Klopt ja. Gewoon lekker Lysol injecteren, tyfuslaat reageren op een impending crisis, en records behalen qua dodenaantallen. Als een baas.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:36 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Ja. Trump gaat winnen. Zoals ik al maanden denkHeeft het corona virus als een baas behandeld
Waarom ga jij in tegen het brein van onze politicoloog?quote:Op woensdag 4 november 2020 10:37 schreef Adames het volgende:
[..]
op basis waarvan is die schatting?
Michigan klinkt niet waarschijnlijk.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:36 schreef Kyran het volgende:
Mijn schatting: Wisconsin, Michigan, Arizona, Nevada naar Biden (staten die nog niet gecalled zijn op CNN).
Mag er toch wel van uit gaan dat die al redelijk deel uit maken van deze cijfers?quote:Op woensdag 4 november 2020 10:37 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Daar komt nog een hele lading post stemmen bij. En dat is zowat allemaal Biden.
Ja, maar da's zo kort...quote:Op woensdag 4 november 2020 10:36 schreef 297534 het volgende:
Puur voor mezelf hoop ik wel dat Trump wint. Het is toch weer 4 jaar topamusement. Hoewel een verliezende Trump die uit het Witte huis moet worden gezet ook wel goede tv zal opleveren.
Waarom niet? Nog 1.4 miljoen stemmen te tellen daar zie ik. Vooral in de grote (blauwe) steden.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:38 schreef beantherio het volgende:
[..]
Michigan klinkt niet waarschijnlijk.
ja als een baas ja. Lekker de dood accepteren. Trump😍quote:Op woensdag 4 november 2020 10:38 schreef illusions het volgende:
[..]
Klopt ja. Gewoon lekker Lysol injecteren, tyfuslaat reageren op een impending crisis, en records behalen qua dodenaantallen. Als een baas.
Hangt van Milwaukee (Biden bolwerk) af. Die zijn nog niet binnen begrijp van Steve.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mag er toch wel van uit gaan dat die al redelijk deel uit maken van deze cijfers?
Nee moeten bijna allemaal nog geteld worden. Trip weet dat dus wilt dat er gestopt wordt.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mag er toch wel van uit gaan dat die al redelijk deel uit maken van deze cijfers?
Een winnende Trump levert ook nog een topshow op hoor. Zure media, rellende antifa's...quote:Op woensdag 4 november 2020 10:36 schreef 297534 het volgende:
Puur voor mezelf hoop ik wel dat Trump wint. Het is toch weer 4 jaar topamusement. Hoewel een verliezende Trump die uit het Witte huis moet worden gezet ook wel goede tv zal opleveren.
Zwetende Big Tech CEO's voor senaatcommissies.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een winnende Trump levert ook nog een topshow op hoor. Zure media, rellende antifa's...
Zure media. Zure bekende Amerikanen. Iedereen madquote:Op woensdag 4 november 2020 10:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een winnende Trump levert ook nog een topshow op hoor. Zure media, rellende antifa's...
quote:Op woensdag 4 november 2020 10:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zure media. Zure bekende Amerikanen. Iedereen mad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |