Het is niet alleen maar Biden, uiteraard. Wel een aanzienlijk deel.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:30 schreef MakkieR het volgende:
Ik vind trouwens wel dat de democraten of Nederlandse verslaggeving zich rijk rekent met het stemmen per post. Daar zitten toch ook Trump stemmers tussen, ik kan me niet voorstellen dat deze stembiljetten alleen maar Biden is. Dat zou wel heel merkwaardig zijn. En bij Pennsylvania is de voorsprong van Trump heel erg groot.
Beter dan iemand die het bestaan van het virus zowat ontkend heeft? Het maandenlang afgedaan heeft als een griepje en 'de economie moet open blijven'? Valse beloftes heeft gedaan over wanneer een vaccin komt? Niets gedaan heeft om het werk van Obama te continueren om de nodige voorbereidingen te treffen (sterker nog: hij heeft dergelijke teams eerder kleiner gemaakt)?quote:Op woensdag 4 november 2020 09:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik denk oprecht dat Hillary Clinton het nog slechter zou doen, dus ik ben blij dat zij de vorige keer niet gewonnen heeft.
Dat klinkt echt als hopen tegen beter weten in hoor.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Welnee. RTL4 had net een aardige analyse: van de vijf grote staten waarin de stemmen nog worden geteld, hoeft Biden er maar twee te winnen en dan is hij president. Trump staat in al die staten voor, maar het verschil is soms klein en soms moet nog een flink aantal van de stemmen worden geteld (tot 1/3e zelfs).
Millwaukee komt er nog aan volgens mij. En detroit in Michigan.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niet gigantisch, m aar in wi is 94% geteld, en in mi 73%. Dan moeten de overige stemmen in grote getalen naar Biden gaan. Dan zie ik voor biden aanhang meer heil in PA.
Deze data is afkomstig van een van de grootste betting exchanges. Daar bepaalt de bookie niet de odds, maar gaan mensen zelf weddenschappen tegen elkaar aan. Zo te zien zijn de kansen voor Biden weer gestegen naar een kleine 40%.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:29 schreef illusions het volgende:
[..]
Eens hoor.
Geloof eerder bookies dan polls.
hoe weet je dit?quote:Op woensdag 4 november 2020 09:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is niet alleen maar Biden, uiteraard. Wel een aanzienlijk deel.
Het klinkt een beetje als de last desperate attempt.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Prognoses van tevoren was dat democratische stemmers in grote getalen via de post zouden stemmen en republikeinen via de stemlokalen. Dus daarom wordt verwacht dat die in grote getalen naar Biden gaan. Daarnaast is volgens mij ook bekend welke party affiliation de post stemmers hebben en is dat ook grotendeels democratisch. De vraag is niet echt of het grootste deel naar Biden gaat, maar meer of het genoeg is.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:30 schreef MakkieR het volgende:
. Dat zou wel heel merkwaardig zijn. En bij Pennsylvania is de voorsprong van Trump heel erg groot.
Is er al iemand verkozen?quote:Op woensdag 4 november 2020 09:29 schreef RvLaak het volgende:
ROFL... Dude bij WNL is geschokt over wat Trump heeft gezegd... Jezus man, je weet toch welke baviaan er verkozen is?
Inderdaad. Dat geeft al aan hoe slecht Hillary Clinton is. Het is naïef om meer vertrouwen te hebben in zo een raar wijf. Maar goed, het blijft gissen natuurlijk, we zullen nooit weten of ze het daadwerkelijk slechter zou hebben gedaan.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:31 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Beter dan iemand die het bestaan van het virus zowat ontkend heeft? Het maandenlang afgedaan heeft als een griepje en 'de economie moet open blijven'? Valse beloftes heeft gedaan over wanneer een vaccin komt? Niets gedaan heeft om het werk van Obama te continueren om de nodige voorbereidingen te treffen (sterker nog: hij heeft dergelijke teams eerder kleiner gemaakt)?
Trump heeft gewonnenquote:
Maar hoe weten we dat dan. Zijn er steekproeven gedaan ofzo, heb ik iets gemist.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jij doet toch aan wedden? Daar is toch het hele idee dat je het beter denkt te weten dan de bookie.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:29 schreef illusions het volgende:
[..]
Eens hoor.
Geloof eerder bookies dan polls.
Het ziet er niet best uit voor Sleepy Joe.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:32 schreef kipknots het volgende:
[..]
Prognoses van tevoren was dat democratische stemmers in grote getalen via de post zouden stemmen en republikeinen via de stemlokalen. Dus daarom wordt verwacht dat die in grote getalen naar Biden gaan. Daarnaast is volgens mij ook bekend welke party affiliation de post stemmers hebben en is dat ook grotendeels democratisch. De vraag is niet echt of het grootste deel naar Biden gaat, maar meer of het genoeg is.
https://fivethirtyeight.c(...)eird-election-night/quote:Op woensdag 4 november 2020 09:33 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Maar hoe weten we dat dan. Zijn er steekproeven gedaan ofzo, heb ik iets gemist.
Dat is precies het probleem aan gokken.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:34 schreef Adames het volgende:
[..]
Jij doet toch aan wedden? Daar is toch het hele idee dat je het beter denkt te weten dan de bookie.
Trump staat bijna 300k stemmen voor in Michigan.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:25 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Biden wint Nevada en haalt Michigan en Wisconsin binnen met de mail in votes = 270
Slechter.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:36 schreef MakkieR het volgende:
Was Harris als presidentskandidaat een betere geweest dan Biden, wat denken jullie?
Uiteraard alle stemmen die op 3-11 legaal zijn uitgebracht. Maar je gaat niet stoppen met tellen zodra het 4-11 is.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:13 schreef RvLaak het volgende:
Wat mij betreft was de grens 03-11. Komt je stem later, is die imo te laat. Maar we gaan het zien.
Ik denk dat daar een rechter een mening over mag gaan hebben
Trump pakt ook de swing statesquote:Op woensdag 4 november 2020 09:34 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Ik zie vooral dat 'ie nog 20 kiesmannen achterloopt nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |