Ik nu nog 1. Maar de kans dat in de loop van de nacht er een tweede bij komt is best grootquote:
zure gezichten van de Trump aanhang vind ik ook wel leuk al lig ik er zeker niet wakker van mocht hij weer winnen, maar zal blij zijn als het voorbij is want het is gewoon teveel USA op NPO en biased zijn ze toch ook wel.quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:37 schreef capricia het volgende:
[..]
Van mij mag die hoor. Zolang het maar een beetje eerlijk gebeurt.
Blij dat ik daar niet woon.
Ik kan er 5 openzetten. Hadden we niet 4 jaar gekleden, laat staan eerder.quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:39 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik nu nog 1. Maar de kans dat in de loop van de nacht er een tweede bij komt is best groot
same for me. met wat websites open met daarop live de uitslag (Fox, CNN en new york times)quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:45 schreef heywoodu het volgende:
TV aan met afwisselend NOS en CNN, en de laptop. Veel meer heb ik niet nodig
Ik denk het wel.quote:
In 2000 alleen PC en TV, tegenwoordig....quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:45 schreef heywoodu het volgende:
TV aan met afwisselend NOS en CNN, en de laptop. Veel meer heb ik niet nodig
En PC toen niet eens echt live video. Ja, je had realplayer, maar dat was dacht ik ietsje later en je moest geluk hebben genoeg bandbreedte te hebben.quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
In 2000 alleen PC en TV, tegenwoordig....
Jensen is wel echt ver afgezakt he?quote:
Eens. En ze lijken ook nog eens deze sample te overschatten ten op zichte van de early voters.quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:51 schreef westwoodblvd het volgende:
Voor wat het waard is; op basis van de exit polls zou je zeggen dat dit een vrij progressief electoraat is.
Niet teveel waarde hechten aan Exit Polls, vooral dit jaarquote:Op dinsdag 3 november 2020 23:51 schreef westwoodblvd het volgende:
Voor wat het waard is; op basis van de exit polls zou je zeggen dat dit een vrij progressief electoraat is.
Fok begon ooit met Big Brother en de livecams. Had je toen al.quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:51 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
En PC toen niet eens echt live video. Ja, je had realplayer, maar dat was dacht ik ietsje later en je moest geluk hebben genoeg bandbreedte te hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |