Niets, hij ging alleen die gekkies interviewen en daar zag ik een filmpje van. En die mensen zijn koekoek. Dat is gewoon door de bezuinigingen dat dit soort lui vrij rondloopt imho.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:05 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat heeft hij met Jensen te maken?
Ok ja klopt sorry, quotte de verkeerde. @Ryan3 ?quote:Op woensdag 4 november 2020 00:07 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Het is niet mijn discussie. Maar volgens mij heeft Danny volgelingen van Jensen geïnterviewd en dat bleken gekkies te zijn.
Ok, maar het ging over Jensen...quote:Op woensdag 4 november 2020 00:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Niets, hij ging alleen die gekkies interviewen en daar zag ik een filmpje van. En die mensen zijn koekoek. Dat is gewoon door de bezuinigingen dat dit soort lui vrij rondloopt imho.
Trump is gehaaid en het zal me niets verbazen als hij in de cruciale counties in de swingstates effectief campagne heeft gevoerd (of laten voeren). In 2016 ging het ook maar om een paar duizend stemmen verschil.quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:56 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
En waarom dan wel? Alles wijst erop dat dit een overtuigende overwinning voor Biden gaat worden.
Waarop ik antwoordde, boven jouw reply.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:08 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ok ja klopt sorry, quotte de verkeerde. @:Ryan3 ?
Zelfde redeneringen en gedachtegoed.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:08 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ok, maar het ging over Jensen...
Tja, het lijkt mij niet dat met Trump zijn polarisatie beleid veel swing votes naar zich toe heeft getrokken.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:08 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Trump is gehaaid en het zal me niets verbazen als hij in de cruciale counties in de swingstates effectief campagne heeft gevoerd (of laten voeren). In 2016 ging het ook maar om een paar duizend stemmen verschil.
Ten tweede lijkt Trump Ohio te winnen. Geen wet van Meden en Perzen, maar wel een wetmatigheid dat Ohio naar de winnaar gaat.
Het blijft spannend en mijn ooggetuigenkennis beperkt zich tot een weekend in twee staten, enkele jaren geleden. Daar kan ik dus niet op bogen, Mijn intuïtie is moeilijk uit te leggen, maar nu is mijn voorspelling nog de herverkiezing.
True, maar ik zou dat niet heel serieus nemen:quote:Op woensdag 4 november 2020 00:08 schreef skysherrif het volgende:
Slechte exitpolls voor Trump, meer vrouwen, minder wit, meer educated.
Dat is echt onzin. Misschien moet je het eens kijken.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zelfde redeneringen en gedachtegoed.
How Biff Tannen ruined Hill Valley.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:09 schreef OProg het volgende:
Dat afgetimmerde zootje doet me zo gek genoeg denken aan de toekomst-VS in Back to the Future.
Neuh, is wmb betreft een samenballing van debiliteit. Ik snap ook niet hoe ver dit in NL heeft kunnen komen. We volgen by and large hetzelfde onderwijs, we lezen dezelfde boeken, we hebben dezelfde cultuur. Hoe kunnen mensen in NL zo worden, ik begrijp het oprecht niet.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:11 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat is echt onzin. Misschien moet je het eens kijken.
Zoiets blijft apart. Is er geen centraal systeem waar getelde stemmen binnenkomen of hoe kan een krant ze eerder hebben dan anderen?quote:Op woensdag 4 november 2020 00:11 schreef Tweek het volgende:
https://www.theguardian.c(...)-republican-democrat
Handig kaartje en meest up-to-date van degene die ik bekeken heb.
Ik zou niet teveel vertrouwen hebben in iemand die denkt dat Trump in New York gaat winnen.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Hij is volstrekt kansloos.
[ twitter ]
New York en Hawaii rood, dat lijkt mij niet.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Hij is volstrekt kansloos.
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |