abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196033136
Ik vermoed dat de hoge opkomst meer de maken heeft met het feit dat de meeste mensen geen reet te doen hebben gedurende de pandemie. Maar dat is pure speculatie, ik heb daar geen bewijs voor.
pi_196033170
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 21:56 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Trump die weggevaagd wordt blijft voor mij de meest logische uitkomst. 80% van de Amerikanen zijn ook normale mensen die vooral rust, reinheid, regelmaat in het leven zoeken. Gewoon een hele saaie president die heel saai zijn werk doet.

Als het het andere uiterste is dan verdienen ze gewoon wat er op ze afkomt. Een verdeeld failliet land zonder vrienden, hopeloos verouderd, weggevaagd in eigen belang boven landsbelang
Zijn idd veel normale mensen in de US, wat ik meemaak via Twitter. Ook in de UK btw.

En meer gekkies, vreemd genoeg, in NL.
I´m back.
pi_196033201
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 21:51 schreef zalkc het volgende:

[..]

(hoewel als Trump wint, winnen de senatoren waarschijnlijk ook wel)
Yep. Nachtmerrie.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_196033208
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 21:54 schreef zalkc het volgende:

[..]

Of Kanye West die ineens het a-politieke deel van de US heeft gemobiliseerd ;)

In ieder geval is er wel iets aan de hand.
Haha, dan wint Trump.

Een ding is wel heel duidelijk, heel veel amerikanen nemen de moeite om te stemmen en hun stem te laten horen. En dit is echt dankzij Trump.
  dinsdag 3 november 2020 @ 22:01:20 #130
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_196033263
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 21:59 schreef Korenfok het volgende:

[..]

Haha, dan wint Trump.

Een ding is wel heel duidelijk, heel veel amerikanen nemen de moeite om te stemmen en hun stem te laten horen. En dit is echt dankzij Trump.
Ik hou alle opties open, tijdens de beladen verkiezingen in 2002 van de tweede kamer werden we wakker met Balkenende en wist eigenlijk niemand wie het was. ;)
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 3 november 2020 @ 22:01:38 #131
426493 crew  PippenScottie
pi_196033270
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 21:59 schreef Korenfok het volgende:

[..]

Haha, dan wint Trump.

Ik zou zeggen, vanwege Trump
My friends all drive horses
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 3 november 2020 @ 22:02:23 #132
862 Arcee
Look closer
pi_196033296
Amerikaanse verkiezingen. _O_
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_196033323
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 21:56 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Trump die weggevaagd wordt blijft voor mij de meest logische uitkomst. 80% van de Amerikanen zijn ook normale mensen die vooral rust, reinheid, regelmaat in het leven zoeken. Gewoon een hele saaie president die heel saai zijn werk doet.

Als het het andere uiterste is dan verdienen ze gewoon wat er op ze afkomt. Een verdeeld failliet land zonder vrienden, hopeloos verouderd, weggevaagd in eigen belang boven landsbelang
Ik zou er niet zeker van zijn. Als je subjectieve meetingen neemt, zoals Trump vlaggen in tuinen etc. Is dat vele malen meer aanwezig dan pro biden. Ik denk dat er echt weinig over te zeggen valt (of mijn verstand heeft zich te veel laten doen twijfelen door alle pro trump posts, op allerlei forums).
  dinsdag 3 november 2020 @ 22:03:42 #134
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_196033334
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2020 22:01 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Dankzij klinkt meer alsof het iets bewonderenswaardigs is idd.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 3 november 2020 @ 22:05:39 #135
426493 crew  PippenScottie
pi_196033393
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 22:03 schreef Korenfok het volgende:

[..]

Ik zou er niet zeker van zijn. Als je subjectieve meetingen neemt, zoals Trump vlaggen in tuinen etc. Is dat vele malen meer aanwezig dan pro biden. Ik denk dat er echt weinig over te zeggen valt (of mijn verstand heeft zich te veel laten doen twijfelen door alle pro trump posts, op allerlei forums).
Ik zou je mening niet baseren op forums.
Als je fok leest zou je denken dat Baudet de nieuwe premier van Nederland wordt. Hij staat op vijf zetels in de peilingen.

Ik zou ook niet afgaan op vlaggen in tuinen.
My friends all drive horses
pi_196033396
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2020 22:01 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

ik ook, maar vind het wel echt super van de VS dat er zoveel mensen echt gaan stemmen. Dus daarom dankzij ipv vanwege
  dinsdag 3 november 2020 @ 22:05:55 #137
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_196033406
quote:

[..]

Ook daar schuift het wel, op internetfora en socials zijn rechtse users meer vertegenwoordigt. Maar zelfs de politics op 9GAG is in de comments het meer democratisch geworden, viel mij op.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  dinsdag 3 november 2020 @ 22:07:23 #138
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_196033459
quote:

[..]

Maar procentueel zijn dat te verwaarlozen aantallen. Mensen met vlagen dus. Fanatici zijn een paar procent.
pi_196033468
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 21:51 schreef Momo het volgende:
Even een poll voordat resultaten komen
[poll=938]
Biden

Als je er eentje maakt over wie de verkiezingen kaapt dan is de cirkel rond.
pi_196033622
Alleen al opdat een mens niet meer om de haverklap dat gecrispeerde anusmondje op geaffecteerde wijze incoherent gewauwel moet zien uitbraken, is het te hopen dat de Don het niet haalt.
.
  dinsdag 3 november 2020 @ 22:12:28 #141
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_196033640
Als Trump zou winnen vanwege een hoop nieuwe stemmers dan zou ik dat wel verbluffend vinden. Hij heeft immers nul moeite gedaan om mensen die in 2016 niet op hem gestemd hebben aan zich te binden.
pi_196033650
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2020 22:05 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Ik zou je mening niet baseren op forums.

Als je fok leest zou je denken dat Baudet de nieuwe premier van Nederland wordt. Hij staat op vijf zetels in de peilingen.

Ik zou ook niet afgaan op vlaggen in tuinen.
doe ik ook niet, ik ben gewoon niet zeker ervan dat Biden wint. Ik kon me de vorige keer wel voorstellen dat Trump zou winnen, doordat:
1. Hillary gewoon erg slechte kandidaat was, en soort van race leek te houden (nou jullie stemde een zwarte in het witte huis(ik stel hem express zou, want die fibe gaf ze)) nou dan kan een vrouw nu ook mooi predident zijn, nu is het mijn beurt. Ik sta al zolang achter mannen (eerst Bil, en toen Obama)
2. de selectie van de hoge rechters door de president. Wat veel lange termijn zaken kan bepalen of vertragen.

Nu is er minder op het spel, dus is het vooral wel of geen trump. En nu vraag ik me af hoe belangrijk vind die trump cult, die indentiteit die willen behouden en beschermen? En hoe groot is die aanhang. Zijn er stemmers van 2016 strategisch (ivm supreme court) nu klaar met Trump? etc.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 3 november 2020 @ 22:14:46 #143
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_196033723
Urenlang oeverloos gelul over 'it's all about the Blue Wall!' en 'alles draait om deze staat!', heerlijk _O_

Altijd net zo kansloos doch vermakelijk als een voetbalcompetitie waar men aan het einde zegt dat het 'om dat ene gelijkspel gaat', terwijl het gewoon om het totaal gaat :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  dinsdag 3 november 2020 @ 22:15:08 #144
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_196033729
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2020 22:12 schreef Korenfok het volgende:

[..]

doe ik ook niet, ik ben gewoon niet zeker ervan dat Biden wint. Ik kon me de vorige keer wel voorstellen dat Trump zou winnen, doordat:
1. Hillary gewoon erg slechte kandidaat was, en soort van race leek te houden (nou jullie stemde een zwarte in het witte huis(ik stel hem express zou, want die fibe gaf ze)) nou dan kan een vrouw nu ook mooi predident zijn, nu is het mijn beurt.
2. de selectie van de hoge rechters door de president. Wat veel lange termijn zaken kan bepalen of vertragen.

Nu is er minder op het spel, dus is het vooral wel of geen trump. En nu vraag ik me af hoe belangrijk vind die trump cult, die indentiteit die willen behouden en beschermen? En hoe groot is die aanhang. Zijn er stemmers van 2016 strategisch (ivm supreme court) nu klaar met Trump? etc.
Sterk punt, voor een aantal evangelicals is de buit, misschien, wel aardig binnen nu.
pi_196033744
Heeft iemand toevallig een globale tijdlijn bij de hand?
zie email 27 oktober
pi_196033757
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 22:15 schreef zalkc het volgende:

[..]

Sterk punt, voor een aantal evangelicals is de buit, misschien, wel aardig binnen nu.
Die groep stemt toch al heel betrouwbaar Republikeins en komt steevast opdraven. Als hij die had verloren had hij een heel groot probleem, maar buiten dat viel er niet echt wat te winnen voor hem.
  dinsdag 3 november 2020 @ 22:16:21 #147
8369 speknek
Another day another slay
pi_196033760
Hier zitten meer mensen dan in het memes topic :P.
twitter

Het gaat nog goed in Florida.

twitter

R nu op +1.7, met Miami die achterloopt.

Aangenomen tenminste dat inderdaad meer R's en independents op Biden stemmen dan andersom. Het verschil was groter in 2016.

En het gaat ook niet zo hard meer.

twitter

twitter
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_196033776
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 22:15 schreef trein2000 het volgende:
Heeft iemand toevallig een globale tijdlijn bij de hand?
Een schatting die ik wel plausibel vind:

+6 om op Nederlandse tijd te komen.
  dinsdag 3 november 2020 @ 22:17:06 #149
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_196033778
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 22:14 schreef heywoodu het volgende:
Urenlang oeverloos gelul over 'it's all about the Blue Wall!' en 'alles draait om deze staat!', heerlijk _O_

Altijd net zo kansloos doch vermakelijk als een voetbalcompetitie waar men aan het einde zegt dat het 'om dat ene gelijkspel gaat', terwijl het gewoon om het totaal gaat :+
1x in de vier jaar ook he. Vind dit zulke unieke avonden!
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_196033813
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 22:16 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Een schatting die ik wel plausibel vind:

[ afbeelding ]

+6 om op Nederlandse tijd te komen.
Waar haal je deze vandaan?
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')