Dat laatste is wel een pijnlijke ontwikkeling ja.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat zou het idd moeten zijn, is het al een tijd niet in de VS. Daarbij heeft de president niet de macht die iedereen denkt dat hij heeft. Sws intern kan hij zo'n beetje geen kut. Enkel internationaal heeft de president echte invloed.
Daarnaast tijd terug een interessante analyse hierover gezien op YT; Trump is de eerste van een nieuwe generatie politici. De Social Media politicus. Beetje begonnen met Obama, maar Trump is hier heer en meester in. De volgende president zal dat beeld voor mij bepalen. Als de volgende op eenzelfde manier wordt verkozen, weet je dat (sws in de VS) social media-persoonlijkheden ons voortaan gaan besturen. Het 'ambt' politicus is dan definitief afgeserveerd.
Ok, affluiten maar!quote:
Ik vertrouw ze voor geen meter gezien al die overleden mensen in hun directe omgeving met Epstein natuurlijk als klapstuk.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:29 schreef RipCity het volgende:
[..]
To be fair: aardige gast. Wel leuk om keer mee te maken. Allemaal veel meer houtje touwtje dan dat je nu op tv ziet met al die rallies.
Votequote:Op woensdag 4 november 2020 00:31 schreef RipCity het volgende:
Wat staat er op die cnn dame masker?!
Lola?
Heeft iemand in Zuid-Bhutan een scheet gelaten en is hij dus breaking live?quote:Op woensdag 4 november 2020 00:31 schreef tesssssssss het volgende:
Ik kan steve echt niet volgend die is helemaal hyperdepieper.
Zeker waar, maar waar je NIEMAND over hoort is dat het 1500 jaar geleden 40+ graden was (ook in Nederland) dat is onbelangrijk ofzo?quote:Op woensdag 4 november 2020 00:31 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Zelfs onderzoek wat gefinancierd is door oliebedrijven lieten een gevaarlijke temperatuurstijging zien zonder maatregelen. Hoe dan ook, de IPCC rapporten geven heel duidelijk weer waar ze zich op baseren, waar onzekerheden zitten in een leesbaar formaat.
Het verbaasde me oprecht hoe leesbaar en duidelijk ik het vond, en wat ik ook zag was dat veel media veel te stellig weergeven wat de "mainstream" positie zou zijn in veel gevallen. Ook als klimaatscepticus zou je het echt eens moeten lezen, al was het maar om te weten waar je tegen ageert.
Dat was net, toen er minder stemmen waren.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:32 schreef Peunage het volgende:
[..]
Waar komt dit vandaan? CNN zegt 68% voor Trump.
NOS was 4 jaar geleden toch ook 100% zeker van Hil-dog?quote:Op woensdag 4 november 2020 00:32 schreef trein2000 het volgende:
NOS: “als president was hij...”
Ik zou er nog niet zo zeker van zijn...
Gewaarschuwd? Heb je het bericht gelezen?quote:Op woensdag 4 november 2020 00:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Trump had hier al voor gewaarschuwd, vorige week al koekoek.
Logisch daar is net Fayette County binnengekomen 1 van de 2 blauwe counties in Kentucky in 2016quote:
ja, das een tsunami geworden.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Heeft iemand in Zuid-Bhutan een scheet gelaten en is hij dus breaking live?
Biden en z'n vriendjes willen dit just, roepen al maanden dat ze per se stemmen via de post willen toelaten, op alle mogelijke manieren...quote:Op woensdag 4 november 2020 00:33 schreef Cara het volgende:
[..]
Gewaarschuwd? Heb je het bericht gelezen?
De USPS negeert orders van een rechter? Wtf? Dat kan helemaal niet!
Biden heeft nu serieus redenen om na aanstelling deJoy te arresteren.
Ja gelezen en dat heeft Trump ook gezegd. Ze moeten gewoon vannacht uitslag geven overigens en niet over xx weken ivm corona wat een farce.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:33 schreef Cara het volgende:
[..]
En dan de PlayStation uit en slapen?quote:Op woensdag 4 november 2020 00:34 schreef Poepz0r het volgende:
Overigens kan het zomaar zijn dat we de komende 20 jaar TRUMP krijgen. Na Donald komt Ivanka aan de macht (die gaat zeker een gooi doen) en daarna de kleine man die dan een stuk ouder is.
Een beetje rechter houdt gewoon de lokale postmaster in contempt.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:33 schreef Cara het volgende:
[..]
Want Trump heeft controle over de USPS? Euh, nee. Daar heeft hij helemaal niets over te zeggen.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja gelezen en dat heeft Trump ook gezegd. Ze moeten gewoon vannacht uitslag geven overigens en niet over xx weken ivm corona wat een farce.
Denk dat je Ivanka behoorlijk onderschat. Kijk anders even waar ze zich mee bezig heeft gehouden in de afgelopen jaren.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:34 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
En dan de PlayStation uit en slapen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |