quote:Op woensdag 4 november 2020 10:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik geef ze Biden een goede kans
Dat hangt dus af van welke counties nog geteld moeten worden. In Georgia zijn er nog stemmen in de omgeving van Atlanta, in Michigan omgeving Detroit etc. Die zijn normaal gesproken blauw. Stemmen via post is ook blauw.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:33 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
New Mexico, 88% van de stemmen geteld, Biden ligt 90k stemmen voor en wordt gecalled voor Biden.
Wisconsin, 94% van de stemmen geteld, Trump ligt 110k stemmen voor, to close to call.
De staten waar Trump als winner uit de bus komt zijn ook landslide overwinningen. De staten waar Biden als winnaar uit de bus komt moeten nog een hoop stemmen tellen en is het verschil heel klein. De staten waar nog niets is beslist ligt Trump merendeels voor, met grotere marges dan de zogenaamde staten die al aan Biden zijn vergeven terwijl nog 10-20% van de stemmen geteld dienen te worden.
Ik wou zeggen, altijd van die vooroordelen van mensen die nooit in de US zijn geweest. Ben er zelf ook pas 2 weken geweest (volgend jaar nog 3 weekjes bij hopelijk) maar alleen maar geweldige, vriendelijke, behulpzame mensen tegengekomen.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Genoeg prima Amerikanen te vinden, hoor.
Het is natuurlijk een immens land, grote verschillen ook daarin.
Als Arizona (11 kiesmannen) de enige staat is die Trump in 2020 verliest, dan wint hij nog met 293 tegen 238.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:25 schreef Generationalpha het volgende:
Hoorde dat Arizona voor de democraten is? Dat lijkt me een flinke klap voor Trump toch?
Je bent dom he?quote:Op woensdag 4 november 2020 10:33 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
New Mexico, 88% van de stemmen geteld, Biden ligt 90k stemmen voor en wordt gecalled voor Biden.
Wisconsin, 94% van de stemmen geteld, Trump ligt 110k stemmen voor, to close to call.
De staten waar Trump als winner uit de bus komt zijn ook landslide overwinningen. De staten waar Biden als winnaar uit de bus komt moeten nog een hoop stemmen tellen en is het verschil heel klein. De staten waar nog niets is beslist ligt Trump merendeels voor, met grotere marges dan de zogenaamde staten die al aan Biden zijn vergeven terwijl in veel van die staten nog 10-20% van de stemmen geteld dienen te worden.
Wisconsin heeft 3* zoveel inwoners. Ik weet niet hoeveel daarvan morgen stemmen, maar de vergelijking slaat nergens op.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:33 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
De staten waar Trump als winner uit de bus komt zijn ook landslide overwinningen. De staten waar Biden als winnaar uit de bus komt moeten nog een hoop stemmen tellen en is het verschil heel klein. De staten waar nog niets is beslist ligt Trump merendeels voor, met grotere marges dan de zogenaamde staten die al aan Biden zijn vergeven terwijl in veel van die staten nog 10-20% van de stemmen geteld dienen te worden.
Dooddoener natuurlijk, maar uiteindelijk draait het gewoon om kwaliteit. En levenservaring kan aan die kwaliteit bijdragen.quote:
quote:Op woensdag 4 november 2020 10:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als Trump wint zijn ze vanavond weer viesmad in al die Nederlandse talkshows. Smullen.
Het is nogal dom om alleen naar de percentages te kijken.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:33 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Was het maar zo simpel hèquote:Op woensdag 4 november 2020 10:33 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Is ie er danquote:Op woensdag 4 november 2020 10:36 schreef Kyran het volgende:
Mijn schatting: Wisconsin, Michigan, Arizona, Nevada naar Biden (staten die nog niet gecalled zijn op CNN).
Daar komt nog een hele lading post stemmen bij. En dat is zowat allemaal Biden.quote:
op basis waarvan is die schatting?quote:Op woensdag 4 november 2020 10:36 schreef Kyran het volgende:
Mijn schatting: Wisconsin, Michigan, Arizona, Nevada naar Biden (staten die nog niet gecalled zijn op CNN).
NH, NE-2 en mogelijk ME-2quote:Op woensdag 4 november 2020 10:35 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Als Arizona (11 kiesmannen) de enige staat is die Trump in 2020 verliest, dan wint hij nog met 293 tegen 238.
Ik kom er vaak en al sinds 1998 en hier ben ik het volmondig mee eens.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:35 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Ik wou zeggen, altijd van die vooroordelen van mensen die nooit in de US zijn geweest. Ben er zelf ook pas 2 weken geweest (volgend jaar nog 3 weekjes bij hopelijk) maar alleen maar geweldige, vriendelijke, behulpzame mensen tegengekomen.
Dat was echt genot.quote:
Klopt ja. Gewoon lekker Lysol injecteren, tyfuslaat reageren op een impending crisis, en records behalen qua dodenaantallen. Als een baas.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:36 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Ja. Trump gaat winnen. Zoals ik al maanden denkHeeft het corona virus als een baas behandeld
Waarom ga jij in tegen het brein van onze politicoloog?quote:Op woensdag 4 november 2020 10:37 schreef Adames het volgende:
[..]
op basis waarvan is die schatting?
Michigan klinkt niet waarschijnlijk.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:36 schreef Kyran het volgende:
Mag er toch wel van uit gaan dat die al redelijk deel uit maken van deze cijfers?quote:Op woensdag 4 november 2020 10:37 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Daar komt nog een hele lading post stemmen bij. En dat is zowat allemaal Biden.
Ja, maar da's zo kort...quote:Op woensdag 4 november 2020 10:36 schreef 297534 het volgende:
Puur voor mezelf hoop ik wel dat Trump wint. Het is toch weer 4 jaar topamusement. Hoewel een verliezende Trump die uit het Witte huis moet worden gezet ook wel goede tv zal opleveren.
Waarom niet? Nog 1.4 miljoen stemmen te tellen daar zie ik. Vooral in de grote (blauwe) steden.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:38 schreef beantherio het volgende:
[..]
Michigan klinkt niet waarschijnlijk.
ja als een baas ja. Lekker de dood accepteren. Trump😍quote:Op woensdag 4 november 2020 10:38 schreef illusions het volgende:
[..]
Klopt ja. Gewoon lekker Lysol injecteren, tyfuslaat reageren op een impending crisis, en records behalen qua dodenaantallen. Als een baas.
Hangt van Milwaukee (Biden bolwerk) af. Die zijn nog niet binnen begrijp van Steve.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mag er toch wel van uit gaan dat die al redelijk deel uit maken van deze cijfers?
Nee moeten bijna allemaal nog geteld worden. Trip weet dat dus wilt dat er gestopt wordt.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mag er toch wel van uit gaan dat die al redelijk deel uit maken van deze cijfers?
Een winnende Trump levert ook nog een topshow op hoor. Zure media, rellende antifa's...quote:Op woensdag 4 november 2020 10:36 schreef 297534 het volgende:
Puur voor mezelf hoop ik wel dat Trump wint. Het is toch weer 4 jaar topamusement. Hoewel een verliezende Trump die uit het Witte huis moet worden gezet ook wel goede tv zal opleveren.
Zwetende Big Tech CEO's voor senaatcommissies.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een winnende Trump levert ook nog een topshow op hoor. Zure media, rellende antifa's...
Zure media. Zure bekende Amerikanen. Iedereen madquote:Op woensdag 4 november 2020 10:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een winnende Trump levert ook nog een topshow op hoor. Zure media, rellende antifa's...
quote:Op woensdag 4 november 2020 10:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zure media. Zure bekende Amerikanen. Iedereen mad
Ja, ik heb qua beleid helemaal niets met Trump, maar zijn overwinningsspeech zal wel legendarisch worden.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
@Starhopperquote:
Wat er ook gebeurt, je kunt sowieso wel genieten denk ik.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zure media. Zure bekende Amerikanen. Iedereen mad
NYT pakt ze er idd nu pas bij zie ik.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:40 schreef Fugue het volgende:
[..]
Oh de kiesmannen werden er pas net bij mij bij geteld
Corona overwonnen en de Dems overwonnen, dat wordt weer hilarisch jaquote:Op woensdag 4 november 2020 10:41 schreef 297534 het volgende:
[..]
Ja, ik heb qua beleid helemaal niets met Trump, maar zijn overwinningsspeech zal wel legendarisch worden.
Inderdaad, het probleem is dat bij de Democraten laten we zeggen zo'n 5% van de stemmers in de categorie volkomen kansloos vallen. Dat percentage ligt bij de Republikeinen iets hoger denk ik, alleen zijn die 5% van de Democraten dan weer gewelddadiger.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoop dat dat doorzet.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:42 schreef Mikeytt het volgende:
Zie dat Wisconsin blauw is geworden met 95% geteld nu
ik zie het ook staanquote:Op woensdag 4 november 2020 10:35 schreef Jaeger85 het volgende:
Biden lijkt voor te staan in Wisconson. Dat is een hele grote slag als dit klopt.
Drie van de laatste vier wedstrijden gewonnen?quote:Op woensdag 4 november 2020 10:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat denken ze bij AZ elke week.
Hoop je dat of denk je dat echt?quote:Op woensdag 4 november 2020 10:36 schreef Kyran het volgende:
Dan denk ik dat we Trump kunnen feliciteren met WI.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:43 schreef DireStraits7 het volgende:
CNN meldt het ook. WI nu naar Biden.
Yepquote:Op woensdag 4 november 2020 10:42 schreef Mikeytt het volgende:
Zie dat Wisconsin blauw is geworden met 95% geteld nu
Er is geen uitslagquote:Op woensdag 4 november 2020 10:44 schreef Viesdik het volgende:
Dit is wel echt de spannendste uitslag OOIT
Of poststemmen al geteld zijn verschilt per staat. Sommige staten mochten direct bij binnenkomst tellen, andere zoals Pennsylvania pas vanaf vandaag. En omdat die eerst de stemlokaalstemmen hebben gestemd gaan ze daar nu pas mee beginnen. Ze hebben iig tot 3 december.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:43 schreef Salina het volgende:
[..]
Hoop je dat of denk je dat echt?
Ik heb het allemaal niet zo gevolgd.
Waar ik nu benieuwd naar ben: het hangt dus af van enkele staten. Michigan, Wisconsin, Arizona, Georgia, Pennsylvania?
Maar hoe zit het met de stemmen die per post zijn gedaan? Zijn die al geteld, of komen die er later nog bij? Ik begreep dat dat wel een verschil maakt, aangezien voornamelijk Democraten hadden geopperd/gepusht om toch vooral per post te stemmen?
2000 gemist?quote:Op woensdag 4 november 2020 10:44 schreef Viesdik het volgende:
Ik denk het, maar dan doe ik natuurlijk wel wat aannames.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:43 schreef Salina het volgende:
[..]
Hoop je dat of denk je dat echt?
Ik heb het allemaal niet zo gevolgd.
Waar ik nu benieuwd naar ben: het hangt dus af van enkele staten. Michigan, Wisconsin, Arizona, Georgia, Pennsylvania?
Maar hoe zit het met de stemmen die per post zijn gedaan? Zijn die al geteld, of komen die er later nog bij? Ik begreep dat dat wel een verschil maakt, aangezien voornamelijk Democraten hadden geopperd/gepusht om toch vooral per post te stemmen?
Dat zie ik nog wel gebeuren als het overal zo close is.quote:
XzazGod.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:37 schreef xzaz het volgende:
[..]
Haha ik zat in Canada op dit moment bij een rodeo.
Ik gok dat beide kampen al weten hoe dit gaat aflopen en dat ome Donald daarom de frontale aanval al heeft gekozenquote:Op woensdag 4 november 2020 10:45 schreef NightDancert het volgende:
Overigens loopt Biden ook in in Michigan, aangezien van de resterende 20% van de stemmen Biden ongeveer 62.5% nodig heeft.
1 dollar inzetten op deze uitslag en winnen levert je waarschijnlijk meer op dan de huidige staatsschuld van de VS.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:45 schreef Mikeytt het volgende:
Mijn verwachting is toch niet uitgekomen
[ afbeelding ]
In 2000 niet gekeken zeker.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:44 schreef Viesdik het volgende:
Jij dacht zeker ook dat Atalanta de Champions League ging winnen?quote:Op woensdag 4 november 2020 10:45 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]
Denken dat CA rood isquote:Op woensdag 4 november 2020 10:45 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]
Waarschijnljk wel jaquote:Op woensdag 4 november 2020 10:46 schreef NightDancert het volgende:
[..]
1 dollar inzetten op deze uitslag en winnen levert je waarschijnlijk meer op dan de huidige staatsschuld van de VS.
Ik zag net iemand die zei dat 95% geteld was, maar ik zie overal 89%. Wat is het nou?quote:Op woensdag 4 november 2020 10:46 schreef Kyran het volgende:
Nog 23% te tellen bij Milwaukee County en daar is het echt gigantisch blauw.
Kijkend naar wat er gebeurt in WI zou ik daar niet zo zeker van zijn.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:47 schreef Viesdik het volgende:
Pennsylvania lijkt in de pocket van Trump
Dat zou een flinke sprint van 20 kunnen zijn
Ook daar zitten nog genoeg democratische stemmen in het vat lijkt me...quote:Op woensdag 4 november 2020 10:47 schreef Viesdik het volgende:
Wat is er daar nog niet geteld?quote:Op woensdag 4 november 2020 10:47 schreef Viesdik het volgende:
Winsconsin is niet persé doorslaggevendquote:Op woensdag 4 november 2020 10:46 schreef Kyran het volgende:
Nog 23% te tellen bij Milwaukee County en daar is het echt gigantisch blauw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |