Wat is te laat stemmen voor jou.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Per post stemmen mag, maar te laat stemmen niet.
Stephanie de Rooy uit Oosterhout genotquote:Op woensdag 4 november 2020 00:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lekker schakelen, zet hem eens even lekker in zun vierrrrr. Don en Ad genot
hey vriendquote:Op woensdag 4 november 2020 00:42 schreef Bolasie het volgende:
Leuk die nutteloze interviews bij de NOS.
Sws moet dat idiote systeem daar (en VK) helemaal verandert worden. Ik snap nog steeds niet hoe het kan dat iemand een verkiezing kan winnen zonder de meeste stemmen te hebben... Compleet debiel systeem imo.quote:
Tepels zo groot als sigarenpeuken genot.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:46 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Stephanie de Rooy uit Oosterhout genot
laten we samen voor trump juichen makkerquote:Op woensdag 4 november 2020 00:38 schreef Nober het volgende:
[..]
First womans president.
[ twitter ]
Yep, diverse staten willen dat gaan doenquote:Op woensdag 4 november 2020 00:45 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Niemand bepleit dan ook dat stemmen van 4 november meegenomen moeten worden.
Gaat gewoon een ton pakken door de aankomende verkiezingen op mijn leeftijd koekoekquote:Op woensdag 4 november 2020 00:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee. Eva Vlaardingenbroek wel sow koekoek stukje facesitting.
Nederlands systeem is nog debieler. Je stemt voor 10 punten en er worden eer 9 weggeflikkerd want ze willen op het pluche zittenquote:Op woensdag 4 november 2020 00:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Sws moet dat idiote systeem daar (en VK) helemaal verandert worden. Ik snap nog steeds niet hoe het kan dat iemand een verkiezing kan winnen zonder de meeste stemmen te hebben... Compleet debiel systeem imo.
Gaat ze haar vriend cucken met een kamerlid allen?quote:Op woensdag 4 november 2020 00:47 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Gaat gewoon een ton pakken door de aankomende verkiezingen op mijn leeftijd koekoek
Speciaal rood stringetje aan genot.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:47 schreef chroestjov het volgende:
Zijn we allemaal klaar voor het live beleven van de Red Wave 2020?
Oh? Voor zover ik weet is het enkel zo dat in een aantal Staten stembiljetten die “op tijd” gepost zijn maar te laat het stembureau bereiken worden meegenomen. Dat is wat mij betreft grijs gebied waar ik niet echt een menig over heb.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Yep, diverse staten willen dat gaan doen
Mijn bron geeft aanquote:Op woensdag 4 november 2020 00:46 schreef TheVulture het volgende:
Kentucky heeft nu toch al het dubbele aantal blauwe vlekken qua county's dan in 2016...
Geef 1 voorbeeld van een staat die toestaat dat mensen nog stemmen op 4 november.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Yep, diverse staten willen dat gaan doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |