Je wilt zeggen dat je wel nog TV hebt?quote:Op woensdag 4 november 2020 00:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
NOS is sinds 2002 al niet meer serieus te nemen. Komt hier ook niet op tv
quote:Op woensdag 4 november 2020 00:04 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Eh ja, ik twijfelde om dat te doen, maar prima. Vierhonderdduizend dollar per jaar, inderdaad.
Verder wil hij het minimumloon verhogen, wat je als SP'er vast zal aanspreken.
Wat ik kijk? Sport en Wie is de Mol en dat is voldoende. Vrouw kijkt nog weleens GTST enzquote:Op woensdag 4 november 2020 00:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat je wel nog TV hebt?Wat kijk je dan? Hart van Nederland ofzo
Opethquote:Op dinsdag 3 november 2020 23:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Covfefe is gewoon Trump die naar Blackwater Park heeft geluisterd (op 2 minuut 19)
quote:Op woensdag 4 november 2020 00:04 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Eh ja, ik twijfelde om dat te doen, maar prima. Vierhonderdduizend dollar per jaar, inderdaad.
Verder wil hij het minimumloon verhogen, wat je als SP'er vast zal aanspreken.
Nou ja, tot voorkort kon dat best, maar deze cyclus is het wel serieus wat dubieus wat ze doen.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:03 schreef VoMy het volgende:
Hahaha, de NOS gebruikt de peilinggemiddeldes van RCP. Dat kan echt niet
Een echt 1990 huishoudenquote:Op woensdag 4 november 2020 00:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wat ik kijk? Sport en Wie is de Mol en dat is voldoende. Vrouw kijkt nog weleens GTST enz
Ik heb gemerkt hoe ouder je gaat worden dat je stemgedrag toch veranderdquote:Op woensdag 4 november 2020 00:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Doe'k al 22 jaar bij de volgende verkiezingen, waarschijnlijk... Als het verkiezingsprogramma weer meer bevalt dan alle anderen
https://www.nlziet.nl/nl/quote:Op woensdag 4 november 2020 00:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wat ik kijk? Sport en Wie is de Mol en dat is voldoende. Vrouw kijkt nog weleens GTST enz
Ik kijk echt weinig tv ouwe reus. Meer internetquote:Op woensdag 4 november 2020 00:06 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Een echt 1990 huishoudenZie je niet veel meer
Ah ja. Nou ja, internationaal zou je het als SP'er misschien ook wel enigszins belangrijk vinden dat Biden weer het Parijs akkoord in wil.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:06 schreef RvLaak het volgende:
[..], zeker. Maar ik kijk naar deze verkiezingen niet uit politiek, daar die 0 impact heeft op mijn leven & het leven voor de mensen om mij heen. Ik kijk er puur naar op het vlak van entertainment. Ik ga dus sowieso winnen, maar hou meer van de entertainment die Oom Donald mij levert
Noem je Joe nou een mietje?quote:Op woensdag 4 november 2020 00:08 schreef Tmarus het volgende:
Slapen is voor mietjes. Gewoon kijken.
Biden wil globalisme en Trump wil dat men Amerika niet verloochend. Ik zou ook geen globalisme willen. Daarom ook geen VVD/D66/PVDA hier.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:07 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ah ja. Nou ja, internationaal zou je het als SP'er misschien ook wel enigszins belangrijk vinden dat Biden weer het Parijs akkoord in wil.
Ik snap de entertainment factor wel, maar na 4 jaar elke fucking dag is het mij wat te veel.
Nah...quote:Op woensdag 4 november 2020 00:07 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ah ja. Nou ja, internationaal zou je het als SP'er misschien ook wel enigszins belangrijk vinden dat Biden weer het Parijs akkoord in wil.
Ik snap de entertainment factor wel, maar na 4 jaar elke fucking dag is het mij wat te veel.
Tijdje terug bij m'n ouders geweest en die staarde zo vol naar de TV een heel reclameblok lang. Ik keek echt zo van wtf is deze shit. Hoe kijk je hier naar. Merk echt dat ik het gewoon niet meer vol hou. natuurlijk is er wel eens een advertentie hier en daar online maar 20 achter elkaar.. jezus..quote:Op woensdag 4 november 2020 00:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik kijk echt weinig tv ouwe reus. Meer internet
Waarom zou je geen globalisme willen?quote:Op woensdag 4 november 2020 00:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Biden wil globalisme en Trump wil dat men Amerika niet verloochend. Ik zou ook geen globalisme willen. Daarom ook geen VVD/D66/PVDA hier.
Netflixquote:Op woensdag 4 november 2020 00:09 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Tijdje terug bij m'n ouders geweest en die staarde zo vol naar de TV een heel reclameblok lang. Ik keek echt zo van wtf is deze shit. Hoe kijk je hier naar. Merk echt dat ik het gewoon niet meer vol hou. natuurlijk is er wel eens een advertentie hier en daar online maar 20 achter elkaar.. jezus..
quote:Op woensdag 4 november 2020 00:09 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Tijdje terug bij m'n ouders geweest en die staarde zo vol naar de TV een heel reclameblok lang. Ik keek echt zo van wtf is deze shit
Omdat je als land uniek bent. Je kunt prima samenwerken zonder je eigen cultuur weg te flikkeren. Complete bs. Zelfde als de uni in Nederland waar men geen Nederlands spreekt, maar Engels. Lekker alle geschiedenisboeken opnieuw herschrijven ten bate van 1 wereldorde. Flikker op met die bs.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:09 schreef Charlies het volgende:
[..]
Waarom zou je geen globalisme willen?
De partij en ik hebben een andere mening over het milieuquote:Op woensdag 4 november 2020 00:07 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
De reclame tettert ook nog eens op extra hoog volume.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:09 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Tijdje terug bij m'n ouders geweest en die staarde zo vol naar de TV een heel reclameblok lang. Ik keek echt zo van wtf is deze shit. Hoe kijk je hier naar. Merk echt dat ik het gewoon niet meer vol hou. natuurlijk is er wel eens een advertentie hier en daar online maar 20 achter elkaar.. jezus..
Datquote:Op woensdag 4 november 2020 00:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Omdat je als land uniek bent. Je kunt prima samenwerken zonder je eigen cultuur weg te flikkeren. Complete bs. Zelfde als de uni in Nederland waar men geen Nederlands spreekt, maar Engels. Lekker alle geschiedenisboeken opnieuw herschrijven ten bate van 1 wereldorde. Flikker op met die bs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |