Ach joh, als Trump wint hebben wel weer vier jaar spektakel.quote:
minder onschuldig, als dat hij was? WO2, vergeten? of recenter: Joegoslavie. of die achterlijke islam fundamentalisten in frankrijk, oosterijk afgelopen week. Heel soms vergeet je al die ellende even, en dan lijkt het net onschuldig allemaal.quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:39 schreef zalkc het volgende:
[..]
Waarom, de wereld draait gewoon door, misschien iets minder onschuldig
Voor de goede orde toen ik op FOK! kwam was ik 39 in juli 2001.quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:33 schreef speknek het volgende:
[..]
Grappig, in 2000 kwam ik op Fok, en ik ben nu 38.
[ afbeelding ]
Dat wordt t zeker! Zin in!quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:39 schreef Korenfok het volgende:
[..]
(redelijk close)
maar wilde grapje maken, want het wordt vanavond een gekken huis (online😂)
Ik waardeer je Whataboutismquote:Op dinsdag 3 november 2020 21:42 schreef Korenfok het volgende:
[..]
minder onschuldig, als dat hij was? WO2, vergeten? of recenter: Joegoslavie. of die achterlijke islam fundamentalisten in frankrijk, oosterijk afgelopen week. Heel soms vergeet je al die ellende even, en dan lijkt het net onschuldig allemaal.
sorry dit is zeker niet bedoelt als Whataboutism. Voor mij zal de wereld niet minder onschuldig zijn, als trump of biden wint. Want er is al zoveel meer ellende geweest, waar dit gezemel van Trump In het niets bij valt.quote:
Breyer is 82. Dat wordt een 7-2 conservative majority Supreme Court met een losgelaten Trump.quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:39 schreef zalkc het volgende:
[..]
Waarom, de wereld draait gewoon door, misschien iets minder onschuldig
Ik denk dat geen enkele poll of voorspelling op gaat op dit moment. Die polls gaan uit van stabiele omstandigheden en verwachtte patronen.quote:
Lijkt meer op Lindsay Graham die Trump speeltquote:Op dinsdag 3 november 2020 21:05 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
De blik in de ogen, het gezicht...
Plus unitary executive theory.quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:49 schreef Cara het volgende:
[..]
Breyer is 82. Dat wordt een 7-2 conservative majority Supreme Court met een losgelaten Trump.
Dit heeft gevolgen voor het klimaat en de hele menselijke wereld.
Wat is dat met dat "broodje ham"?quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:49 schreef zalkc het volgende:
[..]
Ik denk dat geen enkele poll of voorspelling op gaat op dit moment. Die polls gaan uit van stabiele omstandigheden en verwachtte patronen.
Er is nu een zeer hoge opkomst, dat heeft een oorzaak, en we kunnen blijven speculeren totdat alle stemmen geteld zijn en nog lang erna. Maar er is iets gaande wat nog niet bekend is en ik ben benieuwd wat dat gaat zijn. Zijn mensen Trump zat of willen ze juist nog 4 jaar Trump. Je maakt mij niet wijs dat deze verkiezingen gaan om Biden, er had een broodje ham kunnen staan. Dit is de kiezer die Trump beoordeeld.
Met een democratische senaat blijft die stoel gewoon leeg (hoewel als Trump wint, winnen de senatoren waarschijnlijk ook wel)quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:49 schreef Cara het volgende:
[..]
Breyer is 82. Dat wordt een 7-2 conservative majority Supreme Court met een losgelaten Trump.
De echte Trump zit inmiddels al ergens in Saudi Arabië of Rusland.quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:50 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Lijkt meer op Lindsay Graham die Trump speelt
Ik denk Biden iig.quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:51 schreef Momo het volgende:
Even een poll voordat resultaten komen
[poll=938]
Is wel erg binair.quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:51 schreef Momo het volgende:
[poll=938]
Omdat ik vroeger op mijn werk broodjes ham en kaas kreeg tijdens een 'vergaderlunch', nu heb ik al 7 maand geen broodje ham meer gezien. Dit is mijn smachtende onderbewuste drang naar een broodje ham.quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat is dat met dat "broodje ham"?![]()
@:Tijger_M heeft het daar ook steeds over...
goed punt. Het kunnen net zo goed, allemaal Trump stemmers zijn, die niet willen dat liberals hun mooie land afnemen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:49 schreef zalkc het volgende:
[..]
Ik denk dat geen enkele poll of voorspelling op gaat op dit moment. Die polls gaan uit van stabiele omstandigheden en verwachtte patronen.
Er is nu een zeer hoge opkomst, dat heeft een oorzaak, en we kunnen blijven speculeren totdat alle stemmen geteld zijn en nog lang erna. Maar er is iets gaande wat nog niet bekend is en ik ben benieuwd wat dat gaat zijn. Zijn mensen Trump zat of willen ze juist nog 4 jaar Trump. Je maakt mij niet wijs dat deze verkiezingen gaan om Biden, er had een broodje ham kunnen staan. Dit is de kiezer die Trump beoordeeld.
Ah, okquote:Op dinsdag 3 november 2020 21:52 schreef zalkc het volgende:
[..]
Omdat ik vroeger op mijn werk broodjes ham en kaas kreeg tijdens een 'vergaderlunch', nu heb ik al 7 maand geen broodje ham meer gezien. Dit is mijn smachtende onderbewuste drang naar een broodje ham.
Wat tijger_m er mee wil zeggen weet ik niet.
Of Kanye West die ineens het a-politieke deel van de US heeft gemobiliseerdquote:Op dinsdag 3 november 2020 21:53 schreef Korenfok het volgende:
[..]
goed punt. Het kunnen net zo goed, allemaal Trump stemmers zijn, die niet willen dat liberals hun mooie land afnemen.
Die ‘moet’ dan nog even blijven doorademen. Het kan.quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:49 schreef Cara het volgende:
[..]
Easy win voor Orangeman natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:51 schreef Momo het volgende:
[poll=938]
Trump die weggevaagd wordt blijft voor mij de meest logische uitkomst. 80% van de Amerikanen zijn ook normale mensen die vooral rust, reinheid, regelmaat in het leven zoeken. Gewoon een hele saaie president die heel saai zijn werk doet.quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:49 schreef zalkc het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |