23:30.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:18 schreef Ryan3 het volgende:
Wanneer begint de uitzending op NPO btw? Rond 12 uur?
Wellicht toch even een paar uurtjes slapen tot pak hem beet 4 uur dan.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:16 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Een schatting die ik wel plausibel vind:
[ afbeelding ]
+6 om op Nederlandse tijd te komen.
Random Twitterdude. En de schatting of ik het plausibel vind is de combinatie met mijn eigen kennis. Florida zou sneller kunnen zijn dan daar weergegeven, maar aan de andere kant is Florida eigenlijk altijd close en duurt dus waarschijnlijk wat langer dan een uurtje na sluiten.quote:
Moet zeggen dat ik op misschien 1 of 2 signs na eigenlijk praktisch geen Trump dingen in tuinen zie als ik buiten kom. Genoeg Biden/Harris en voor de republikeinse kandidaten voor lokale verkiezingen, maar buiten dat weinig pro-Trump. Maar goed, ik woon in een stad en niet 1 of ander gehucht, dus uiteindelijk heb je weinig aan het tellen van lawn signs.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:03 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Ik zou er niet zeker van zijn. Als je subjectieve meetingen neemt, zoals Trump vlaggen in tuinen etc. Is dat vele malen meer aanwezig dan pro biden. Ik denk dat er echt weinig over te zeggen valt (of mijn verstand heeft zich te veel laten doen twijfelen door alle pro trump posts, op allerlei forums).
Nee vooral handig vanwege de tijdschatting. Kan ik het er een beetje naast houden. Ik zit vanavond gewoon klaar hoorquote:Op dinsdag 3 november 2020 22:19 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Random Twitterdude. En de schatting of ik het plausibel vind is de combinatie met mijn eigen kennis. Florida zou sneller kunnen zijn dan daar weergegeven, maar aan de andere kant is Florida eigenlijk altijd close en duurt dus waarschijnlijk wat langer dan een uurtje na sluiten.
Maar trump staat toch voor? en dacht dat er gespeculeerd wordt dat veel latino's nu wel op hem zouden stemmen?quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:16 schreef speknek het volgende:
Hier zitten meer mensen dan in het memes topic.
[ twitter ]
Het gaat nog goed in Florida.
[ twitter ]
R nu op +1.7, met Miami die achterloopt.
Aangenomen tenminste dat inderdaad meer R's en independents op Biden stemmen dan andersom. Het verschil was groter in 2016.
En het gaat ook niet zo hard meer.
[ twitter ]
[ twitter ]
klopt, maar denk wel dat het aangeeft dat het niet in kannen en kruiken zit voor de democraten.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:22 schreef OMG het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik op misschien 1 of 2 signs na eigenlijk praktisch geen Trump dingen in tuinen zie als ik buiten kom. Genoeg Biden/Harris en voor de republikeinse kandidaten voor lokale verkiezingen, maar buiten dat weinig pro-Trump. Maar goed, ik woon in een stad en niet 1 of ander gehucht, dus uiteindelijk heb je weinig aan het tellen van lawn signs.
Ik hoop dat meneer Cook het goed voorspelt; https://cookpolitical.com(...)t-contested-election
ha, nee dat zijn de Democraten brownshirts die straks alles gaan slopen als ze hun zin niet krijgen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:28 schreef Refragmental het volgende:
Ik zie op reddit en imgur veel afbeeldingen voorbij komen van steden die zich voorbereiden op rellen door een hoop te barricaderen.
Zijn blijkbaar voornamelijk left-wing steden.
Zouden deze linkse steden bang zijn voor de rellen die ontstaan wanneer Biden wint?
nee, ze zijn bang voor de schietgrage alq anon, aanhangers die polls bedreigen met wapens, willekeurig in kerken lopen te schieten. je weet wel die 8chan users.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:28 schreef Refragmental het volgende:
Ik zie op reddit en imgur veel afbeeldingen voorbij komen van steden die zich voorbereiden op rellen door een hoop te barricaderen.
Zouden deze linkse steden bang zijn voor de rellen die ontstaan wanneer Biden wint?
In linkse steden? Weet je het zeker?quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:31 schreef Korenfok het volgende:
[..]
nee, ze zijn bang voor de schietgrage alq anon, aanhangers die polls bedreigen met wapens, willekeurig in kerken lopen te schieten. je weet wel die 8chan users.
Wat zijn linkse steden in America?quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:32 schreef Refragmental het volgende:
[..]
In linkse steden? Weet je het zeker?
Ze mogen geen schattingen van de stemmen geven, maar wel bv welke onderwerpen de stemmers het zwaarst hebben laten wegen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:32 schreef Tocadisco het volgende:
CNN komt trouwens over iets minder dan een half uurtje al met een exit poll
Nee dit gaat om party registration, dat wil niet zeggen dat ze op de party zelf stemmen. Iemand die zich in 1998 als R geregistreerd heeft kan inmiddels best D zijn of andersom.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:28 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Maar trump staat toch voor? en dacht dat er gespeculeerd wordt dat veel latino's nu wel op hem zouden stemmen?
Echter blijft het een erg vreemd systeem, want ze stemmen (toch?) op een afgevaardigde van de partij ipv direct op Trump? Dus als jou stem disctrict een complete idioot neerzet, dan kan je beter pro stemmen, dan op die idioot.
Ettelijke sites waarschuwen dat die waarschijnlijk vrij onbetrouwbaar zal zijn.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:32 schreef Tocadisco het volgende:
Ik denk dat overwinningsfeestjes ook wel uit de hand kunnen lopen. Vooral in steden als Philadelphiaquote:Op dinsdag 3 november 2020 22:32 schreef Refragmental het volgende:
[..]
ja die 8chan terroristen zijn achterlijk, maar sommige kunnen wel auto rijden hoor.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:32 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Een verzinsel van Trumpquote:
Ik volg hem puur voor PA, betekent niet dat ik het met hem eens ben voor de rest......quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:01 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Maar blijkbaar niet met conspiracy-lui. Ok.
Hoe dan, men is nog aan het stemmen?quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:32 schreef Tocadisco het volgende:
Rellen in hun eigen stad als ze winnen? Jij denkt dat er veel Nederlandse voetbalsupporters in de VS wonen?quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:28 schreef Refragmental het volgende:
Zoals ik zeg, niets van wat hij zegt over PA kan aangenomen worden. Het is zeer waarschijnlijk een leugen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:36 schreef martijnde3de het volgende:
[..]
Ik volg hem puur voor PA, betekent niet dat ik het met hem eens ben voor de rest......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |