:17 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het zullen de zenuwen zijn. Dementerende mensen die al zo erg mensen door elkaar halen en niet meer weten dat hun zoon is overleden, zijn doorgaans wel in een vergevorderd stadium van dementie.
Geef niet, we zijn allemaal PUMPED.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:17 schreef Kyran het volgende:
Excuus, verschil in Michigan is groter dan ik dacht, ben blind
Hij wordt deze maand toch 78?quote:Op woensdag 4 november 2020 10:17 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat zal hij vast ook niet zijn. 76 jaar is gewoon ook veel te oud.
Ik denk dat Biden sowieso een matige kandidaat is. Ik snap de democraten ook niet helemaal waarom ze hem naar voren schuiven. (zelfde met hillary)quote:Op woensdag 4 november 2020 10:16 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ok. Ik vind het een bizarre verspreking. Op basis van al die eerdere uitglijders is het moeilijk vol te houden dat Joe nog lekker kwiek is.
Georgia-NC-NVquote:Op woensdag 4 november 2020 10:18 schreef Bugno3 het volgende:
Ik zie eigenlijk niet meer waar Biden het zou moeten winnen.
Oh, nog erger.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:18 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Hij wordt deze maand toch 78?
Exact. Ik ben een groot tegenstander van nog 4 jaar Wacko Trump, maar er wordt 'm geen strobreed in de weg gelegd. En over dit soort demonstraties van gebrek aan scherpte heenstappen is typisch voor de arrogantie van de Dems. En dat na 4 jaar geleden. ON-VOOR-STEL-BAAR.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:18 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik denk dat Biden sowieso een matige kandidaat is. Ik snap de democraten ook niet helemaal waarom ze hem naar voren schuiven. (zelfde met hillary)
De democraten kunnen en moeten met iets veel beters komen in de toekomst.
Nope, op geen enkele manier correct. Het begint juist vaak met dit soort verwarringen. Je zag in dat filmpje dat hij het zelf redelijk snel door heeft. Hij herkend (nog) wel, maar verwart af en toe.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:17 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het zullen de zenuwen zijn. Dementerende mensen die al zo erg mensen door elkaar halen en niet meer weten dat hun zoon is overleden, zijn doorgaans wel in een vergevorderd stadium van dementie.
Ja, zeker. Bij alle kandidaten waren ze toch bang dat er risico's aan zaten: homo, vrouw, te jong. En daarom maar degene gekozen met de minste risico's, maar ook met de minste voordelen.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:18 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik denk dat Biden sowieso een matige kandidaat is. Ik snap de democraten ook niet helemaal waarom ze hem naar voren schuiven. (zelfde met hillary)
De democraten kunnen en moeten met iets veel beters komen in de toekomst.
De uitzending op BBC 1 kijkt fijn weg.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:19 schreef Tlaloc het volgende:
Heeft het nog zin om een streampje aan te laten of gaat het pas einde van de middag hier door?
Ja, en daarom snap ik wel waarom sommige mensen die normaal democraat zijn trump stemmen als afstraffing. Het lijkt idd allemaal een beetje een ons kent ons wereldje en met Hillary hebben ze er ook niet van geleerd.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:19 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Oh, nog erger.
Nogmaals, bizar dat er geen jonger en energieker persoon kandidaat heeft kunnen worden.
Dat kan toch ook eigenlijk gewoon niet meer.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:18 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Hij wordt deze maand toch 78?
Ik denk dat jong juist heel goed is.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:20 schreef 297534 het volgende:
[..]
Ja, zeker. Bij alle kandidaten waren ze toch bang dat er risico's aan zaten: homo, vrouw, te jong. En daarom maar degene gekozen met de minste risico's, maar ook met de minste voordelen.
Daarmee hebben ze je blijkbaar toch al 1½ uur hooked.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:21 schreef Kyran het volgende:
Ze zeggen al 1,5 uur lang dat Wisconsin ZO met een update komt. Very soooooon...
Het land is moreel faillietquote:Op woensdag 4 november 2020 10:21 schreef Dimachaerus het volgende:
hoe kan het dat de VS niets beters heeft dan biden en trump
Lekker geen campagne voeren in de midwest. Great thinkingquote:Op woensdag 4 november 2020 10:22 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Democraten zijn wel flink de mist in gegaan weer. Dachten dat de rust belt wel binnen zou zijn en verliezen daar straks die verkiezingen op.
True story.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:22 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Daarmee hebben ze je blijkbaar toch al 1½ uur hooked.
Gewoon iemand in de 50 ofzo. Oud genoeg voor zat ervaring maar geen bejaarde.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:21 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik denk. Dat jong juist heel goed is.
Obama was toch ook nog jong?
Niet alleen moreel. Alleen is het het enige land dat gewoon kan besluiten om schulden en rente niet te betalenquote:
Relatief, 40+ uit m'n hoofdquote:Op woensdag 4 november 2020 10:21 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik denk dat jong juist heel goed is.
Met een fatsoenlijke kandidaat had je het Trump echt wel moeilijker kunnen maken ja.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:20 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Exact. Ik ben een groot tegenstander van nog 4 jaar Wacko Trump, maar er wordt 'm geen strobreed in de weg gelegd. En over dit soort demonstraties van gebrek aan scherpte heenstappen is typisch voor de arrogantie van de Dems. En dat na 4 jaar geleden. ON-VOOR-STEL-BAAR.
Ja beetje op texas inzetten. Stomme keus.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:22 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Lekker geen campagne voeren in de midwest. Great thinking
Een normaal mens wil deze baan niet.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:21 schreef Dimachaerus het volgende:
hoe kan het dat de VS niets beters heeft dan biden en trump
Moeilijker? Met gemak gewonnen. Stel je had iemand van het niveau JP Bakellende tegenover gezet, had hij nog gewonnen.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met een fatsoenlijke kandidaat had je het Trump echt wel moeilijker kunnen maken ja.
wat is normaal in een pandemiequote:Op woensdag 4 november 2020 10:24 schreef Zwansen het volgende:
Is het normaal dat ze even gestopt zijn met tellen in bijvoorbeeld Pennsylvania? Op Twitter loopt het over met mensen die dit als fraude zien omdat normaal altijd wordt doorgeteld.
Volgens de cijfers bij de NOS:quote:Op woensdag 4 november 2020 10:22 schreef Bugno3 het volgende:
NC is 96% counted en rood. Lijkt me wel binnen.
Ja klopt is fraude ze zijn naar de pizza zaak naar beneden gelopen en er zijn opeens kinderen kwijtquote:Op woensdag 4 november 2020 10:24 schreef Zwansen het volgende:
Is het normaal dat ze even gestopt zijn met tellen in bijvoorbeeld Pennsylvania? Op Twitter loopt het over met mensen die dit als fraude zien omdat normaal altijd wordt doorgeteld.
Ik snap niet waarom er niet iemand van 40 naar voren wordt geschoven. Zo iemand als 'Will Conway' in house of cards bijvoorbeeld. Zo'n iemand moet toch wel echt te vinden kunnen zijn zou je denken.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:21 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik denk. Dat jong juist heel goed is.
De natuur is prachtig, alleen de mensen....quote:Op woensdag 4 november 2020 10:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zo zonde, want het is op veel punten echt wel een prachtig land.
Ach, hetzelfde is natuurlijk waar voor de Republikeinen.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik denk dat ze met een kandidaat die ook maar enige charisma had & niet dement lijkt te zijn met een enorm verschil hadden gewonnen.
Juist. 328 miljoen Amerikanen!!!quote:Op woensdag 4 november 2020 10:25 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom er niet iemand van 40 naar voren wordt geschoven. Zo iemand als 'Will Conway' in house of cards bijvoorbeeld. Zo'n iemand moet toch wel echt te vinden kunnen zijn zou je denken.
Klein kruimeltje.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:25 schreef Generationalpha het volgende:
Hoorde dat Arizona voor de democraten is? Dat lijkt me een flinke klap voor Trump toch?
zelfde als andere jonge kandidaten als clinton en john f kennedy dusquote:Op woensdag 4 november 2020 10:25 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
48, leek 36, na afloop 56 maar leek 64.
Ik had wel verwacht dat de polls Biden zouden overschatten.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:25 schreef KennyPowers het volgende:
Ongelofelijk dat ze de polls weer zo mis hadden
40 is te jong voor zo'n functie imo.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:25 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom er niet iemand van 40 naar voren wordt geschoven. Zo iemand als 'Will Conway' in house of cards bijvoorbeeld. Zo'n iemand moet toch wel echt te vinden kunnen zijn zou je denken.
Dat valt wel mee.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:25 schreef Generationalpha het volgende:
Hoorde dat Arizona voor de democraten is? Dat lijkt me een flinke klap voor Trump toch?
Hoe zit het nu met Georgia, die ik las ergens dat NYT die voor Biden gecalld zou hebbenquote:Op woensdag 4 november 2020 10:18 schreef Bugno3 het volgende:
Ik zie eigenlijk niet meer waar Biden het zou moeten winnen.
Bij BBC geven ze 96% aan, geen verschil in stemmen.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:25 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Volgens de cijfers bij de NOS:
94% van de stemmen met nog 324.000 stemmen te gaan.
De voorsprong van Trump is een kleine 80k.
Met 2/3e van de stemmen heeft Biden genoeg.
Kan achteraf wel een cruciale staat blijken.quote:
Het is niet de eerste keer dat het gebeurd. Ik moet er wel bij zeggen dat Trump destijds onverkiesbaarder werd geacht dan elke Democratische kandidaat ooit.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:20 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Exact. Ik ben een groot tegenstander van nog 4 jaar Wacko Trump, maar er wordt 'm geen strobreed in de weg gelegd. En over dit soort demonstraties van gebrek aan scherpte heenstappen is typisch voor de arrogantie van de Dems. En dat na 4 jaar geleden. ON-VOOR-STEL-BAAR.
Het ziet er Idd naar uit dat Trump gaat winnen.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:27 schreef Salina het volgende:
Iemand een korte, goede samenvatting tot nu toe? Vanmorgen vroeg (4u en 6u) even snel gekeken op CNN en internet, daarna weer verder geslapen.
Net uit overleg. Nu kan ik rustig verder werken zonder gestoord te worden.
Wat is er aan de hand? Trump lijkt te gaan winnen? Of i.i.g. Biden teleurstellend? Nagelbijter die aankomt op enkele staten? Trump heeft ondertussen de overwinning al uitgeroepen. Zoiets? Mis ik iets?
quote:Op woensdag 4 november 2020 10:27 schreef 297534 het volgende:
Biden is een zwakke kandidaat, maar ik denk wel dat hij zich zal laten bijstaan door deskundige mensen waarnaar hij zal luisteren. Dat maakt hem alsnog een veel betere kandidaat dan Trump. Die heeft zich omringd met gekken en zelfs die zet hij aan de kant als ze hem niet continue naar de mond praten.
Genoeg prima Amerikanen te vinden, hoor.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:26 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
De natuur is prachtig, alleen de mensen....
Nou, pas na dat hij gestopt was ging het hard, wederom uit m'n hoofdquote:Op woensdag 4 november 2020 10:25 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
48, leek 36, na afloop 56 maar leek 64.
Komt op een paar staten neer en Trump heeft de beste kaarten in handen, nu alleen nog de laatste stemmen tellenquote:Op woensdag 4 november 2020 10:27 schreef Salina het volgende:
Iemand een korte, goede samenvatting tot nu toe? Vanmorgen vroeg (4u en 6u) even snel gekeken op CNN en internet, daarna weer verder geslapen.
Wat is er aan de hand? Trump lijkt te gaan winnen? Of i.i.g. Biden teleurstellend? Nagelbijter die aankomt op enkele staten? Trump heeft ondertussen de overwinning al uitgeroepen. Zoiets? Mis ik iets?
Kijkend naar de polls van individuele staten is in veel gevallen een dubbeltje op z'n kant voorspeld.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:25 schreef KennyPowers het volgende:
Ongelofelijk dat ze de polls weer zo mis hadden
In dat rare land moet je niet raar op kijken als hij of kim k straks president is binnen 12 jaar.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:26 schreef MCH het volgende:
Kanye West heeft toch 50.000 stemmen gehaald
GA zit nu op 50-48 voor Trump, 91% counted. Lijkt me voorbij.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoe zit het nu met Georgia, die ik las ergens dat NYT die voor Biden gecalld zou hebben
clinton was op zijn 30e gouverneur van arkansas, iets dat wel nog kan.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:27 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
40 is te jong voor zo'n functie imo.
Net als dat Rob Jetten en Jesse Klaver te jong zijn in Ned imo.
Te weinig levenservaring.
Niet gecalld, maar de needle geeft voordeel Biden aan.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoe zit het nu met Georgia, die ik las ergens dat NYT die voor Biden gecalld zou hebben
elke staat is cruciaal op deze manierquote:Op woensdag 4 november 2020 10:27 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Kan achteraf wel een cruciale staat blijken.
Ook bizar eigenlijk zo jong gouverneur.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:29 schreef Adames het volgende:
[..]
clinton was op zijn 30e gouverneur van arkansas, iets dat wel nog kan.
Eerder vergelijkbaar met fractieleider zoals Rob en Jesse.
en een capabele presidentquote:Op woensdag 4 november 2020 10:30 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ook bizar eigenlijk zo jong gouverneur.
Wat is dat argument waard als je naar de huidige kandidaten van 70+ kijkt?quote:Op woensdag 4 november 2020 10:27 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
40 is te jong voor zo'n functie imo.
Net als dat Rob Jetten en Jesse Klaver te jong zijn in Ned imo.
Te weinig levenservaring.
quote:Op woensdag 4 november 2020 10:28 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Komt op een paar staten neer en Trump heeft de beste kaarten in handen, nu alleen nog de laatste stemmen tellen
Ojee.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:28 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het ziet er Idd naar uit dat Trump gaat winnen.
Ze zijn nu al pissedquote:Op woensdag 4 november 2020 10:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als Trump wint zijn ze vanavond weer viesmad in al die Nederlandse talkshows. Smullen.
Nope, nu gewoon een schermmanquote:Op woensdag 4 november 2020 10:31 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Doen ze bij cnn trouwens nog steeds dat gedoe met hologrammen enzo? Was 8 jaar terug al zo'n poppenkast.
Die zijn weer te oud.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:30 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Wat is dat argument waard als je naar de huidige kandidaten van 70+ kijkt?
Michigan zie ik niet meer zitten voor Biden.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:11 schreef Kyran het volgende:
Nevada +6
Arizona +11
Michigan +16
Dat moet dan echt richting 3/4 of meer blauw gaan om het nog spannend te maken.quote:
Het kan nog beide kanten op, maar Trump is favoriet. Veel hangt af van hoe Georgia en Wisconson eindigen.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:27 schreef Salina het volgende:
Ik maakte me vanochtend bij het RTL4 Nieuws al wat zorgen om Erik Mouthaan. Die trekt dit echt niet.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als Trump wint zijn ze vanavond weer viesmad in al die Nederlandse talkshows. Smullen.
Tsja, voor Nederland (economisch gezien) is het dan ook wel gunstiger als de president een democraat is.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik snap ook niet dat er al zoveel mensen zijn die zeggen ‘lijkt me duidelijk dat Trump gaat winnen’. Het ligt zo dicht bij elkaar en de kans dat Biden wint is echt nog behoorlijk aanwezig.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:32 schreef Generationalpha het volgende:
Ik heb nog steeds het gevoel dat Biden gaat winnen.
New Mexico, 88% van de stemmen geteld, Biden ligt 90k stemmen voor en wordt gecalled voor Biden.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Haha ja! Behalve dat ze dat niet deden. En ja, hele nacht CNN aan gehad hier eigenlijk.
Wat geeft je xG?quote:Op woensdag 4 november 2020 10:32 schreef Generationalpha het volgende:
Waarom niet? Nog 1.4 miljoen stemmen te gaan daar.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:32 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Michigan zie ik niet meer zitten voor Biden.
Ik geef ze Biden een goede kansquote:
Ik ook, vooral ook omdat Trump zo overspannen reageerde dat er nu gestopt moest worden met tellen. Dat klinkt naast dat het bezopen is ook als een angst omdat je weet wat er nog in het vat zit in die staten.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:32 schreef Generationalpha het volgende:
quote:Op woensdag 4 november 2020 10:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik geef ze Biden een goede kans
Dat hangt dus af van welke counties nog geteld moeten worden. In Georgia zijn er nog stemmen in de omgeving van Atlanta, in Michigan omgeving Detroit etc. Die zijn normaal gesproken blauw. Stemmen via post is ook blauw.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:33 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
New Mexico, 88% van de stemmen geteld, Biden ligt 90k stemmen voor en wordt gecalled voor Biden.
Wisconsin, 94% van de stemmen geteld, Trump ligt 110k stemmen voor, to close to call.
De staten waar Trump als winner uit de bus komt zijn ook landslide overwinningen. De staten waar Biden als winnaar uit de bus komt moeten nog een hoop stemmen tellen en is het verschil heel klein. De staten waar nog niets is beslist ligt Trump merendeels voor, met grotere marges dan de zogenaamde staten die al aan Biden zijn vergeven terwijl nog 10-20% van de stemmen geteld dienen te worden.
Ik wou zeggen, altijd van die vooroordelen van mensen die nooit in de US zijn geweest. Ben er zelf ook pas 2 weken geweest (volgend jaar nog 3 weekjes bij hopelijk) maar alleen maar geweldige, vriendelijke, behulpzame mensen tegengekomen.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Genoeg prima Amerikanen te vinden, hoor.
Het is natuurlijk een immens land, grote verschillen ook daarin.
Als Arizona (11 kiesmannen) de enige staat is die Trump in 2020 verliest, dan wint hij nog met 293 tegen 238.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:25 schreef Generationalpha het volgende:
Je bent dom he?quote:Op woensdag 4 november 2020 10:33 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
New Mexico, 88% van de stemmen geteld, Biden ligt 90k stemmen voor en wordt gecalled voor Biden.
Wisconsin, 94% van de stemmen geteld, Trump ligt 110k stemmen voor, to close to call.
De staten waar Trump als winner uit de bus komt zijn ook landslide overwinningen. De staten waar Biden als winnaar uit de bus komt moeten nog een hoop stemmen tellen en is het verschil heel klein. De staten waar nog niets is beslist ligt Trump merendeels voor, met grotere marges dan de zogenaamde staten die al aan Biden zijn vergeven terwijl in veel van die staten nog 10-20% van de stemmen geteld dienen te worden.
Wisconsin heeft 3* zoveel inwoners. Ik weet niet hoeveel daarvan morgen stemmen, maar de vergelijking slaat nergens op.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:33 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
De staten waar Trump als winner uit de bus komt zijn ook landslide overwinningen. De staten waar Biden als winnaar uit de bus komt moeten nog een hoop stemmen tellen en is het verschil heel klein. De staten waar nog niets is beslist ligt Trump merendeels voor, met grotere marges dan de zogenaamde staten die al aan Biden zijn vergeven terwijl in veel van die staten nog 10-20% van de stemmen geteld dienen te worden.
Dooddoener natuurlijk, maar uiteindelijk draait het gewoon om kwaliteit. En levenservaring kan aan die kwaliteit bijdragen.quote:
quote:Op woensdag 4 november 2020 10:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het is nogal dom om alleen naar de percentages te kijken.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:33 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Was het maar zo simpel hèquote:Op woensdag 4 november 2020 10:33 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Is ie er danquote:Op woensdag 4 november 2020 10:36 schreef Kyran het volgende:
Mijn schatting: Wisconsin, Michigan, Arizona, Nevada naar Biden (staten die nog niet gecalled zijn op CNN).
Daar komt nog een hele lading post stemmen bij. En dat is zowat allemaal Biden.quote:
op basis waarvan is die schatting?quote:Op woensdag 4 november 2020 10:36 schreef Kyran het volgende:
Mijn schatting: Wisconsin, Michigan, Arizona, Nevada naar Biden (staten die nog niet gecalled zijn op CNN).
NH, NE-2 en mogelijk ME-2quote:Op woensdag 4 november 2020 10:35 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Als Arizona (11 kiesmannen) de enige staat is die Trump in 2020 verliest, dan wint hij nog met 293 tegen 238.
Ik kom er vaak en al sinds 1998 en hier ben ik het volmondig mee eens.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:35 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Ik wou zeggen, altijd van die vooroordelen van mensen die nooit in de US zijn geweest. Ben er zelf ook pas 2 weken geweest (volgend jaar nog 3 weekjes bij hopelijk) maar alleen maar geweldige, vriendelijke, behulpzame mensen tegengekomen.
Dat was echt genot.quote:
Klopt ja. Gewoon lekker Lysol injecteren, tyfuslaat reageren op een impending crisis, en records behalen qua dodenaantallen. Als een baas.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:36 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Ja. Trump gaat winnen. Zoals ik al maanden denkHeeft het corona virus als een baas behandeld
Waarom ga jij in tegen het brein van onze politicoloog?quote:Op woensdag 4 november 2020 10:37 schreef Adames het volgende:
[..]
op basis waarvan is die schatting?
Michigan klinkt niet waarschijnlijk.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:36 schreef Kyran het volgende:
Mag er toch wel van uit gaan dat die al redelijk deel uit maken van deze cijfers?quote:Op woensdag 4 november 2020 10:37 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Daar komt nog een hele lading post stemmen bij. En dat is zowat allemaal Biden.
Ja, maar da's zo kort...quote:Op woensdag 4 november 2020 10:36 schreef 297534 het volgende:
Puur voor mezelf hoop ik wel dat Trump wint. Het is toch weer 4 jaar topamusement. Hoewel een verliezende Trump die uit het Witte huis moet worden gezet ook wel goede tv zal opleveren.
Waarom niet? Nog 1.4 miljoen stemmen te tellen daar zie ik. Vooral in de grote (blauwe) steden.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:38 schreef beantherio het volgende:
[..]
Michigan klinkt niet waarschijnlijk.
ja als een baas ja. Lekker de dood accepteren. Trump😍quote:Op woensdag 4 november 2020 10:38 schreef illusions het volgende:
[..]
Klopt ja. Gewoon lekker Lysol injecteren, tyfuslaat reageren op een impending crisis, en records behalen qua dodenaantallen. Als een baas.
Hangt van Milwaukee (Biden bolwerk) af. Die zijn nog niet binnen begrijp van Steve.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mag er toch wel van uit gaan dat die al redelijk deel uit maken van deze cijfers?
Nee moeten bijna allemaal nog geteld worden. Trip weet dat dus wilt dat er gestopt wordt.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mag er toch wel van uit gaan dat die al redelijk deel uit maken van deze cijfers?
Een winnende Trump levert ook nog een topshow op hoor. Zure media, rellende antifa's...quote:Op woensdag 4 november 2020 10:36 schreef 297534 het volgende:
Puur voor mezelf hoop ik wel dat Trump wint. Het is toch weer 4 jaar topamusement. Hoewel een verliezende Trump die uit het Witte huis moet worden gezet ook wel goede tv zal opleveren.
Zwetende Big Tech CEO's voor senaatcommissies.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een winnende Trump levert ook nog een topshow op hoor. Zure media, rellende antifa's...
Zure media. Zure bekende Amerikanen. Iedereen madquote:Op woensdag 4 november 2020 10:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een winnende Trump levert ook nog een topshow op hoor. Zure media, rellende antifa's...
quote:Op woensdag 4 november 2020 10:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zure media. Zure bekende Amerikanen. Iedereen mad
Ja, ik heb qua beleid helemaal niets met Trump, maar zijn overwinningsspeech zal wel legendarisch worden.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
@Starhopperquote:
Wat er ook gebeurt, je kunt sowieso wel genieten denk ik.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
NYT pakt ze er idd nu pas bij zie ik.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:40 schreef Fugue het volgende:
[..]
Oh de kiesmannen werden er pas net bij mij bij geteld
Corona overwonnen en de Dems overwonnen, dat wordt weer hilarisch jaquote:Op woensdag 4 november 2020 10:41 schreef 297534 het volgende:
[..]
Ja, ik heb qua beleid helemaal niets met Trump, maar zijn overwinningsspeech zal wel legendarisch worden.
Inderdaad, het probleem is dat bij de Democraten laten we zeggen zo'n 5% van de stemmers in de categorie volkomen kansloos vallen. Dat percentage ligt bij de Republikeinen iets hoger denk ik, alleen zijn die 5% van de Democraten dan weer gewelddadiger.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoop dat dat doorzet.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:42 schreef Mikeytt het volgende:
Zie dat Wisconsin blauw is geworden met 95% geteld nu
ik zie het ook staanquote:Op woensdag 4 november 2020 10:35 schreef Jaeger85 het volgende:
Biden lijkt voor te staan in Wisconson. Dat is een hele grote slag als dit klopt.
Drie van de laatste vier wedstrijden gewonnen?quote:Op woensdag 4 november 2020 10:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat denken ze bij AZ elke week.
Hoop je dat of denk je dat echt?quote:Op woensdag 4 november 2020 10:36 schreef Kyran het volgende:
Dan denk ik dat we Trump kunnen feliciteren met WI.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:43 schreef DireStraits7 het volgende:
CNN meldt het ook. WI nu naar Biden.
Yepquote:Op woensdag 4 november 2020 10:42 schreef Mikeytt het volgende:
Zie dat Wisconsin blauw is geworden met 95% geteld nu
Er is geen uitslagquote:Op woensdag 4 november 2020 10:44 schreef Viesdik het volgende:
Dit is wel echt de spannendste uitslag OOIT
Of poststemmen al geteld zijn verschilt per staat. Sommige staten mochten direct bij binnenkomst tellen, andere zoals Pennsylvania pas vanaf vandaag. En omdat die eerst de stemlokaalstemmen hebben gestemd gaan ze daar nu pas mee beginnen. Ze hebben iig tot 3 december.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:43 schreef Salina het volgende:
[..]
Hoop je dat of denk je dat echt?
Ik heb het allemaal niet zo gevolgd.
Waar ik nu benieuwd naar ben: het hangt dus af van enkele staten. Michigan, Wisconsin, Arizona, Georgia, Pennsylvania?
Maar hoe zit het met de stemmen die per post zijn gedaan? Zijn die al geteld, of komen die er later nog bij? Ik begreep dat dat wel een verschil maakt, aangezien voornamelijk Democraten hadden geopperd/gepusht om toch vooral per post te stemmen?
2000 gemist?quote:Op woensdag 4 november 2020 10:44 schreef Viesdik het volgende:
Ik denk het, maar dan doe ik natuurlijk wel wat aannames.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:43 schreef Salina het volgende:
[..]
Hoop je dat of denk je dat echt?
Ik heb het allemaal niet zo gevolgd.
Waar ik nu benieuwd naar ben: het hangt dus af van enkele staten. Michigan, Wisconsin, Arizona, Georgia, Pennsylvania?
Maar hoe zit het met de stemmen die per post zijn gedaan? Zijn die al geteld, of komen die er later nog bij? Ik begreep dat dat wel een verschil maakt, aangezien voornamelijk Democraten hadden geopperd/gepusht om toch vooral per post te stemmen?
Dat zie ik nog wel gebeuren als het overal zo close is.quote:
XzazGod.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:37 schreef xzaz het volgende:
[..]
Haha ik zat in Canada op dit moment bij een rodeo.
Ik gok dat beide kampen al weten hoe dit gaat aflopen en dat ome Donald daarom de frontale aanval al heeft gekozenquote:Op woensdag 4 november 2020 10:45 schreef NightDancert het volgende:
Overigens loopt Biden ook in in Michigan, aangezien van de resterende 20% van de stemmen Biden ongeveer 62.5% nodig heeft.
1 dollar inzetten op deze uitslag en winnen levert je waarschijnlijk meer op dan de huidige staatsschuld van de VS.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:45 schreef Mikeytt het volgende:
Mijn verwachting is toch niet uitgekomen
[ afbeelding ]
In 2000 niet gekeken zeker.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:44 schreef Viesdik het volgende:
Jij dacht zeker ook dat Atalanta de Champions League ging winnen?quote:Op woensdag 4 november 2020 10:45 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]
Denken dat CA rood isquote:Op woensdag 4 november 2020 10:45 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]
Waarschijnljk wel jaquote:Op woensdag 4 november 2020 10:46 schreef NightDancert het volgende:
[..]
1 dollar inzetten op deze uitslag en winnen levert je waarschijnlijk meer op dan de huidige staatsschuld van de VS.
Ik zag net iemand die zei dat 95% geteld was, maar ik zie overal 89%. Wat is het nou?quote:Op woensdag 4 november 2020 10:46 schreef Kyran het volgende:
Nog 23% te tellen bij Milwaukee County en daar is het echt gigantisch blauw.
Kijkend naar wat er gebeurt in WI zou ik daar niet zo zeker van zijn.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:47 schreef Viesdik het volgende:
Pennsylvania lijkt in de pocket van Trump
Dat zou een flinke sprint van 20 kunnen zijn
Ook daar zitten nog genoeg democratische stemmen in het vat lijkt me...quote:Op woensdag 4 november 2020 10:47 schreef Viesdik het volgende:
Wat is er daar nog niet geteld?quote:Op woensdag 4 november 2020 10:47 schreef Viesdik het volgende:
Winsconsin is niet persé doorslaggevendquote:Op woensdag 4 november 2020 10:46 schreef Kyran het volgende:
Nog 23% te tellen bij Milwaukee County en daar is het echt gigantisch blauw.
Hopelijk flikkert Trump nu eindelijk die schijtlollige talkshowhosts in de bakquote:Op woensdag 4 november 2020 10:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om de op dat moment staande exacte aantallen, maar dat is al zo vaak uitgelegd.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:33 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |