Trump leidt met 0,3%quote:Op woensdag 4 november 2020 01:30 schreef budha het volgende:
Als Biden nou even overtuigend Florida pakt, dan kan ik tenminste rustig gaan slapen
Lijkt er niet in te zitten helaas, Biden kan daar winnen maar overtuigend lijkt het niet.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:30 schreef budha het volgende:
Als Biden nou even overtuigend Florida pakt, dan kan ik tenminste rustig gaan slapen
Afhankelijk van Florida ga ik of naar bed of een dikke pot koffie zettenquote:Op woensdag 4 november 2020 01:30 schreef budha het volgende:
Overtuigend is ook niet nodig toch?quote:Op woensdag 4 november 2020 01:31 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Lijkt er niet in te zitten helaas, Biden kan daar winnen maar overtuigend lijkt het niet.
Voor zover ik kan zien wordt er nog wel verwacht dat Biden in Miami wint, maar met slechtere cijfers.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:31 schreef skysherrif het volgende:
Biden doet het wel beter in staten als palm beach, st lucy, martin etc
Kan het verschil wel goedkmaken dat hij in miami verliest
De NYT needle geeft Trump een 88% kans om Florida te winnen nu.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:30 schreef budha het volgende:
quote:Op woensdag 4 november 2020 01:31 schreef Tocadisco het volgende:
North Carolina was too early to call met 14 getelde stemmen.
Niet volgens de NYTimes:quote:Op woensdag 4 november 2020 01:32 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Voor zover ik kan zien wordt er nog wel verwacht dat Biden in Miami wint, maar met slechtere cijfers.
Ik zei Miami, niet Floridaquote:Op woensdag 4 november 2020 01:32 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Niet volgens de NYTimes:
[ afbeelding ]
Even 'winde' aanpassen, joh.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:33 schreef phpmystyle het volgende:
In 2016 winde Trump ook pas tegen het einde in Florida, het is in elk geval een sterk begin.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |