Ik weet niet wat er dan gebeurt, heb er nog niet echt over nagedacht, alleen heel globaal.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:29 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nog vier jaar Trump in office en de boel is zo verneukt dat de Republikeinen de eerstvolgende 25 jaar hun wonden kunnen likken.
Er was ook ooit een tijd dat gezamenlijke leningen nooit zou gaan lukken, als de noodzaak er is kunnen er vrij snel grote stappen worden gezet hoor.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als Trump wint, dan moet je EU snel hervormen iig (wat nooit gaat lukken uiteraard), want dan sta je alleen tov Rusland, China, Turkije. Als hij verliest dan moet je ook hervormen (wat ook niet lukt), maar dan sta je niet alleen tegen Rusland, China, Turkije. Hopelijk zijn binnen 10/15 jaar Poetin en Erdogan wel dood of weg.
2 topics hierover?quote:Op woensdag 4 november 2020 00:28 schreef RipCity het volgende:
AVK / [3 NOV] Algemeen USA verkiezingen #2
Zegt nog niets, waarschijnlijk zijn vooral de mail-in geteldquote:Op woensdag 4 november 2020 00:31 schreef L3gend het volgende:
Biden doet het tot nu toe beter dan Clinton in ruraal Kentucky en Indiana.
https://www.theguardian.c(...)-republican-democratquote:Op woensdag 4 november 2020 00:32 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Welke site is dit? Dan kijk ik graag mee!
Heb CNN aan staan.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:33 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Welke livestream volgen jullie eigenlijk?
Ik volg het op NPO1quote:Op woensdag 4 november 2020 00:33 schreef IkStampOpTacos het volgende:
NPO1.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:33 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Traditioneel CNNquote:Op woensdag 4 november 2020 00:33 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Je moet het vergelijken met 2016quote:Op woensdag 4 november 2020 00:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als je dan erop kliktkleinere counties zwaar op hand van Trump
De eerste stemmen komen uit de grotere steden (Lexington). Daar doen D's het beter. Kentucky wordt wel rood.quote:
CNN, toch een feestje eens in de 4 jaar met veel dramatiek te switchen naar de map van John King om weer over te gaan naar een major update van Wolf Blitzerquote:Op woensdag 4 november 2020 00:33 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Doen, maakt het allemaal nog spannenderquote:Op woensdag 4 november 2020 00:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ga ik maar ook aanzetten op tv, denk ik.
quote:Op woensdag 4 november 2020 00:36 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Doen, maakt het allemaal nog spannender
Die 1÷ klopt niet, 26 votes is geen 1÷, zo klein is NH nu ook weer niet.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:36 schreef Magister_Artium het volgende:
NH kleurt rood, met 1% van de stemmen geteld. Doet me denken aan 2012, toen de SGP de grootste stijger was op Schiermonnikoog. Niet dat die ooit groter is geweest dan de PvdA op het dieptepunt, maar toch een leuk schot voor de boeg.
Dat is McConnel nation toch?quote:
welke live election map gebruik jij, ik heb die nu van de NY post maar k vind hem niet heel handig.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:37 schreef L3gend het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zou erg goed zijn voor Biden, natuurlijk zou dit voor een groot deel mail in zijn, maar Clinton behaalde slechts 51%.
quote:
NY Times, maar heb ook andere sites als Decision Desk en Fox openstaanquote:Op woensdag 4 november 2020 00:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
welke live election map gebruik jij, ik heb die nu van de NY post maar k vind hem niet heel handig.
Ja en nee, we hebben ook nog lokale verkiezingen (al maakt het voor gouverneur in IN denk ik ook weinig uit, er zijn nog andere dingen waarop gestemd wordt).quote:Op woensdag 4 november 2020 00:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Fucked up systeem is het ook. Als je in Indiana of Kentucky woont kan je net zo goed niet stemmen als je democraat bent. Zelfde geldt voor een republikein in Californië.
Guardian voor map, politico voor 2016 results.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
welke live election map gebruik jij, ik heb die nu van de NY post maar k vind hem niet heel handig.
NY Times had ik abbo voor nodig, maar decision desk is een goeie.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:40 schreef L3gend het volgende:
[..]
NY Times, maar heb ook andere sites als Decision Desk en Fox openstaan
Ja die gebruik ik ook idd voor 2016quote:Op woensdag 4 november 2020 00:42 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Guardian voor map, politico voor 2016 results.
True, miljoenen stemmen tellen gewoon niet mee.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Fucked up systeem is het ook. Als je in Indiana of Kentucky woont kan je net zo goed niet stemmen als je democraat bent. Zelfde geldt voor een republikein in Californië.
Kan je die van 2016 eens linken?quote:Op woensdag 4 november 2020 00:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
NY Times had ik abbo voor nodig, maar decision desk is een goeie.
[..]
Ja die gebruik ik ook idd voor 2016
Daarom ook vaak maar een opkomst met iets van 55%quote:Op woensdag 4 november 2020 00:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Dit jaar wel hoger wss.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:46 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Daarom ook vaak maar een opkomst met iets van 55%
quote:Op woensdag 4 november 2020 00:48 schreef BlackNero het volgende:
Heeft Foxnews trouwens een livestream ergens?
quote:Op woensdag 4 november 2020 00:17 schreef NY_Giant het volgende:
Voor de liefhebber hier de officiële livestreams van de grote Amerikaanse tv-netwerken. Misschien is het handig om ze in de OP te zetten. Helemaal legaal en ook probleemloos in Nederland te bekijken.
ABC
CBS
CNN
FOX
NBC
PBS
Met een eervolle vermelding voor Agenda-Free TV.
True, maar zoals het leek vanuit de early vote lijkt dat vandaag toch wat tegen te vallen vooralsnog van wat ik zo mee krijg.quote:
https://video.foxnews.com(...)h-live#sp=watch-livequote:Op woensdag 4 november 2020 00:48 schreef BlackNero het volgende:
Heeft Foxnews trouwens een livestream ergens?
https://www.politico.com/2016-election/results/map/president/quote:Op woensdag 4 november 2020 00:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kan je die van 2016 eens linken?
https://www.politico.com/(...)p/president/indiana/ dezequote:Op woensdag 4 november 2020 00:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kan je die van 2016 eens linken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |