Welke is dat dan? Maar je ontkent het niet, dus Fox is inderdaad een propagandakanaal voor Trump?quote:Op woensdag 4 november 2020 01:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat ze dat bij Biden niet doenDan moet je ook zeggen deze zender is Pro Biden
Dat hoor ik nooit.
Florida? Da's toch altijd zo'n swing-state?quote:Op woensdag 4 november 2020 01:04 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Nog niks spannends. Alles is volgens de verwachting tot nu toe. Als in, polls die biden op voorsprong zetten hadden deze staten evengoed op Trump staan.
Komt omdat de blauwe counties pas veel later komen. Geeft altijd vertekend beeld daar.quote:
Tot straks!quote:Op woensdag 4 november 2020 01:06 schreef MaJo het volgende:
Too close to call is toch wat jammer, landslides willen we![]()
Ik ga tukken, wakker blijven met een pasgeboren baby is niet te doenal is hij de reden dat ik nog wakker ben
![]()
Over een paar uur schuif ik weer aan
zegt nog niks kan nog van alles gebeuren.quote:
True, florida ziet er wel ok uitquote:Op woensdag 4 november 2020 01:05 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Hier valt echt nog geen reet over te zeggen
Is dat complete partnerruil? Want dan gaan het vrouwtje en ik volgend jaar naar Florida, lekker manquote:Op woensdag 4 november 2020 01:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Florida? Da's toch altijd zo'n swing-state?
Je wil wel eens weer wel neuken?quote:Op woensdag 4 november 2020 01:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is dat complete partnerruil? Want dan gaan het vrouwtje en ik volgend jaar naar Florida, lekker man
Lekker in Disney met 2 amerikanen in kaki pants en Mickey shirt uitwisseling doen.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is dat complete partnerruil? Want dan gaan het vrouwtje en ik volgend jaar naar Florida, lekker man
Gaat ook New York en Hawaï pakken.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:03 schreef Tourniquet het volgende:
Zie net beeld van Fox op de NOS en zag ik het nu goed dat die Trump op 57,6% hadden in Florida?
quote:Op woensdag 4 november 2020 01:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lucille Werner loopt lekkerder dan deze zin ouwe reus.
Ik bedoel niet zozeer voor de een of ander, gewoon het totale aantalquote:Op woensdag 4 november 2020 01:06 schreef RipCity het volgende:
[..]
Komt omdat de blauwe counties pas veel later komen. Geeft altijd vertekend beeld daar.
Na 5 minuten afgezetquote:Op woensdag 4 november 2020 01:08 schreef KingRoland het volgende:
NOSwalgelijke linkse omroep wat een stelletje hypocrieten
https://www.270towin.com/states/Floridaquote:Op woensdag 4 november 2020 01:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Florida? Da's toch altijd zo'n swing-state?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |