Bookmakers weten niet veel meer dan diegen die de bet plaatst. Enige wat zij doen is risk management. Op dit moment geven de odds alleen weer waar meeste geld op ingezet wordt.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:34 schreef Adames het volgende:
[..]
Jij doet toch aan wedden? Daar is toch het hele idee dat je het beter denkt te weten dan de bookie.
Met een kleine kanttekening dat juist daar mensen wel veel wedden op hun gewenste uitkomst (berucht zijn de noteringen voor Engelse clubs die vlak voor de wedstrijd dalen, als de dronken fans nog even geld in gaan zettenquote:Op woensdag 4 november 2020 09:32 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Deze data is afkomstig van een van de grootste betting exchanges. Daar bepaalt de bookie niet de odds, maar gaan mensen zelf weddenschappen tegen elkaar aan. Zo te zien zijn de kansen voor Biden weer gestegen naar een kleine 40%.
[ afbeelding ]
Grote kans dat Michigan alsnog naar Biden gaat hoor.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:34 schreef Idisrom het volgende:
Tot nu toe lijkt Arizona naar Bieden te gaan, dat is dan de enige staat die van Trump 2016 naar Biden 2020 gaat.
Ik zie dat niet gebeuren met Michigan Wissconsin en Pennstylvania.
Het gaat echt om Georgia en North Carolina. Ook al zou Trump een van deze twee staten verliezen, dan nog komt hij boven de 270 kiesmannen uit.
Bieden kan alleen winnen als hij naast Arizona zowel Georgia als North Carolina gaat winnen.
Ik denk nu dat wij toch op four more years Trump gaan uitkomen.
Laten de mensen die geld inzetten, dat nou net doen op degene die ze geloven die gaat winnen.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:37 schreef Kyran het volgende:
[..]
Bookmakers weten niet veel meer dan diegen die de bet plaatst. Enige wat zij doen is risk management. Op dit moment geven de odds alleen weer waar meeste geld op ingezet wordt.
Poststemmen worden geschrapt door het Hooggerechtshof.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:36 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Het ziet er (helaas) veel beter uit voor Trump dan voordat alle uitslagen bekend werden. Blue Wall wordt beslissend. Trump ligt daar voor, maar er zijn nog veel poststemmen te tellen. Volgens mij is het lang niet zo spannend geweest...
Daarom, de odds als echte peiling gebruiken heeft ook zijn mankementenquote:Op woensdag 4 november 2020 09:37 schreef Kyran het volgende:
[..]
Bookmakers weten niet veel meer dan diegen die de bet plaatst. Enige wat zij doen is risk management. Op dit moment geven de odds alleen weer waar meeste geld op ingezet wordt.
Oké, objectief gezien:quote:Op woensdag 4 november 2020 09:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]... Tuurlijk joh... Alles wat positief is, is ondanks. Alle negatieve dingen dankzij. Probeer het eerst objectief te bekijken...
Mooi hoe jij in 2 uur tijd een dick swing maaktquote:Op woensdag 4 november 2020 09:34 schreef Idisrom het volgende:
Tot nu toe lijkt Arizona naar Bieden te gaan, dat is dan de enige staat die van Trump 2016 naar Biden 2020 gaat.
Ik zie dat niet gebeuren met Michigan Wissconsin en Pennstylvania.
Het gaat echt om Georgia en North Carolina. Ook al zou Trump een van deze twee staten verliezen, dan nog komt hij boven de 270 kiesmannen uit.
Bieden kan alleen winnen als hij naast Arizona zowel Georgia als North Carolina gaat winnen.
Ik denk nu dat wij toch op four more years Trump gaan uitkomen.
Ik ben bang dat we dat stadium al voorbij zijn.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:37 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Eerlijk, ik ben geen fan van Trump maar worst case scenario is echt weken onzekerheid met rellen en fraude accusaties. Dan beter gewoon Trump als duidelijke winnaar denk ik.
Dat denk ik niet. Trump gaat verzoeken, maar of dat gehonoreerd wordt... Denk hetn iet.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:37 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Poststemmen worden geschrapt door het Hooggerechtshof.
Zeker, bij grote markten weet je het niet beter dan de bookmaker. Vijf minuten voor tijd op de Champions League inzetten, ja daahaag. Het kan natuurlijk wel op kleine markten, waar jij belangrijk nieuws eerder weet dan de rest. Maar goed, dat terzijde verder.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:34 schreef illusions het volgende:
[..]
Dat is precies het probleem aan gokken.
Yup.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:37 schreef illusions het volgende:
[..]
Laten de mensen die geld inzetten, dat nou net doen op degene die ze geloven die gaat winnen.
Biden heeft niet echt een negatieve kant, gewoon niks positiefs. Harris is meer een Clinton.quote:
Laten we er maar vanuit gaan in dat achterlijke land.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Trump gaat verzoeken, maar of dat gehonoreerd wordt... Denk hetn iet.
Dit lijkt me wel volkomen logisch toch?quote:Op woensdag 4 november 2020 09:36 schreef babylon het volgende:
[..]
Uiteraard alle stemmen die op 3-11 legaal zijn uitgebracht. Maar je gaat niet stoppen met tellen zodra het 4-11 is.
En dat is zonder covid ontslagen. Die grafieken zijn allemaal zinloos nu want het moet nog blijken of die banen ooit allemaal terugkomen.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:37 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Oké, objectief gezien:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
De verstandige mensen niet altijd eigenlijkquote:Op woensdag 4 november 2020 09:37 schreef illusions het volgende:
[..]
Laten de mensen die geld inzetten, dat nou net doen op degene die ze geloven die gaat winnen.
Ik denk dat Trump ook vooral wil dat er snel geteld word en niet dat hij daadwerkelijk het stemmen tellen wil stoppen.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:37 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Eerlijk, ik ben geen fan van Trump maar worst case scenario is echt weken onzekerheid met rellen en fraude accusaties. Dan beter gewoon Trump als duidelijke winnaar denk ik.
Maar Nevada kon toch andere kant op gaan?quote:
Of biden als duidelijke winnaarquote:Op woensdag 4 november 2020 09:37 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ik wil zekerheid!quote:Op woensdag 4 november 2020 09:36 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Trump pakt ook de swing states
*ahem*quote:Op woensdag 4 november 2020 09:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Biden heeft niet echt een negatieve kant, gewoon niks positiefs. Harris is meer een Clinton.
Op elke tv zender die ik geien heb vandaag is dit het riedeltjequote:
Wie is ie?quote:Op woensdag 4 november 2020 09:40 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
De 3 Blue Wall staten werden vanaf de jaren '90 constant door Democraten gewonnen, die gingen alleen de laatste keer naar Trump. Wordt een dubbeltje op zijn kant, al staat-ie in Pennsylvania wel flink voor...
Jaja en Loekashenko had ook de beste bedoelingen.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:40 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ik denk dat Trump ook vooral wil dat er snel geteld word en niet dat hij daadwerkelijk het stemmen tellen wil stoppen.
Had Rusland Trump niet aan de macht geholpen, en waarom horen we nu niks meer van de Russen, oh ja als Trump wint dan heeft het geen zin de kwaadaardige Russen aan te wijzen. En hoe zit het met de Chinezen en Iran. Waren die ook niet aan het hacken. Ik hoor nu merkwaardig genoeg helemaal niks meer, tot Trump verliest. Als Trump verliest, dan komen de hackers weer aan het licht. Het zijn de hackers verdomme hahaquote:Op woensdag 4 november 2020 09:38 schreef Ensiferum het volgende:
TrumpGOD verslaat de frauderende Democraten, het corrupte Big Tech en de Leugenaars in de Media![]()
Stel je voor welke marges hij zou hebben gehaald in eerlijke verkiezingen.
Heel spannend is overdreven, maar het is nog zeker niet beslist.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op elke tv zender die ik geien heb vandaag is dit het riedeltje
Je zou er bijna van denken dat het heel spannend is nu.
linkje danquote:Op woensdag 4 november 2020 09:40 schreef jameshond7 het volgende:
HUMBERTO TAN VIES MAD OP TRUMP LIVE OP TWITTER
Wat ben jij naiefquote:Op woensdag 4 november 2020 09:40 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ik denk dat Trump ook vooral wil dat er snel geteld word en niet dat hij daadwerkelijk het stemmen tellen wil stoppen.
Toch kan je opzich goed wedden op deze verkiezingen.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zeker, bij grote markten weet je het niet beter dan de bookmaker. Vijf minuten voor tijd op de Champions League inzetten, ja daahaag. Het kan natuurlijk wel op kleine markten, waar jij belangrijk nieuws eerder weet dan de rest. Maar goed, dat terzijde verder.
Eens, die tactiek hanteer ik op de beurs ook.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De verstandige mensen niet altijd eigenlijk
Dat zit er sowieso niet in. Het gaat namelijk aankomen op die early votes.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:40 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Of biden als duidelijke winnaar
Nee, dat zeker niet, maar de media lijkt vooral te focussen op die 20% kans die Biden nog heeft.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Heel spannend is overdreven, maar het is nog zeker niet beslist.
Achteraf, ja. Met name Ohio had echt net zo makkelijk fout kunnen gaan.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:42 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Toch kan je opzich goed wedden op deze verkiezingen.
Trump pakt ohio,florida enTexas 2.2 odd bv.
Was makkelijk binnenharken gisteren.
Alleen trump kan duidelijk winnen?quote:Op woensdag 4 november 2020 09:42 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dat zit er sowieso niet in. Het gaat namelijk aankomen op die early votes.
Biden is gewoon dood saai, als ik niet kan slapen, dan moet ik gewoon even Biden kijken, dan slaap ik gegarandeerd.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Biden heeft niet echt een negatieve kant, gewoon niks positiefs. Harris is meer een Clinton.
Nevada wint ie wel. In Las Vegas zijn ook pas 2/3de geteld nu.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:40 schreef Adames het volgende:
[..]
Maar Nevada kon toch andere kant op gaan?
Eerst Las Vegas geteld (Biden voor) nu nog de landelijke gebieden tellen (trumpgebied)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |