Ik weet niet wat er dan gebeurt, heb er nog niet echt over nagedacht, alleen heel globaal.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:29 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nog vier jaar Trump in office en de boel is zo verneukt dat de Republikeinen de eerstvolgende 25 jaar hun wonden kunnen likken.
Er was ook ooit een tijd dat gezamenlijke leningen nooit zou gaan lukken, als de noodzaak er is kunnen er vrij snel grote stappen worden gezet hoor.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als Trump wint, dan moet je EU snel hervormen iig (wat nooit gaat lukken uiteraard), want dan sta je alleen tov Rusland, China, Turkije. Als hij verliest dan moet je ook hervormen (wat ook niet lukt), maar dan sta je niet alleen tegen Rusland, China, Turkije. Hopelijk zijn binnen 10/15 jaar Poetin en Erdogan wel dood of weg.
2 topics hierover?quote:Op woensdag 4 november 2020 00:28 schreef RipCity het volgende:
AVK / [3 NOV] Algemeen USA verkiezingen #2
Zegt nog niets, waarschijnlijk zijn vooral de mail-in geteldquote:Op woensdag 4 november 2020 00:31 schreef L3gend het volgende:
Biden doet het tot nu toe beter dan Clinton in ruraal Kentucky en Indiana.
https://www.theguardian.c(...)-republican-democratquote:Op woensdag 4 november 2020 00:32 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Welke site is dit? Dan kijk ik graag mee!
Heb CNN aan staan.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:33 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Welke livestream volgen jullie eigenlijk?
Ik volg het op NPO1quote:Op woensdag 4 november 2020 00:33 schreef IkStampOpTacos het volgende:
NPO1.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:33 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Traditioneel CNNquote:Op woensdag 4 november 2020 00:33 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Je moet het vergelijken met 2016quote:Op woensdag 4 november 2020 00:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als je dan erop kliktkleinere counties zwaar op hand van Trump
De eerste stemmen komen uit de grotere steden (Lexington). Daar doen D's het beter. Kentucky wordt wel rood.quote:
CNN, toch een feestje eens in de 4 jaar met veel dramatiek te switchen naar de map van John King om weer over te gaan naar een major update van Wolf Blitzerquote:Op woensdag 4 november 2020 00:33 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Doen, maakt het allemaal nog spannenderquote:Op woensdag 4 november 2020 00:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ga ik maar ook aanzetten op tv, denk ik.
quote:Op woensdag 4 november 2020 00:36 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Doen, maakt het allemaal nog spannender
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |