Kijk eens naar die heks nu op NPO1. Moet gewoon nog verder gaarkoken.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dit is dus een soort idee, dat het kan alleen beter kan worden als het nog erger wordt, als alles naar de donder gaat. Dat is natuurlijk onzin wmb.
Oddschecker.comquote:Op woensdag 4 november 2020 00:23 schreef Mike het volgende:
Ik wilde even kijken wat de gokkers denken over de uitslag, maar preditit.org kan de toestroom niet aan, zo te zien.
Ja, klopt om in het communistisch manifest-denkraam te blijven idd. Maar daar ben ik geen voorstander van.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:23 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Verelendung. Ik zie in dit geval de aantrekking ook wel.
Mwoah.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:23 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Kijk eens naar die heks nu op NPO1. Moet gewoon nog verder gaarkoken.
Die Koen Petersen moet verder zijn geloofwaardigheid verliezen, die achter de ellebogen VVD duider.
Bedankt. Eigenlijk zou ik liever hebben dat ze het omzetten naar kansen, want ik weet niet zo goed waar ik nu naar kijk.quote:
Bij ons worden uitslagen toch ook wel vaker door gemeentes gepubliceerd?quote:Op woensdag 4 november 2020 00:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waar posten de counties zoiets dan? Dat moet toch een centraal systeem zijn gewoon?
Bovenin bij settings kun je wel Fractional omzetten naar Decimal. 100/decimale odd = percentage, om het even simpel te zeggenquote:Op woensdag 4 november 2020 00:25 schreef Mike het volgende:
[..]
Bedankt. Eigenlijk zou ik liever hebben dat ze het omzetten naar kansen, want ik weet niet zo goed waar ik nu naar kijk.
Zwak Amerika is goed voor Europaquote:Op woensdag 4 november 2020 00:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, klopt om in het communistisch manifest-denkraam te blijven idd. Maar daar ben ik geen voorstander van.
Er is gewoon een datafeed die ze gebruiken, waarschijnlijk vanuit AP waar bv. Fox News ook hun data vandaan halen.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
https://www.theguardian.c(...)-republican-democrat
Hoe zo'n krant zulke exacte resultaten per county kan hebben is mij een raadsel, maar het zal.
Live de grootste market:quote:Op woensdag 4 november 2020 00:23 schreef Mike het volgende:
Ik wilde even kijken wat de gokkers denken over de uitslag, maar preditit.org kan de toestroom niet aan, zo te zien.
Wel alleen in de hoofdstad Lexington, maar damnquote:
Okay, dat scheelt idd al.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bovenin bij settings kun je wel Fractional omzetten naar Decimal. 100/decimale odd = percentage, om het even simpel te zeggen
Dat staat er ja.quote:
Nog vier jaar Trump in office en de boel is zo verneukt dat de Republikeinen de eerstvolgende 25 jaar hun wonden kunnen likken.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, klopt om in het communistisch manifest-denkraam te blijven idd. Maar daar ben ik geen voorstander van.
Als Trump wint, dan moet je EU snel hervormen iig (wat nooit gaat lukken uiteraard), want dan sta je alleen tov Rusland, China, Turkije. Als hij verliest dan moet je ook hervormen (wat ook niet lukt), maar dan sta je niet alleen tegen Rusland, China, Turkije. Hopelijk zijn binnen 10/15 jaar Poetin en Erdogan wel dood of weg.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:26 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Zwak Amerika is goed voor Europa
Trump de beloften waarmaker, volgens de NPO ;')
Ik kom er nu pas achterquote:Op woensdag 4 november 2020 00:31 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Irritant dat er eigenlijk 2 topics zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |