Ja lijkt mij welquote:Op woensdag 4 november 2020 00:18 schreef Charlies het volgende:
[..]
Gecondoleerd, en dat moet wel een keer mogelijk zijn
Aanvullingquote:Op woensdag 4 november 2020 00:20 schreef NY_Giant het volgende:
Voor de liefhebber hier de officiële livestreams van de grote Amerikaanse tv-netwerken. Misschien is het handig om ze in de OP zetten. Helemaal legaal en ook probleemloos in Nederland te bekijken.
ABC
CBS
CNN
FOX
NBC
PBS
Met een eervolle vermelding voor Agenda-Free TV.
@Fugue @capricia @trein2000 @Tijger_mquote:Op woensdag 4 november 2020 00:20 schreef RipCity het volgende:
Kan hier geen serie van gemaakt worden? Is het sc topic toch vannacht?
Ik hoop dat ze met Hoekstra beginnen, wat een clown is datquote:Op woensdag 4 november 2020 00:20 schreef MCH het volgende:
Gaan ze al die ambassadeurs over de hele wereld omruilen als de democraten winnen?
Welja. En dan niet op nieuw deel openen klikkenquote:Op woensdag 4 november 2020 00:20 schreef RipCity het volgende:
Oh, ik probeer zeker niet bij te dragen aan de klimaarverandering hoor. Ik heb echter niet de illusie dat wij als soort enige invloed hebben op het voorbestaan van de planeet.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:18 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja, precies, maar andere mensen die dan leven vinden het waarschijnlijk wel prettig om niet hun land te hoeven verhuizen vanwege een stijgende zeespiegel. Maar goed, dit is niet echt het topic om nu inhoudelijk politiek te bediscussiëren ... dus ik wilde dit even gezegd hebben en dan is het wel klaar voor mij
Kentucky ook, lijkt zelfde score als 2016. Maar early. Mensen, early!quote:Op woensdag 4 november 2020 00:20 schreef TheVulture het volgende:
Eerste county's in Indiana zijn geteld. Gaat hoe dan ook naar Trump maar hij lijkt daar iets minder goed te scoren dan in 2016
Ik kijk even. Geduld.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:21 schreef Fugue het volgende:
[..]
Welja. En dan niet op nieuw deel openen klikkenIk wil best reeksen maar ik zit mobiel. @:capricia ben jij nog wakker?
In de jaren 90 stond in mijn boeken al dat de brandstoffen rond 1996 OP zouden zijn (toen speelde dat al) Hard gelachen. Boeken moeten nog ergens liggen volgens mij.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Oh, ik probeer zeker niet bij te dragen aan de klimaarverandering hoor. Ik heb echter niet de illusie dat wij als soort enige invloed hebben op het voorbestaan van de planeet.
Maar mijn bijdragen aan het "verbeteren van het milieu" zijn niet gebaseerd op illusies en/of leugens. Ik geef eerlijk toe dat het om mijn leefomgeving gaat die ik zo schoon mogelijk wil hebben. Rijd bijv. een elektrische motor (als ik ooit nog weer naar m'n werk mag), heb een hele sloot aan zonnepanelen, een IR warmte paneel als verwarming voor enkel mijn kantoor, koop zo veel mogelijk lokaal, heb een bio-dynamisch groentepakket, etc, etc.
Je hebt zelf dit topic geopend en kunt de OP dus aanpassen.quote:
Mwah, ik weet wel vrij zeker dat de meeste mensen die jou denkbeelden delen denken dat ze zelf niemand zullen achterlaten. Maar hoe jij kijkt naar de president van Amerika alsof de wereld een real life show is, tsja daar kan ik echt niet bij. Leuk die tweets hoor, voor een paar weken, maar uiteindelijk gaat het er toch om dat Amerikanen zelf er vooral niet te slecht vanaf komen. Politiek hoort meer betekenisvol te zijn dan entertainment.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ook al zou ik die hebben, maakt niet uit. Af en toe is autisme gewoon een zegen.
quote:Op woensdag 4 november 2020 00:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
In de jaren 90 stond in mijn boeken al dat de brandstoffen rond 1996 OP zouden zijn (toen speelde dat al) Hard gelachen. Boeken moeten nog ergens liggen volgens mij.
Hij doet veel rallies. Ik stem op hem. Oke dan.quote:
30%+ economie. 11 miljoen extra banen. Iedereen $1200 ivm corona (niet terugbetalen ala Ruttequote:Op woensdag 4 november 2020 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, ik weet wel vrij zeker dat de meeste mensen die jou denkbeelden delen denken dat ze zelf niemand zullen achterlaten. Maar hoe jij kijkt naar de president van Amerika alsof de wereld een real life show is, tsja daar kan ik echt niet bij. Leuk die tweets hoor, voor een paar weken, maar uiteindelijk gaat het er toch om dat Amerikanen zelf er vooral niet te slecht vanaf komen. Politiek hoort meer betekenisvol te zijn dan entertainment.
Je zou toch echt eens de IPCC rapporten moeten lezen om de huidige stand van zaken te kennen. Best interessant leesvoer vond ik, al ben ik van ietsje later dan een dergelijke club van Rome voorspelling, maar niet heel veel.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
In de jaren 90 stond in mijn boeken al dat de brandstoffen rond 1996 OP zouden zijn (toen speelde dat al) Hard gelachen. Boeken moeten nog ergens liggen volgens mij.
Wiens brood men eet, wiens woord men spreekt. Hoeveelheid geld wat ermee gemoeid is is niet te geloven ouwe reus.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:25 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Je zou toch echt eens de IPCC rapporten moeten lezen om de huidige stand van zaken te kennen. Best interessant leesvoer vond ik, al ben ik van ietsje later dan een dergelijke club van Rome voorspelling.
Gelukt.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:20 schreef RipCity het volgende:
daar heb ik ooit Bill Clinton ontmoet. Helaas kon ik ‘m geen sigaar aanbiedenquote:Op woensdag 4 november 2020 00:24 schreef NightDancert het volgende:
Indiana en Kentucky kunnen we overslaan.
Gelukkig leef je nogquote:Op woensdag 4 november 2020 00:26 schreef RipCity het volgende:
[..]
daar heb ik ooit Bill Clinton ontmoet. Helaas kon ik ‘m geen sigaar aanbieden
Kuch Bin Ladenquote:Op woensdag 4 november 2020 00:24 schreef Poepz0r het volgende:
Niet onbelangrijk: Pedofielennetwerk opgerold in ik geloof Australie onder andere. Je kunt lullen wat je wilt hij krijgt shit voor elkaar. Iets wat Drone Bomber Obama niet voor elkaar kreeg.
Dat zou het idd moeten zijn, is het al een tijd niet in de VS. Daarbij heeft de president niet de macht die iedereen denkt dat hij heeft. Sws intern kan hij zo'n beetje geen kut. Enkel internationaal heeft de president echte invloed.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, ik weet wel vrij zeker dat de meeste mensen die jou denkbeelden delen denken dat ze zelf niemand zullen achterlaten. Maar hoe jij kijkt naar de president van Amerika alsof de wereld een real life show is, tsja daar kan ik echt niet bij. Leuk die tweets hoor, voor een paar weken, maar uiteindelijk gaat het er toch om dat Amerikanen zelf er vooral niet te slecht vanaf komen. Politiek hoort meer betekenisvol te zijn dan entertainment.
Ik ben niet pro Biden of iets dergelijks dus ik hoef geen feiten onderuit te halen. Bedoelde het gewoon meer dat ik het een vreemde reden vind om hem aan de macht te zien omdat je het als vermaak ziet. Hij zal vast niet alles verkeerd doen nee, maar het blijft een megalomane gek. Denk dat de Amerikanen het nog nooit zo vreselijk vonden om iemand te kiezenquote:Op woensdag 4 november 2020 00:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
30%+ economie. 11 miljoen extra banen. Iedereen $1200 ivm corona (niet terugbetalen ala Rutte) Geen oorlogen begonnen.
Niet onbelangrijk: Pedofielennetwerk opgerold in ik geloof Australie onder andere. Je kunt lullen wat je wilt hij krijgt shit voor elkaar. Iets wat Drone Bomber Obama niet voor elkaar kreeg.
Je hebt gewoon globalisme en geforceerd globalisme. Een voorbeeld van geforceerd globalisme is in mijn opinie de huidige machtsontwikkeling van de EU. Een coöperatie die ooit als globalistisch/continentaal ondersteunend orgaan is opgezet en momenteel steeds meer een leidende rol gaat spelen. Balans weg.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:09 schreef Charlies het volgende: [..] Waarom zou je geen globalisme willen?
Ikquote:Op woensdag 4 november 2020 00:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gelukkig leef je nogWie snapt deze grap?
Als dat klopt is dat zijn verdienste. Ik heb nooit beelden daarvan gezien, maar we zullen aannemen dat het zo is. Daar tegenover staat de facre Obamacare. Iets wat veel Amerikanen raakt. Het is een inhoudsloze verzekering en enkel interessant als je heel veel centjes hebt en kunt betalen.quote:
quote:Op woensdag 4 november 2020 00:24 schreef NightDancert het volgende:
Indiana en Kentucky kunnen we overslaan.
Hahaha geloof je het zelfquote:
To be fair: aardige gast. Wel leuk om keer mee te maken. Allemaal veel meer houtje touwtje dan dat je nu op tv ziet met al die rallies.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gelukkig leef je nogWie snapt deze grap?
Je kan stellen dat dat door Bush' beleid komt. Net zoals men claimt dat al het goede onder Trump door Obama zou komen...quote:
Zelfs onderzoek wat gefinancierd is door oliebedrijven lieten een gevaarlijke temperatuurstijging zien zonder maatregelen. Hoe dan ook, de IPCC rapporten geven heel duidelijk weer waar ze zich op baseren, waar onzekerheden zitten in een leesbaar formaat.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wiens brood men eet, wiens woord men spreekt. Hoeveelheid geld wat ermee gemoeid is is niet te geloven ouwe reus.
Schijnbaar goed bevriend met Epstein en vaak met hem gereisd...quote:Op woensdag 4 november 2020 00:29 schreef RipCity het volgende:
[..]
To be fair: aardige gast. Wel leuk om keer mee te maken. Allemaal veel meer houtje touwtje dan dat je nu op tv ziet met al die rallies.
Dat laatste is wel een pijnlijke ontwikkeling ja.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat zou het idd moeten zijn, is het al een tijd niet in de VS. Daarbij heeft de president niet de macht die iedereen denkt dat hij heeft. Sws intern kan hij zo'n beetje geen kut. Enkel internationaal heeft de president echte invloed.
Daarnaast tijd terug een interessante analyse hierover gezien op YT; Trump is de eerste van een nieuwe generatie politici. De Social Media politicus. Beetje begonnen met Obama, maar Trump is hier heer en meester in. De volgende president zal dat beeld voor mij bepalen. Als de volgende op eenzelfde manier wordt verkozen, weet je dat (sws in de VS) social media-persoonlijkheden ons voortaan gaan besturen. Het 'ambt' politicus is dan definitief afgeserveerd.
Ok, affluiten maar!quote:
Ik vertrouw ze voor geen meter gezien al die overleden mensen in hun directe omgeving met Epstein natuurlijk als klapstuk.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:29 schreef RipCity het volgende:
[..]
To be fair: aardige gast. Wel leuk om keer mee te maken. Allemaal veel meer houtje touwtje dan dat je nu op tv ziet met al die rallies.
Votequote:Op woensdag 4 november 2020 00:31 schreef RipCity het volgende:
Wat staat er op die cnn dame masker?!
Lola?
Heeft iemand in Zuid-Bhutan een scheet gelaten en is hij dus breaking live?quote:Op woensdag 4 november 2020 00:31 schreef tesssssssss het volgende:
Ik kan steve echt niet volgend die is helemaal hyperdepieper.
Zeker waar, maar waar je NIEMAND over hoort is dat het 1500 jaar geleden 40+ graden was (ook in Nederland) dat is onbelangrijk ofzo?quote:Op woensdag 4 november 2020 00:31 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Zelfs onderzoek wat gefinancierd is door oliebedrijven lieten een gevaarlijke temperatuurstijging zien zonder maatregelen. Hoe dan ook, de IPCC rapporten geven heel duidelijk weer waar ze zich op baseren, waar onzekerheden zitten in een leesbaar formaat.
Het verbaasde me oprecht hoe leesbaar en duidelijk ik het vond, en wat ik ook zag was dat veel media veel te stellig weergeven wat de "mainstream" positie zou zijn in veel gevallen. Ook als klimaatscepticus zou je het echt eens moeten lezen, al was het maar om te weten waar je tegen ageert.
Dat was net, toen er minder stemmen waren.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:32 schreef Peunage het volgende:
[..]
Waar komt dit vandaan? CNN zegt 68% voor Trump.
NOS was 4 jaar geleden toch ook 100% zeker van Hil-dog?quote:Op woensdag 4 november 2020 00:32 schreef trein2000 het volgende:
NOS: “als president was hij...”
Ik zou er nog niet zo zeker van zijn...
Gewaarschuwd? Heb je het bericht gelezen?quote:Op woensdag 4 november 2020 00:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Trump had hier al voor gewaarschuwd, vorige week al koekoek.
Logisch daar is net Fayette County binnengekomen 1 van de 2 blauwe counties in Kentucky in 2016quote:
ja, das een tsunami geworden.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Heeft iemand in Zuid-Bhutan een scheet gelaten en is hij dus breaking live?
Biden en z'n vriendjes willen dit just, roepen al maanden dat ze per se stemmen via de post willen toelaten, op alle mogelijke manieren...quote:Op woensdag 4 november 2020 00:33 schreef Cara het volgende:
[..]
Gewaarschuwd? Heb je het bericht gelezen?
De USPS negeert orders van een rechter? Wtf? Dat kan helemaal niet!
Biden heeft nu serieus redenen om na aanstelling deJoy te arresteren.
Ja gelezen en dat heeft Trump ook gezegd. Ze moeten gewoon vannacht uitslag geven overigens en niet over xx weken ivm corona wat een farce.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:33 schreef Cara het volgende:
[..]
En dan de PlayStation uit en slapen?quote:Op woensdag 4 november 2020 00:34 schreef Poepz0r het volgende:
Overigens kan het zomaar zijn dat we de komende 20 jaar TRUMP krijgen. Na Donald komt Ivanka aan de macht (die gaat zeker een gooi doen) en daarna de kleine man die dan een stuk ouder is.
Een beetje rechter houdt gewoon de lokale postmaster in contempt.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:33 schreef Cara het volgende:
[..]
Want Trump heeft controle over de USPS? Euh, nee. Daar heeft hij helemaal niets over te zeggen.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja gelezen en dat heeft Trump ook gezegd. Ze moeten gewoon vannacht uitslag geven overigens en niet over xx weken ivm corona wat een farce.
Denk dat je Ivanka behoorlijk onderschat. Kijk anders even waar ze zich mee bezig heeft gehouden in de afgelopen jaren.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:34 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
En dan de PlayStation uit en slapen?
quote:Op woensdag 4 november 2020 00:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Denk dat je Ivanka behoorlijk onderschat. Kijk anders even waar ze zich mee bezig heeft gehouden in de afgelopen jaren.
Waarom? Is het tellen van alle stemmen en daarmee recht doen aan de democratie niet belangrijker dan coûte que coûte vanavond een uitslag geven?quote:Op woensdag 4 november 2020 00:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja gelezen en dat heeft Trump ook gezegd. Ze moeten gewoon vannacht uitslag geven overigens en niet over xx weken ivm corona wat een farce.
Het kan ook zijn dat ze allemaal met de staart tussen de benen in de anonimiteit rakenquote:Op woensdag 4 november 2020 00:34 schreef Poepz0r het volgende:
Overigens kan het zomaar zijn dat we de komende 20 jaar TRUMP krijgen. Na Donald komt Ivanka aan de macht (die gaat zeker een gooi doen) en daarna de kleine man die dan een stuk ouder is.
Dixville Notch in elk geval, dat steeds om middernacht stemt. en dan heb je nog zo'n dorpje.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:35 schreef heywoodu het volgende:
Waar komen die 26 in New Hampshire ook alweer vandaan? Staat me nog iets over bij van vier jaar geleden
Ik vind stemmen in Nederland al nutteloos (1 stem maakt geen verschil), maar in de VS is het voor sommige mensen nog wat nuttelozer.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:33 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Logisch daar is net Fayette County binnengekomen 1 van de 2 blauwe counties in Kentucky in 2016
Deden ze 4 jaar geleden toch ook niet? Nu willen ze uitstellen etc want corona, flikker toch op. Waarschijnlijk zodat men wat stemmen weg kan moffelen.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:36 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Waarom? Is het tellen van alle stemmen en daarmee recht doen aan de democratie niet belangrijker dan coûte que coûte vanavond een uitslag geven?
Wacht nou maar, als Florida de verkeerde kant op valt gaat Trump hoe dan ook zeggen dat alles ballots overal geteld moeten wordenquote:Op woensdag 4 november 2020 00:36 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Waarom? Is het tellen van alle stemmen en daarmee recht doen aan de democratie niet belangrijker dan coûte que coûte vanavond een uitslag geven?
Dan doet Biden het nu al veel beter, want er zijn nu al 3 county's blauwquote:Op woensdag 4 november 2020 00:33 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Logisch daar is net Fayette County binnengekomen 1 van de 2 blauwe counties in Kentucky in 2016
Reden dat hun kiesstelsel volledig afgeschreven zou moeten worden. Heeft totaal geen zin om te stemmen als Republikein in Californië.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:36 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ik vind stemmen in Nederland al nutteloos (1 stem maakt geen verschil), maar in de VS is het voor sommige mensen nog wat nuttelozer.
Hoe zit het trouwens met die laptop van Hunter en die dochter van Obama? KOEKOEK gezeik.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan doet Biden het nu al veel beter, want er zijn nu al 3 county's blauw
Dus omdat men het 4 jaar geleden niet deed mag het nu ook niet? In 2000 telde men weken door. Dus dat lijkt me totaal geen argument.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Deden ze 4 jaar geleden toch ook niet? Nu willen ze uitstellen etc want corona, flikker toch op. Waarschijnlijk zodat men wat stemmen weg kan moffelen.
Dat hoor je niet, omdat er over de aarde bezien (althans, dit grafiekje toont vooral het Noordelijke halfrond) in die periode geen temperatuurverhoging is waargenomen:quote:Op woensdag 4 november 2020 00:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zeker waar, maar waar je NIEMAND over hoort is dat het 1500 jaar geleden 40+ graden was (ook in Nederland) dat is onbelangrijk ofzo?
First womans president.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Denk dat je Ivanka behoorlijk onderschat. Kijk anders even waar ze zich mee bezig heeft gehouden in de afgelopen jaren.
Het is nog nooit gedaan zoals men het nu wil doen. Je kan daar ook wat anders achterzoeken namelijk dat ze er ALLES aan willen doen om Trump NIET te laten winnen. Dat lijkt mij een stuk aannemelijker.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:38 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dus omdat men het 4 jaar geleden niet deed mag het nu ook niet? In 2000 telde men weken door. Dus dat lijkt me totaal geen argument.
En ja, Corona zorgt voor vertraging. Dat is nou eenmaal zo.
De thermometer bestaat pas een paar honderd jaar. Wat lul je nouquote:Op woensdag 4 november 2020 00:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zeker waar, maar waar je NIEMAND over hoort is dat het 1500 jaar geleden 40+ graden was (ook in Nederland) dat is onbelangrijk ofzo?
quote:Op woensdag 4 november 2020 00:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het is nog nooit gedaan zoals men het nu wil doen. Je kan daar ook wat anders achterzoeken namelijk dat ze er ALLES aan willen doen om Trump NIET te laten winnen. Dat lijkt mij een stuk aannemelijker.
quote:Op woensdag 4 november 2020 00:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het is nog nooit gedaan zoals men het nu wil doen. Je kan daar ook wat anders achterzoeken namelijk dat ze er ALLES aan willen doen om Trump NIET te laten winnen. Dat lijkt mij een stuk aannemelijker.
quote:Op woensdag 4 november 2020 00:40 schreef gniffie het volgende:
[..]
De thermometer bestaat pas een paar honderd jaar. Wat lul je nou
Tellen, ja. Stemmen na de dag van de verkiezingen nog accepteren? Nee.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:36 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Bizarre omkering van de feiten.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:37 schreef Poepz0r het volgende:
Nu willen ze uitstellen (..), Waarschijnlijk zodat men wat stemmen weg kan moffelen.
Gebeurt ook niet. De stemmen die morgen en later nog binnenkomen en in veel staten dan nog meegeteld worden zijn vandaag of eerder uitgebracht.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tellen, ja. Stemmen na de dag van de verkiezingen nog accepteren? Nee.
Waar volg je dit?quote:Op woensdag 4 november 2020 00:23 schreef Peunage het volgende:
Kentucky 81% 73% Trump.
Never mind. Het wordt constant aangepast.
Waarom per post stemmen? Gewoon naar het stemlokaal met je luie reet zoals ieder ander.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:41 schreef bamibij het volgende:
[..]
Bizarre omkering van de feiten.
Democraten willen dat elke stem telt. Republikeinen weten dat meer Democraten per post stemmen, en doen er alles aan zoveel mogelijk van die stemmen niet mee te laten tellen.
Dat is wat er aan de hand is.
Lijkt mij een stuk reëler standpuntquote:Op woensdag 4 november 2020 00:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tellen, ja. Stemmen na de dag van de verkiezingen nog accepteren? Nee.
CNN ouwe reus.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:42 schreef Bolasie het volgende:
Leuk die nutteloze interviews bij de NOS.
Fijn, een troll in een liveverkiezingstopicquote:Op woensdag 4 november 2020 00:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waarom per post stemmen? Gewoon naar het stemlokaal met je luie reet zoals ieder ander.
Vandaar dat deze user ook zo hard aan het schreeuwen isquote:Op woensdag 4 november 2020 00:41 schreef bamibij het volgende:
[..]
Bizarre omkering van de feiten.
Democraten willen dat elke stem telt. Republikeinen weten dat meer Democraten per post stemmen, en doen er alles aan zoveel mogelijk van die stemmen niet mee te laten tellen.
Dat is wat er aan de hand is.
Eensquote:Op woensdag 4 november 2020 00:42 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Lijkt mij een stuk reëler standpunt
Omdat het mag. Je kunt niet tijdens het spel de regels wijzigen.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waarom per post stemmen? Gewoon naar het stemlokaal met je luie reet zoals ieder ander.
Ja en de late zijn voornamelijk Republikeinen, dus...quote:Op woensdag 4 november 2020 00:42 schreef TheVulture het volgende:
Early voters zijn dus wel degelijk in het voordeel van de Democraten tot nu toe als je naar Kentucky kijkt...
Correct maar dan is het nog steeds ''bijzonder''quote:Op woensdag 4 november 2020 00:43 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Omdat het mag. Je kunt niet tijdens het spel de regels wijzigen.
Mja, maar het argument "er was geen thermometer" slaat ook nergens op, naast dat wat hij zei ook nergens op sloeg. We hebben verschillende temperatuurreconstructies voor die periode, zoals ik daar ook een paar van liet zien in een grafiekje.quote:
In de VS betekend dat soms uren rijden he. (en dan zit je dus al die tijd op je luie reetquote:Op woensdag 4 november 2020 00:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Per post stemmen mag, maar te laat stemmen niet.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:43 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Omdat het mag. Je kunt niet tijdens het spel de regels wijzigen.
Lekker schakelen, zet hem eens even lekker in zun vierrrrr. Don en Ad genotquote:Op woensdag 4 november 2020 00:43 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Elk heel uur even schakelen inderdaad.
Zelfs Nederlanders kunnen onder omstandigheden per post stemmen. Is in de VS al anderhalve eeuw staande praktijk. Het hoort er dus gewoon bij.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Correct maar dan is het nog steeds ''bijzonder''Stemrecht hoort in een stemhokje, niet per fucking post
Tijd voor verandering!quote:Op woensdag 4 november 2020 00:44 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zelfs Nederlanders kunnen onder omstandigheden per post stemmen. Is in de VS al anderhalve eeuw staande praktijk. Het hoort er dus gewoon bij.
Zou je Laila Frank doen?quote:Op woensdag 4 november 2020 00:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lekker schakelen, zet hem eens even lekker in zun vierrrrr. Don en Ad genot
Niemand bepleit dan ook dat stemmen van 4 november meegenomen moeten worden.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Per post stemmen mag, maar te laat stemmen niet.
In geen enkele staat worden te laat uitgebrachte stemmen geteld. Wat er gebeurt is dat mensen via de post gestemd hebben hun stem nog geteld kunnen hebben mits ze dat op tijd ingestuurd hebben.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wel 180000 updates geven maar mensen mogen niet boos of blij worden want niet alles is zeker, oke Hansquote:
Wat is te laat stemmen voor jou.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Stephanie de Rooy uit Oosterhout genotquote:Op woensdag 4 november 2020 00:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lekker schakelen, zet hem eens even lekker in zun vierrrrr. Don en Ad genot
hey vriendquote:Op woensdag 4 november 2020 00:42 schreef Bolasie het volgende:
Leuk die nutteloze interviews bij de NOS.
Sws moet dat idiote systeem daar (en VK) helemaal verandert worden. Ik snap nog steeds niet hoe het kan dat iemand een verkiezing kan winnen zonder de meeste stemmen te hebben... Compleet debiel systeem imo.quote:
Tepels zo groot als sigarenpeuken genot.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:46 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Stephanie de Rooy uit Oosterhout genot
laten we samen voor trump juichen makkerquote:Op woensdag 4 november 2020 00:38 schreef Nober het volgende:
[..]
First womans president.
[ twitter ]
Yep, diverse staten willen dat gaan doenquote:Op woensdag 4 november 2020 00:45 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Niemand bepleit dan ook dat stemmen van 4 november meegenomen moeten worden.
Gaat gewoon een ton pakken door de aankomende verkiezingen op mijn leeftijd koekoekquote:Op woensdag 4 november 2020 00:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee. Eva Vlaardingenbroek wel sow koekoek stukje facesitting.
Nederlands systeem is nog debieler. Je stemt voor 10 punten en er worden eer 9 weggeflikkerd want ze willen op het pluche zittenquote:Op woensdag 4 november 2020 00:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Sws moet dat idiote systeem daar (en VK) helemaal verandert worden. Ik snap nog steeds niet hoe het kan dat iemand een verkiezing kan winnen zonder de meeste stemmen te hebben... Compleet debiel systeem imo.
Gaat ze haar vriend cucken met een kamerlid allen?quote:Op woensdag 4 november 2020 00:47 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Gaat gewoon een ton pakken door de aankomende verkiezingen op mijn leeftijd koekoek
Speciaal rood stringetje aan genot.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:47 schreef chroestjov het volgende:
Zijn we allemaal klaar voor het live beleven van de Red Wave 2020?
Oh? Voor zover ik weet is het enkel zo dat in een aantal Staten stembiljetten die “op tijd” gepost zijn maar te laat het stembureau bereiken worden meegenomen. Dat is wat mij betreft grijs gebied waar ik niet echt een menig over heb.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Yep, diverse staten willen dat gaan doen
Mijn bron geeft aanquote:Op woensdag 4 november 2020 00:46 schreef TheVulture het volgende:
Kentucky heeft nu toch al het dubbele aantal blauwe vlekken qua county's dan in 2016...
Geef 1 voorbeeld van een staat die toestaat dat mensen nog stemmen op 4 november.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Yep, diverse staten willen dat gaan doen
NIks verrassends toch?quote:
Oplossing is simpel > digitaal stemmen in een soort DigiD omgeving.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:49 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Oh? Voor zover ik weet is het enkel zo dat in een aantal Staten stembiljetten die “op tijd” gepost zijn maar te laat het stembureau bereiken worden meegenomen. Dat is wat mij betreft grijs gebied waar ik niet echt een menig over heb.
Yep, te laat imo. Ze hebben zo'n beetje alles geregeld in de grondwet daar, inclusief de datum wanneer de president geen president meer is... Ook de tijd van de verkiezingen (als het niet de specifieke datum is), is per wet geregeld. Lijkt me dus logisch dat stemmen, die na verkiezingsdag binnen komen, domweg niet tellen.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:46 schreef bamibij het volgende:
[..]
Wat is te laat stemmen voor jou.
Als iemand 2 november het hokje aankruist, en de postbode bezorgt het briefje op 4 november bij het stemlokaal. Is dat te laat? Dat is een lastige discussie waar volgens mij ook per staat anders in beslist is.
Sow man bohquote:Op woensdag 4 november 2020 00:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bedankt voor uw stem op Hugo de Jonge.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Oplossing is simpel > digitaal stemmen in een soort DigiD omgeving.
Jij bent vaak in het La Liga topic te vinden. Ik gok dat jij dan ook goed de latino vote kan representeren.quote:
Is dat die vrouw die gister bij Jinek was? Die was goddelijk.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat is best close voorlopig voor een staat die Trump normaal gesproken easy paktquote:Op woensdag 4 november 2020 00:49 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Mijn bron geeft aan
Trump 48.6%
Biden 49.9%
quote:Op woensdag 4 november 2020 00:50 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Bedankt voor uw stem op Hugo de Jonge.
Jij gaat toch voor mei li vos?quote:Op woensdag 4 november 2020 00:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Jij bent vaak in het La Liga topic te vinden. Ik gok dat jij dan ook goed de latino vote kan representeren.
Jij juicht voor Biden ga ik ervan uit?
Welke is dat?quote:Op woensdag 4 november 2020 00:49 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Mijn bron geeft aan
Trump 48.6%
Biden 49.9%
Nope.quote:
CNN is voor extreme democraten moet je neit kijken joh man gekquote:Op woensdag 4 november 2020 00:50 schreef Pvt.Webster het volgende:
CNN is wel leuk met de stats. Kijkt altijd lekker weg
Dat is jouw mening maar feitelijk is die stem natuurlijk wel tijdig uitgebrachtquote:Op woensdag 4 november 2020 00:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Yep, te laat imo. Ze hebben zo'n beetje alles geregeld in de grondwet daar, inclusief de datum wanneer de president geen president meer is... Ook de tijd van de verkiezingen (als het niet de specifieke datum is), is per wet geregeld. Lijkt me dus logisch dat stemmen, die na verkiezingsdag binnen komen, domweg niet tellen.
Maar goed, da's mijn mening.
Ik bid nu voor het leven van Maradona ....quote:Op woensdag 4 november 2020 00:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Jij bent vaak in het La Liga topic te vinden. Ik gok dat jij dan ook goed de latino vote kan representeren.
Jij juicht voor Biden ga ik ervan uit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even door het stomme gelul heen luisteren en filteren. Het is wel pro Biden jaquote:Op woensdag 4 november 2020 00:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
CNN is voor extreme democraten moet je neit kijken joh man gek
quote:Op woensdag 4 november 2020 00:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik bid nu voor het leven van Maradona ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik bid nu voor het leven van Maradona ....Vol met coke genotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Ik bid nu voor het leven van Maradona ....De echte GOATSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
graag op anoniem
Ongeveer hetzelfde als je thuis op tijd (met bewijs) je stembiljet invult en die zelf een dag later komt brengen. Is op tijd ingevuld, maar te laat ingeleverd, gaat ook niet tellen.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:53 schreef bamibij het volgende:
[..]
Dat is jouw mening maar feitelijk is die stem natuurlijk wel tijdig uitgebracht
Het hokje is op tijd gevinkt
[..]
Ik bid nu voor het leven van Maradona ....Wat heeft Maradonna eigenlijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is pas echt crisis als het bier op is.
Klompvoetquote:Op woensdag 4 november 2020 00:55 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Wat heeft Maradonna eigenlijk?
Hersenbloedingquote:Op woensdag 4 november 2020 00:55 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Matige voetjeballer man.quote:
Niets, gewoon een aanstellerquote:Op woensdag 4 november 2020 00:55 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Kloptquote:Op woensdag 4 november 2020 00:56 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Om 1 uur verwachten ze dus eerste resultaten van Georgia en Florida?
laatste paar jaren aan de drugsquote:
Districten, neem ik aan?quote:Op woensdag 4 november 2020 00:56 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
een bloedprop in zn hersenen volgens mij ... ligt nu onder het mes...quote:Op woensdag 4 november 2020 00:55 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Oef snel alquote:Op woensdag 4 november 2020 00:56 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Ik snap je punt wel! Maar vind zelf dat zoveel mogelijk stemmen moeten tellen, en op 3 nov. vinken vind ik daar een reëele maatstaf voor.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ongeveer hetzelfde als je thuis op tijd (met bewijs) je stembiljet invult en die zelf een dag later komt brengen. Is op tijd ingevuld, maar te laat ingeleverd, gaat ook niet tellen.
Of als je 5 minuten te laat bij het stemhokje aan komt, is dicht, maar wel op dezelfde dag, dus technisch op tijd.
Dank je ,maar hopen dat het goed uitpakt.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:57 schreef chufi het volgende:
[..]
een bloedprop in zn hersenen volgens mij ... ligt nu onder het mes...
lekker edging en straks knallenquote:Op woensdag 4 november 2020 00:50 schreef Pvt.Webster het volgende:
CNN is wel leuk met de stats. Kijkt altijd lekker weg
Ja, en je wordt ook gek van Steve. Gewoon op laten staan.quote:
Wie's Steve & wat doet hij? Ben Sargon aan het kijkenquote:Op woensdag 4 november 2020 00:59 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, en je wordt ook gek van Steve. Gewoon op laten staan/
Geen idee waar Diego op zou stemmen .......quote:Op woensdag 4 november 2020 00:58 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dank je ,maar hopen dat het goed uitpakt.
TRUMP DOUZE POINTSquote:Op woensdag 4 november 2020 01:00 schreef MrBadGuy het volgende:
Klaar voor "too close" en "too early" to call
Steve heeft een eigen kanaal, waar hij het nieuws verslaat, en hij heeft meestal 15 vensters tegelijk open staan.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wie's Steve & wat doet hij? Ben Sargon aan het kijken
Ah, ik blijf wel bij Sargon... Leuke discussiesquote:Op woensdag 4 november 2020 01:01 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Steve heeft een eigen kanaal, waar hij het nieuws verslaat, en hij heeft meestal 15 schermen tegelijk open staan.
Dan zegt-ie
"Ja ik kan het zo niet volgen, hoor?"
...en toch kijk ik er altijd naar.
Buiten de uitspraak van News wel waar.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
Bij de NOS hebben ze het over “Fox Nuuws” en dat het een propagandazender van Trump is
(lol)
Klopt. Wist je dat nog niet?quote:Op woensdag 4 november 2020 01:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
Bij de NOS hebben ze het over “Fox Nuuws” en dat het een propagandazender van Trump is
(lol)
NOS nog steeds mad, maar WIJ ZIJN ONAFHANKELIJK HOORquote:Op woensdag 4 november 2020 01:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
(lol)
Is het ook.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
(lol)
Wat klopt er niet aan dan?quote:Op woensdag 4 november 2020 01:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
NOS nog steeds mad, maar WIJ ZIJN ONAFHANKELIJK HOOR
Zijn al 5 weken bezig.quote:
Dat ze dat bij Biden niet doenquote:Op woensdag 4 november 2020 01:03 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Wat klopt er niet aan dan?
quote:Op woensdag 4 november 2020 01:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat ze dat bij Biden niet doenDan moet je ook zeggen deze zender is Pro Biden
Dat hoor ik nooit.
Nog niks spannends. Alles is volgens de verwachting tot nu toe. Als in, polls die biden op voorsprong zetten hadden deze staten evengoed op Trump staan.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:03 schreef synsysterstylo het volgende:
Ziet er toch wel goed uit voor Trump zover
Ten opzichte van 2016 scoort Trump steeds paar procentjes minder volgens cijfers CNN.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:03 schreef synsysterstylo het volgende:
Hier valt echt nog geen reet over te zeggenquote:Op woensdag 4 november 2020 01:03 schreef synsysterstylo het volgende:
Biden is dan ook geen president en niet zo in het 'nieuws' als Trump.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat hoor ik nooit.
Dat zijn zeker de tele-votes ,....quote:Op woensdag 4 november 2020 01:04 schreef synsysterstylo het volgende:
Trump wint Kentucky maar geeft wel aan dat 16% van de votes zijn geteld?
Welke is dat dan? Maar je ontkent het niet, dus Fox is inderdaad een propagandakanaal voor Trump?quote:Op woensdag 4 november 2020 01:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat hoor ik nooit.
Florida? Da's toch altijd zo'n swing-state?quote:Op woensdag 4 november 2020 01:04 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Nog niks spannends. Alles is volgens de verwachting tot nu toe. Als in, polls die biden op voorsprong zetten hadden deze staten evengoed op Trump staan.
Komt omdat de blauwe counties pas veel later komen. Geeft altijd vertekend beeld daar.quote:
Tot straks!quote:Op woensdag 4 november 2020 01:06 schreef MaJo het volgende:
Too close to call is toch wat jammer, landslides willen we![]()
Ik ga tukken, wakker blijven met een pasgeboren baby is niet te doenal is hij de reden dat ik nog wakker ben
![]()
Over een paar uur schuif ik weer aan
zegt nog niks kan nog van alles gebeuren.quote:
True, florida ziet er wel ok uitquote:Op woensdag 4 november 2020 01:05 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Hier valt echt nog geen reet over te zeggen
Is dat complete partnerruil? Want dan gaan het vrouwtje en ik volgend jaar naar Florida, lekker manquote:Op woensdag 4 november 2020 01:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Florida? Da's toch altijd zo'n swing-state?
Je wil wel eens weer wel neuken?quote:Op woensdag 4 november 2020 01:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is dat complete partnerruil? Want dan gaan het vrouwtje en ik volgend jaar naar Florida, lekker man
Lekker in Disney met 2 amerikanen in kaki pants en Mickey shirt uitwisseling doen.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is dat complete partnerruil? Want dan gaan het vrouwtje en ik volgend jaar naar Florida, lekker man
Gaat ook New York en Hawaï pakken.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:03 schreef Tourniquet het volgende:
Zie net beeld van Fox op de NOS en zag ik het nu goed dat die Trump op 57,6% hadden in Florida?
quote:Op woensdag 4 november 2020 01:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lucille Werner loopt lekkerder dan deze zin ouwe reus.
Ik bedoel niet zozeer voor de een of ander, gewoon het totale aantalquote:Op woensdag 4 november 2020 01:06 schreef RipCity het volgende:
[..]
Komt omdat de blauwe counties pas veel later komen. Geeft altijd vertekend beeld daar.
Na 5 minuten afgezetquote:Op woensdag 4 november 2020 01:08 schreef KingRoland het volgende:
NOSwalgelijke linkse omroep wat een stelletje hypocrieten
https://www.270towin.com/states/Floridaquote:Op woensdag 4 november 2020 01:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Florida? Da's toch altijd zo'n swing-state?
Pinellas county, stik er in.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:08 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Pinellas county. Met 75% vd stemmen biden al meer in absolute zin dan clinton bij 100%
Wel vermakelijk. Interessanter dan een CNN in ieder geval.quote:
quote:Op woensdag 4 november 2020 01:10 schreef Poepz0r het volgende:
Als Biden verliest denken BLM en Antifa dan dat het morgen weer gratis winkelen is in alle centrums?
Ga naar bed trolquote:Op woensdag 4 november 2020 01:10 schreef Poepz0r het volgende:
Als Biden verliest denken BLM en Antifa dan dat het morgen weer gratis winkelen is in alle centrums?
loopt allemaal door elkaar heen. Hangt er maar net vanaf wanneer ze de site updaten.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:10 schreef synsysterstylo het volgende:
11-0 welke volgen jullie?
https://www.theguardian.c(...)-republican-democrat
Hier geeft ie 8-3 aan
Lekker kleine ondernemers laastigvallen. LEKKER INCLUSIEF GENOT.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:11 schreef RvLaak het volgende:
[..], nope... Vannacht al...
Schijnen nu al aan het rellen te zijn...
quote:Op woensdag 4 november 2020 01:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lekker kleine ondernemers laastigvallen. LEKKER INCLUSIEF GENOT.
Af en toe zap ik wat, van die veelpratende mensjes bij CNN word je ook moequote:Op woensdag 4 november 2020 01:11 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Wel vermakelijk. Interessanter dan een CNN in ieder geval.
quote:Op woensdag 4 november 2020 01:12 schreef Viesdik het volgende:
2 staten voor Trump = 19 kiesmannen
Staten:
Kentucky
Indiana
1 voor Biden = 16 kiesmannen
Staten:
Virginia
Die voelen zich allemaal mr bigstar ouwe reusquote:Op woensdag 4 november 2020 01:13 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Af en toe zap ik wat, van die veelpratende mensjes bij CNN word je ook moe
NOS die iets over propaganda zegtquote:Op woensdag 4 november 2020 01:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
(lol)
Heel vaag ja. Maarja zowel Obama als Trump wonnen erdoor toch? Terwijl ze niet de meerderheid hadden in absolute aantallen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |