Ik had wel verwacht dat de polls Biden zouden overschatten.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:25 schreef KennyPowers het volgende:
Ongelofelijk dat ze de polls weer zo mis hadden
40 is te jong voor zo'n functie imo.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:25 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom er niet iemand van 40 naar voren wordt geschoven. Zo iemand als 'Will Conway' in house of cards bijvoorbeeld. Zo'n iemand moet toch wel echt te vinden kunnen zijn zou je denken.
Dat valt wel mee.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:25 schreef Generationalpha het volgende:
Hoorde dat Arizona voor de democraten is? Dat lijkt me een flinke klap voor Trump toch?
Hoe zit het nu met Georgia, die ik las ergens dat NYT die voor Biden gecalld zou hebbenquote:Op woensdag 4 november 2020 10:18 schreef Bugno3 het volgende:
Ik zie eigenlijk niet meer waar Biden het zou moeten winnen.
Bij BBC geven ze 96% aan, geen verschil in stemmen.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:25 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Volgens de cijfers bij de NOS:
94% van de stemmen met nog 324.000 stemmen te gaan.
De voorsprong van Trump is een kleine 80k.
Met 2/3e van de stemmen heeft Biden genoeg.
Kan achteraf wel een cruciale staat blijken.quote:
Het is niet de eerste keer dat het gebeurd. Ik moet er wel bij zeggen dat Trump destijds onverkiesbaarder werd geacht dan elke Democratische kandidaat ooit.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:20 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Exact. Ik ben een groot tegenstander van nog 4 jaar Wacko Trump, maar er wordt 'm geen strobreed in de weg gelegd. En over dit soort demonstraties van gebrek aan scherpte heenstappen is typisch voor de arrogantie van de Dems. En dat na 4 jaar geleden. ON-VOOR-STEL-BAAR.
Het ziet er Idd naar uit dat Trump gaat winnen.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:27 schreef Salina het volgende:
Iemand een korte, goede samenvatting tot nu toe? Vanmorgen vroeg (4u en 6u) even snel gekeken op CNN en internet, daarna weer verder geslapen.
Net uit overleg. Nu kan ik rustig verder werken zonder gestoord te worden.
Wat is er aan de hand? Trump lijkt te gaan winnen? Of i.i.g. Biden teleurstellend? Nagelbijter die aankomt op enkele staten? Trump heeft ondertussen de overwinning al uitgeroepen. Zoiets? Mis ik iets?
quote:Op woensdag 4 november 2020 10:27 schreef 297534 het volgende:
Biden is een zwakke kandidaat, maar ik denk wel dat hij zich zal laten bijstaan door deskundige mensen waarnaar hij zal luisteren. Dat maakt hem alsnog een veel betere kandidaat dan Trump. Die heeft zich omringd met gekken en zelfs die zet hij aan de kant als ze hem niet continue naar de mond praten.
Genoeg prima Amerikanen te vinden, hoor.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:26 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
De natuur is prachtig, alleen de mensen....
Nou, pas na dat hij gestopt was ging het hard, wederom uit m'n hoofdquote:Op woensdag 4 november 2020 10:25 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
48, leek 36, na afloop 56 maar leek 64.
Komt op een paar staten neer en Trump heeft de beste kaarten in handen, nu alleen nog de laatste stemmen tellenquote:Op woensdag 4 november 2020 10:27 schreef Salina het volgende:
Iemand een korte, goede samenvatting tot nu toe? Vanmorgen vroeg (4u en 6u) even snel gekeken op CNN en internet, daarna weer verder geslapen.
Wat is er aan de hand? Trump lijkt te gaan winnen? Of i.i.g. Biden teleurstellend? Nagelbijter die aankomt op enkele staten? Trump heeft ondertussen de overwinning al uitgeroepen. Zoiets? Mis ik iets?
Kijkend naar de polls van individuele staten is in veel gevallen een dubbeltje op z'n kant voorspeld.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:25 schreef KennyPowers het volgende:
Ongelofelijk dat ze de polls weer zo mis hadden
In dat rare land moet je niet raar op kijken als hij of kim k straks president is binnen 12 jaar.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:26 schreef MCH het volgende:
Kanye West heeft toch 50.000 stemmen gehaald
GA zit nu op 50-48 voor Trump, 91% counted. Lijkt me voorbij.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoe zit het nu met Georgia, die ik las ergens dat NYT die voor Biden gecalld zou hebben
clinton was op zijn 30e gouverneur van arkansas, iets dat wel nog kan.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:27 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
40 is te jong voor zo'n functie imo.
Net als dat Rob Jetten en Jesse Klaver te jong zijn in Ned imo.
Te weinig levenservaring.
Niet gecalld, maar de needle geeft voordeel Biden aan.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoe zit het nu met Georgia, die ik las ergens dat NYT die voor Biden gecalld zou hebben
elke staat is cruciaal op deze manierquote:Op woensdag 4 november 2020 10:27 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Kan achteraf wel een cruciale staat blijken.
Ook bizar eigenlijk zo jong gouverneur.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:29 schreef Adames het volgende:
[..]
clinton was op zijn 30e gouverneur van arkansas, iets dat wel nog kan.
Eerder vergelijkbaar met fractieleider zoals Rob en Jesse.
en een capabele presidentquote:Op woensdag 4 november 2020 10:30 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ook bizar eigenlijk zo jong gouverneur.
Wat is dat argument waard als je naar de huidige kandidaten van 70+ kijkt?quote:Op woensdag 4 november 2020 10:27 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
40 is te jong voor zo'n functie imo.
Net als dat Rob Jetten en Jesse Klaver te jong zijn in Ned imo.
Te weinig levenservaring.
quote:Op woensdag 4 november 2020 10:28 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Komt op een paar staten neer en Trump heeft de beste kaarten in handen, nu alleen nog de laatste stemmen tellen
Ojee.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:28 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het ziet er Idd naar uit dat Trump gaat winnen.
Ze zijn nu al pissedquote:Op woensdag 4 november 2020 10:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als Trump wint zijn ze vanavond weer viesmad in al die Nederlandse talkshows. Smullen.
Nope, nu gewoon een schermmanquote:Op woensdag 4 november 2020 10:31 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Doen ze bij cnn trouwens nog steeds dat gedoe met hologrammen enzo? Was 8 jaar terug al zo'n poppenkast.
Die zijn weer te oud.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:30 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Wat is dat argument waard als je naar de huidige kandidaten van 70+ kijkt?
Michigan zie ik niet meer zitten voor Biden.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:11 schreef Kyran het volgende:
Nevada +6
Arizona +11
Michigan +16
Die gaan wel naar Biden volgens mij, maar dan ....
Dat moet dan echt richting 3/4 of meer blauw gaan om het nog spannend te maken.quote:
Het kan nog beide kanten op, maar Trump is favoriet. Veel hangt af van hoe Georgia en Wisconson eindigen.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:27 schreef Salina het volgende:
Ik maakte me vanochtend bij het RTL4 Nieuws al wat zorgen om Erik Mouthaan. Die trekt dit echt niet.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als Trump wint zijn ze vanavond weer viesmad in al die Nederlandse talkshows. Smullen.
Tsja, voor Nederland (economisch gezien) is het dan ook wel gunstiger als de president een democraat is.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik snap ook niet dat er al zoveel mensen zijn die zeggen ‘lijkt me duidelijk dat Trump gaat winnen’. Het ligt zo dicht bij elkaar en de kans dat Biden wint is echt nog behoorlijk aanwezig.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:32 schreef Generationalpha het volgende:
Ik heb nog steeds het gevoel dat Biden gaat winnen.
New Mexico, 88% van de stemmen geteld, Biden ligt 90k stemmen voor en wordt gecalled voor Biden.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Haha ja! Behalve dat ze dat niet deden. En ja, hele nacht CNN aan gehad hier eigenlijk.
Wat geeft je xG?quote:Op woensdag 4 november 2020 10:32 schreef Generationalpha het volgende:
Waarom niet? Nog 1.4 miljoen stemmen te gaan daar.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:32 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Michigan zie ik niet meer zitten voor Biden.
Ik geef ze Biden een goede kansquote:
Ik ook, vooral ook omdat Trump zo overspannen reageerde dat er nu gestopt moest worden met tellen. Dat klinkt naast dat het bezopen is ook als een angst omdat je weet wat er nog in het vat zit in die staten.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:32 schreef Generationalpha het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |