Watvis de kiesman verdeling nu dan?quote:
Kijk je CNN? Er moeten daar nog heel veel mail ballots worden geteld.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ok, je hebt gelijk.
Maar met 93% van de stemmen geteld zal Biden dat toch niet meer kunnen goedmaken.
Kans dat er fraude optreedt bij post mail ballots is kleiner dan een inslaande meteoriet op het moment dat je over een zebrapad loopt terwijl je wordt aangereden door een krokodil.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Snel een drukpers aangezet waarschijnlijk
Het kan zeker nog wel want Atlanta is nog niet volledig geteld.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ok, je hebt gelijk.
Maar met 93% van de stemmen geteld zal Biden dat toch niet meer kunnen goedmaken.
Biden staat volgens alles voor qua kiesmannen.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:22 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Toch staat biden voor met kiesmannen volgens nu.nl
Tuurlijk wel. Democratie is een groot feestje.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nog niet, pas als Oom Donald verkozen is
Nooit hoeven wachten in Amsterdam. Op 5 minuten lopen van mijn huis zijn al 3 lokaties.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:22 schreef MakkieR het volgende:
Nu woon ik in het hoge noorden en zijn lange wachttijden bij ons niet bekend, maar moet je in Amsterdam, Den Haag of Rotterdam ( randstad ) ook zo lang wachten om je stem uit te brengen als in Amerika. Ik schrok nogal van die wachttijden van soms wel 3 uren.
Nee hoor. Kan nog beide kanten op.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:24 schreef Leonos het volgende:
Trump gewonnen hoor ik overal? Gefeliciteerd
Ik dacht dat ook al. Ik vraag me dan af hoe ze dat daar dan doen dat je drie uren moet wachten om je stem uit te brengen. Ik zou compleet gek worden. Hebben ze daar maar een stembureau in de hele staat.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:23 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Nee, althans, toen ik Rotterdam woonde kon ik meestal direct in het stemhokje terecht.
Natuurlijk is het een farce dat de democraten na vier jaar met een bejaarde op de proppen komen. Obama had hier met twee vingers in de neus gewonnen.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De vraag is of het alternatief overtuigend beter is. Hoewel ik je mening over Trump deel, heb ik er zelfs weinig vertrouwen in dat Biden het beter gaat doen.
Klopt, ik heb het nu aangepast, zodat mensen niet verkeerd worden geïnformeerd als ze die post lezen.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:21 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Alleen staat Trump niet 1 miljoen stemmen voor in Georgia. Je hebt een nulletje teveel geteld.
Ook waar iddquote:Op woensdag 4 november 2020 09:24 schreef capricia het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Democratie is een groot feestje.
https://www.nu.nl/buitenl(...)hooggerechtshof.htmlquote:Op woensdag 4 november 2020 09:25 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Nee hoor. Kan nog beide kanten op.
Nee, hooguit misschien een kwartiertje ofzo in een drukke dichtbevolkte Rotterdamse buurt.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:22 schreef MakkieR het volgende:
Nu woon ik in het hoge noorden en zijn lange wachttijden bij ons niet bekend, maar moet je in Amsterdam, Den Haag of Rotterdam ( randstad ) ook zo lang wachten om je stem uit te brengen als in Amerika. Ik schrok nogal van die wachttijden van soms wel 3 uren.
Ik denk oprecht dat Hillary Clinton het nog slechter zou doen, dus ik ben blij dat zij de vorige keer niet gewonnen heeft.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:25 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Natuurlijk is het een farce dat de democraten na vier jaar met een bejaarde op de proppen komen. Obama had hier met twee vingers in de neus gewonnen.
Maar kom op: vrijwel iedereen is beter geschikt om een land te leiden dan Trump. Ik vind het echt verbijsterend hoe men na zo'n overduidelijk falen nog steeds achter hem gaat staan. Dan boeit het je gewoon niet wie er aan het roer staat, zolang het maar iemand is die vooral geen sterke overheid neerzet.
Hij kan zoveel claimen. Het is nog lang niet beslist.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:25 schreef Leonos het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/buitenl(...)hooggerechtshof.html
Welnee. RTL4 had net een aardige analyse: van de vijf grote staten waarin de stemmen nog worden geteld, hoeft Biden er maar twee te winnen en dan is hij president. Trump staat in al die staten voor, maar het verschil is soms klein en soms moet nog een flink aantal van de stemmen worden geteld (tot 1/3e zelfs).quote:Op woensdag 4 november 2020 09:24 schreef Leonos het volgende:
Trump gewonnen hoor ik overal? Gefeliciteerd
https://www.nytimes.com/i(...)sults-president.htmlquote:Op woensdag 4 november 2020 09:24 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Watvis de kiesman verdeling nu dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |