Hij denkt aan de kijkcijfersquote:Op woensdag 4 november 2020 01:36 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Is die man vergeten dat er ook heel veel stemmen per post binnenkomen?
Samequote:Op woensdag 4 november 2020 01:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Afhankelijk van Florida ga ik of naar bed of een dikke pot koffie zetten.
Daarom, CNN.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:38 schreef Ryan3 het volgende:
Op eoa manier is het gewoon niet gezellig dus. Op NPO.
Die gozer met die baard?quote:Op woensdag 4 november 2020 01:38 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Weet niet zo goed waar ik naar moet kijken, maar die grijze brillemans op npo1 heeft echt geen enkel idee waar het over gaat, lijkt het.
Nee de presentator zelf. Ben zijn naam kwijt.quote:
Ja, denk dat ik idd even ga overschakelen. TV batterijtjes afstands hebben het gvd opgegeven. Dus dan maar via laptop.quote:
Trip?quote:Op woensdag 4 november 2020 01:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nee de presentator zelf. Ben zijn naam kwijt.
Rob Tripquote:Op woensdag 4 november 2020 01:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nee de presentator zelf. Ben zijn naam kwijt.
jörgen raymann vroeg ooit tijdens zo'n special aan een Republikeinse vrouwelijke stemmer waarom ze op de Republikeinen stemde, want ze was zo mooi. Dat soort dingen kan je gewoon niet serieus nemen.quote:
Ja, anders krijgen ze veel commentaar van die gekkies op Twitter. Zijn ze bang voor.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:40 schreef MisterJ.Lo het volgende:
De NOS interviewt alleen maar Trump sympathisanten.
quote:
ja, dikke clown is dat man.quote:
Almost heavenquote:Op woensdag 4 november 2020 01:42 schreef DonDruiper het volgende:
Biden wint Virginia, Trump W-Virginia.
Zegt The Guardian.
Hehe, op zich kun je dat gerust doen natuurlijk, maar dan moet je met kleurgradaties aangeven hoe zeker de kiesmannen zijn. Van reliable tot toss-upquote:Op woensdag 4 november 2020 01:42 schreef trein2000 het volgende:
Nu al aan die staafdiagrammen beginnen
West-Virginia is dat gekke staatje dat in de burgeroorlog zich snel even afscheidde van de aanvankelijke staat Virginia.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:42 schreef DonDruiper het volgende:
Biden wint Virginia, Trump W-Virginia.
Ja. Florida is a goner voor Biden denk ik. Flinke opsteker voor Trump maar hij is nog steeds een underdog.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:44 schreef hmmmz het volgende:
NY Times zegt nu meer dan 95% kans dat Trump Florida pakt.
Naald schiet helemaal door naar rechts.
https://www.nytimes.com/i(...)ecast-president.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |