SPOILER: Het Kabinet-TrumpOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amerikaans Congres:
Political groups house:
Democratic (235)
Republican (197)
Vacant (3)
Political groups Senate:
Republican (53)
Democratic (45)
Independents (2)SPOILER: Overzicht van lopende onderzoekenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe werkt een impeachment?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Extra aanwijzingen voor dit topic:
Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.
Daarom de volgende afspraken:
• Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen: Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
• Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie. Want je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.
• Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
• We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken. Ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.
We gebruiken in dit topic normale bronnen. Hier te verifiëren: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen:quote:Op woensdag 4 november 2020 00:17 schreef NY_Giant het volgende:
Voor de liefhebber hier de officiële livestreams van de grote Amerikaanse tv-netwerken. Misschien is het handig om ze in de OP te zetten. Helemaal legaal en ook probleemloos in Nederland te bekijken.
ABC
CBS
CNN
FOX
NBC
PBS
Met een eervolle vermelding voor Agenda-Free TV.
[ Bericht 10% gewijzigd door trein2000 op 04-11-2020 00:56:44 ]Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Trump gaat winnenAmerika mooi nog meer naar de klote. Dat verdient dat oorlogszuchtige land.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."![]()
New York rood? Ja?quote:Op woensdag 4 november 2020 00:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Hij is volstrekt kansloos.
[ twitter ]
Anders geef je hem California ook nog evenZuiger van het FOK!-OMT![]()
Ok hans.quote:
Ik zal iedereen in de VS bellen dat ze wel weer naar huis kunnen gaan.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Klopkoek is zo'n verstokte redneck, zou met korreltje zout nemen.quote:And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
New Hampshire, waar Biden een licht voordeel leek te hebben, kleurt roodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Klopkoep is links voor zover ik weet.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:19 schreef Perrin het volgende:
[..]
Klopkoek is zo'n verstokte redneck, zou met korreltje zout nemen.![]()
Trump kan nog steeds winnen maar ik zie hem echt niet New York en Hawaii pakken nee
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
quote:Op woensdag 4 november 2020 00:19 schreef heywoodu het volgende:
New Hampshire, waar Biden een licht voordeel leek te hebben, kleurt roodKijk niet naar de resultaten voordat bijna alles in is, dit jaar is speciaal door het enorme aantal mail in votes. Die komen pas later binnen. Gaat een heel gekleurd beeld geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij heeft New York en Californië niet nodig.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:18 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
New York rood? Ja?
Anders geef je hem California ook nog even![]()
heywoodu
![]()
Jo Jorgensen zit al over de 1000 stemmen
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
quote:Op woensdag 4 november 2020 00:19 schreef heywoodu het volgende:
New Hampshire, waar Biden een licht voordeel leek te hebben, kleurt roodWaar zie je dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
heywoodu
![]()
https://www.theguardian.c(...)-republican-democratquote:
Hoe zo'n krant zulke exacte resultaten per county kan hebben is mij een raadsel, maar het zal.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Dit is ook waar de geruchten vandaan komen dat Trump ergens deze avond, als hij voorstaat omdat mail invotes niet zijn geteld, zijn overwinning gaat uitroepen.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Kijk niet naar de resultaten voordat bijna alles in is, dit jaar is speciaal door het enorme aantal mail in votes. Die komen pas later binnen. Gaat een heel gekleurd beeld geven.![]()
Ja, dit is dus een soort idee, dat het kan alleen beter kan worden als het nog erger wordt, als alles naar de donder gaat. Dat is natuurlijk onzin wmb. Sommige diehard Sanders-aanhangers huldigen dit idee ook btw.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Klopkoep is links voor zover ik weet.I´m back.![]()
De resultaten worden gepost door de staten/counties zelf, guardian gooit ze alleen in een handige map.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
https://www.theguardian.c(...)-republican-democrat
Hoe zo'n krant zulke exacte resultaten per county kan hebben is mij een raadsel, maar het zal.![]()
Eerste counties in Indiana lijken hoopvol voor Biden. Maar ja, het is nog vroeg dag (letterlijk)."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Verelendung. Ik zie in dit geval de aantrekking ook wel.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dit is dus een soort idee, dat het kan alleen beter worden als het nog erger wordt, als alles naar de donder gaat. Dat is natuurlijk onzin wmb.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Ik wilde even kijken wat de gokkers denken over de uitslag, maar preditit.org kan de toestroom niet aan, zo te zien.In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.![]()
heywoodu
![]()
Waar posten de counties zoiets dan? Dat moet toch een centraal systeem zijn gewoon?quote:Op woensdag 4 november 2020 00:22 schreef Tweek het volgende:
[..]
De resultaten worden gepost door de staten/counties zelf, guardian gooit ze alleen in een handige map.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
heywoodu
![]()
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Kijk eens naar die heks nu op NPO1. Moet gewoon nog verder gaarkoken.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dit is dus een soort idee, dat het kan alleen beter kan worden als het nog erger wordt, als alles naar de donder gaat. Dat is natuurlijk onzin wmb.
Die Koen Petersen moet verder zijn geloofwaardigheid verliezen, die achter de ellebogen VVD duider.Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."![]()
heywoodu
![]()
Oddschecker.comquote:Op woensdag 4 november 2020 00:23 schreef Mike het volgende:
Ik wilde even kijken wat de gokkers denken over de uitslag, maar preditit.org kan de toestroom niet aan, zo te zien.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Ja, klopt om in het communistisch manifest-denkraam te blijven idd. Maar daar ben ik geen voorstander van.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:23 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Verelendung. Ik zie in dit geval de aantrekking ook wel.I´m back.![]()
Mwoah.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:23 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Kijk eens naar die heks nu op NPO1. Moet gewoon nog verder gaarkoken.
Die Koen Petersen moet verder zijn geloofwaardigheid verliezen, die achter de ellebogen VVD duider.I´m back.![]()
Bedankt. Eigenlijk zou ik liever hebben dat ze het omzetten naar kansen, want ik weet niet zo goed waar ik nu naar kijk.quote:
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.![]()
Bij ons worden uitslagen toch ook wel vaker door gemeentes gepubliceerd?quote:Op woensdag 4 november 2020 00:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waar posten de counties zoiets dan? Dat moet toch een centraal systeem zijn gewoon?![]()
heywoodu
![]()
Bovenin bij settings kun je wel Fractional omzetten naar Decimal. 100/decimale odd = percentage, om het even simpel te zeggenquote:Op woensdag 4 november 2020 00:25 schreef Mike het volgende:
[..]
Bedankt. Eigenlijk zou ik liever hebben dat ze het omzetten naar kansen, want ik weet niet zo goed waar ik nu naar kijk.
Zwak Amerika is goed voor Europaquote:Op woensdag 4 november 2020 00:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, klopt om in het communistisch manifest-denkraam te blijven idd. Maar daar ben ik geen voorstander van.
Trump de beloften waarmaker, volgens de NPO ;')Deuger, Woke & Gutmensch
Er is gewoon een datafeed die ze gebruiken, waarschijnlijk vanuit AP waar bv. Fox News ook hun data vandaan halen.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
https://www.theguardian.c(...)-republican-democrat
Hoe zo'n krant zulke exacte resultaten per county kan hebben is mij een raadsel, maar het zal.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Live de grootste market:quote:Op woensdag 4 november 2020 00:23 schreef Mike het volgende:
Ik wilde even kijken wat de gokkers denken over de uitslag, maar preditit.org kan de toestroom niet aan, zo te zien.
https://www.betfair.com/e(...)arketIds=1.128151441
Al 374 miljoen ingezet
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
heywoodu
![]()
Wel alleen in de hoofdstad Lexington, maar damnquote:
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!![]()
Okay, dat scheelt idd al.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bovenin bij settings kun je wel Fractional omzetten naar Decimal. 100/decimale odd = percentage, om het even simpel te zeggen
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.![]()
heywoodu
![]()
Dat staat er ja.quote:Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Nog vier jaar Trump in office en de boel is zo verneukt dat de Republikeinen de eerstvolgende 25 jaar hun wonden kunnen likken.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, klopt om in het communistisch manifest-denkraam te blijven idd. Maar daar ben ik geen voorstander van.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Als Trump wint, dan moet je EU snel hervormen iig (wat nooit gaat lukken uiteraard), want dan sta je alleen tov Rusland, China, Turkije. Als hij verliest dan moet je ook hervormen (wat ook niet lukt), maar dan sta je niet alleen tegen Rusland, China, Turkije. Hopelijk zijn binnen 10/15 jaar Poetin en Erdogan wel dood of weg.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:26 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Zwak Amerika is goed voor Europa
Trump de beloften waarmaker, volgens de NPO ;')I´m back.![]()
Irritant dat er eigenlijk 2 topics zijn.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.![]()
heywoodu
![]()
Ik kom er nu pas achterquote:Op woensdag 4 november 2020 00:31 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Irritant dat er eigenlijk 2 topics zijn.
Ik weet niet wat er dan gebeurt, heb er nog niet echt over nagedacht, alleen heel globaal.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:29 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nog vier jaar Trump in office en de boel is zo verneukt dat de Republikeinen de eerstvolgende 25 jaar hun wonden kunnen likken.I´m back.![]()
Er was ook ooit een tijd dat gezamenlijke leningen nooit zou gaan lukken, als de noodzaak er is kunnen er vrij snel grote stappen worden gezet hoor.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als Trump wint, dan moet je EU snel hervormen iig (wat nooit gaat lukken uiteraard), want dan sta je alleen tov Rusland, China, Turkije. Als hij verliest dan moet je ook hervormen (wat ook niet lukt), maar dan sta je niet alleen tegen Rusland, China, Turkije. Hopelijk zijn binnen 10/15 jaar Poetin en Erdogan wel dood of weg.![]()
Ik vind deze leuker.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
2 topics hierover?quote:Op woensdag 4 november 2020 00:28 schreef RipCity het volgende:
AVK / [3 NOV] Algemeen USA verkiezingen #2![]()
Zegt nog niets, waarschijnlijk zijn vooral de mail-in geteldquote:Op woensdag 4 november 2020 00:31 schreef L3gend het volgende:
Biden doet het tot nu toe beter dan Clinton in ruraal Kentucky en Indiana.![]()
https://www.theguardian.c(...)-republican-democratquote:Op woensdag 4 november 2020 00:32 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Welke site is dit? Dan kijk ik graag mee!Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Welke livestream volgen jullie eigenlijk?It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Heb CNN aan staan.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:33 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Welke livestream volgen jullie eigenlijk?![]()
Ik volg het op NPO1quote:Op woensdag 4 november 2020 00:33 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Welke livestream volgen jullie eigenlijk?
En ik heb dit topic en de tracker van Google open staanAlle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!![]()
Op grond van de eerste county tussenstanden ziet het er goed uit voor Biden. Hij lijkt de 3rd party vote grotendeels te hebben overgenomen, en snoept ook voters van Trump af."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
NPO1.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:33 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Welke livestream volgen jullie eigenlijk?I´m back.![]()
Traditioneel CNNquote:Op woensdag 4 november 2020 00:33 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Welke livestream volgen jullie eigenlijk?"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Je moet het vergelijken met 2016quote:Op woensdag 4 november 2020 00:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als je dan erop kliktkleinere counties zwaar op hand van Trump
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
De eerste stemmen komen uit de grotere steden (Lexington). Daar doen D's het beter. Kentucky wordt wel rood.quote:![]()
CNN, toch een feestje eens in de 4 jaar met veel dramatiek te switchen naar de map van John King om weer over te gaan naar een major update van Wolf Blitzerquote:Op woensdag 4 november 2020 00:33 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Welke livestream volgen jullie eigenlijk?![]()
Doen, maakt het allemaal nog spannenderquote:Op woensdag 4 november 2020 00:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ga ik maar ook aanzetten op tv, denk ik.
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
NH kleurt rood, met 1% van de stemmen geteld. Doet me denken aan 2012, toen de SGP de grootste stijger was op Schiermonnikoog. Niet dat die ooit groter is geweest dan de PvdA op het dieptepunt, maar toch een leuk schot voor de boeg.![]()
quote:Op woensdag 4 november 2020 00:36 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Doen, maakt het allemaal nog spannender.
I´m back.![]()
Die 1÷ klopt niet, 26 votes is geen 1÷, zo klein is NH nu ook weer niet.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:36 schreef Magister_Artium het volgende:
NH kleurt rood, met 1% van de stemmen geteld. Doet me denken aan 2012, toen de SGP de grootste stijger was op Schiermonnikoog. Niet dat die ooit groter is geweest dan de PvdA op het dieptepunt, maar toch een leuk schot voor de boeg.![]()
Dat is McConnel nation toch?quote:
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
welke live election map gebruik jij, ik heb die nu van de NY post maar k vind hem niet heel handig.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:37 schreef L3gend het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zou erg goed zijn voor Biden, natuurlijk zou dit voor een groot deel mail in zijn, maar Clinton behaalde slechts 51%.![]()
Fucked up systeem is het ook. Als je in Indiana of Kentucky woont kan je net zo goed niet stemmen als je democraat bent. Zelfde geldt voor een republikein in Californië.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
quote:
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
![]()
Blijkbaar is zijn interview afgezegd.Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
NY Times, maar heb ook andere sites als Decision Desk en Fox openstaanquote:Op woensdag 4 november 2020 00:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
welke live election map gebruik jij, ik heb die nu van de NY post maar k vind hem niet heel handig.![]()
Ja en nee, we hebben ook nog lokale verkiezingen (al maakt het voor gouverneur in IN denk ik ook weinig uit, er zijn nog andere dingen waarop gestemd wordt).quote:Op woensdag 4 november 2020 00:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Fucked up systeem is het ook. Als je in Indiana of Kentucky woont kan je net zo goed niet stemmen als je democraat bent. Zelfde geldt voor een republikein in Californië."Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."![]()
Guardian voor map, politico voor 2016 results.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
welke live election map gebruik jij, ik heb die nu van de NY post maar k vind hem niet heel handig."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
NY Times had ik abbo voor nodig, maar decision desk is een goeie.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:40 schreef L3gend het volgende:
[..]
NY Times, maar heb ook andere sites als Decision Desk en Fox openstaanJa die gebruik ik ook idd voor 2016quote:Op woensdag 4 november 2020 00:42 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Guardian voor map, politico voor 2016 results.![]()
Mitch McConnel heeft een probleem, de libertarier haalt 4% van de vote in de senate race tegen over 1,2% van de vote in de president race. 3,3% van de stemmers op Trump hebben niet op Mitch gestemd momenteel.![]()
True, miljoenen stemmen tellen gewoon niet mee.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Fucked up systeem is het ook. Als je in Indiana of Kentucky woont kan je net zo goed niet stemmen als je democraat bent. Zelfde geldt voor een republikein in Californië.Цой жив![]()
Kan je die van 2016 eens linken?quote:Op woensdag 4 november 2020 00:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
NY Times had ik abbo voor nodig, maar decision desk is een goeie.
[..]
Ja die gebruik ik ook idd voor 2016![]()
Daarom ook vaak maar een opkomst met iets van 55%quote:Op woensdag 4 november 2020 00:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Fucked up systeem is het ook. Als je in Indiana of Kentucky woont kan je net zo goed niet stemmen als je democraat bent. Zelfde geldt voor een republikein in Californië.![]()
Heeft Foxnews trouwens een livestream ergens?Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Dit jaar wel hoger wss.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:46 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Daarom ook vaak maar een opkomst met iets van 55%It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
quote:Op woensdag 4 november 2020 00:48 schreef BlackNero het volgende:
Heeft Foxnews trouwens een livestream ergens?quote:Op woensdag 4 november 2020 00:17 schreef NY_Giant het volgende:
Voor de liefhebber hier de officiële livestreams van de grote Amerikaanse tv-netwerken. Misschien is het handig om ze in de OP te zetten. Helemaal legaal en ook probleemloos in Nederland te bekijken.
ABC
CBS
CNN
FOX
NBC
PBS
Met een eervolle vermelding voor Agenda-Free TV.![]()
True, maar zoals het leek vanuit de early vote lijkt dat vandaag toch wat tegen te vallen vooralsnog van wat ik zo mee krijg.quote:“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
https://video.foxnews.com(...)h-live#sp=watch-livequote:Op woensdag 4 november 2020 00:48 schreef BlackNero het volgende:
Heeft Foxnews trouwens een livestream ergens?![]()
Kun je svp de OP even aanpassen hiermee?quote:“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
https://www.politico.com/2016-election/results/map/president/quote:Op woensdag 4 november 2020 00:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kan je die van 2016 eens linken?
Je kan inzoomen naar staten etc."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
https://www.politico.com/(...)p/president/indiana/ dezequote:Op woensdag 4 november 2020 00:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kan je die van 2016 eens linken?![]()
![]()
Het is heel vroeg op de avond en dit zijn geen heel belangrijke staten, maar meer en meer wat binnenkomt, hoe duidelijker het is hoe slecht Trump het doet in dieprode rurale counties vergeleken met 4 jaar eerder.![]()
Niet zo jinxen aub.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:52 schreef skysherrif het volgende:
Het is heel vroeg op de avond en dit zijn geen heel belangrijke staten, maar meer en meer wat binnenkomt, hoe duidelijker het is hoe slecht Trump het doet in dieprode rurale counties vergeleken met 4 jaar eerder.
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Het zit veel dichter bij elkaar dan in 2016.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:52 schreef skysherrif het volgende:
Het is heel vroeg op de avond en dit zijn geen heel belangrijke staten, maar meer en meer wat binnenkomt, hoe duidelijker het is hoe slecht Trump het doet in dieprode rurale counties vergeleken met 4 jaar eerder.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
![]()
Whoa.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Op basis waarvan zeg je dit?quote:Op woensdag 4 november 2020 00:54 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Het zit veel dichter bij elkaar dan in 2016.Huilen dan.![]()
Ik ben aan het vergelijken. Puur Indiana nu hoor.quote:
https://www.politico.com/(...)p/president/indiana/
https://www.theguardian.c(...)-republican-democratZuiger van het FOK!-OMT![]()
Grappig genoeg zag je 4 jaar geleden precies het omgekeerde, maar werd dat veelal genegeerd tot het ineens tot iedereen doordrong wat er gebeurde.quote:"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Tot nu toe lijkt Trump het nergens beter te doen dan in 2016 en Biden doet het een stuk beter dan Clinton. Maar eerst afwachten of het niet komt omdat we eerst de early vote resultaten krijgen.![]()
Kan.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:50 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Kun je svp de OP even aanpassen hiermee?zie email 27 oktober![]()
Ah zo, dan begrijp ik je.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:56 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ik ben aan het vergelijken. Puur Indiana nu hoor.
https://www.theguardian.c(...)-republican-democratHuilen dan.![]()
Pas enigszins zinvol als alle precincts binnen zijn in een county.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:56 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ik ben aan het vergelijken. Puur Indiana nu hoor.
https://www.theguardian.c(...)-republican-democrat“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Je ziet alle radicale partijen samenklonteren. FN, FvD, AfD, FPO, VB, PiS, Fidesz enzquote:Op woensdag 4 november 2020 00:56 schreef SnertMetChoco het volgende:
[ afbeelding ]
Ook wel interessant en komt overeen met mijn eigen waarneming.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
drum rolls"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
heywoodu
![]()
Jaaaaaa tellen!Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
![]()
De eerste race is called! (Dit district was R: 79%/D: 21% in 2018, dus niet heel verbazingwekkend).![]()
Klopt wel, maar bijvoorbeel Knox County in Kentucky 56R - 42D terwijl in 2016 82R-14Dquote:Op woensdag 4 november 2020 00:59 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Pas enigszins zinvol als alle precincts binnen zijn in een county.
Zegt wel iets.. niet alles.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Trump gaat dit verliezen.Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.![]()
Indiana en Kentucky naar verwachting gecalled voor Trump door NBC, maar ABC nog niet.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Niks bijzonders aan.Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
Je ziet het ook in absolute aantallen. Dat Biden er meer heeft dan toen met 100% geteld onder Clinton.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:56 schreef Jojoke het volgende:
Tot nu toe lijkt Trump het nergens beter te doen dan in 2016 en Biden doet het een stuk beter dan Clinton. Maar eerst afwachten of het niet komt omdat we eerst de early vote resultaten krijgen.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Trump gaat dit niet winnen. Opkomst is gigantisch en dat is in het nadeel van de republikeinen.Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
In Florida is dat alleen nog de vroege stemmers. De stemmen die vandaag uitgebracht zijn moeten nog geteld worden, en die zijn meer pro-Trump.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:05 schreef DonDruiper het volgende:
Trump zijn nummers zijn bijna overal lager dan in 2016![]()
Klopt, hierom is het belangrijk om te wachten tot zo'n 100% van de stem binnen is in een county. Je kunt echt nog niet goed vergelijken nu.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:07 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
In Florida is dat alleen nog de vroege stemmers. De stemmen die vandaag uitgebracht zijn moeten nog geteld worden, en die zijn meer pro-Trump.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
De eerste cijfers uit Florida zien er heel goed uit voor Biden.In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.![]()
Klopt.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:07 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
In Florida is dat alleen nog de vroege stemmers. De stemmen die vandaag uitgebracht zijn moeten nog geteld worden, en die zijn meer pro-Trump.
Florida is key. Als Trump Florida niet wint, wordt het wel heel lastig. Biden mag Florida verliezen.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:08 schreef Mike het volgende:
De eerste cijfers uit Florida zien er heel goed uit voor Biden.Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
Dit zijn voornamelijk Early Voting en Biden doet het wss slechter dan Clinton in Miamiquote:Op woensdag 4 november 2020 01:06 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Trump gaat dit niet winnen. Opkomst is gigantisch en dat is in het nadeel van de republikeinen.![]()
Strookt niet met de muziek op de achtergrondquote:Op woensdag 4 november 2020 01:08 schreef trein2000 het volgende:
Haha Waagmeester lijkt wel oorlogscorrespondent.
Huilen dan.![]()
Pinellas county is een teken. Biden heeft nu al ruim meer stemmen daar dan Trump 4 jaar geleden (die toen won)."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Het ziet er tot nu toe niet best uit voor Trump, maar waarschijnlijk komt dit ook door de early votes dus even afwachten of de trend doorzet. Als de trend wel doorzet wordt het een landslide voor Biden denk ik.![]()
De democraten hebben vooral per post gestemd. En zelfs de democraten die vandaag gestemd hebben zijn in het voordeel.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:09 schreef L3gend het volgende:
[..]
Dit zijn voornamelijk Early Voting en Biden doet het wss slechter dan Clinton in MiamiAny man who can drive safely while kissing a pretty girl
Dat is juist wat voornamelijk al getoond is op CNNquote:Op woensdag 4 november 2020 01:10 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
De democraten hebben vooral per post gestemd. En zelfs de democraten die vandaag gestemd hebben zijn in het voordeel.![]()
Wel zo'n beetje zelfde BNP als Nederland.quote:Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Niet per se, de panhandle sluit om 20 uur ET, maar de rest om 19 uur, dus het kunnen ook al tellingen van vandaag zijn of een complete telling per precinct.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:09 schreef L3gend het volgende:
[..]
Dit zijn voornamelijk Early Voting en Biden doet het wss slechter dan Clinton in Miami
Who knows?“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
80% in en pinellas nog steeds 10 punten voor biden verschil.
Dit is heel slecht nieuws voor Trump.
En als Trump Florida verliest, is het gewoon klaar toch?![]()
Vindje dat?quote:Op woensdag 4 november 2020 01:08 schreef Mike het volgende:
De eerste cijfers uit Florida zien er heel goed uit voor Biden.
Hij staat op dit moment achter: https://edition.cnn.com/election/2020/results/presidentMan is de baas, vrouw kent haar plaats.![]()
quote:Op woensdag 4 november 2020 01:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vindje dat?
Hij staat op dit moment achter: https://edition.cnn.com/election/2020/results/president
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam![]()
Ik vind het vroeg omdat het voornamelijk Early Voting/Mail in en wss zwakte van Biden in Miamiquote:Op woensdag 4 november 2020 01:12 schreef skysherrif het volgende:
CNN is fakenewsquote:Op woensdag 4 november 2020 01:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vindje dat?
Hij staat op dit moment achter: https://edition.cnn.com/election/2020/results/president![]()
In principe wel ja, maar denk dat het nog veel te vroeg is om iets zinnigs over Florida te zeggen nu.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:12 schreef skysherrif het volgende:
En als Trump Florida verliest, is het gewoon klaar toch?Huilen dan.![]()
Ja, gezien het aantal veilige staten voor Biden (252 EV's schoon aan de haak) kan hij het zich niet veroorloven om Florida te verliezen.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:12 schreef skysherrif het volgende:
Florida komt snel binnen zegYou can learn anything, the secret lies in discipline.
Pete Hoekstra kan klaarblijkelijk ook overkomen als een heel redelijke man.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Maar zoveel stemmen zijn er niet meer te gaan daar toch?quote:Op woensdag 4 november 2020 01:13 schreef L3gend het volgende:
[..]
Ik vind het vroeg omdat het voornamelijk Early Voting/Mail in en wss zwakte van Biden in Miami![]()
Tot nu toe haalt Biden overal een beter percentage van de stemmen dan Clinton 4 jaar geleden. Als dat doorzet naar de grote Democratische counties, dan krijgen we een ander beeld dan 4 jaar geleden in Florida.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vindje dat?
Hij staat op dit moment achter: https://edition.cnn.com/election/2020/results/presidentIn some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.![]()
Die cijfers zijn niet van CNN.quote:"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Het is, diplomatiek gezien, toch niet echt de bedoeling lijkt me dat de ambassadeur zich 'zorgen maakt' over verkiezingen in eigen land?
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!![]()
Ja, wrs wel, maar zou het nog even afwachten toch.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:12 schreef skysherrif het volgende:
En als Trump Florida verliest, is het gewoon klaar toch?I´m back.![]()
Jij denkt echt dat Biden een serieuze kans maakt?quote:Op woensdag 4 november 2020 01:14 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Ja, gezien het aantal veilige staten voor Biden (252 EV's schoon aan de haak) kan hij het zich niet veroorloven om Florida te verliezen.![]()
Spannend! Bizar hoe groot de verschillen kunnen zijn in counties die vlak naast elkaar liggen. Al is de afstand natuurlijk al snel Amsterdam-Rotterdam en dat verschil is bijvoorbeeld ook groot.![]()
Nee, ja, normaliter niet, volgens mij.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:15 schreef BlackLining het volgende:
Het is, diplomatiek gezien, toch niet echt de bedoeling lijkt me dat de ambassadeur zich 'zorgen maakt' over verkiezingen in eigen land?I´m back.![]()
Sowieso de grootste verrassing van de avond.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:15 schreef -XOR- het volgende:
Pete Hoekstra kan klaarblijkelijk ook overkomen als een heel redelijke man.Huilen dan.![]()
Jij niet?quote:Op woensdag 4 november 2020 01:16 schreef Nober het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat Biden een serieuze kans maakt?![]()
Dit is iemand die denkt dat Trump in New York gaat winnen.quote:Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Florida is close, atm staat biden voor met enkele k's,quote:Op woensdag 4 november 2020 01:15 schreef Mike het volgende:
[..]
Tot nu toe haalt Biden overal een beter percentage van de stemmen dan Clinton 4 jaar geleden. Als dat doorzet naar de grote Democratische counties, dan krijgen we een ander beeld dan 4 jaar geleden in Florida.
Ik zie niet zoveel verschil, kentucky en indiana naar trump,Man is de baas, vrouw kent haar plaats.![]()
Hij ziet de bui al hangen natuurlijk..quote:Op woensdag 4 november 2020 01:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Sowieso de grootste verrassing van de avond.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Trump moet van de 15000 stemmen 95000 winnen om gelijk te trekken. Vorige keer won hij er met 5000 stemmen.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Maar zoveel stemmen zijn er niet meer te gaan daar toch?"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Rotterdam R en Amsterdam D?quote:Op woensdag 4 november 2020 01:16 schreef PLAE@ het volgende:
Spannend! Bizar hoe groot de verschillen kunnen zijn in counties die vlak naast elkaar liggen. Al is de afstand natuurlijk al snel Amsterdam-Rotterdam en dat verschil is bijvoorbeeld ook groot.I´m back.![]()
Ziet er heel gunstig uit voor Biden in Florida.Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
Ook niet dat hij foutief spreekt over burning politicians.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:15 schreef BlackLining het volgende:
Het is, diplomatiek gezien, toch niet echt de bedoeling lijkt me dat de ambassadeur zich 'zorgen maakt' over verkiezingen in eigen land?![]()
![]()
Belangrijk om te onthouden dat in Florida de panhandle altijd pas een uur later stopt met stemmen. Daar halen de Republikeinen altijd veel stemmen vandaan.
In 2016 zag het er ook goed uit voor Clinton, totdat de stemmen in heel Florida binnenkwamen.![]()
Je moet niet naar het aantal stemmen van dit moment kijken want dat zegt weinig. Je moet kijken naar percentages in counties.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Florida is close, atm staat biden voor met enkele k's,
Ik zie niet zoveel verschil, kentucky en indiana naar trump,In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.![]()
Irritant, ene website geeft resultaten in bepaalde counties en in andere niet waar een andere website het andersom heeft![]()
Amerika heeft een spoils system, Hoekstra is er dus omdat er een Rep. president is.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:15 schreef BlackLining het volgende:
Het is, diplomatiek gezien, toch niet echt de bedoeling lijkt me dat de ambassadeur zich 'zorgen maakt' over verkiezingen in eigen land?Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Bijna alles in ook al en 8 procent minder dan clinton, ok Florida weer interessant.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:19 schreef L3gend het volgende:
Florida is zeer tricky. Biden doet het beter in veel plaatsen, maar dramatisch in Miami tot nu toe![]()
Waar in Miami?quote:Op woensdag 4 november 2020 01:19 schreef L3gend het volgende:
Florida is zeer tricky. Biden doet het beter in veel plaatsen, maar dramatisch in Miami tot nu toe"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Maar jij hebt dan ook nul verstand verder van Amerikaanse politiek; een beetje zoals alle Nederlandse Trump fanboys.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik twijfel zelfs of hij Californië pakt.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam![]()
Exit polls.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:19 schreef Slobeend het volgende:
Waarom wordt Vermont al aan Biden toegekend terwijl daar 3% van de stemmen geteld is?![]()
Libertariërquote:You can learn anything, the secret lies in discipline.
Ok, heb jij voor mij een linkje.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:18 schreef Mike het volgende:
[..]
Je moet niet naar het aantal stemmen van dit moment kijken want dat zegt weinig. Je moet kijken naar percentages in counties.
Ik check cnn.Man is de baas, vrouw kent haar plaats.![]()
AH nu zie ik het. Dat is niet best."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Amerikanen zijn niet achterlijk, zelfs niet in NY en CA.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan ook nul verstand verder van Amerikaanse politiek; een beetje zoals alle Nederlandse Trump fanboys.![]()
Wat is de beste manier om senaatsuitslagen te volgen?You can learn anything, the secret lies in discipline.
Biden.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
North Carolina weer richting Biden in dat overzichtje, wat het ook game over zou maken, in principe.quote:“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Wat is er met al die Nederlanders in Amerika....Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
Voor Trump?quote:Op woensdag 4 november 2020 01:24 schreef Slobeend het volgende:
CNN loopt achter, Florida zit al op 53%.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Fivethirtyeight geeft Biden een 66/100 kans op winst als Trump Florida wint. Nog steeds de favoriet, maar aanzienlijk minder dan de 90/100 waar hij mee begon.![]()
Wordt tijd dat degene met de meeste stemmen gewoon wint.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Irritant, ene website geeft resultaten in bepaalde counties en in andere niet waar een andere website het andersom heeftIt's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Idiots.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:24 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat is er met al die Nederlanders in Amerika....I´m back.![]()
Het zijn inderdaad idioten.quote:Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
Waarom staat de VP van Kanye tussen de kandidaten in Florida?Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Ze laten alle gekkies aan het woord, volgens mij, anders krijgen ze kritiek van de gekkies op Twitter oid.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:26 schreef Isdatzo het volgende:
Wat heeft deze vrouw te vertellen dat de moeite van het horen waard is.
I´m back.![]()
Haha, het geloof had niets met haar mening te maken, maar de daden van Trump. Welke daden? 'Verhuizing Amerikaanse Ambassade naar Jeruzalem en anti-abortus....quote:Op woensdag 4 november 2020 01:24 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat is er met al die Nederlanders in Amerika....
Nee, hoor niets met geloof te maken. Wat zal ze elke ochtend blij opstaan in de USA wetende dat de Amerikaanse ambassade naar Jeruzalem is verhuisd.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
Die correspondente trekt wel heel erg kortzichtige conclusies.Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
Interessant..quote:Op woensdag 4 november 2020 01:24 schreef westwoodblvd het volgende:
Fivethirtyeight geeft Biden een 66/100 kans op winst als Trump Florida wint. Nog steeds de favoriet, maar aanzienlijk minder dan de 90/100 waar hij mee begon.![]()
Die op NPO? Ja waar heeft die het over?quote:Op woensdag 4 november 2020 01:28 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Die correspondente trekt wel heel erg kortzichtige conclusies.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Florida wordt nooit overtuigend gepakt door welke kandidaat dan ookquote:Op woensdag 4 november 2020 01:30 schreef budha het volgende:
Als Biden nou even overtuigend Florida pakt, dan kan ik tenminste rustig gaan slapenZuiger van het FOK!-OMT![]()
Trump leidt met 0,3%quote:Op woensdag 4 november 2020 01:30 schreef budha het volgende:
Als Biden nou even overtuigend Florida pakt, dan kan ik tenminste rustig gaan slapen![]()
![]()
Lijkt er niet in te zitten helaas, Biden kan daar winnen maar overtuigend lijkt het niet.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:30 schreef budha het volgende:
Als Biden nou even overtuigend Florida pakt, dan kan ik tenminste rustig gaan slapen![]()
Biden doet het wel beter in staten als palm beach, st lucy, martin etc
Kan het verschil wel goedkmaken dat hij in miami verliest![]()
Afhankelijk van Florida ga ik of naar bed of een dikke pot koffie zettenquote:Op woensdag 4 november 2020 01:30 schreef budha het volgende:
Als Biden nou even overtuigend Florida pakt, dan kan ik tenminste rustig gaan slapen.
Huilen dan.![]()
Overtuigend is ook niet nodig toch?quote:Op woensdag 4 november 2020 01:31 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Lijkt er niet in te zitten helaas, Biden kan daar winnen maar overtuigend lijkt het niet.Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Voor zover ik kan zien wordt er nog wel verwacht dat Biden in Miami wint, maar met slechtere cijfers.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:31 schreef skysherrif het volgende:
Biden doet het wel beter in staten als palm beach, st lucy, martin etc
Kan het verschil wel goedkmaken dat hij in miami verliest![]()
De NYT needle geeft Trump een 88% kans om Florida te winnen nu.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:30 schreef budha het volgende:
quote:Op woensdag 4 november 2020 01:31 schreef Tocadisco het volgende:
North Carolina was too early to call met 14 getelde stemmen.
hardop gelachen. Dacht dat ik verkeerd keek
![]()
Niet volgens de NYTimes:quote:Op woensdag 4 november 2020 01:32 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Voor zover ik kan zien wordt er nog wel verwacht dat Biden in Miami wint, maar met slechtere cijfers.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
In 2016 won Trump ook pas tegen het einde in Florida, het is in elk geval een sterk begin.Man is de baas, vrouw kent haar plaats.![]()
Ik zei Miami, niet Floridaquote:Op woensdag 4 november 2020 01:32 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Niet volgens de NYTimes:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Oh ja.quote:“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Even 'winde' aanpassen, joh.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:33 schreef phpmystyle het volgende:
In 2016 winde Trump ook pas tegen het einde in Florida, het is in elk geval een sterk begin.I´m back.![]()
Is die man vergeten dat er ook heel veel stemmen per post binnenkomen?Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
Hij denkt aan de kijkcijfersquote:Op woensdag 4 november 2020 01:36 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Is die man vergeten dat er ook heel veel stemmen per post binnenkomen?![]()
Samequote:Op woensdag 4 november 2020 01:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Afhankelijk van Florida ga ik of naar bed of een dikke pot koffie zetten.
zie email 27 oktober![]()
Weet niet zo goed waar ik naar moet kijken, maar die grijze brillemans op npo1 heeft echt geen enkel idee waar het over gaat, lijkt het.
-
Daarom, CNN.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:38 schreef Ryan3 het volgende:
Op eoa manier is het gewoon niet gezellig dus. Op NPO.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Die gozer met die baard?quote:Op woensdag 4 november 2020 01:38 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Weet niet zo goed waar ik naar moet kijken, maar die grijze brillemans op npo1 heeft echt geen enkel idee waar het over gaat, lijkt het.I´m back.![]()
Nee de presentator zelf. Ben zijn naam kwijt.quote:It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Ja, denk dat ik idd even ga overschakelen. TV batterijtjes afstands hebben het gvd opgegeven. Dus dan maar via laptop.quote:I´m back.![]()
De NOS interviewt alleen maar Trump sympathisanten.Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
Trip?quote:Op woensdag 4 november 2020 01:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nee de presentator zelf. Ben zijn naam kwijt.I´m back.![]()
Rob Tripquote:Op woensdag 4 november 2020 01:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nee de presentator zelf. Ben zijn naam kwijt.![]()
jörgen raymann vroeg ooit tijdens zo'n special aan een Republikeinse vrouwelijke stemmer waarom ze op de Republikeinen stemde, want ze was zo mooi. Dat soort dingen kan je gewoon niet serieus nemen.quote:![]()
Ja, anders krijgen ze veel commentaar van die gekkies op Twitter. Zijn ze bang voor.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:40 schreef MisterJ.Lo het volgende:
De NOS interviewt alleen maar Trump sympathisanten.I´m back.![]()
quote:ja, dikke clown is dat man.quote:
-
Almost heavenquote:Op woensdag 4 november 2020 01:42 schreef DonDruiper het volgende:
Biden wint Virginia, Trump W-Virginia.
Zegt The Guardian.![]()
Hehe, op zich kun je dat gerust doen natuurlijk, maar dan moet je met kleurgradaties aangeven hoe zeker de kiesmannen zijn. Van reliable tot toss-upquote:Op woensdag 4 november 2020 01:42 schreef trein2000 het volgende:
Nu al aan die staafdiagrammen beginnen
Maar goed, iets dergelijks kan ik niet vinden.Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!![]()
NY Times zegt nu meer dan 95% kans dat Trump Florida pakt.
Naald schiet helemaal door naar rechts.
https://www.nytimes.com/i(...)ecast-president.html![]()
West-Virginia is dat gekke staatje dat in de burgeroorlog zich snel even afscheidde van de aanvankelijke staat Virginia.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:42 schreef DonDruiper het volgende:
Biden wint Virginia, Trump W-Virginia.I´m back.![]()
Ja. Florida is a goner voor Biden denk ik. Flinke opsteker voor Trump maar hij is nog steeds een underdog.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:44 schreef hmmmz het volgende:
Dat snap ik niet, 77 procent geteld en Biden staat voor.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:44 schreef hmmmz het volgende:
Andersom?quote:Op woensdag 4 november 2020 01:42 schreef DonDruiper het volgende:
Biden wint Virginia, Trump W-Virginia.
Zegt The Guardian.I´m back.![]()
Is ook niet zo gek. NPO heeft natuurlijk wel zo'n reputatie.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, anders krijgen ze veel commentaar van die gekkies op Twitter. Zijn ze bang voor.![]()
Kanye West, 2.3%?quote:Op woensdag 4 november 2020 01:40 schreef DonDruiper het volgende:
Florida 73% geteld.
50,9 Biden
48,3 Trump![]()
Wat mij betreft niet hoor.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:45 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Is ook niet zo gek. NPO heeft natuurlijk wel zo'n reputatie.I´m back.![]()
Het deel dat nog moet binnenkomen is de zwaar Republikeins stemmende panhandle in het Westen.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat snap ik niet, 77 procent geteld en Biden staat voor.![]()
Panhandle komt over 15 min en die hevig Trumpquote:Op woensdag 4 november 2020 01:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het gaat er om waar de overgebleven stemmen vandaan moeten komen. Dat is de Florida panhandle en de stemmen die vandaag zijn uitgebracht (t.o.v. eerder via de post). Die zijn allebei pro-Trump. M.a.w. met wat er nu nog over is, is de verwachting dat Trump dat gaat inhalen.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat stukje links gaat allemaal naar Trump en die zijn nog niet binnen.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat er nu nog binnen moet komen is uit diep-rood gebied.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat snap ik niet, 77 procent geteld en Biden staat voor.Цой жив![]()
Ah oké.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:46 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Het deel dat nog moet binnenkomen is de zwaar Republikeins stemmende panhandle in het Westen.![]()
Dat is zo goed als zeker inderdaad.quote:“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Deel wat nog geteld moet worden, die counties bovenin gaan voor Trump. Biden heeft het slecht gedaan in Miami.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Teveel verloren in Miami Dade. Latino vote voor Trump daar.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat snap ik niet, 77 procent geteld en Biden staat voor."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Ja inmiddels is het wel duidelijk hoor, thanks.
Charles Groenhuijsen weet dat blijkbaar ook niet (lol).![]()
Zo dichtbevolkt is de panhandle ook weer niet.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:46 schreef Tweek het volgende:
[..]
Dat stukje links gaat allemaal naar Trump en die zijn nog niet binnen.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.![]()
Blijkbaar zijn de stemmen uit Miami in-person votes, dat zou de zaak totaal omdraaien. Dan kun je verwachten dat Biden daar nog een smak early votes krijgt. Nog even afwachten dus.![]()
maar in miami zijn toch niet alle stemmen geteld op CNN zeggen ze dat het vooral gaat over de early in person voting en dus nog niet de mail in voting etc. dus wie zegt hoe de verhouding daarin isquote:Op woensdag 4 november 2020 01:46 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Deel wat nog geteld moet worden, die counties bovenin gaan voor Trump. Biden heeft het slecht gedaan in Miami.Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling![]()
Zonder Florida kan Biden nog steeds winnen hè?quote:Op woensdag 4 november 2020 01:47 schreef Zwoerd het volgende:
Tering de tering. ik ga naar bed. Ik heb geen vertrouwen meer. Nog 4 jaar Trump dusPower is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.![]()
In person early votes, dus eerder andersom.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:48 schreef Jojoke het volgende:
Blijkbaar zijn de stemmen uit Miami in-person votes, dat zou de zaak totaal omdraaien. Dan kun je verwachten dat Biden daar nog een smak early votes krijgt. Nog even afwachten dus.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: