Gewoon iemand in de 50 ofzo. Oud genoeg voor zat ervaring maar geen bejaarde.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:21 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik denk. Dat jong juist heel goed is.
Obama was toch ook nog jong?
Niet alleen moreel. Alleen is het het enige land dat gewoon kan besluiten om schulden en rente niet te betalenquote:
Relatief, 40+ uit m'n hoofdquote:Op woensdag 4 november 2020 10:21 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik denk dat jong juist heel goed is.
Met een fatsoenlijke kandidaat had je het Trump echt wel moeilijker kunnen maken ja.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:20 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Exact. Ik ben een groot tegenstander van nog 4 jaar Wacko Trump, maar er wordt 'm geen strobreed in de weg gelegd. En over dit soort demonstraties van gebrek aan scherpte heenstappen is typisch voor de arrogantie van de Dems. En dat na 4 jaar geleden. ON-VOOR-STEL-BAAR.
Ja beetje op texas inzetten. Stomme keus.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:22 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Lekker geen campagne voeren in de midwest. Great thinking
Een normaal mens wil deze baan niet.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:21 schreef Dimachaerus het volgende:
hoe kan het dat de VS niets beters heeft dan biden en trump
Moeilijker? Met gemak gewonnen. Stel je had iemand van het niveau JP Bakellende tegenover gezet, had hij nog gewonnen.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met een fatsoenlijke kandidaat had je het Trump echt wel moeilijker kunnen maken ja.
wat is normaal in een pandemiequote:Op woensdag 4 november 2020 10:24 schreef Zwansen het volgende:
Is het normaal dat ze even gestopt zijn met tellen in bijvoorbeeld Pennsylvania? Op Twitter loopt het over met mensen die dit als fraude zien omdat normaal altijd wordt doorgeteld.
Volgens de cijfers bij de NOS:quote:Op woensdag 4 november 2020 10:22 schreef Bugno3 het volgende:
NC is 96% counted en rood. Lijkt me wel binnen.
Ja klopt is fraude ze zijn naar de pizza zaak naar beneden gelopen en er zijn opeens kinderen kwijtquote:Op woensdag 4 november 2020 10:24 schreef Zwansen het volgende:
Is het normaal dat ze even gestopt zijn met tellen in bijvoorbeeld Pennsylvania? Op Twitter loopt het over met mensen die dit als fraude zien omdat normaal altijd wordt doorgeteld.
Ik snap niet waarom er niet iemand van 40 naar voren wordt geschoven. Zo iemand als 'Will Conway' in house of cards bijvoorbeeld. Zo'n iemand moet toch wel echt te vinden kunnen zijn zou je denken.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:21 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik denk. Dat jong juist heel goed is.
De natuur is prachtig, alleen de mensen....quote:Op woensdag 4 november 2020 10:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zo zonde, want het is op veel punten echt wel een prachtig land.
Ach, hetzelfde is natuurlijk waar voor de Republikeinen.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik denk dat ze met een kandidaat die ook maar enige charisma had & niet dement lijkt te zijn met een enorm verschil hadden gewonnen.
Juist. 328 miljoen Amerikanen!!!quote:Op woensdag 4 november 2020 10:25 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom er niet iemand van 40 naar voren wordt geschoven. Zo iemand als 'Will Conway' in house of cards bijvoorbeeld. Zo'n iemand moet toch wel echt te vinden kunnen zijn zou je denken.
Klein kruimeltje.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:25 schreef Generationalpha het volgende:
Hoorde dat Arizona voor de democraten is? Dat lijkt me een flinke klap voor Trump toch?
zelfde als andere jonge kandidaten als clinton en john f kennedy dusquote:Op woensdag 4 november 2020 10:25 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
48, leek 36, na afloop 56 maar leek 64.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |