De grote verdwijntruc.quote:
Tja, er is gelukkig wel zicht op, ironisch genoeg.quote:
Bedtijd zometeen. Ben benieuwd naar de puinhoop morgen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:29 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Draaiboekje
Wat gaan jullie doen, opblijven? Wekker vroeg? Of zie je het morgen wel
Vraag me af of morgenochtend al wel duidelijk is wie er wint..quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:29 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Draaiboekje
Wat gaan jullie doen, opblijven? Wekker vroeg? Of zie je het morgen wel
Dat is het werk van M.Scottquote:Op dinsdag 3 november 2020 20:52 schreef martijnde3de het volgende:
Gaat ook mis in sommige plekken:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Tweet unavailable.quote:
Oeps. Dit is toch wel een groot getal.quote:
Ja. Gelukkig wel verspreid over vele gebieden, waar vaak ook later nog post met het juiste stempel geaccepteerd wordt. Er is dus nog wel wat tijd om daar onderzoek naar te doen en mee te laten tellen. Maar echt bizar joh, dat dat kan.quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:34 schreef capricia het volgende:
[..]
Oeps. Dit is toch wel een groot getal.
Het is ook lastig om in Nederland normale gasten te vinden die die sekte daar steunen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:34 schreef riazop het volgende:
Alle Trump bashers in #op1 uit Amerika ingevlogen?
Als Trump toch eens wint
Die zure gezichten morgen
onbetaalbaar!
leg uit? Wat is er zo onbetaalbaar aan dat andere mensen zich rot voelen?quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:34 schreef riazop het volgende:
Als Trump toch eens wint
onbetaalbaar!
Bananenrepubliekquote:Op dinsdag 3 november 2020 23:34 schreef capricia het volgende:
[..]
Oeps. Dit is toch wel een groot getal.
Raymond toch?quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:36 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Het is ook lastig om in Nederland normale gasten te vinden die die sekte daar steunen.
Van mij mag die hoor. Zolang het maar een beetje eerlijk gebeurt.quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:34 schreef riazop het volgende:
Als Trump toch eens wint
onbetaalbaar!
Geenstijl heeft anders een prima uitzending vanavond.quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:36 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Het is ook lastig om in Nederland normale gasten te vinden die die sekte daar steunen.
Ik nu nog 1. Maar de kans dat in de loop van de nacht er een tweede bij komt is best grootquote:
zure gezichten van de Trump aanhang vind ik ook wel leuk al lig ik er zeker niet wakker van mocht hij weer winnen, maar zal blij zijn als het voorbij is want het is gewoon teveel USA op NPO en biased zijn ze toch ook wel.quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:37 schreef capricia het volgende:
[..]
Van mij mag die hoor. Zolang het maar een beetje eerlijk gebeurt.
Blij dat ik daar niet woon.
Ik kan er 5 openzetten. Hadden we niet 4 jaar gekleden, laat staan eerder.quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:39 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik nu nog 1. Maar de kans dat in de loop van de nacht er een tweede bij komt is best groot
same for me. met wat websites open met daarop live de uitslag (Fox, CNN en new york times)quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:45 schreef heywoodu het volgende:
TV aan met afwisselend NOS en CNN, en de laptop. Veel meer heb ik niet nodig
Ik denk het wel.quote:
In 2000 alleen PC en TV, tegenwoordig....quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:45 schreef heywoodu het volgende:
TV aan met afwisselend NOS en CNN, en de laptop. Veel meer heb ik niet nodig
En PC toen niet eens echt live video. Ja, je had realplayer, maar dat was dacht ik ietsje later en je moest geluk hebben genoeg bandbreedte te hebben.quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
In 2000 alleen PC en TV, tegenwoordig....
Jensen is wel echt ver afgezakt he?quote:
Eens. En ze lijken ook nog eens deze sample te overschatten ten op zichte van de early voters.quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:51 schreef westwoodblvd het volgende:
Voor wat het waard is; op basis van de exit polls zou je zeggen dat dit een vrij progressief electoraat is.
Niet teveel waarde hechten aan Exit Polls, vooral dit jaarquote:Op dinsdag 3 november 2020 23:51 schreef westwoodblvd het volgende:
Voor wat het waard is; op basis van de exit polls zou je zeggen dat dit een vrij progressief electoraat is.
Fok begon ooit met Big Brother en de livecams. Had je toen al.quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:51 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
En PC toen niet eens echt live video. Ja, je had realplayer, maar dat was dacht ik ietsje later en je moest geluk hebben genoeg bandbreedte te hebben.
In mijn herinnering ging dat toch wel redelijk.quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:51 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
En PC toen niet eens echt live video. Ja, je had realplayer, maar dat was dacht ik ietsje later en je moest geluk hebben genoeg bandbreedte te hebben.
Ja, Tweek had het over Big Brother, wat toen gestreamed werd. Dat klopt inderdaad, wat me even ontschoten was. Was wel echt uitzonderlijk en ik kan me zo geen reguliere nieuwszenders herinneren die dat deden?quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
In mijn herinnering ging dat toch wel redelijk.
Mwah, de Koerden en Palestijnen denken daar vast anders over.quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:54 schreef Magister_Artium het volgende:
Glas rode wijn, stukje extra belegen kaas, laat de uitslagen maar komen! Mijn intuïtie is niet van Trump los te weken, al gun ik de Amerikanen een andere president. Het Midden-Oosten gun ik dan wel weer de eeuwige Trump, het VK ook.
En waarom dan wel? Alles wijst erop dat dit een overtuigende overwinning voor Biden gaat worden.quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:54 schreef Magister_Artium het volgende:
Glas rode wijn, stukje extra belegen kaas, laat de uitslagen maar komen! Mijn intuïtie is niet van Trump los te weken, al gun ik de Amerikanen een andere president. Het Midden-Oosten gun ik dan wel weer de eeuwige Trump, het VK ook.
Ik zat toen ook gewoon inbel hoor, maar ging goed, enige wat ik me herinner. En dat ik in slaap viel. Ook btw in 2016 even.quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:56 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja, Tweek had het over Big Brother, wat toen gestreamed werd. Dat klopt inderdaad, wat me even ontschoten was. Was wel echt uitzonderlijk en ik kan me zo geen reguliere nieuwszenders herinneren die dat deden?
Nieuwszenders kan ik me ook niet herinneren. Mijn punt was meer om aan te geven dat streamen er al wel was. Maar goed ben de verkiezingen pas in 2008 gaan volgen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:56 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja, Tweek had het over Big Brother, wat toen gestreamed werd. Dat klopt inderdaad, wat me even ontschoten was. Was wel echt uitzonderlijk en ik kan me zo geen reguliere nieuwszenders herinneren die dat deden?
Toch wel minder in die conspiratorial dingetjes en meer gewoon algemene bullshitterij met zijn programma toch? Kon hem in een goede bui zo nu en dan wel pruimen met Jan Paparazzi erbij.quote:
Nooit heel ruk geweest. Maar als je het niet met hem eens bent kan ik me voorstellen dat je het ruk vindt.quote:
Ik zag onlangs een filmpje via Denny op straat oid op yt, maar die lui zijn wel koekoek hoor, uh, nou ja, in kwadraat. Ik heb ooit 1 filmpje gezien maar btw van Jensen.quote:
Wie is Denny?quote:Op woensdag 4 november 2020 00:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik zag onlangs een filmpje via Denny op straat oid op yt, maar die lui zijn wel koekoek hoor, uh, nou ja, in kwadraat. Ik heb ooit 1 filmpje gezien maar btw van Jensen.
Danny Ghosen, komt van POWned.quote:
Weet ik niet, maar gozer begon ooit bij PowNed, volgens mij, komt uit Libanon, dacht ik.quote:
Het is niet mijn discussie. Maar volgens mij heeft Danny volgelingen van Jensen geïnterviewd en dat bleken gekkies te zijn.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:05 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat heeft hij met Jensen te maken?
Niets, hij ging alleen die gekkies interviewen en daar zag ik een filmpje van. En die mensen zijn koekoek. Dat is gewoon door de bezuinigingen dat dit soort lui vrij rondloopt imho.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:05 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat heeft hij met Jensen te maken?
Ok ja klopt sorry, quotte de verkeerde. @Ryan3 ?quote:Op woensdag 4 november 2020 00:07 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Het is niet mijn discussie. Maar volgens mij heeft Danny volgelingen van Jensen geïnterviewd en dat bleken gekkies te zijn.
Ok, maar het ging over Jensen...quote:Op woensdag 4 november 2020 00:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Niets, hij ging alleen die gekkies interviewen en daar zag ik een filmpje van. En die mensen zijn koekoek. Dat is gewoon door de bezuinigingen dat dit soort lui vrij rondloopt imho.
Trump is gehaaid en het zal me niets verbazen als hij in de cruciale counties in de swingstates effectief campagne heeft gevoerd (of laten voeren). In 2016 ging het ook maar om een paar duizend stemmen verschil.quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:56 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
En waarom dan wel? Alles wijst erop dat dit een overtuigende overwinning voor Biden gaat worden.
Waarop ik antwoordde, boven jouw reply.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:08 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ok ja klopt sorry, quotte de verkeerde. @:Ryan3 ?
Zelfde redeneringen en gedachtegoed.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:08 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ok, maar het ging over Jensen...
Tja, het lijkt mij niet dat met Trump zijn polarisatie beleid veel swing votes naar zich toe heeft getrokken.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:08 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Trump is gehaaid en het zal me niets verbazen als hij in de cruciale counties in de swingstates effectief campagne heeft gevoerd (of laten voeren). In 2016 ging het ook maar om een paar duizend stemmen verschil.
Ten tweede lijkt Trump Ohio te winnen. Geen wet van Meden en Perzen, maar wel een wetmatigheid dat Ohio naar de winnaar gaat.
Het blijft spannend en mijn ooggetuigenkennis beperkt zich tot een weekend in twee staten, enkele jaren geleden. Daar kan ik dus niet op bogen, Mijn intuïtie is moeilijk uit te leggen, maar nu is mijn voorspelling nog de herverkiezing.
True, maar ik zou dat niet heel serieus nemen:quote:Op woensdag 4 november 2020 00:08 schreef skysherrif het volgende:
Slechte exitpolls voor Trump, meer vrouwen, minder wit, meer educated.
Dat is echt onzin. Misschien moet je het eens kijken.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zelfde redeneringen en gedachtegoed.
How Biff Tannen ruined Hill Valley.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:09 schreef OProg het volgende:
Dat afgetimmerde zootje doet me zo gek genoeg denken aan de toekomst-VS in Back to the Future.
Neuh, is wmb betreft een samenballing van debiliteit. Ik snap ook niet hoe ver dit in NL heeft kunnen komen. We volgen by and large hetzelfde onderwijs, we lezen dezelfde boeken, we hebben dezelfde cultuur. Hoe kunnen mensen in NL zo worden, ik begrijp het oprecht niet.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:11 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat is echt onzin. Misschien moet je het eens kijken.
Zoiets blijft apart. Is er geen centraal systeem waar getelde stemmen binnenkomen of hoe kan een krant ze eerder hebben dan anderen?quote:Op woensdag 4 november 2020 00:11 schreef Tweek het volgende:
https://www.theguardian.c(...)-republican-democrat
Handig kaartje en meest up-to-date van degene die ik bekeken heb.
Ik zou niet teveel vertrouwen hebben in iemand die denkt dat Trump in New York gaat winnen.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Hij is volstrekt kansloos.
[ twitter ]
New York en Hawaii rood, dat lijkt mij niet.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:15 schreef Nober het volgende:
[..]
[ twitter ]
New York rood? Ja?quote:Op woensdag 4 november 2020 00:15 schreef Nober het volgende:
[..]
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |