Steve heeft een eigen kanaal, waar hij het nieuws verslaat, en hij heeft meestal 15 vensters tegelijk open staan.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wie's Steve & wat doet hij? Ben Sargon aan het kijken
Ah, ik blijf wel bij Sargon... Leuke discussiesquote:Op woensdag 4 november 2020 01:01 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Steve heeft een eigen kanaal, waar hij het nieuws verslaat, en hij heeft meestal 15 schermen tegelijk open staan.
Dan zegt-ie
"Ja ik kan het zo niet volgen, hoor?"
...en toch kijk ik er altijd naar.
Buiten de uitspraak van News wel waar.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
Bij de NOS hebben ze het over “Fox Nuuws” en dat het een propagandazender van Trump is
(lol)
Klopt. Wist je dat nog niet?quote:Op woensdag 4 november 2020 01:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
Bij de NOS hebben ze het over “Fox Nuuws” en dat het een propagandazender van Trump is
(lol)
NOS nog steeds mad, maar WIJ ZIJN ONAFHANKELIJK HOORquote:Op woensdag 4 november 2020 01:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
(lol)
Is het ook.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
(lol)
Wat klopt er niet aan dan?quote:Op woensdag 4 november 2020 01:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
NOS nog steeds mad, maar WIJ ZIJN ONAFHANKELIJK HOOR
Zijn al 5 weken bezig.quote:
Dat ze dat bij Biden niet doenquote:Op woensdag 4 november 2020 01:03 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Wat klopt er niet aan dan?
quote:Op woensdag 4 november 2020 01:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat ze dat bij Biden niet doenDan moet je ook zeggen deze zender is Pro Biden
Dat hoor ik nooit.
Nog niks spannends. Alles is volgens de verwachting tot nu toe. Als in, polls die biden op voorsprong zetten hadden deze staten evengoed op Trump staan.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:03 schreef synsysterstylo het volgende:
Ziet er toch wel goed uit voor Trump zover
Ten opzichte van 2016 scoort Trump steeds paar procentjes minder volgens cijfers CNN.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:03 schreef synsysterstylo het volgende:
Hier valt echt nog geen reet over te zeggenquote:Op woensdag 4 november 2020 01:03 schreef synsysterstylo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |