Ik snap je punt wel! Maar vind zelf dat zoveel mogelijk stemmen moeten tellen, en op 3 nov. vinken vind ik daar een reëele maatstaf voor.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ongeveer hetzelfde als je thuis op tijd (met bewijs) je stembiljet invult en die zelf een dag later komt brengen. Is op tijd ingevuld, maar te laat ingeleverd, gaat ook niet tellen.
Of als je 5 minuten te laat bij het stemhokje aan komt, is dicht, maar wel op dezelfde dag, dus technisch op tijd.
Dank je ,maar hopen dat het goed uitpakt.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:57 schreef chufi het volgende:
[..]
een bloedprop in zn hersenen volgens mij ... ligt nu onder het mes...
lekker edging en straks knallenquote:Op woensdag 4 november 2020 00:50 schreef Pvt.Webster het volgende:
CNN is wel leuk met de stats. Kijkt altijd lekker weg
Ja, en je wordt ook gek van Steve. Gewoon op laten staan.quote:
Wie's Steve & wat doet hij? Ben Sargon aan het kijkenquote:Op woensdag 4 november 2020 00:59 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, en je wordt ook gek van Steve. Gewoon op laten staan/
Geen idee waar Diego op zou stemmen .......quote:Op woensdag 4 november 2020 00:58 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dank je ,maar hopen dat het goed uitpakt.
TRUMP DOUZE POINTSquote:Op woensdag 4 november 2020 01:00 schreef MrBadGuy het volgende:
Klaar voor "too close" en "too early" to call
Steve heeft een eigen kanaal, waar hij het nieuws verslaat, en hij heeft meestal 15 vensters tegelijk open staan.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wie's Steve & wat doet hij? Ben Sargon aan het kijken
Ah, ik blijf wel bij Sargon... Leuke discussiesquote:Op woensdag 4 november 2020 01:01 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Steve heeft een eigen kanaal, waar hij het nieuws verslaat, en hij heeft meestal 15 schermen tegelijk open staan.
Dan zegt-ie
"Ja ik kan het zo niet volgen, hoor?"
...en toch kijk ik er altijd naar.
Buiten de uitspraak van News wel waar.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
Bij de NOS hebben ze het over “Fox Nuuws” en dat het een propagandazender van Trump is
(lol)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |