Vindje dat?quote:Op woensdag 4 november 2020 01:08 schreef Mike het volgende:
De eerste cijfers uit Florida zien er heel goed uit voor Biden.
quote:Op woensdag 4 november 2020 01:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vindje dat?
Hij staat op dit moment achter: https://edition.cnn.com/election/2020/results/president
Ik vind het vroeg omdat het voornamelijk Early Voting/Mail in en wss zwakte van Biden in Miamiquote:Op woensdag 4 november 2020 01:12 schreef skysherrif het volgende:
80% in en pinellas nog steeds 10 punten voor biden verschil.
Dit is heel slecht nieuws voor Trump.
En als Trump Florida verliest, is het gewoon klaar toch?
CNN is fakenewsquote:Op woensdag 4 november 2020 01:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vindje dat?
Hij staat op dit moment achter: https://edition.cnn.com/election/2020/results/president
In principe wel ja, maar denk dat het nog veel te vroeg is om iets zinnigs over Florida te zeggen nu.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:12 schreef skysherrif het volgende:
Ja, gezien het aantal veilige staten voor Biden (252 EV's schoon aan de haak) kan hij het zich niet veroorloven om Florida te verliezen.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:12 schreef skysherrif het volgende:
Maar zoveel stemmen zijn er niet meer te gaan daar toch?quote:Op woensdag 4 november 2020 01:13 schreef L3gend het volgende:
[..]
Ik vind het vroeg omdat het voornamelijk Early Voting/Mail in en wss zwakte van Biden in Miami
Tot nu toe haalt Biden overal een beter percentage van de stemmen dan Clinton 4 jaar geleden. Als dat doorzet naar de grote Democratische counties, dan krijgen we een ander beeld dan 4 jaar geleden in Florida.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vindje dat?
Die cijfers zijn niet van CNN.quote:
Ja, wrs wel, maar zou het nog even afwachten toch.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:12 schreef skysherrif het volgende:
Jij denkt echt dat Biden een serieuze kans maakt?quote:Op woensdag 4 november 2020 01:14 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Ja, gezien het aantal veilige staten voor Biden (252 EV's schoon aan de haak) kan hij het zich niet veroorloven om Florida te verliezen.
Nee, ja, normaliter niet, volgens mij.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:15 schreef BlackLining het volgende:
Het is, diplomatiek gezien, toch niet echt de bedoeling lijkt me dat de ambassadeur zich 'zorgen maakt' over verkiezingen in eigen land?
Sowieso de grootste verrassing van de avond.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:15 schreef -XOR- het volgende:
Pete Hoekstra kan klaarblijkelijk ook overkomen als een heel redelijke man.
Jij niet?quote:Op woensdag 4 november 2020 01:16 schreef Nober het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat Biden een serieuze kans maakt?
Dit is iemand die denkt dat Trump in New York gaat winnen.quote:
Florida is close, atm staat biden voor met enkele k's,quote:Op woensdag 4 november 2020 01:15 schreef Mike het volgende:
[..]
Tot nu toe haalt Biden overal een beter percentage van de stemmen dan Clinton 4 jaar geleden. Als dat doorzet naar de grote Democratische counties, dan krijgen we een ander beeld dan 4 jaar geleden in Florida.
Hij ziet de bui al hangen natuurlijk..quote:Op woensdag 4 november 2020 01:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Sowieso de grootste verrassing van de avond.
Trump moet van de 15000 stemmen 95000 winnen om gelijk te trekken. Vorige keer won hij er met 5000 stemmen.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Maar zoveel stemmen zijn er niet meer te gaan daar toch?
Rotterdam R en Amsterdam D?quote:Op woensdag 4 november 2020 01:16 schreef PLAE@ het volgende:
Spannend! Bizar hoe groot de verschillen kunnen zijn in counties die vlak naast elkaar liggen. Al is de afstand natuurlijk al snel Amsterdam-Rotterdam en dat verschil is bijvoorbeeld ook groot.
Ook niet dat hij foutief spreekt over burning politicians.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:15 schreef BlackLining het volgende:
Het is, diplomatiek gezien, toch niet echt de bedoeling lijkt me dat de ambassadeur zich 'zorgen maakt' over verkiezingen in eigen land?
Je moet niet naar het aantal stemmen van dit moment kijken want dat zegt weinig. Je moet kijken naar percentages in counties.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Florida is close, atm staat biden voor met enkele k's,
Ik zie niet zoveel verschil, kentucky en indiana naar trump,
Amerika heeft een spoils system, Hoekstra is er dus omdat er een Rep. president is.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:15 schreef BlackLining het volgende:
Bijna alles in ook al en 8 procent minder dan clinton, ok Florida weer interessant.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:19 schreef L3gend het volgende:
Florida is zeer tricky. Biden doet het beter in veel plaatsen, maar dramatisch in Miami tot nu toe
Waar in Miami?quote:Op woensdag 4 november 2020 01:19 schreef L3gend het volgende:
Florida is zeer tricky. Biden doet het beter in veel plaatsen, maar dramatisch in Miami tot nu toe
Maar jij hebt dan ook nul verstand verder van Amerikaanse politiek; een beetje zoals alle Nederlandse Trump fanboys.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik twijfel zelfs of hij Californië pakt.
Exit polls.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:19 schreef Slobeend het volgende:
Waarom wordt Vermont al aan Biden toegekend terwijl daar 3% van de stemmen geteld is?
Libertariërquote:
Ok, heb jij voor mij een linkje.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:18 schreef Mike het volgende:
[..]
Je moet niet naar het aantal stemmen van dit moment kijken want dat zegt weinig. Je moet kijken naar percentages in counties.
Amerikanen zijn niet achterlijk, zelfs niet in NY en CA.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan ook nul verstand verder van Amerikaanse politiek; een beetje zoals alle Nederlandse Trump fanboys.
North Carolina weer richting Biden in dat overzichtje, wat het ook game over zou maken, in principe.quote:
Voor Trump?quote:Op woensdag 4 november 2020 01:24 schreef Slobeend het volgende:
CNN loopt achter, Florida zit al op 53%.
Wordt tijd dat degene met de meeste stemmen gewoon wint.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Irritant, ene website geeft resultaten in bepaalde counties en in andere niet waar een andere website het andersom heeft
Idiots.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:24 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat is er met al die Nederlanders in Amerika....
Het zijn inderdaad idioten.quote:
Ze laten alle gekkies aan het woord, volgens mij, anders krijgen ze kritiek van de gekkies op Twitter oid.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:26 schreef Isdatzo het volgende:
Wat heeft deze vrouw te vertellen dat de moeite van het horen waard is.
Haha, het geloof had niets met haar mening te maken, maar de daden van Trump. Welke daden? 'Verhuizing Amerikaanse Ambassade naar Jeruzalem en anti-abortus....quote:Op woensdag 4 november 2020 01:24 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat is er met al die Nederlanders in Amerika....
Interessant..quote:Op woensdag 4 november 2020 01:24 schreef westwoodblvd het volgende:
Fivethirtyeight geeft Biden een 66/100 kans op winst als Trump Florida wint. Nog steeds de favoriet, maar aanzienlijk minder dan de 90/100 waar hij mee begon.
Die op NPO? Ja waar heeft die het over?quote:Op woensdag 4 november 2020 01:28 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Die correspondente trekt wel heel erg kortzichtige conclusies.
Florida wordt nooit overtuigend gepakt door welke kandidaat dan ookquote:Op woensdag 4 november 2020 01:30 schreef budha het volgende:
Als Biden nou even overtuigend Florida pakt, dan kan ik tenminste rustig gaan slapen
Trump leidt met 0,3%quote:Op woensdag 4 november 2020 01:30 schreef budha het volgende:
Als Biden nou even overtuigend Florida pakt, dan kan ik tenminste rustig gaan slapen
Lijkt er niet in te zitten helaas, Biden kan daar winnen maar overtuigend lijkt het niet.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:30 schreef budha het volgende:
Afhankelijk van Florida ga ik of naar bed of een dikke pot koffie zettenquote:Op woensdag 4 november 2020 01:30 schreef budha het volgende:
Overtuigend is ook niet nodig toch?quote:Op woensdag 4 november 2020 01:31 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Lijkt er niet in te zitten helaas, Biden kan daar winnen maar overtuigend lijkt het niet.
Voor zover ik kan zien wordt er nog wel verwacht dat Biden in Miami wint, maar met slechtere cijfers.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:31 schreef skysherrif het volgende:
Biden doet het wel beter in staten als palm beach, st lucy, martin etc
Kan het verschil wel goedkmaken dat hij in miami verliest
De NYT needle geeft Trump een 88% kans om Florida te winnen nu.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:30 schreef budha het volgende:
quote:Op woensdag 4 november 2020 01:31 schreef Tocadisco het volgende:
North Carolina was too early to call met 14 getelde stemmen.
Niet volgens de NYTimes:quote:Op woensdag 4 november 2020 01:32 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Voor zover ik kan zien wordt er nog wel verwacht dat Biden in Miami wint, maar met slechtere cijfers.
Ik zei Miami, niet Floridaquote:Op woensdag 4 november 2020 01:32 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Niet volgens de NYTimes:
[ afbeelding ]
Even 'winde' aanpassen, joh.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:33 schreef phpmystyle het volgende:
In 2016 winde Trump ook pas tegen het einde in Florida, het is in elk geval een sterk begin.
quote:
Hij denkt aan de kijkcijfersquote:Op woensdag 4 november 2020 01:36 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Is die man vergeten dat er ook heel veel stemmen per post binnenkomen?
Samequote:Op woensdag 4 november 2020 01:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Afhankelijk van Florida ga ik of naar bed of een dikke pot koffie zetten.
Daarom, CNN.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:38 schreef Ryan3 het volgende:
Op eoa manier is het gewoon niet gezellig dus. Op NPO.
Die gozer met die baard?quote:Op woensdag 4 november 2020 01:38 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Weet niet zo goed waar ik naar moet kijken, maar die grijze brillemans op npo1 heeft echt geen enkel idee waar het over gaat, lijkt het.
Nee de presentator zelf. Ben zijn naam kwijt.quote:
Ja, denk dat ik idd even ga overschakelen. TV batterijtjes afstands hebben het gvd opgegeven. Dus dan maar via laptop.quote:
Trip?quote:Op woensdag 4 november 2020 01:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nee de presentator zelf. Ben zijn naam kwijt.
Rob Tripquote:Op woensdag 4 november 2020 01:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nee de presentator zelf. Ben zijn naam kwijt.
jörgen raymann vroeg ooit tijdens zo'n special aan een Republikeinse vrouwelijke stemmer waarom ze op de Republikeinen stemde, want ze was zo mooi. Dat soort dingen kan je gewoon niet serieus nemen.quote:
Ja, anders krijgen ze veel commentaar van die gekkies op Twitter. Zijn ze bang voor.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:40 schreef MisterJ.Lo het volgende:
De NOS interviewt alleen maar Trump sympathisanten.
quote:
ja, dikke clown is dat man.quote:
Almost heavenquote:Op woensdag 4 november 2020 01:42 schreef DonDruiper het volgende:
Biden wint Virginia, Trump W-Virginia.
Zegt The Guardian.
Hehe, op zich kun je dat gerust doen natuurlijk, maar dan moet je met kleurgradaties aangeven hoe zeker de kiesmannen zijn. Van reliable tot toss-upquote:Op woensdag 4 november 2020 01:42 schreef trein2000 het volgende:
Nu al aan die staafdiagrammen beginnen
West-Virginia is dat gekke staatje dat in de burgeroorlog zich snel even afscheidde van de aanvankelijke staat Virginia.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:42 schreef DonDruiper het volgende:
Ja. Florida is a goner voor Biden denk ik. Flinke opsteker voor Trump maar hij is nog steeds een underdog.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:44 schreef hmmmz het volgende:
NY Times zegt nu meer dan 95% kans dat Trump Florida pakt.
Naald schiet helemaal door naar rechts.
https://www.nytimes.com/i(...)ecast-president.html
Dat snap ik niet, 77 procent geteld en Biden staat voor.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:44 schreef hmmmz het volgende:
NY Times zegt nu meer dan 95% kans dat Trump Florida pakt.
Naald schiet helemaal door naar rechts.
https://www.nytimes.com/i(...)ecast-president.html
Andersom?quote:Op woensdag 4 november 2020 01:42 schreef DonDruiper het volgende:
Zegt The Guardian.
Is ook niet zo gek. NPO heeft natuurlijk wel zo'n reputatie.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, anders krijgen ze veel commentaar van die gekkies op Twitter. Zijn ze bang voor.
Kanye West, 2.3%?quote:Op woensdag 4 november 2020 01:40 schreef DonDruiper het volgende:
Florida 73% geteld.
50,9 Biden
48,3 Trump
Wat mij betreft niet hoor.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:45 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Is ook niet zo gek. NPO heeft natuurlijk wel zo'n reputatie.
Het deel dat nog moet binnenkomen is de zwaar Republikeins stemmende panhandle in het Westen.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat snap ik niet, 77 procent geteld en Biden staat voor.
Panhandle komt over 15 min en die hevig Trumpquote:Op woensdag 4 november 2020 01:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het gaat er om waar de overgebleven stemmen vandaan moeten komen. Dat is de Florida panhandle en de stemmen die vandaag zijn uitgebracht (t.o.v. eerder via de post). Die zijn allebei pro-Trump. M.a.w. met wat er nu nog over is, is de verwachting dat Trump dat gaat inhalen.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat stukje links gaat allemaal naar Trump en die zijn nog niet binnen.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat er nu nog binnen moet komen is uit diep-rood gebied.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ah oké.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:46 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Het deel dat nog moet binnenkomen is de zwaar Republikeins stemmende panhandle in het Westen.
Deel wat nog geteld moet worden, die counties bovenin gaan voor Trump. Biden heeft het slecht gedaan in Miami.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Teveel verloren in Miami Dade. Latino vote voor Trump daar.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zo dichtbevolkt is de panhandle ook weer niet.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:46 schreef Tweek het volgende:
[..]
Dat stukje links gaat allemaal naar Trump en die zijn nog niet binnen.
maar in miami zijn toch niet alle stemmen geteld op CNN zeggen ze dat het vooral gaat over de early in person voting en dus nog niet de mail in voting etc. dus wie zegt hoe de verhouding daarin isquote:Op woensdag 4 november 2020 01:46 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Deel wat nog geteld moet worden, die counties bovenin gaan voor Trump. Biden heeft het slecht gedaan in Miami.
Zonder Florida kan Biden nog steeds winnen hè?quote:Op woensdag 4 november 2020 01:47 schreef Zwoerd het volgende:
Tering de tering. ik ga naar bed. Ik heb geen vertrouwen meer. Nog 4 jaar Trump dus
In person early votes, dus eerder andersom.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:48 schreef Jojoke het volgende:
Blijkbaar zijn de stemmen uit Miami in-person votes, dat zou de zaak totaal omdraaien. Dan kun je verwachten dat Biden daar nog een smak early votes krijgt. Nog even afwachten dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |