Ik denk ook dat je door de zenuwen niet meer weet of je vrouw of je dochter naast je staatquote:Op woensdag 4 november 2020 10:17 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het zullen de zenuwen zijn. Dementerende mensen die al zo erg mensen door elkaar halen en niet meer weten dat hun zoon is overleden, zijn doorgaans wel in een vergevorderd stadium van dementie.
Geef niet, we zijn allemaal PUMPED.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:17 schreef Kyran het volgende:
Excuus, verschil in Michigan is groter dan ik dacht, ben blind
Hij wordt deze maand toch 78?quote:Op woensdag 4 november 2020 10:17 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat zal hij vast ook niet zijn. 76 jaar is gewoon ook veel te oud.
Ik denk dat Biden sowieso een matige kandidaat is. Ik snap de democraten ook niet helemaal waarom ze hem naar voren schuiven. (zelfde met hillary)quote:Op woensdag 4 november 2020 10:16 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ok. Ik vind het een bizarre verspreking. Op basis van al die eerdere uitglijders is het moeilijk vol te houden dat Joe nog lekker kwiek is.
Georgia-NC-NVquote:Op woensdag 4 november 2020 10:18 schreef Bugno3 het volgende:
Ik zie eigenlijk niet meer waar Biden het zou moeten winnen.
Oh, nog erger.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:18 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Hij wordt deze maand toch 78?
Exact. Ik ben een groot tegenstander van nog 4 jaar Wacko Trump, maar er wordt 'm geen strobreed in de weg gelegd. En over dit soort demonstraties van gebrek aan scherpte heenstappen is typisch voor de arrogantie van de Dems. En dat na 4 jaar geleden. ON-VOOR-STEL-BAAR.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:18 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik denk dat Biden sowieso een matige kandidaat is. Ik snap de democraten ook niet helemaal waarom ze hem naar voren schuiven. (zelfde met hillary)
De democraten kunnen en moeten met iets veel beters komen in de toekomst.
Nope, op geen enkele manier correct. Het begint juist vaak met dit soort verwarringen. Je zag in dat filmpje dat hij het zelf redelijk snel door heeft. Hij herkend (nog) wel, maar verwart af en toe.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:17 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het zullen de zenuwen zijn. Dementerende mensen die al zo erg mensen door elkaar halen en niet meer weten dat hun zoon is overleden, zijn doorgaans wel in een vergevorderd stadium van dementie.
Ja, zeker. Bij alle kandidaten waren ze toch bang dat er risico's aan zaten: homo, vrouw, te jong. En daarom maar degene gekozen met de minste risico's, maar ook met de minste voordelen.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:18 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik denk dat Biden sowieso een matige kandidaat is. Ik snap de democraten ook niet helemaal waarom ze hem naar voren schuiven. (zelfde met hillary)
De democraten kunnen en moeten met iets veel beters komen in de toekomst.
De uitzending op BBC 1 kijkt fijn weg.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:19 schreef Tlaloc het volgende:
Heeft het nog zin om een streampje aan te laten of gaat het pas einde van de middag hier door?
Ja, en daarom snap ik wel waarom sommige mensen die normaal democraat zijn trump stemmen als afstraffing. Het lijkt idd allemaal een beetje een ons kent ons wereldje en met Hillary hebben ze er ook niet van geleerd.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:19 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Oh, nog erger.
Nogmaals, bizar dat er geen jonger en energieker persoon kandidaat heeft kunnen worden.
Dat kan toch ook eigenlijk gewoon niet meer.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:18 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Hij wordt deze maand toch 78?
Ik denk dat jong juist heel goed is.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:20 schreef 297534 het volgende:
[..]
Ja, zeker. Bij alle kandidaten waren ze toch bang dat er risico's aan zaten: homo, vrouw, te jong. En daarom maar degene gekozen met de minste risico's, maar ook met de minste voordelen.
Daarmee hebben ze je blijkbaar toch al 1½ uur hooked.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:21 schreef Kyran het volgende:
Ze zeggen al 1,5 uur lang dat Wisconsin ZO met een update komt. Very soooooon...
Het land is moreel faillietquote:Op woensdag 4 november 2020 10:21 schreef Dimachaerus het volgende:
hoe kan het dat de VS niets beters heeft dan biden en trump
Lekker geen campagne voeren in de midwest. Great thinkingquote:Op woensdag 4 november 2020 10:22 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Democraten zijn wel flink de mist in gegaan weer. Dachten dat de rust belt wel binnen zou zijn en verliezen daar straks die verkiezingen op.
True story.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:22 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Daarmee hebben ze je blijkbaar toch al 1½ uur hooked.
Gewoon iemand in de 50 ofzo. Oud genoeg voor zat ervaring maar geen bejaarde.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:21 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik denk. Dat jong juist heel goed is.
Obama was toch ook nog jong?
Niet alleen moreel. Alleen is het het enige land dat gewoon kan besluiten om schulden en rente niet te betalenquote:
Relatief, 40+ uit m'n hoofdquote:Op woensdag 4 november 2020 10:21 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik denk dat jong juist heel goed is.
Met een fatsoenlijke kandidaat had je het Trump echt wel moeilijker kunnen maken ja.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:20 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Exact. Ik ben een groot tegenstander van nog 4 jaar Wacko Trump, maar er wordt 'm geen strobreed in de weg gelegd. En over dit soort demonstraties van gebrek aan scherpte heenstappen is typisch voor de arrogantie van de Dems. En dat na 4 jaar geleden. ON-VOOR-STEL-BAAR.
Ja beetje op texas inzetten. Stomme keus.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:22 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Lekker geen campagne voeren in de midwest. Great thinking
Een normaal mens wil deze baan niet.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:21 schreef Dimachaerus het volgende:
hoe kan het dat de VS niets beters heeft dan biden en trump
Moeilijker? Met gemak gewonnen. Stel je had iemand van het niveau JP Bakellende tegenover gezet, had hij nog gewonnen.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met een fatsoenlijke kandidaat had je het Trump echt wel moeilijker kunnen maken ja.
wat is normaal in een pandemiequote:Op woensdag 4 november 2020 10:24 schreef Zwansen het volgende:
Is het normaal dat ze even gestopt zijn met tellen in bijvoorbeeld Pennsylvania? Op Twitter loopt het over met mensen die dit als fraude zien omdat normaal altijd wordt doorgeteld.
Volgens de cijfers bij de NOS:quote:Op woensdag 4 november 2020 10:22 schreef Bugno3 het volgende:
NC is 96% counted en rood. Lijkt me wel binnen.
Ja klopt is fraude ze zijn naar de pizza zaak naar beneden gelopen en er zijn opeens kinderen kwijtquote:Op woensdag 4 november 2020 10:24 schreef Zwansen het volgende:
Is het normaal dat ze even gestopt zijn met tellen in bijvoorbeeld Pennsylvania? Op Twitter loopt het over met mensen die dit als fraude zien omdat normaal altijd wordt doorgeteld.
Ik snap niet waarom er niet iemand van 40 naar voren wordt geschoven. Zo iemand als 'Will Conway' in house of cards bijvoorbeeld. Zo'n iemand moet toch wel echt te vinden kunnen zijn zou je denken.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:21 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik denk. Dat jong juist heel goed is.
De natuur is prachtig, alleen de mensen....quote:Op woensdag 4 november 2020 10:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zo zonde, want het is op veel punten echt wel een prachtig land.
Ach, hetzelfde is natuurlijk waar voor de Republikeinen.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik denk dat ze met een kandidaat die ook maar enige charisma had & niet dement lijkt te zijn met een enorm verschil hadden gewonnen.
Juist. 328 miljoen Amerikanen!!!quote:Op woensdag 4 november 2020 10:25 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom er niet iemand van 40 naar voren wordt geschoven. Zo iemand als 'Will Conway' in house of cards bijvoorbeeld. Zo'n iemand moet toch wel echt te vinden kunnen zijn zou je denken.
Klein kruimeltje.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:25 schreef Generationalpha het volgende:
Hoorde dat Arizona voor de democraten is? Dat lijkt me een flinke klap voor Trump toch?
zelfde als andere jonge kandidaten als clinton en john f kennedy dusquote:Op woensdag 4 november 2020 10:25 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
48, leek 36, na afloop 56 maar leek 64.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |