Ik bedoel vooral dat je inzet op wat de meeste waarde heeftquote:Op woensdag 4 november 2020 09:42 schreef illusions het volgende:
[..]
Eens, die tactiek hanteer ik op de beurs ook.
Heeft vannacht niet zo goed uitgepakt, want als Trump wint ben ik m'n geld kwijt.
gekkigheid allemaalquote:Op woensdag 4 november 2020 09:43 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Nevada wint ie wel. In Las Vegas zijn ook pas 2/3de geteld nu.
Ik vond die odds bij lange na het risico niet waard toen ik alles langs ging. Ik wist zeker dat het echt een stuk closer ging worden, maar 2.2 was echt de moeite niet waard.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:42 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Toch kan je opzich goed wedden op deze verkiezingen.
Trump pakt ohio,florida enTexas 2.2 odd bv.
Was makkelijk binnenharken gisteren.
Nee die spraytan bejaarde trekt volle zalen.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:43 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Biden is gewoon dood saai, als ik niet kan slapen, dan moet ik gewoon even Biden kijken, dan slaap ik gegarandeerd.
Mij zou het echt aan mijn reet roesten als Biden dat zou roepen als hij voor had gestaan qua kansen.quote:
Dat bedoel ik ook. Daarom heb ik op x3.75 ingezet op Biden.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik bedoel vooral dat je inzet op wat de meeste waarde heeft
Als ik denk dat Trump 30% kans heeft om te winnen en je krijgt er zeven keer je inzet voor ga ik er flink op inzetten hoor, ook al denk ik dus dat de kans 70% is dat hij níet wint.
Jij bent echt een waardeloze better. Vannacht zag je het juist toch omdraaien tegen alle polls in?quote:Op woensdag 4 november 2020 09:42 schreef illusions het volgende:
[..]
Eens, die tactiek hanteer ik op de beurs ook.
Heeft vannacht niet zo goed uitgepakt, want als Trump wint ben ik m'n geld kwijt.
Geweldige argumentatie ookquote:Op woensdag 4 november 2020 09:02 schreef Zorro het volgende:
Het trieste is wel dat ik nu voor de tweede keer op een overwinning voor Trump hoop, beide keren niet omdat ik Trump zo geweldig vind maar omdat de tegenstander nog veel erger is, eerst Hillary, omdat.. nou ja dat Hillary dus. En nu omdat Biden al blij mag zijn als ie twee jaar vol maakt.
Uh ja, waar moet je nu anders op focussen?quote:Op woensdag 4 november 2020 09:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, dat zeker niet, maar de media lijkt vooral te focussen op die 20% kans die Biden nog heeft.
kquote:Op woensdag 4 november 2020 09:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mij zou het echt aan mijn reet roesten als Biden dat zou roepen als hij voor had gestaan qua kansen.
Als ik de kaart van Michigan zie, dan gaat alleen Detroit, Oakland en de piepkleine hoofdstad Lansing naar Biden. Maar in de rest van de staat zie je bijna overal 70%-30% voor Trump.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:37 schreef Kyran het volgende:
[..]
Grote kans dat Michigan alsnog naar Biden gaat hoor.
Stond op 1.33 op unibet met hoop reports dat trump dik zou winnen.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Achteraf, ja. Met name Ohio had echt net zo makkelijk fout kunnen gaan.
Trump stond voor de verkiezingen nog op 3.75....quote:Op woensdag 4 november 2020 09:45 schreef illusions het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook. Daarom heb ik op x3.75 ingezet op Biden.
Denk wel dat Trump gaat winnen maar x1.3 dan kan je net zo goed niet meedoen.
Zwaar gewonnen gisteravond anders, en tja deel van de winst nu op Biden gezet @ 3.75 maar de kans is er nog.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij bent echt een waardeloze better. Vannacht zag je het juist toch omdraaien tegen alle polls in?
Beter dat dan naar een 4-jarige te luisteren en herhalingen te turfenquote:Op woensdag 4 november 2020 09:43 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Biden is gewoon dood saai, als ik niet kan slapen, dan moet ik gewoon even Biden kijken, dan slaap ik gegarandeerd.
Detroit is 90% zwart toch? Die stemmen, als ze het al doen wel voornamelijk democraat.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:45 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Als ik de kaart van Michigan zie, dan gaat alleen Detroit, Oakland en de piepkleine hoofdstad Lansing naar Biden. Maar in de rest van de staat zie je bijna overal 70%-30% voor Trump.
Hij staat nu best voor in de staten Wisconsin, Michigan en Pennsylvania. Die early votes kunnen het hooguit nog gelijk trekken (en dan misschien net Biden over de streep trekken), maar dat tellen gaat dus dagen duren in sommige gevallen.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:43 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Alleen trump kan duidelijk winnen?
8 jaar geleden misschienquote:Op woensdag 4 november 2020 09:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Trump stond voor de verkiezingen nog op 3.75....
Niet gespeeld overigens hoor.
Behalve in Arizona, want daar staan ze achter. Hoe treurig kun je zijn.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:45 schreef Mikeytt het volgende:
Oproepen te stoppen met stemmen is ook idioot
Deze post maakt mensen boosquote:Op woensdag 4 november 2020 09:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Uh ja, waar moet je nu anders op focussen?
"Nou, met nog vijf minuten te gaan lijkt de finale beslist. Nederland heeft nog wel een kans, maar dat is vermoedelijk te weinig en Spanje, dat op 1-0 staat, kroont zich dus in principe opnieuw tot wereldkampioen voetbal. Bedankt voor het kijken, tot volgende keer!"
Ik ben na het wakker worden, mij even wat meer gaan verdiepen in de tussenstanden. Ik heb geen wishfull kandidaat. Ja eerst wel, maar dat waren Buttigieg en Klobuchar.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:38 schreef MCH het volgende:
[..]
Mooi hoe jij in 2 uur tijd een dick swing maakt
nee, maar alles wat op 4-11, of later, binnenkomt hoort imo naar de prullenbak te gaanquote:Op woensdag 4 november 2020 09:36 schreef babylon het volgende:
[..]
Uiteraard alle stemmen die op 3-11 legaal zijn uitgebracht. Maar je gaat niet stoppen met tellen zodra het 4-11 is.
Oh ik vind die andere ( trump) ook niet veel beter hoor. Het zijn beide gedrochten waar ik met verbazing naar kijk hoe zij de machtigste ambt van de wereld gaan beklimmen. Als zij het kunnen dan kan elke Fokker het hahaquote:Op woensdag 4 november 2020 09:46 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Beter dat dan naar een 4-jarige te luisteren en herhalingen te turfen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |