Of poststemmen al geteld zijn verschilt per staat. Sommige staten mochten direct bij binnenkomst tellen, andere zoals Pennsylvania pas vanaf vandaag. En omdat die eerst de stemlokaalstemmen hebben gestemd gaan ze daar nu pas mee beginnen. Ze hebben iig tot 3 december.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:43 schreef Salina het volgende:
[..]
Hoop je dat of denk je dat echt?
Ik heb het allemaal niet zo gevolgd.
Waar ik nu benieuwd naar ben: het hangt dus af van enkele staten. Michigan, Wisconsin, Arizona, Georgia, Pennsylvania?
Maar hoe zit het met de stemmen die per post zijn gedaan? Zijn die al geteld, of komen die er later nog bij? Ik begreep dat dat wel een verschil maakt, aangezien voornamelijk Democraten hadden geopperd/gepusht om toch vooral per post te stemmen?
2000 gemist?quote:Op woensdag 4 november 2020 10:44 schreef Viesdik het volgende:
Dit is wel echt de spannendste uitslag OOIT
Ik denk het, maar dan doe ik natuurlijk wel wat aannames.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:43 schreef Salina het volgende:
[..]
Hoop je dat of denk je dat echt?
Ik heb het allemaal niet zo gevolgd.
Waar ik nu benieuwd naar ben: het hangt dus af van enkele staten. Michigan, Wisconsin, Arizona, Georgia, Pennsylvania?
Maar hoe zit het met de stemmen die per post zijn gedaan? Zijn die al geteld, of komen die er later nog bij? Ik begreep dat dat wel een verschil maakt, aangezien voornamelijk Democraten hadden geopperd/gepusht om toch vooral per post te stemmen?
Dat zie ik nog wel gebeuren als het overal zo close is.quote:
XzazGod.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:37 schreef xzaz het volgende:
[..]
Haha ik zat in Canada op dit moment bij een rodeo.
Ik gok dat beide kampen al weten hoe dit gaat aflopen en dat ome Donald daarom de frontale aanval al heeft gekozenquote:Op woensdag 4 november 2020 10:45 schreef NightDancert het volgende:
Overigens loopt Biden ook in in Michigan, aangezien van de resterende 20% van de stemmen Biden ongeveer 62.5% nodig heeft.
1 dollar inzetten op deze uitslag en winnen levert je waarschijnlijk meer op dan de huidige staatsschuld van de VS.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:45 schreef Mikeytt het volgende:
Mijn verwachting is toch niet uitgekomen
[ afbeelding ]
In 2000 niet gekeken zeker.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:44 schreef Viesdik het volgende:
Dit is wel echt de spannendste uitslag OOIT
Jij dacht zeker ook dat Atalanta de Champions League ging winnen?quote:Op woensdag 4 november 2020 10:45 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]
Denken dat CA rood isquote:Op woensdag 4 november 2020 10:45 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]
Waarschijnljk wel jaquote:Op woensdag 4 november 2020 10:46 schreef NightDancert het volgende:
[..]
1 dollar inzetten op deze uitslag en winnen levert je waarschijnlijk meer op dan de huidige staatsschuld van de VS.
Ik zag net iemand die zei dat 95% geteld was, maar ik zie overal 89%. Wat is het nou?quote:Op woensdag 4 november 2020 10:46 schreef Kyran het volgende:
Nog 23% te tellen bij Milwaukee County en daar is het echt gigantisch blauw.
Kijkend naar wat er gebeurt in WI zou ik daar niet zo zeker van zijn.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:47 schreef Viesdik het volgende:
Pennsylvania lijkt in de pocket van Trump
Dat zou een flinke sprint van 20 kunnen zijn
Ook daar zitten nog genoeg democratische stemmen in het vat lijkt me...quote:Op woensdag 4 november 2020 10:47 schreef Viesdik het volgende:
Wat is er daar nog niet geteld?quote:Op woensdag 4 november 2020 10:47 schreef Viesdik het volgende:
Winsconsin is niet persé doorslaggevendquote:Op woensdag 4 november 2020 10:46 schreef Kyran het volgende:
Nog 23% te tellen bij Milwaukee County en daar is het echt gigantisch blauw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |