quote:
Is bij de Nederlandse verkiezingen voor stemmen uit het buitenland (de enige die per post mogen stemmen) ook het geval. Als het niet voor of op de dag van de verkiezingen binnen is dan heb je pech.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:51 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Dus als de post 1 miljoen stemmen te laat bezorgt zijn ze ongeldig?
Zal flink lang geleden geweest zijn.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met gokken inderdaad. Alleen Ajax nog meegepakt aangezien daar value op zat. Ik kan het even niet vinden maar Trump stond echt op zoiets voor de verkiezingen.
Ja Humberto, zolang het gaat over de gang naar de rechter, ondersteun ik dit altijd. Dat doen mensen namelijk in een rechtstaat. Alleen fascisten zijn hier tegenquote:
CNN zat net de verkondigen dat Penn en NC nog wel naar Biden kunnen gaanquote:Op woensdag 4 november 2020 09:54 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Even de balans opmaken:
Aantal kiesmannen op dit moment:
Biden 238
Trump 213
Nog te "verdelen" kiesmannen:
Nevada 6
Georgia 16
North Carolina 15
Pennsylvania 20
Michigan 16
Wisconsin 10
Alaska 3
In de meeste swing states staat Trump voor, benieuwd of er daar nog grote verschuivingen komen...
Theoretisch kan dat toch ook?quote:Op woensdag 4 november 2020 09:55 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
CNN zat net de verkondigen dat Penn en NC nog wel naar Biden kunnen gaan
quote:Op woensdag 4 november 2020 09:55 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Theoretisch kan alles jaquote:
Ze snappen nog steeds niet waar de stemmen vandaan komen. Het lijkt mij simpel: banen banen banen in het midden van de vsquote:Op woensdag 4 november 2020 09:54 schreef Bugno3 het volgende:
Ik kijk nu Goedemorgen Nederland (ik zit thuis in afwachting van mijn test ), maar die dametjes zijn he-le-maal in shock. Alweer
![]()
En die Ten Broeke gaf aan dat de polls er wel naast kunnen zitten, maar "NIET ZOVEEL"
Ik zou er ook wel eens wat meer over willen lezen hoe die polls nu precies werken. Want volgens mij is er bij veel van die onderzoeksbureaus (als je het al zo kunt noemen) een redelijke confirmation bias.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:54 schreef Bugno3 het volgende:
Ik kijk nu Goedemorgen Nederland (ik zit thuis in afwachting van mijn test ), maar die dametjes zijn he-le-maal in shock. Alweer
![]()
En die Ten Broeke gaf aan dat de polls er wel naast kunnen zitten, maar "NIET ZOVEEL"
Niet heel waarschijnlijk nee, maar als de meeste mailvotes nog geteld moeten worden en die zijn afkomstig uit de grote steden kan er nog wel e.e.a. gaan schuiven.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:55 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
CNN called staten waar 80% van de stemmen zijn geteld en Biden 0,5% voorstaat al voor Biden en staten waar 90% van de stemmen is geteld en Trump 5% voorstaat als "to close to call". En hoe dichter we bij de herverkiezing van Trump komen, hoe meer de shitstorm en anti Trump show weer begint te draaien.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:55 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
multibet is op langere termijn nooit verstandig vriendquote:Op woensdag 4 november 2020 09:54 schreef illusions het volgende:
[..]
Zal flink lang geleden geweest zijn.
Gister Ajax en Liverpool multibet meegepakt, leuk uitgepakt.
Nog paar kleine betjes. Toch goeie x7 in totaal.
Klein beetje op Biden ingezet @ 3.75 maarja dat gaat 'm nu niet meer worden.
In de jaren '50 waren Detroit en Oakland bepalend voor de hele staat, want het was een echte metropool toen (de vierde stad van de VS), maar het veel kleinere Detroit maakt nu niet meer het verschil in de staat Michigan.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:46 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Detroit is 90% zwart toch? Die stemmen, als ze het al doen wel voornamelijk democraat.
Als het met vijf minuten te gaan 0-0 staat en dus nog niet beslist is, ga je toch juist focussen op hoe er wel een beslissing kan komen? Net zoals het nu logisch is om te focussen op hoe de uitslag beslist kan worden.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn koffie is nog niet voldoende verwerkt om deze post te begrijpen, kut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |