23:30.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:18 schreef Ryan3 het volgende:
Wanneer begint de uitzending op NPO btw? Rond 12 uur?
Wellicht toch even een paar uurtjes slapen tot pak hem beet 4 uur dan.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:16 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Een schatting die ik wel plausibel vind:
[ afbeelding ]
+6 om op Nederlandse tijd te komen.
Random Twitterdude. En de schatting of ik het plausibel vind is de combinatie met mijn eigen kennis. Florida zou sneller kunnen zijn dan daar weergegeven, maar aan de andere kant is Florida eigenlijk altijd close en duurt dus waarschijnlijk wat langer dan een uurtje na sluiten.quote:
Moet zeggen dat ik op misschien 1 of 2 signs na eigenlijk praktisch geen Trump dingen in tuinen zie als ik buiten kom. Genoeg Biden/Harris en voor de republikeinse kandidaten voor lokale verkiezingen, maar buiten dat weinig pro-Trump. Maar goed, ik woon in een stad en niet 1 of ander gehucht, dus uiteindelijk heb je weinig aan het tellen van lawn signs.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:03 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Ik zou er niet zeker van zijn. Als je subjectieve meetingen neemt, zoals Trump vlaggen in tuinen etc. Is dat vele malen meer aanwezig dan pro biden. Ik denk dat er echt weinig over te zeggen valt (of mijn verstand heeft zich te veel laten doen twijfelen door alle pro trump posts, op allerlei forums).
Nee vooral handig vanwege de tijdschatting. Kan ik het er een beetje naast houden. Ik zit vanavond gewoon klaar hoorquote:Op dinsdag 3 november 2020 22:19 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Random Twitterdude. En de schatting of ik het plausibel vind is de combinatie met mijn eigen kennis. Florida zou sneller kunnen zijn dan daar weergegeven, maar aan de andere kant is Florida eigenlijk altijd close en duurt dus waarschijnlijk wat langer dan een uurtje na sluiten.
Maar trump staat toch voor? en dacht dat er gespeculeerd wordt dat veel latino's nu wel op hem zouden stemmen?quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:16 schreef speknek het volgende:
Hier zitten meer mensen dan in het memes topic.
[ twitter ]
Het gaat nog goed in Florida.
[ twitter ]
R nu op +1.7, met Miami die achterloopt.
Aangenomen tenminste dat inderdaad meer R's en independents op Biden stemmen dan andersom. Het verschil was groter in 2016.
En het gaat ook niet zo hard meer.
[ twitter ]
[ twitter ]
klopt, maar denk wel dat het aangeeft dat het niet in kannen en kruiken zit voor de democraten.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:22 schreef OMG het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik op misschien 1 of 2 signs na eigenlijk praktisch geen Trump dingen in tuinen zie als ik buiten kom. Genoeg Biden/Harris en voor de republikeinse kandidaten voor lokale verkiezingen, maar buiten dat weinig pro-Trump. Maar goed, ik woon in een stad en niet 1 of ander gehucht, dus uiteindelijk heb je weinig aan het tellen van lawn signs.
Ik hoop dat meneer Cook het goed voorspelt; https://cookpolitical.com(...)t-contested-election
ha, nee dat zijn de Democraten brownshirts die straks alles gaan slopen als ze hun zin niet krijgen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:28 schreef Refragmental het volgende:
Ik zie op reddit en imgur veel afbeeldingen voorbij komen van steden die zich voorbereiden op rellen door een hoop te barricaderen.
Zijn blijkbaar voornamelijk left-wing steden.
Zouden deze linkse steden bang zijn voor de rellen die ontstaan wanneer Biden wint?
nee, ze zijn bang voor de schietgrage alq anon, aanhangers die polls bedreigen met wapens, willekeurig in kerken lopen te schieten. je weet wel die 8chan users.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:28 schreef Refragmental het volgende:
Ik zie op reddit en imgur veel afbeeldingen voorbij komen van steden die zich voorbereiden op rellen door een hoop te barricaderen.
Zouden deze linkse steden bang zijn voor de rellen die ontstaan wanneer Biden wint?
In linkse steden? Weet je het zeker?quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:31 schreef Korenfok het volgende:
[..]
nee, ze zijn bang voor de schietgrage alq anon, aanhangers die polls bedreigen met wapens, willekeurig in kerken lopen te schieten. je weet wel die 8chan users.
Wat zijn linkse steden in America?quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:32 schreef Refragmental het volgende:
[..]
In linkse steden? Weet je het zeker?
Ze mogen geen schattingen van de stemmen geven, maar wel bv welke onderwerpen de stemmers het zwaarst hebben laten wegen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:32 schreef Tocadisco het volgende:
CNN komt trouwens over iets minder dan een half uurtje al met een exit poll
Nee dit gaat om party registration, dat wil niet zeggen dat ze op de party zelf stemmen. Iemand die zich in 1998 als R geregistreerd heeft kan inmiddels best D zijn of andersom.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:28 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Maar trump staat toch voor? en dacht dat er gespeculeerd wordt dat veel latino's nu wel op hem zouden stemmen?
Echter blijft het een erg vreemd systeem, want ze stemmen (toch?) op een afgevaardigde van de partij ipv direct op Trump? Dus als jou stem disctrict een complete idioot neerzet, dan kan je beter pro stemmen, dan op die idioot.
Ettelijke sites waarschuwen dat die waarschijnlijk vrij onbetrouwbaar zal zijn.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:32 schreef Tocadisco het volgende:
Ik denk dat overwinningsfeestjes ook wel uit de hand kunnen lopen. Vooral in steden als Philadelphiaquote:Op dinsdag 3 november 2020 22:32 schreef Refragmental het volgende:
[..]
ja die 8chan terroristen zijn achterlijk, maar sommige kunnen wel auto rijden hoor.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:32 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Een verzinsel van Trumpquote:
Ik volg hem puur voor PA, betekent niet dat ik het met hem eens ben voor de rest......quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:01 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Maar blijkbaar niet met conspiracy-lui. Ok.
Hoe dan, men is nog aan het stemmen?quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:32 schreef Tocadisco het volgende:
Rellen in hun eigen stad als ze winnen? Jij denkt dat er veel Nederlandse voetbalsupporters in de VS wonen?quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:28 schreef Refragmental het volgende:
Zoals ik zeg, niets van wat hij zegt over PA kan aangenomen worden. Het is zeer waarschijnlijk een leugen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:36 schreef martijnde3de het volgende:
[..]
Ik volg hem puur voor PA, betekent niet dat ik het met hem eens ben voor de rest......
4 naar frustratie die eruit komt, ove en weer uitdagen met de politie... Ik zie het wel gebeuren.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:37 schreef speknek het volgende:
[..]
Rellen in hun eigen stad als ze winnen? Jij denkt dat er veel Nederlandse voetbalsupporters in de VS wonen?
Pff, sycophant (=hielenlikker uiteindelijk).quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:38 schreef martijnde3de het volgende:
Zou overigens wel jammer zijn als Susan Collins (R) wordt weggestemd. Een goede senator uit Maine en staat bekend als bipartisan en compromis maker. Maar ze komt uit een blauwe staat, dus ze heeft pech vrees ik.
Stond bekend.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:38 schreef martijnde3de het volgende:
Zou overigens wel jammer zijn als Susan Collins (R) wordt weggestemd. Een goede senator uit Maine en staat bekend als bipartisan en compromis maker. Maar ze komt uit een blauwe staat, dus ze heeft pech vrees ik.
Oke, maar is niet heel aannemelijk dat al die republikeinen, nu democratisch gaan stemmen.als je kijkt naar opkomsten R de laatste verkiezingen zijn die vrij constant geweeest.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:34 schreef speknek het volgende:
[..]
Nee dit gaat om party registration, dat wil niet zeggen dat ze op de party zelf stemmen. Iemand die zich in 1998 als R geregistreerd heeft kan inmiddels best D zijn of andersom.
En ze kiezen voor zover ik weet niet de electors. Sowieso maakt dat niet zoveel meer uit. Faithless electors (die iets anders doen dan wat ze opgedragen is) kunnen verwijderd worden in een recente uitspraak van het hooggerechtshof. (Dat kan nog wel tot fuckery leiden door de Republikeinse gouverneur Kemp, maar als die twee keer achter elkaar de verkiezingen steelt hoop ik dat hij goede bewaking heeft.)
Ze stemt voor McConnell als majority leader die de Senaat runt op basis van pure machtspolitiek, wat voor mij diskwalificerend zou zijn.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:38 schreef martijnde3de het volgende:
Volgens mij vaak bipartisan als haar stem toch niet meer uitmaakt.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:38 schreef martijnde3de het volgende:
Heel basic: blanke (oude) Amerikanen zijn een minderheid aan het worden, alles en iedereen wordt ingezet om toch de politieke lakens te kunnen uitdelen in de VS. Want ze zijn bang voor andere mensen, in feite komt het daarop neer.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:43 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ze stemt voor McConnell als majority leader die de Senaat runt op basis van pure machtspolitiek, wat voor mij diskwalificerend zou zijn.
Ze stemde tegen de impeachment van Trump. Heeft niets met pech te maken.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:38 schreef martijnde3de het volgende:
Oja, ook dat. Die stem is diskwalificerend in mijn optiek.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:46 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ze stemde tegen de impeachment van Trump. Heeft niets met pech te maken.
Ze adverteerde wel bi-partisan, maar stemde duidelijk met een bias "compromis". Dat heeft dus weinig met pech te maken.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:38 schreef martijnde3de het volgende:
quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:38 schreef martijnde3de het volgende:
quote:Maine Sen. Susan Collins (R) on Tuesday defended her newly announced decision to vote to acquit President Trump in his Senate impeachment trial, saying he has learned "a pretty big lesson" over his dealings with Ukraine.
Trump's acquittal on Wednesday looks all but certain, with Collins the latest possible swing vote to say she would come down against the two House-passed articles of impeachment.
"I believe that the president has learned from this case," she told Norah O'Donnell of CBS News. "The president has been impeached. That's a pretty big lesson."
"He was impeached. And there has been criticism by both Republican and Democratic senators of his call," she continued, before predicting: "I believe that he will be much more cautious in the future."
Mwah. Eerder dat ze hun eigen steden volledig afbreken wanneer Trump per ongeluk wint. En daar zijn ze zich dus op aan het voorbereiden. Extreem-links kan nogal naar reageren wanneer het de zin niet krijgt.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:37 schreef speknek het volgende:
[..]
Rellen in hun eigen stad als ze winnen? Jij denkt dat er veel Nederlandse voetbalsupporters in de VS wonen?
Ik ben er benieuwd naar: heb jij nog een voorkeur voor wie er wint?quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:53 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Mwah. Eerder dat ze hun eigen steden volledig afbreken wanneer Trump per ongeluk wint. En daar zijn ze zich dus op aan het voorbereiden. Extreem-links kan nogal naar reageren wanneer het de zin niet krijgt.
Hard gelachen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:38 schreef martijnde3de het volgende:
Ik zou er dit jaar geen waarde aan hechten. Het grootste deel van de mensen heeft al voor vandaag gestemd.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:51 schreef Jojoke het volgende:
Waren de exit polls van CNN een beetje betrouwbaar in 2016?
Het is een combinatie van exitpolls en telefoon pols met briefstemmers, dus ze houden er wel rekening mee dat het anders is als anders.quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:01 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Ik zou er dit jaar geen waarde aan hechten. Het grootste deel van de mensen heeft al voor vandaag gestemd.
(Extreem-)links krijgt in geen geval de zin niet. Biden is gematigd rechts. Trump extreem rechts Maar ik denk inderdaad wel dat er gegarandeerd rellen komen als Biden niet wint, hetzelfde als Trump niet wint. Amerika is gewoon goed verdeeld door de demagogen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:53 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Mwah. Eerder dat ze hun eigen steden volledig afbreken wanneer Trump per ongeluk wint. En daar zijn ze zich dus op aan het voorbereiden. Extreem-links kan nogal naar reageren wanneer het de zin niet krijgt.
Niet echt nee. Vind ze beiden stront.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:56 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ik ben er benieuwd naar: heb jij nog een voorkeur voor wie er wint?
het witte huis is betaald door de belasting betaler en dus kan het niet gebruikt worden voor een herverkiezing. de overheid is in principe onafhankelijkquote:Op dinsdag 3 november 2020 23:03 schreef heywoodu het volgende:
"Blurring ethical lines", over Trump die zijn hoofdkwartier in het Witte Huis heeft. Wat is daar nou weer bijzonder aan?
Als ik zittend president was zou ik ook lekker vanuit het Witte Huis de boel volgen, logischer plek is er toch niet..
General Prohibition Against Using Official Resources for Campaign or Political Purposesquote:Op dinsdag 3 november 2020 23:03 schreef heywoodu het volgende:
"Blurring ethical lines", over Trump die zijn hoofdkwartier in het Witte Huis heeft. Wat is daar nou weer bijzonder aan?
Als ik zittend president was zou ik ook lekker vanuit het Witte Huis de boel volgen, logischer plek is er toch niet..
De exit poll van CNN.quote:In gesprekken na hun stembusgang zei 34 procent van de kiezers dat de economie leidend was, gevolgd door het thema ras (21 procent) en de pandemie (18 procent). Op de vraag op het belangrijker was het coronavirus te bestrijden of de economie weer op gang te helpen, koos 52 procent voor het eerste, tegen 42 procent voor het tweede antwoord.
De grote verdwijntruc.quote:
Tja, er is gelukkig wel zicht op, ironisch genoeg.quote:
Bedtijd zometeen. Ben benieuwd naar de puinhoop morgen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:29 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Draaiboekje
Wat gaan jullie doen, opblijven? Wekker vroeg? Of zie je het morgen wel
Vraag me af of morgenochtend al wel duidelijk is wie er wint..quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:29 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Draaiboekje
Wat gaan jullie doen, opblijven? Wekker vroeg? Of zie je het morgen wel
Dat is het werk van M.Scottquote:Op dinsdag 3 november 2020 20:52 schreef martijnde3de het volgende:
Gaat ook mis in sommige plekken:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Tweet unavailable.quote:
Oeps. Dit is toch wel een groot getal.quote:
Ja. Gelukkig wel verspreid over vele gebieden, waar vaak ook later nog post met het juiste stempel geaccepteerd wordt. Er is dus nog wel wat tijd om daar onderzoek naar te doen en mee te laten tellen. Maar echt bizar joh, dat dat kan.quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:34 schreef capricia het volgende:
[..]
Oeps. Dit is toch wel een groot getal.
Het is ook lastig om in Nederland normale gasten te vinden die die sekte daar steunen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:34 schreef riazop het volgende:
Alle Trump bashers in #op1 uit Amerika ingevlogen?
Als Trump toch eens wint
Die zure gezichten morgen
onbetaalbaar!
leg uit? Wat is er zo onbetaalbaar aan dat andere mensen zich rot voelen?quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:34 schreef riazop het volgende:
Als Trump toch eens wint
onbetaalbaar!
Bananenrepubliekquote:Op dinsdag 3 november 2020 23:34 schreef capricia het volgende:
[..]
Oeps. Dit is toch wel een groot getal.
Raymond toch?quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:36 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Het is ook lastig om in Nederland normale gasten te vinden die die sekte daar steunen.
Van mij mag die hoor. Zolang het maar een beetje eerlijk gebeurt.quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:34 schreef riazop het volgende:
Als Trump toch eens wint
onbetaalbaar!
Geenstijl heeft anders een prima uitzending vanavond.quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:36 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Het is ook lastig om in Nederland normale gasten te vinden die die sekte daar steunen.
Ik nu nog 1. Maar de kans dat in de loop van de nacht er een tweede bij komt is best grootquote:
zure gezichten van de Trump aanhang vind ik ook wel leuk al lig ik er zeker niet wakker van mocht hij weer winnen, maar zal blij zijn als het voorbij is want het is gewoon teveel USA op NPO en biased zijn ze toch ook wel.quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:37 schreef capricia het volgende:
[..]
Van mij mag die hoor. Zolang het maar een beetje eerlijk gebeurt.
Blij dat ik daar niet woon.
Ik kan er 5 openzetten. Hadden we niet 4 jaar gekleden, laat staan eerder.quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:39 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik nu nog 1. Maar de kans dat in de loop van de nacht er een tweede bij komt is best groot
same for me. met wat websites open met daarop live de uitslag (Fox, CNN en new york times)quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:45 schreef heywoodu het volgende:
TV aan met afwisselend NOS en CNN, en de laptop. Veel meer heb ik niet nodig
Ik denk het wel.quote:
In 2000 alleen PC en TV, tegenwoordig....quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:45 schreef heywoodu het volgende:
TV aan met afwisselend NOS en CNN, en de laptop. Veel meer heb ik niet nodig
En PC toen niet eens echt live video. Ja, je had realplayer, maar dat was dacht ik ietsje later en je moest geluk hebben genoeg bandbreedte te hebben.quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
In 2000 alleen PC en TV, tegenwoordig....
Jensen is wel echt ver afgezakt he?quote:
Eens. En ze lijken ook nog eens deze sample te overschatten ten op zichte van de early voters.quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:51 schreef westwoodblvd het volgende:
Voor wat het waard is; op basis van de exit polls zou je zeggen dat dit een vrij progressief electoraat is.
Niet teveel waarde hechten aan Exit Polls, vooral dit jaarquote:Op dinsdag 3 november 2020 23:51 schreef westwoodblvd het volgende:
Voor wat het waard is; op basis van de exit polls zou je zeggen dat dit een vrij progressief electoraat is.
Fok begon ooit met Big Brother en de livecams. Had je toen al.quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:51 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
En PC toen niet eens echt live video. Ja, je had realplayer, maar dat was dacht ik ietsje later en je moest geluk hebben genoeg bandbreedte te hebben.
In mijn herinnering ging dat toch wel redelijk.quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:51 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
En PC toen niet eens echt live video. Ja, je had realplayer, maar dat was dacht ik ietsje later en je moest geluk hebben genoeg bandbreedte te hebben.
Ja, Tweek had het over Big Brother, wat toen gestreamed werd. Dat klopt inderdaad, wat me even ontschoten was. Was wel echt uitzonderlijk en ik kan me zo geen reguliere nieuwszenders herinneren die dat deden?quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
In mijn herinnering ging dat toch wel redelijk.
Mwah, de Koerden en Palestijnen denken daar vast anders over.quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:54 schreef Magister_Artium het volgende:
Glas rode wijn, stukje extra belegen kaas, laat de uitslagen maar komen! Mijn intuïtie is niet van Trump los te weken, al gun ik de Amerikanen een andere president. Het Midden-Oosten gun ik dan wel weer de eeuwige Trump, het VK ook.
En waarom dan wel? Alles wijst erop dat dit een overtuigende overwinning voor Biden gaat worden.quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:54 schreef Magister_Artium het volgende:
Glas rode wijn, stukje extra belegen kaas, laat de uitslagen maar komen! Mijn intuïtie is niet van Trump los te weken, al gun ik de Amerikanen een andere president. Het Midden-Oosten gun ik dan wel weer de eeuwige Trump, het VK ook.
Ik zat toen ook gewoon inbel hoor, maar ging goed, enige wat ik me herinner. En dat ik in slaap viel. Ook btw in 2016 even.quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:56 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja, Tweek had het over Big Brother, wat toen gestreamed werd. Dat klopt inderdaad, wat me even ontschoten was. Was wel echt uitzonderlijk en ik kan me zo geen reguliere nieuwszenders herinneren die dat deden?
Nieuwszenders kan ik me ook niet herinneren. Mijn punt was meer om aan te geven dat streamen er al wel was. Maar goed ben de verkiezingen pas in 2008 gaan volgen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:56 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja, Tweek had het over Big Brother, wat toen gestreamed werd. Dat klopt inderdaad, wat me even ontschoten was. Was wel echt uitzonderlijk en ik kan me zo geen reguliere nieuwszenders herinneren die dat deden?
Toch wel minder in die conspiratorial dingetjes en meer gewoon algemene bullshitterij met zijn programma toch? Kon hem in een goede bui zo nu en dan wel pruimen met Jan Paparazzi erbij.quote:
Nooit heel ruk geweest. Maar als je het niet met hem eens bent kan ik me voorstellen dat je het ruk vindt.quote:
Ik zag onlangs een filmpje via Denny op straat oid op yt, maar die lui zijn wel koekoek hoor, uh, nou ja, in kwadraat. Ik heb ooit 1 filmpje gezien maar btw van Jensen.quote:
Wie is Denny?quote:Op woensdag 4 november 2020 00:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik zag onlangs een filmpje via Denny op straat oid op yt, maar die lui zijn wel koekoek hoor, uh, nou ja, in kwadraat. Ik heb ooit 1 filmpje gezien maar btw van Jensen.
Danny Ghosen, komt van POWned.quote:
Weet ik niet, maar gozer begon ooit bij PowNed, volgens mij, komt uit Libanon, dacht ik.quote:
Het is niet mijn discussie. Maar volgens mij heeft Danny volgelingen van Jensen geïnterviewd en dat bleken gekkies te zijn.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:05 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat heeft hij met Jensen te maken?
Niets, hij ging alleen die gekkies interviewen en daar zag ik een filmpje van. En die mensen zijn koekoek. Dat is gewoon door de bezuinigingen dat dit soort lui vrij rondloopt imho.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:05 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat heeft hij met Jensen te maken?
Ok ja klopt sorry, quotte de verkeerde. @Ryan3 ?quote:Op woensdag 4 november 2020 00:07 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Het is niet mijn discussie. Maar volgens mij heeft Danny volgelingen van Jensen geïnterviewd en dat bleken gekkies te zijn.
Ok, maar het ging over Jensen...quote:Op woensdag 4 november 2020 00:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Niets, hij ging alleen die gekkies interviewen en daar zag ik een filmpje van. En die mensen zijn koekoek. Dat is gewoon door de bezuinigingen dat dit soort lui vrij rondloopt imho.
Trump is gehaaid en het zal me niets verbazen als hij in de cruciale counties in de swingstates effectief campagne heeft gevoerd (of laten voeren). In 2016 ging het ook maar om een paar duizend stemmen verschil.quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:56 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
En waarom dan wel? Alles wijst erop dat dit een overtuigende overwinning voor Biden gaat worden.
Waarop ik antwoordde, boven jouw reply.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:08 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ok ja klopt sorry, quotte de verkeerde. @:Ryan3 ?
Zelfde redeneringen en gedachtegoed.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:08 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ok, maar het ging over Jensen...
Tja, het lijkt mij niet dat met Trump zijn polarisatie beleid veel swing votes naar zich toe heeft getrokken.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:08 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Trump is gehaaid en het zal me niets verbazen als hij in de cruciale counties in de swingstates effectief campagne heeft gevoerd (of laten voeren). In 2016 ging het ook maar om een paar duizend stemmen verschil.
Ten tweede lijkt Trump Ohio te winnen. Geen wet van Meden en Perzen, maar wel een wetmatigheid dat Ohio naar de winnaar gaat.
Het blijft spannend en mijn ooggetuigenkennis beperkt zich tot een weekend in twee staten, enkele jaren geleden. Daar kan ik dus niet op bogen, Mijn intuïtie is moeilijk uit te leggen, maar nu is mijn voorspelling nog de herverkiezing.
True, maar ik zou dat niet heel serieus nemen:quote:Op woensdag 4 november 2020 00:08 schreef skysherrif het volgende:
Slechte exitpolls voor Trump, meer vrouwen, minder wit, meer educated.
Dat is echt onzin. Misschien moet je het eens kijken.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zelfde redeneringen en gedachtegoed.
How Biff Tannen ruined Hill Valley.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:09 schreef OProg het volgende:
Dat afgetimmerde zootje doet me zo gek genoeg denken aan de toekomst-VS in Back to the Future.
Neuh, is wmb betreft een samenballing van debiliteit. Ik snap ook niet hoe ver dit in NL heeft kunnen komen. We volgen by and large hetzelfde onderwijs, we lezen dezelfde boeken, we hebben dezelfde cultuur. Hoe kunnen mensen in NL zo worden, ik begrijp het oprecht niet.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:11 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat is echt onzin. Misschien moet je het eens kijken.
Zoiets blijft apart. Is er geen centraal systeem waar getelde stemmen binnenkomen of hoe kan een krant ze eerder hebben dan anderen?quote:Op woensdag 4 november 2020 00:11 schreef Tweek het volgende:
https://www.theguardian.c(...)-republican-democrat
Handig kaartje en meest up-to-date van degene die ik bekeken heb.
Ik zou niet teveel vertrouwen hebben in iemand die denkt dat Trump in New York gaat winnen.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Hij is volstrekt kansloos.
[ twitter ]
New York en Hawaii rood, dat lijkt mij niet.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Hij is volstrekt kansloos.
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |