quote:
Is bij de Nederlandse verkiezingen voor stemmen uit het buitenland (de enige die per post mogen stemmen) ook het geval. Als het niet voor of op de dag van de verkiezingen binnen is dan heb je pech.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:51 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Dus als de post 1 miljoen stemmen te laat bezorgt zijn ze ongeldig?
Zal flink lang geleden geweest zijn.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met gokken inderdaad. Alleen Ajax nog meegepakt aangezien daar value op zat. Ik kan het even niet vinden maar Trump stond echt op zoiets voor de verkiezingen.
Ja Humberto, zolang het gaat over de gang naar de rechter, ondersteun ik dit altijd. Dat doen mensen namelijk in een rechtstaat. Alleen fascisten zijn hier tegenquote:
CNN zat net de verkondigen dat Penn en NC nog wel naar Biden kunnen gaanquote:Op woensdag 4 november 2020 09:54 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Even de balans opmaken:
Aantal kiesmannen op dit moment:
Biden 238
Trump 213
Nog te "verdelen" kiesmannen:
Nevada 6
Georgia 16
North Carolina 15
Pennsylvania 20
Michigan 16
Wisconsin 10
Alaska 3
In de meeste swing states staat Trump voor, benieuwd of er daar nog grote verschuivingen komen...
Theoretisch kan dat toch ook?quote:Op woensdag 4 november 2020 09:55 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
CNN zat net de verkondigen dat Penn en NC nog wel naar Biden kunnen gaan
quote:Op woensdag 4 november 2020 09:55 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Theoretisch kan alles jaquote:
Ze snappen nog steeds niet waar de stemmen vandaan komen. Het lijkt mij simpel: banen banen banen in het midden van de vsquote:Op woensdag 4 november 2020 09:54 schreef Bugno3 het volgende:
Ik kijk nu Goedemorgen Nederland (ik zit thuis in afwachting van mijn test ), maar die dametjes zijn he-le-maal in shock. Alweer
![]()
En die Ten Broeke gaf aan dat de polls er wel naast kunnen zitten, maar "NIET ZOVEEL"
Ik zou er ook wel eens wat meer over willen lezen hoe die polls nu precies werken. Want volgens mij is er bij veel van die onderzoeksbureaus (als je het al zo kunt noemen) een redelijke confirmation bias.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:54 schreef Bugno3 het volgende:
Ik kijk nu Goedemorgen Nederland (ik zit thuis in afwachting van mijn test ), maar die dametjes zijn he-le-maal in shock. Alweer
![]()
En die Ten Broeke gaf aan dat de polls er wel naast kunnen zitten, maar "NIET ZOVEEL"
Niet heel waarschijnlijk nee, maar als de meeste mailvotes nog geteld moeten worden en die zijn afkomstig uit de grote steden kan er nog wel e.e.a. gaan schuiven.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:55 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
CNN called staten waar 80% van de stemmen zijn geteld en Biden 0,5% voorstaat al voor Biden en staten waar 90% van de stemmen is geteld en Trump 5% voorstaat als "to close to call". En hoe dichter we bij de herverkiezing van Trump komen, hoe meer de shitstorm en anti Trump show weer begint te draaien.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:55 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
multibet is op langere termijn nooit verstandig vriendquote:Op woensdag 4 november 2020 09:54 schreef illusions het volgende:
[..]
Zal flink lang geleden geweest zijn.
Gister Ajax en Liverpool multibet meegepakt, leuk uitgepakt.
Nog paar kleine betjes. Toch goeie x7 in totaal.
Klein beetje op Biden ingezet @ 3.75 maarja dat gaat 'm nu niet meer worden.
In de jaren '50 waren Detroit en Oakland bepalend voor de hele staat, want het was een echte metropool toen (de vierde stad van de VS), maar het veel kleinere Detroit maakt nu niet meer het verschil in de staat Michigan.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:46 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Detroit is 90% zwart toch? Die stemmen, als ze het al doen wel voornamelijk democraat.
Als het met vijf minuten te gaan 0-0 staat en dus nog niet beslist is, ga je toch juist focussen op hoe er wel een beslissing kan komen? Net zoals het nu logisch is om te focussen op hoe de uitslag beslist kan worden.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn koffie is nog niet voldoende verwerkt om deze post te begrijpen, kut
Het verschil is 675.000 stemmen.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:55 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Heb je wel geluisterd? Ze zeiden over Penn dat er dan enorm veel stemmen voor Biden moesten bijkomen en de overgebleven counties enorm blauw moesten worden.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:55 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Nee, Jo Jorgensen kan theoretisch zelfs niet meer winnen.quote:
De Democraten hebben CNN en de Republikeinen hebben Fox. Allebei propagandamachines.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:57 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
CNN called staten waar 80% van de stemmen zijn geteld en Biden 0,5% voorstaat al voor Biden en staten waar 90% van de stemmen is geteld en Trump 5% voorstaat als "to close to call". En hoe dichter we bij de herverkiezing van Trump komen, hoe meer de shitstorm en anti Trump show weer begint te draaien.
Haha ja! Behalve dat ze dat niet deden. En ja, hele nacht CNN aan gehad hier eigenlijk.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:57 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
CNN called staten waar 80% van de stemmen zijn geteld en Biden 0,5% voorstaat al voor Biden en staten waar 90% van de stemmen is geteld en Trump 5% voorstaat als "to close to call". En hoe dichter we bij de herverkiezing van Trump komen, hoe meer de shitstorm en anti Trump show weer begint te draaien.
Het was Fox News die shit over zich heen kreeg voor Arizonaquote:Op woensdag 4 november 2020 09:57 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Maar in dit geval staat het 1-0, maar krijgt het publiek feitelijk te horen dat het 0-0 is.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als het met vijf minuten te gaan 0-0 staat en dus nog niet beslist is, ga je toch juist focussen op hoe er wel een beslissing kan komen? Net zoals het nu logisch is om te focussen op hoe de uitslag beslist kan worden.
Yep. Dit heeft ze stemmen gekost. Maar Covid heeft Trump een boel stemmen gekost.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:55 schreef Mondkapje het volgende:
Democraten krijgen een geur van radicaliteit en dat komt ze niet ten goede qua stemmen.
Dat is niet waar.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar in dit geval staat het 1-0, maar krijgt het publiek feitelijk te horen dat het 0-0 is.
Lekker vanuit een NL referentiekader de Amerikaanse situatie gaan beschouwen. Amerikanen, zeker in het midden van het land, zijn aan het overleven. Die hoeven geen sociale boodschap, die hoeven geen saamhorigheid én die boeit de wereldeconomie niet. Die willen iemand die net zo primair is als zijzelf ---> DRUMPF.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:57 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ze snappen nog steeds niet waar de stemmen vandaan komen. Het lijkt mij simpel: banen banen banen in het midden van de vs
Het zijn allemaal banen die geen toekomst hebben maar goed.
Zou je denkenquote:Op woensdag 4 november 2020 09:57 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ik zou er ook wel eens wat meer over willen lezen hoe die polls nu precies werken. Want volgens mij is er bij veel van die onderzoeksbureaus (als je het al zo kunt noemen) een redelijke confirmation bias.
Voetbal duurt ook maar 2x drie kwartier.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
multibet is op langere termijn nooit verstandig vriend
Tenzij er in Californië, Texas, New York, Florida, Arizona, Illinois, Indiana, New Jersey en de Carolina's fouten zijn ontdekt en Jo Jorgensen toch de grootste is geworden in al die statenquote:Op woensdag 4 november 2020 09:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, Jo Jorgensen kan theoretisch zelfs niet meer winnen.
De afgelopen week is Trump enorm actief geweest en Biden was inderdaad vrijwel onzichtbaar... en de weken daarvoor eigenlijk ook.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:01 schreef Bugno3 het volgende:
Rick Niemann stipte terecht aan dat de Dem's niet alleen te weinig campagne hebben gevoerd, maar ook (weer) op de verkeerde plaatsen. Lekker naar Texas gaan, maar Wisconsin en Michigan overslaan. Amateurcampagne, gebaseerd op verkeerde overtuigingen dat blauwe staten wel blauw zouden blijven.
"According to the polls.."quote:Op woensdag 4 november 2020 10:02 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
De afgelopen week is Trump enorm actief geweest en Biden was inderdaad vrijwel onzichtbaar... en de weken daarvoor eigenlijk ook.
Ik denk dat ze met een kandidaat die ook maar enige charisma had & niet dement lijkt te zijn met een enorm verschil hadden gewonnen.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:01 schreef Bugno3 het volgende:
Rick Niemann stipte terecht aan dat de Dem's niet alleen te weinig campagne hebben gevoerd, maar ook (weer) op de verkeerde plaatsen. Lekker naar Texas gaan, maar Wisconsin en Michigan overslaan. Amateurcampagne, gebaseerd op verkeerde overtuigingen dat blauwe staten wel blauw zouden blijven.
In hoeverre heeft dat er ook mee te maken dat Trump schijt heeft en in deze tijd gewoon grote rally's organiseert?quote:Op woensdag 4 november 2020 10:02 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
De afgelopen week is Trump enorm actief geweest en Biden was inderdaad vrijwel onzichtbaar... en de weken daarvoor eigenlijk ook.
Speelt ongetwijfeld een rol, en Trump heeft ook meer met dat soort bijeenkomsten dan Biden.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:04 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
In hoeverre heeft dat er ook mee te maken dat Trump schijt heeft en in deze tijd gewoon grote rally's organiseert?
Het begon al bij de kandidaat.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:01 schreef Bugno3 het volgende:
De Senaat ís ook belangrijker en die blijft rood.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:57 schreef Mikeytt het volgende:
Kan me eigenlijk verrotten wie president wordt.
Vindt het senaat toch belangrijker
Idd, zoveel mensen en dan een oude seniele man naar voren schuiven.quote:
Het gaat echt heel moeilijk worden hoor.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:58 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Het verschil is 675.000 stemmen.
Met 1,4 miljoen stemmen moet Biden dus 75% van de stemmen halen bij de ballots.
Ballots zijn sowieso al traditioneel in het voordeel van democraten, maar nu zeker met de oproep van Biden om per post te stemmen. Zeker niet ondenkbaar dus.
Zag dat hij vandaag nog zijn kleindochter voorstelde als zijn zoonquote:Op woensdag 4 november 2020 10:06 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Idd, zoveel mensen en dan een oude seniele man naar voren schuiven.
Democraten zijn al jaren van het padje af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |