Ja, ik heb qua beleid helemaal niets met Trump, maar zijn overwinningsspeech zal wel legendarisch worden.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een winnende Trump levert ook nog een topshow op hoor. Zure media, rellende antifa's...
@Starhopperquote:
Wat er ook gebeurt, je kunt sowieso wel genieten denk ik.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zure media. Zure bekende Amerikanen. Iedereen mad
NYT pakt ze er idd nu pas bij zie ik.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:40 schreef Fugue het volgende:
[..]
Oh de kiesmannen werden er pas net bij mij bij geteld
Corona overwonnen en de Dems overwonnen, dat wordt weer hilarisch jaquote:Op woensdag 4 november 2020 10:41 schreef 297534 het volgende:
[..]
Ja, ik heb qua beleid helemaal niets met Trump, maar zijn overwinningsspeech zal wel legendarisch worden.
Inderdaad, het probleem is dat bij de Democraten laten we zeggen zo'n 5% van de stemmers in de categorie volkomen kansloos vallen. Dat percentage ligt bij de Republikeinen iets hoger denk ik, alleen zijn die 5% van de Democraten dan weer gewelddadiger.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een winnende Trump levert ook nog een topshow op hoor. Zure media, rellende antifa's...
Hoop dat dat doorzet.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:42 schreef Mikeytt het volgende:
Zie dat Wisconsin blauw is geworden met 95% geteld nu
ik zie het ook staanquote:Op woensdag 4 november 2020 10:35 schreef Jaeger85 het volgende:
Biden lijkt voor te staan in Wisconson. Dat is een hele grote slag als dit klopt.
Drie van de laatste vier wedstrijden gewonnen?quote:Op woensdag 4 november 2020 10:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat denken ze bij AZ elke week.
Hoop je dat of denk je dat echt?quote:Op woensdag 4 november 2020 10:36 schreef Kyran het volgende:
Mijn schatting: Wisconsin, Michigan, Arizona, Nevada naar Biden (staten die nog niet gecalled zijn op CNN).
Dan denk ik dat we Trump kunnen feliciteren met WI.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:43 schreef DireStraits7 het volgende:
CNN meldt het ook. WI nu naar Biden.
Yepquote:Op woensdag 4 november 2020 10:42 schreef Mikeytt het volgende:
Zie dat Wisconsin blauw is geworden met 95% geteld nu
Er is geen uitslagquote:Op woensdag 4 november 2020 10:44 schreef Viesdik het volgende:
Dit is wel echt de spannendste uitslag OOIT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |