NIks verrassends toch?quote:
Oplossing is simpel > digitaal stemmen in een soort DigiD omgeving.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:49 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Oh? Voor zover ik weet is het enkel zo dat in een aantal Staten stembiljetten die “op tijd” gepost zijn maar te laat het stembureau bereiken worden meegenomen. Dat is wat mij betreft grijs gebied waar ik niet echt een menig over heb.
Yep, te laat imo. Ze hebben zo'n beetje alles geregeld in de grondwet daar, inclusief de datum wanneer de president geen president meer is... Ook de tijd van de verkiezingen (als het niet de specifieke datum is), is per wet geregeld. Lijkt me dus logisch dat stemmen, die na verkiezingsdag binnen komen, domweg niet tellen.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:46 schreef bamibij het volgende:
[..]
Wat is te laat stemmen voor jou.
Als iemand 2 november het hokje aankruist, en de postbode bezorgt het briefje op 4 november bij het stemlokaal. Is dat te laat? Dat is een lastige discussie waar volgens mij ook per staat anders in beslist is.
Sow man bohquote:Op woensdag 4 november 2020 00:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee. Eva Vlaardingenbroek wel sow koekoek stukje facesitting.
Bedankt voor uw stem op Hugo de Jonge.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Oplossing is simpel > digitaal stemmen in een soort DigiD omgeving.
Jij bent vaak in het La Liga topic te vinden. Ik gok dat jij dan ook goed de latino vote kan representeren.quote:
Is dat die vrouw die gister bij Jinek was? Die was goddelijk.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee. Eva Vlaardingenbroek wel sow koekoek stukje facesitting.
Dat is best close voorlopig voor een staat die Trump normaal gesproken easy paktquote:Op woensdag 4 november 2020 00:49 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Mijn bron geeft aan
Trump 48.6%
Biden 49.9%
quote:Op woensdag 4 november 2020 00:50 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Bedankt voor uw stem op Hugo de Jonge.
Jij gaat toch voor mei li vos?quote:Op woensdag 4 november 2020 00:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Jij bent vaak in het La Liga topic te vinden. Ik gok dat jij dan ook goed de latino vote kan representeren.
Jij juicht voor Biden ga ik ervan uit?
Welke is dat?quote:Op woensdag 4 november 2020 00:49 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Mijn bron geeft aan
Trump 48.6%
Biden 49.9%
Nope.quote:
CNN is voor extreme democraten moet je neit kijken joh man gekquote:Op woensdag 4 november 2020 00:50 schreef Pvt.Webster het volgende:
CNN is wel leuk met de stats. Kijkt altijd lekker weg
Dat is jouw mening maar feitelijk is die stem natuurlijk wel tijdig uitgebrachtquote:Op woensdag 4 november 2020 00:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Yep, te laat imo. Ze hebben zo'n beetje alles geregeld in de grondwet daar, inclusief de datum wanneer de president geen president meer is... Ook de tijd van de verkiezingen (als het niet de specifieke datum is), is per wet geregeld. Lijkt me dus logisch dat stemmen, die na verkiezingsdag binnen komen, domweg niet tellen.
Maar goed, da's mijn mening.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |