quote:Op woensdag 4 november 2020 00:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Denk dat je Ivanka behoorlijk onderschat. Kijk anders even waar ze zich mee bezig heeft gehouden in de afgelopen jaren.
Waarom? Is het tellen van alle stemmen en daarmee recht doen aan de democratie niet belangrijker dan coûte que coûte vanavond een uitslag geven?quote:Op woensdag 4 november 2020 00:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja gelezen en dat heeft Trump ook gezegd. Ze moeten gewoon vannacht uitslag geven overigens en niet over xx weken ivm corona wat een farce.
Het kan ook zijn dat ze allemaal met de staart tussen de benen in de anonimiteit rakenquote:Op woensdag 4 november 2020 00:34 schreef Poepz0r het volgende:
Overigens kan het zomaar zijn dat we de komende 20 jaar TRUMP krijgen. Na Donald komt Ivanka aan de macht (die gaat zeker een gooi doen) en daarna de kleine man die dan een stuk ouder is.
Dixville Notch in elk geval, dat steeds om middernacht stemt. en dan heb je nog zo'n dorpje.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:35 schreef heywoodu het volgende:
Waar komen die 26 in New Hampshire ook alweer vandaan? Staat me nog iets over bij van vier jaar geleden
Ik vind stemmen in Nederland al nutteloos (1 stem maakt geen verschil), maar in de VS is het voor sommige mensen nog wat nuttelozer.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:33 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Logisch daar is net Fayette County binnengekomen 1 van de 2 blauwe counties in Kentucky in 2016
Deden ze 4 jaar geleden toch ook niet? Nu willen ze uitstellen etc want corona, flikker toch op. Waarschijnlijk zodat men wat stemmen weg kan moffelen.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:36 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Waarom? Is het tellen van alle stemmen en daarmee recht doen aan de democratie niet belangrijker dan coûte que coûte vanavond een uitslag geven?
Wacht nou maar, als Florida de verkeerde kant op valt gaat Trump hoe dan ook zeggen dat alles ballots overal geteld moeten wordenquote:Op woensdag 4 november 2020 00:36 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Waarom? Is het tellen van alle stemmen en daarmee recht doen aan de democratie niet belangrijker dan coûte que coûte vanavond een uitslag geven?
Dan doet Biden het nu al veel beter, want er zijn nu al 3 county's blauwquote:Op woensdag 4 november 2020 00:33 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Logisch daar is net Fayette County binnengekomen 1 van de 2 blauwe counties in Kentucky in 2016
Reden dat hun kiesstelsel volledig afgeschreven zou moeten worden. Heeft totaal geen zin om te stemmen als Republikein in Californië.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:36 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ik vind stemmen in Nederland al nutteloos (1 stem maakt geen verschil), maar in de VS is het voor sommige mensen nog wat nuttelozer.
Hoe zit het trouwens met die laptop van Hunter en die dochter van Obama? KOEKOEK gezeik.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan doet Biden het nu al veel beter, want er zijn nu al 3 county's blauw
Dus omdat men het 4 jaar geleden niet deed mag het nu ook niet? In 2000 telde men weken door. Dus dat lijkt me totaal geen argument.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Deden ze 4 jaar geleden toch ook niet? Nu willen ze uitstellen etc want corona, flikker toch op. Waarschijnlijk zodat men wat stemmen weg kan moffelen.
Dat hoor je niet, omdat er over de aarde bezien (althans, dit grafiekje toont vooral het Noordelijke halfrond) in die periode geen temperatuurverhoging is waargenomen:quote:Op woensdag 4 november 2020 00:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zeker waar, maar waar je NIEMAND over hoort is dat het 1500 jaar geleden 40+ graden was (ook in Nederland) dat is onbelangrijk ofzo?
First womans president.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Denk dat je Ivanka behoorlijk onderschat. Kijk anders even waar ze zich mee bezig heeft gehouden in de afgelopen jaren.
Het is nog nooit gedaan zoals men het nu wil doen. Je kan daar ook wat anders achterzoeken namelijk dat ze er ALLES aan willen doen om Trump NIET te laten winnen. Dat lijkt mij een stuk aannemelijker.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:38 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dus omdat men het 4 jaar geleden niet deed mag het nu ook niet? In 2000 telde men weken door. Dus dat lijkt me totaal geen argument.
En ja, Corona zorgt voor vertraging. Dat is nou eenmaal zo.
De thermometer bestaat pas een paar honderd jaar. Wat lul je nouquote:Op woensdag 4 november 2020 00:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zeker waar, maar waar je NIEMAND over hoort is dat het 1500 jaar geleden 40+ graden was (ook in Nederland) dat is onbelangrijk ofzo?
quote:Op woensdag 4 november 2020 00:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het is nog nooit gedaan zoals men het nu wil doen. Je kan daar ook wat anders achterzoeken namelijk dat ze er ALLES aan willen doen om Trump NIET te laten winnen. Dat lijkt mij een stuk aannemelijker.
quote:Op woensdag 4 november 2020 00:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het is nog nooit gedaan zoals men het nu wil doen. Je kan daar ook wat anders achterzoeken namelijk dat ze er ALLES aan willen doen om Trump NIET te laten winnen. Dat lijkt mij een stuk aannemelijker.
quote:Op woensdag 4 november 2020 00:40 schreef gniffie het volgende:
[..]
De thermometer bestaat pas een paar honderd jaar. Wat lul je nou
Tellen, ja. Stemmen na de dag van de verkiezingen nog accepteren? Nee.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:36 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Bizarre omkering van de feiten.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:37 schreef Poepz0r het volgende:
Nu willen ze uitstellen (..), Waarschijnlijk zodat men wat stemmen weg kan moffelen.
Gebeurt ook niet. De stemmen die morgen en later nog binnenkomen en in veel staten dan nog meegeteld worden zijn vandaag of eerder uitgebracht.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tellen, ja. Stemmen na de dag van de verkiezingen nog accepteren? Nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |