4 naar frustratie die eruit komt, ove en weer uitdagen met de politie... Ik zie het wel gebeuren.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:37 schreef speknek het volgende:
[..]
Rellen in hun eigen stad als ze winnen? Jij denkt dat er veel Nederlandse voetbalsupporters in de VS wonen?
Pff, sycophant (=hielenlikker uiteindelijk).quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:38 schreef martijnde3de het volgende:
Zou overigens wel jammer zijn als Susan Collins (R) wordt weggestemd. Een goede senator uit Maine en staat bekend als bipartisan en compromis maker. Maar ze komt uit een blauwe staat, dus ze heeft pech vrees ik.
Stond bekend.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:38 schreef martijnde3de het volgende:
Zou overigens wel jammer zijn als Susan Collins (R) wordt weggestemd. Een goede senator uit Maine en staat bekend als bipartisan en compromis maker. Maar ze komt uit een blauwe staat, dus ze heeft pech vrees ik.
Oke, maar is niet heel aannemelijk dat al die republikeinen, nu democratisch gaan stemmen.als je kijkt naar opkomsten R de laatste verkiezingen zijn die vrij constant geweeest.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:34 schreef speknek het volgende:
[..]
Nee dit gaat om party registration, dat wil niet zeggen dat ze op de party zelf stemmen. Iemand die zich in 1998 als R geregistreerd heeft kan inmiddels best D zijn of andersom.
En ze kiezen voor zover ik weet niet de electors. Sowieso maakt dat niet zoveel meer uit. Faithless electors (die iets anders doen dan wat ze opgedragen is) kunnen verwijderd worden in een recente uitspraak van het hooggerechtshof. (Dat kan nog wel tot fuckery leiden door de Republikeinse gouverneur Kemp, maar als die twee keer achter elkaar de verkiezingen steelt hoop ik dat hij goede bewaking heeft.)
Ze stemt voor McConnell als majority leader die de Senaat runt op basis van pure machtspolitiek, wat voor mij diskwalificerend zou zijn.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:38 schreef martijnde3de het volgende:
Volgens mij vaak bipartisan als haar stem toch niet meer uitmaakt.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:38 schreef martijnde3de het volgende:
Heel basic: blanke (oude) Amerikanen zijn een minderheid aan het worden, alles en iedereen wordt ingezet om toch de politieke lakens te kunnen uitdelen in de VS. Want ze zijn bang voor andere mensen, in feite komt het daarop neer.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:43 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ze stemt voor McConnell als majority leader die de Senaat runt op basis van pure machtspolitiek, wat voor mij diskwalificerend zou zijn.
Ze stemde tegen de impeachment van Trump. Heeft niets met pech te maken.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:38 schreef martijnde3de het volgende:
Oja, ook dat. Die stem is diskwalificerend in mijn optiek.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:46 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ze stemde tegen de impeachment van Trump. Heeft niets met pech te maken.
Ze adverteerde wel bi-partisan, maar stemde duidelijk met een bias "compromis". Dat heeft dus weinig met pech te maken.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:38 schreef martijnde3de het volgende:
quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:38 schreef martijnde3de het volgende:
quote:Maine Sen. Susan Collins (R) on Tuesday defended her newly announced decision to vote to acquit President Trump in his Senate impeachment trial, saying he has learned "a pretty big lesson" over his dealings with Ukraine.
Trump's acquittal on Wednesday looks all but certain, with Collins the latest possible swing vote to say she would come down against the two House-passed articles of impeachment.
"I believe that the president has learned from this case," she told Norah O'Donnell of CBS News. "The president has been impeached. That's a pretty big lesson."
"He was impeached. And there has been criticism by both Republican and Democratic senators of his call," she continued, before predicting: "I believe that he will be much more cautious in the future."
Mwah. Eerder dat ze hun eigen steden volledig afbreken wanneer Trump per ongeluk wint. En daar zijn ze zich dus op aan het voorbereiden. Extreem-links kan nogal naar reageren wanneer het de zin niet krijgt.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:37 schreef speknek het volgende:
[..]
Rellen in hun eigen stad als ze winnen? Jij denkt dat er veel Nederlandse voetbalsupporters in de VS wonen?
Ik ben er benieuwd naar: heb jij nog een voorkeur voor wie er wint?quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:53 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Mwah. Eerder dat ze hun eigen steden volledig afbreken wanneer Trump per ongeluk wint. En daar zijn ze zich dus op aan het voorbereiden. Extreem-links kan nogal naar reageren wanneer het de zin niet krijgt.
Hard gelachen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:38 schreef martijnde3de het volgende:
Ik zou er dit jaar geen waarde aan hechten. Het grootste deel van de mensen heeft al voor vandaag gestemd.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:51 schreef Jojoke het volgende:
Waren de exit polls van CNN een beetje betrouwbaar in 2016?
Het is een combinatie van exitpolls en telefoon pols met briefstemmers, dus ze houden er wel rekening mee dat het anders is als anders.quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:01 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Ik zou er dit jaar geen waarde aan hechten. Het grootste deel van de mensen heeft al voor vandaag gestemd.
(Extreem-)links krijgt in geen geval de zin niet. Biden is gematigd rechts. Trump extreem rechts Maar ik denk inderdaad wel dat er gegarandeerd rellen komen als Biden niet wint, hetzelfde als Trump niet wint. Amerika is gewoon goed verdeeld door de demagogen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:53 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Mwah. Eerder dat ze hun eigen steden volledig afbreken wanneer Trump per ongeluk wint. En daar zijn ze zich dus op aan het voorbereiden. Extreem-links kan nogal naar reageren wanneer het de zin niet krijgt.
Niet echt nee. Vind ze beiden stront.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:56 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ik ben er benieuwd naar: heb jij nog een voorkeur voor wie er wint?
het witte huis is betaald door de belasting betaler en dus kan het niet gebruikt worden voor een herverkiezing. de overheid is in principe onafhankelijkquote:Op dinsdag 3 november 2020 23:03 schreef heywoodu het volgende:
"Blurring ethical lines", over Trump die zijn hoofdkwartier in het Witte Huis heeft. Wat is daar nou weer bijzonder aan?
Als ik zittend president was zou ik ook lekker vanuit het Witte Huis de boel volgen, logischer plek is er toch niet..
General Prohibition Against Using Official Resources for Campaign or Political Purposesquote:Op dinsdag 3 november 2020 23:03 schreef heywoodu het volgende:
"Blurring ethical lines", over Trump die zijn hoofdkwartier in het Witte Huis heeft. Wat is daar nou weer bijzonder aan?
Als ik zittend president was zou ik ook lekker vanuit het Witte Huis de boel volgen, logischer plek is er toch niet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |