Eens en vergeet niet dat achter de milieustandpunten een verschrikkelijk grote lobby gaat. U kent het liedje It's all about the money?quote:Op woensdag 4 november 2020 00:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De partij en ik hebben een andere mening over het milieu. Mijn mening is: De aarde overleefd het wel & de kans dat het in mijn leven fout gaat is extreem klein.
Trollen? Who knows. Die idioot was voor Trump in 2016.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nah...
Overigens... Wat Richard Spencer niet "litterally hitler"? Wat doet hij dan stemmen voor Biden? [ twitter ]
quote:Op woensdag 4 november 2020 00:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Eens en vergeet niet dat achter de milieustandpunten een verschrikkelijk grote lobby gaat. U kent het liedje It's all about the money?
Vrij egoïstische mening.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De partij en ik hebben een andere mening over het milieu. Mijn mening is: De aarde overleefd het wel & de kans dat het in mijn leven fout gaat is extreem klein.
*sp van stierenpoep met je bs.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Omdat je als land uniek bent. Je kunt prima samenwerken zonder je eigen cultuur weg te flikkeren. Complete bs. Zelfde als de uni in Nederland waar men geen Nederlands spreekt, maar Engels. Lekker alle geschiedenisboeken opnieuw herschrijven ten bate van 1 wereldorde. Flikker op met die bs.
Realistisch & nihilistisch. We hebben enkel onze eigen leefomgeving verneukt. Als de mens uitsterft, vind ik dat geen probleem. Ikzelf incluis.quote:
Dat is volgens jou belangrijker dan een sterke economie, ontwikkelingen naar minder armoede, minder armoede en een hoger opleidingsniveau? Om een aantal punten te noemen dat globalisering ook meeneemt.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Omdat je als land uniek bent. Je kunt prima samenwerken zonder je eigen cultuur weg te flikkeren. Complete bs. Zelfde als de uni in Nederland waar men geen Nederlands spreekt, maar Engels. Lekker alle geschiedenisboeken opnieuw herschrijven ten bate van 1 wereldorde. Flikker op met die bs.
Daarom moeten we gewoon zsm de ruimte in. Op verkenning. Volgens mij is dat trouwens letterlijk de american dream weer, als men gewoon planeten kan koloniseren. Geen oppositie (tenzij aliensquote:Op woensdag 4 november 2020 00:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Daarbij als Nederland of mijn huis in de fik staat dan is een ander ook egoistisch vergeet dat niet. Je bent hier op de wereld 1 x dan mag je hopelijk zelf bepalen HOE je leeft.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Realistisch & nihilistisch. We hebben enkel onze eigen leefomgeving verneukt. Als de mens uitsterft, vind ik dat geen probleem. Ikzelf incluis.
Natuurlijk vind je dat geen probleem als je er zelf niet meer bent. Lekker makkelijkquote:Op woensdag 4 november 2020 00:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Realistisch & nihilistisch. We hebben enkel onze eigen leefomgeving verneukt. Als de mens uitsterft, vind ik dat geen probleem. Ikzelf incluis.
Mijn ouders kijken tv met smartphone in de hand. Krijgen van zowel de tv als van de smartphone niets mee. En dan zeggen ze dat jongeren niet zonder smartphone kunnen.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:09 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Tijdje terug bij m'n ouders geweest en die staarde zo vol naar de TV een heel reclameblok lang. Ik keek echt zo van wtf is deze shit. Hoe kijk je hier naar. Merk echt dat ik het gewoon niet meer vol hou. natuurlijk is er wel eens een advertentie hier en daar online maar 20 achter elkaar.. jezus..
Die sturen elkaar geile berichtjes, lekker man.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn ouders kijken tv met smartphone in de hand. Krijgen van zowel de tv als van de smartphone niets mee. En dan zeggen ze dat jongeren niet zonder smartphone kunnen.
Tr00, maar ik had deze mening ook toen mijn moeder dood ging en zal deze hebben als anderen in mijn omgeving dood neervallen. Ik ben gewoon van mening dat de aarde gewoon verder gaat zonder ons. Wij hebben 0,0 echte invloed op de planeet.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Natuurlijk vind je dat geen probleem als je er zelf niet meer bent. Lekker makkelijk
Daarover wil ik best in discussie (is nog leuk ook) via een Discord ofzoquote:Op woensdag 4 november 2020 00:14 schreef Charlies het volgende:
[..]
Dat is volgens jou belangrijker dan een sterke economie, ontwikkelingen naar minder armoede, minder armoede en een hoger opleidingsniveau? Om een aantal punten te noemen dat globalisering ook meeneemt.
Zitten waarschijnlijk ook nog in een verschillende bubbel.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die sturen elkaar geile berichtjes, lekker man.
Waarom ook alweer?quote:Op woensdag 4 november 2020 00:06 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Nou ja, tot voorkort kon dat best, maar deze cyclus is het wel serieus wat dubieus wat ze doen.
Waarom niet hier? Eerste uitslagen gaan nog een tijd durenquote:Op woensdag 4 november 2020 00:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Daarover wil ik best in discussie (is nog leuk ook) via een Discord ofzo
Maar dit is een andere vorm van "globalisme" dan bv. vrije handel. En, het is wat offtopic hier, maar heeft naziwortels (niet dat dit jou uberhaupt ergens van gaat overtuigen, wat ook niet de bedoeling is).quote:Op woensdag 4 november 2020 00:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je hebt/wilt geen kinderen zeker?quote:Op woensdag 4 november 2020 00:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tr00, maar ik had deze mening ook toen mijn moeder dood ging en zal deze hebben als anderen in mijn omgeving dood neervallen. Ik ben gewoon van mening dat de aarde gewoon verder gaat zonder ons. Wij hebben 0,0 echte invloed op de planeet.
Ik ga zo naar bed. Morgen uitvaart helaas. Via audio is een discussie makkelijker te voeren dan via een toetsenbord me dunkt.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Waarom niet hier? Eerste uitslagen gaan nog een tijd duren
Gecondoleerd, en dat moet wel een keer mogelijk zijnquote:Op woensdag 4 november 2020 00:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik ga zo naar bed. Morgen uitvaart helaas. Via audio is een discussie makkelijker te voeren dan via een toetsenbord me dunkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |