Tinder is geen schim meer van wat het vroeger was. Te veel rotte appels, neuroten en psychopaten tegenwoordig.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:59 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Je moet wat. Op mijn uni lopen alleen maar Pieter-Dercken
Goh echt? Niks van gemerkt.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:01 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Tinder is geen schim meer van wat het vroeger was. Te veel rotte appels, neuroten en psychopaten tegenwoordig.
Ik bevestig en deel alleen je mening, hè.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:04 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Goh echt? Niks van gemerkt.
Ik ben in een cynisch-deprimerende bui, vergeef me.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:06 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik bevestig en deel alleen je mening, hè.
Als ik zie wat er tegenwoordig nog op Facebook is blijven zitten zou ik dit niet adviseren.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:06 schreef Fugue het volgende:
Facebook heeft dating uitgerold las ik. Is dat niks voor je
Kappen ik ben op dieet.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:06 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik las suikerpinda's
Nu heb ik zin in suikerpinda's
Ik neem dit maar niet persoonlijkquote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:07 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Als ik zie wat er tegenwoordig nog op Facebook is blijven zitten zou ik dit niet adviseren.
No worries, kan gebeuren toch.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:07 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Ik ben in een cynisch-deprimerende bui, vergeef me.
Jigggy bevestigt dat het geen act isquote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:58 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Het is niet eens een act. Vraag maar aan @:jigggy
Is het zo hard nodig dan?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:08 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Kappen ik ben op dieet.
Erasmus bevestigt ook dat jigggy geen act is.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:15 schreef jigggy het volgende:
[..]
Jigggy bevestigt dat het geen act is
Jiggy bevestigt dat ze een vieze hoer isquote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:15 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ik bevestig bij deze dat ik een vieze hoer ben.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:16 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Jiggy bevestigt dat ze een vieze hoer is
Prijs? En wat is zoal inclusief?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:17 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Ik bevestig bij deze dat ik een vieze hoer ben.
Dat kan iedereen wel roepenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:17 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Ik bevestig bij deze dat ik een vieze hoer ben.
Die zitten hier dan ook met een redenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:18 schreef Gehrman het volgende:
Op FOK! zitten ook een hoop oude single mannen
Met allemaal problemen die dadelijk ook jouw problemen worden.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:18 schreef Gehrman het volgende:
Op FOK! zitten ook een hoop oude single mannen
Collega D is nog vrijgezel. Heeft wel collega J bezwangerd maar mag het kind en J niet zien. D is 40 jaar, heeft een goede kaaklijn en rugbouw. Nadeel is wel dat hij zijn IQ wel laag is. Wil je met hem kennis maken?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:55 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Onzen TS voelde zich zeer alleen aangezien al mijn vriendinnetjes samen gaan wonen, baby's maken (nee dat dan nog net niet maar ey, dat zit eraan te komen!)
Letterlijk op het moment dat mijn fucking langdurige kutrelatie uitgaat krijgt iedereen ineens een vaste relatie en maken ze alle stappen die ik al een jaar eerder maakte totdat mijn fucking ex bedacht dat het een fijne grap zou zijn me al die jaren voor te liegen.
Nou heb ik dus Tinder ( !) gedownload weer, en ik dacht, ik heb geen zin meer in dit kinderlijke gezeik, ik wil eens een keer wat oudere mannen (jongetjes van mijn leeftijd weten niet eens hoe ze normaal moeten daten blijkbaar) en ik was er klaar mee dat mijn date-nights bestonden uit Mo'tje ontmoeten in zijn Mercedes en naar de mac gaan. Ik word ook ouder en ik zoek een goede zaaddonor en niet een nepcrimineeltje met een opskeer (alhoewel dat wel lekker is op zijn tijd) maar dat is voor langere termijn niet nuttig.
Dus ik mijn leeftijdsgrens instellen, kom ik alleen maar van die vieze ouwe pedo's tegen. Maar ik wil ook niet jonger gaan zitten want dan worden het weer van die mercedes dates en 'loop direct door naar boven anders hoort mijn oom je' praktijken. Ik snap echt niet waar al die sjeiks gebleven zijn, ze zouden een popje zoals ik direct moeten herkennen en benoemen tot hun 12e vrouw.
Klacht: Mezelf, het type waar ik op val valt niet te verenigen met bovenstaande eigenschappen maar ik wil ook niet anders waardoor ik waarschijnlijk tot mijn 50e alleen blijf tot een smerige ouwe Kurdu mij spot en we samen gaan emigreren naar een villa Spanje of zo (en dan van mijn geld).
Geef nummer dan.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:20 schreef Marsenal het volgende:
Waar woon je? Braddie zit ook op Tinder tegenwoordig. Eigen auto, woont op zichzelf en heeft een fokaccount (lees:30 cm aan genotsknots)
Hij zoekt nog iemand die voor hem wilt koken, denk ik.
Ben wel wat gewend, kom maar door.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:31 schreef stokj het volgende:
[..]
Collega D is nog vrijgezel. Heeft wel collega J bezwangerd maar mag het kind en J niet zien. D is 40 jaar, heeft een goede kaaklijn en rugbouw. Nadeel is wel dat hij zijn IQ wel laag is. Wil je met hem kennis maken?
Als ik de Uil goed begrijp (hij is zelf een Koerd) dan zijn Koerden mensen die geen vaste land hebben en voornamelijk in Iran, Irak, Syrie, Turkije, die omgeving zitten. Maar omdat ze de minderheid zijn, worden ze in elk land ongewenst.quote:
Alsof @TS geen problemen heeftquote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:28 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Met allemaal problemen die dadelijk ook jouw problemen worden.
Oke bedankt voor de info die ik al 20 jaar wist Hansquote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:32 schreef stokj het volgende:
[..]
Als ik de Uil goed begrijp (hij is zelf een Koerd) dan zijn Koerden mensen die geen vaste land hebben en voornamelijk in Iran, Irak, Syrie, Turkije, die omgeving zitten. Maar omdat ze de minderheid zijn, worden ze in elk land ongewenst.
Jij stelde de vraag niet Desideriusquote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:35 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Oke bedankt voor de info die ik al 20 jaar wist Hans
Je quotte mij, dus ik ging er automatisch van uit dat je het tegen mij had.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:35 schreef stokj het volgende:
[..]
Jij stelde de vraag niet Desiderius
Aha, sorry, ik zie het al. Ik had dat van Fugue moeten quoten.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:36 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Je quotte mij, dus ik ging er automatisch van uit dat je het tegen mij had.
Geen probleem johquote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:37 schreef stokj het volgende:
[..]
Aha, sorry, ik zie het al. Ik had dat van Fugue moeten quoten.
Wat prachtig, je komt zonder dat ik je mentionquote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:37 schreef Fugue het volgende:
Ik weet wat een Koerd is, Hans. Ken geen straattaal
Jij valt op je collega, klojo. Ik niet. Ik had je wel gewild. Maar je had weer niet genoeg aan 1 vrouwtje. Typisch weer. Klaar meequote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:50 schreef Werkperd het volgende:
Had jou een kans gegeven. Wat doe je? Die kans verneuken.
Ik pas precies bij jouw profiel. Hardwerkende man. Verantwoordingsgevoel. Alleenstaand. Dikke auto. Het belangrijkste natuurlijk volgeladen met vruchtbare zaad.
Jammer anders lag je nu naast me. Huisje boompje beestje en seks.
Jongen. Ik ben hooggeleid, heb goeie inkomen, woon op mezelf, zie er goed uit, klein beetje chubby maar daar houden ze toch van? Enige probleem dat ik heb is dat ik op van die smerige onderkruipsels val en daarmee keer op keer mijn leven tot het naadje verziek.quote:
Nu heb ik ook zin in suikerpindasquote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:06 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik las suikerpinda's
Nu heb ik zin in suikerpinda's
Dikke prima inderdaad. Alleen mierenneukers die nooit pussy kunnen krijgen gaan hierover zeuren.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:53 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Jongen. Ik ben hooggeleid, heb goeie inkomen, woon op mezelf, zie er goed uit, klein beetje chubby maar daar houden ze toch van? Enige probleem dat ik heb is dat ik op van die smerige onderkruipsels val en daarmee keer op keer mijn leven tot het naadje verziek.
Die is al bezet kan er toch niks mee. Trek je gewoon bij me in schat. Jou gelijk zwanger rammen xquote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:51 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Jij valt op je collega, klojo. Ik niet. Ik had je wel gewild. Maar je had weer niet genoeg aan 1 vrouwtje. Typisch weer. Klaar mee
Doe je adres is.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:55 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Die is al bezet kan er toch niks mee. Trek je gewoon bij me in schat. Jou gelijk zwanger rammen x
Lief hoor, nu stoppen met slijmen we zijn hier niet op Tinder.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:54 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dikke prima inderdaad. Alleen mierenneukers die nooit pussy kunnen krijgen gaan hierover zeuren.
Kom je gelijk dan? Heb zin in je xquote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:56 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Doe je adres is.
Komt mooi uit jij verliefd op je collega, ik op een smerig onderkruipsel, maar we hebben alsnog genoeg aan elkaar.
Lief hoor.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:00 schreef ZarB het volgende:
Meid, als die dinnies van je eenmaal bezwangerd zijn dan zijn ze niet lang daarna stikjaloers op jou. Dus geniet ervan zolang het nog kan![]()
En als één van de mannen van je vriendinnen zich komt melden na een biertje teveel (want zo gaat dat mark my words): niet doen.
Ja, zo wordt het nooit watquote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:57 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Lief hoor, nu stoppen met slijmen we zijn hier niet op Tinder.
Niet moeilijk gaan doen nu xxquote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:59 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Kom je gelijk dan? Heb zin in je x
Ik was niet aan het slijmenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:57 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Lief hoor, nu stoppen met slijmen we zijn hier niet op Tinder.
You go girlquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:01 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Lief hoor.
Don't worry geen van die partners is mijn smaak, blijf liever alleen.
Pfff. Gaan we hier in het openbaar geilen of wat. Pm mequote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:01 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Niet moeilijk gaan doen nu xx
Als ik haar fok gedrag observeer was ze een soulmate geweest iddquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:04 schreef Fugue het volgende:
[..]
Naardegallemiezen had een avond Sportsbar met ons moeten doen
Jij bent de man? Daar gaan we alweerquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:04 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Pfff. Gaan we hier in het openbaar geilen of wat. Pm me
Soort SG maar dan met een oeuvre aan straattaalquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:05 schreef ZarB het volgende:
[..]
Als ik haar fok gedrag observeer was ze een soulmate geweest idd
Waarom PM je haar zelf niet?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:04 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Pfff. Gaan we hier in het openbaar geilen of wat. Pm me
Nooit klachten over gehad, wel complimentenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:02 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik was niet aan het slijmen
Ik snap gewoon niet wat er mis is met vrouwelijke rondingen, het is juist superaantrekkelijk. Hoe kan men überhaupt daarover klagen?
Ik snap heel goed wat je bedoelt.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:08 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Nooit klachten over gehad, wel complimenten![]()
Maar is beter voor je eigen gezondheid en mensen weren die alleen voor je curves bij je komen, als je snapt wat ik bedoel.
Sowieso sowieso. En nog wel een beetje iq. Sorry sg, mocht je meelezen. Oneluvquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:06 schreef Fugue het volgende:
[..]
Soort SG maar dan met een oeuvre aan straattaal
Echt hoor. Verwachten dat een vrouw DM’tquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:07 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Waarom PM je haar zelf niet?
Deze man.
Als ik dat wist had ik dat gedaan toch. Stuur nou pm maak me niet gek schat. Mmh kusje op je mond. Snelquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:06 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Jij bent de man? Daar gaan we alweer
Vraag hoe ze over Sourz shots 5 voor een tientje en bieremmers denktquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:09 schreef ZarB het volgende:
[..]
Sowieso sowieso. En nog wel een beetje iq. Sorry sg, mocht je meelezen. Oneluv
Hoe oud ben je ts?
Zucht. GAAT TOCH NIET. KUT MOBIELquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:07 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Waarom PM je haar zelf niet?
Deze man.
Vergeet mr worldwide door de speakers en kerstverlichting niet.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:10 schreef Fugue het volgende:
[..]
Vraag hoe ze over Sourz shots 5 voor een tientje en bieremmers denkt
Ik zit ook mobiel en mij lukt het ook. Ben je mentaal minderbedeeld ofzoquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:11 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Zucht. GAAT TOCH NIET. KUT MOBIEL
http://dm.fok.nl werkt gewoon mobiel, hoor.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:11 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Zucht. GAAT TOCH NIET. KUT MOBIEL
=')quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:12 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ik zit ook mobiel en mij lukt het ook. Ben je mentaal minderbedeeld ofzo
Ik ga alvast een pot Marokkaanse muntthee maken voor iedereen.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:12 schreef Fugue het volgende:
Ik mis alleen @:chia nog en dan zitten al mijn fav users in dit topic
Zij moet mij sturen zodat ik kan qntwoorden. Ik vertrouw die link niet.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:12 schreef Erasmus het volgende:
[..]
http://dm.fok.nl werkt gewoon mobiel, hoor.
Is goed ik heb bananenbrood gebakken vanmiddagquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:14 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik ga alvast een pot Marokkaanse muntthee maken voor iedereen.
Ze speelt hard to get, ik doe dat ook altijdquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:15 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Zij moet mij sturen zodat ik kan qntwoorden. Ik vertrouw die link niet.
Maar ze is ondertussen al weg denk ik. Zenuwachtig geworden
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:11 schreef ZarB het volgende:
[..]
Vergeet mr worldwide door de speakers en kerstverlichting niet.
Nou ts, nou??
Paranoïde gedrag, hier hou ik vanquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:15 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Uhu en Partysquad maar we passen wel zelf de tekst iets aan op de dansvloer.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:15 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]ik ben in, als hotel room en viben ook aan is
Hard to get? Plattehand op der face zal haar lerenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:15 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ze speelt hard to get, ik doe dat ook altijd
@Naardegallemiezen Kan je aub bevestigen dat mijn link gewoon normaal is?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:15 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Verkapte vraag om DM, tr gezetquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:17 schreef Erasmus het volgende:
[..]
@:Naardegallemiezen Kan je aub bevestigen dat mijn link gewoon normaal is?
Deze guy met zijn misplaatste argwaan
Voor je het weet zit je in de fietstaxi naar de bananenbarquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:16 schreef Fugue het volgende:
[..]
Uhu en Partysquad maar we passen wel zelf de tekst iets aan op de dansvloer.
Oh en pas op alvast voor Duitse toeristen die met je op de foto willen.
Ja ik hou ook van dingen maar er gebeurt niks. Ken em niet de hele dag omhoog houden. Kostbare energie gaat verloren schat.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:16 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Paranoïde gedrag, hier hou ik van
Hardop gelachenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:18 schreef ZarB het volgende:
[..]
Voor je het weet zit je in de fietstaxi naar de bananenbar
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:18 schreef ZarB het volgende:
[..]
Voor je het weet zit je in de fietstaxi naar de bananenbar
Alsof jij weet waar het over gaatquote:
Bedankt voor je DM terug.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:19 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
@:Erasmus link geopend, gleed uit mn bed.
Maak me jaloers en je gaat maar in je eentje naar de sportsbar, biatchquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:19 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Lul nietquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:19 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Nee ben zelf tijdens een avondje stappen in Damsco ook met de fietstaxi naar de Bananenbar geweest dus herkenbaarquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:19 schreef ZarB het volgende:
[..]
Alsof jij weet waar het over gaat
Of is dit rut***?
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:20 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Bedankt voor je DM terug.
Niet wat ik had verwacht (op een leuke manier).
Tering weer een illusie armer @Fuguequote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:21 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Nee ben zelf tijdens een avondje stappen in Damsco ook met de fietstaxi naar de Bananenbar geweest dus herkenbaar
Het is niet bepaald een unieke activiteit ofzo
Geen woord van gelogen. Louter waarheidquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:21 schreef ZarB het volgende:
Naardegallemiezen meid je woont toch in het mooie twente
Heb je volle billen?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:20 schreef Fugue het volgende:
[..]
Lullig he, kom we gaan er samen vandoor
2 x zelfs.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:22 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Geen woord van gelogen. Louter waarheid
Hij zat niet met ons in de fietstaxi, kan nooit wat zijn geweestquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:22 schreef ZarB het volgende:
[..]
Tering weer een illusie armer @:fugue
O wacht shit was jij 1 van die duitsers???
Preston Palace is nog openquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:23 schreef ZarB het volgende:
[..]
2 x zelfs.
Heb je een sportsbar in de hood?
Plottwistquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:24 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Niet doen nu wil ik je ook
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:24 schreef ZarB het volgende:
Niemand zegt meer Damsco @:erasmus
Of doe je dat expres omdat je van roffa bent ofzo
Daar wil niemand met mij naartoe so far. Nog overwogen te solliciteren voor de karaokebegeleiding maar kans op vechtpartijen is aanzienlijk en niet in de laatste plaats vanwege moiquote:
Ik zeg dat ook en ik kom niet uitquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:24 schreef ZarB het volgende:
Niemand zegt meer Damsco @:erasmus
Of doe je dat expres omdat je van roffa bent ofzo
Mij is niks gevraagdquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:25 schreef ZarB het volgende:
[..]
Daar wil niemand met mij naartoe so far. Nog overwogen te solliciteren voor de karaokebegeleiding maar kans op vechtpartijen is aanzienlijk en niet in de laatste plaats vanwege moi
Dat is dan wel een beetje jouw ding dusquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:24 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Preston Palace![]()
![]()
Turku paradijs!!
Ahmet Kaya erop en slow dancen met Halilquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:25 schreef ZarB het volgende:
[..]
Dat is dan wel een beetje jouw ding dus
Welke slag. Weet niet meer wie ik serieus moet nemen. Allemaal kinderachtige meisjes. Veel praten weinig doen. Heb een echte vrouw nodig.quote:
Heb achter de coulissen vernomen dat @Fugue dickpics kan waarderen.quote:
Daarvoor moet ik over de grens, vrees ik. Ben met 20 minuten bij Indexquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:23 schreef ZarB het volgende:
[..]
2 x zelfs.
Heb je een sportsbar in de hood?
Altijd in voor een lekkere hollandse.meezingen zoals bijv kom.pak je lasso maarquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:25 schreef Fugue het volgende:
[..]
Mij is niks gevraagd
Wil wel uitsluitend naar de Hollandse bar
En Quincy met Verlangen?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:27 schreef ZarB het volgende:
[..]
Altijd in voor een lekkere hollandse.meezingen zoals bijv kom.pak je lasso maar
Al staat must have been love daar niet op de kaart
Daarom kwam je hier geilen, fixen en smeken om PMs, omdat het allemaal kinderachtige meisjes zijn die veel praten en weinig doen. Gewoon boos dat je geen pussy hebt kunnen fixen. Verder niet erg. Nee heb je, ja kun je krijgen. Dat laatste is helaas niet gebeurd.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:26 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Welke slag. Weet niet meer wie ik serieus moet nemen. Allemaal kinderachtige meisjes. Veel praten weinig doen. Heb een echte vrouw nodig.
Ik ga slapen
Dit bedoel ik, direct weer wisselen van vrouwtje het is ook altijd hetzelfde verhaal met julliequote:
Lees haar topic eens flapdrol. Komt dat over als een meisje of als een serieuze vrouw? Maar ja, weer verkeerd ingeschat zoals altijd. Aap komt uit de mouwquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:29 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Daarom kwam je hier geilen, fixen en smeken om PMs, omdat het allemaal kinderachtige meisjes zijn die veel praten en weinig doen. Gewoon boos dat je geen pussy hebt kunnen fixen. Verder niet erg. Nee heb je, ja kun je krijgen.
Slaap lekker!
Ja wat denk jij dat ik een uur op een dm ga wachten? Klok loopt ook vooruit moet om vijf uur eruit.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:30 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Dit bedoel ik, direct weer wisselen van vrouwtje het is ook altijd hetzelfde verhaal met jullie
@pferdfahrer is een gewillige man heb ik van horen zeggenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:30 schreef Fugue het volgende:
Met werkperd vertrokken alle gewillige mannen. Waar gaan we nu heen dames
En toen je haar topic las, dacht ik: ik ga haar ff fixen en smeken om mij te PM'en? Ah ja oke logischquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:30 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Lees haar topic eens flapdrol. Komt dat over als een meisje of als een serieuze vrouw? Maar ja, weer verkeerd ingeschat zoals altijd. Aap komt uit de mouw
En de skihut in almelo danquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:27 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Daarvoor moet ik over de grens, vrees ik. Ben met 20 minuten bij Index
Geef toe, dit deed jij ook.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:32 schreef Erasmus het volgende:
[..]
En toen je haar topic las, dacht ik: ik ga haar ff fixen en smeken om mij te PM'en? Ah ja oke logisch
Goedzo, meteen aanpakken hoorquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:32 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Geef toe, dit deed jij ook.
Staat te koop. Ik overweeg een dealtje. Leuke tent. Altijd ruzie daarquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:33 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHA
Ik ga kapot hiero
Pff niet zo jaloers doen. Ik en gallemiezen hebben een soort van virtuele relatie. Ik wil dat zij in real life komt maar durft nietquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:32 schreef Erasmus het volgende:
[..]
En toen je haar topic las, dacht ik: ik ga haar ff fixen en smeken om mij te PM'en? Ah ja oke logisch
Ik DM'de jou direct gewoon, had je nooit gesmeekt om mij te DM'en.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:32 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Geef toe, dit deed jij ook.
Dit behoeft 30 minuten facesitting, tarief 250p/mquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:34 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Pff niet zo jaloers doen. Ik en gallemiezen hebben een soort van virtuele relatie. Ik wil dat zij in real life komt maar durft niet
Ik weet niet. Ik ben te veroosterd om weer terug te gaan naar het westenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:34 schreef Fugue het volgende:
[..]
Nee om Erasmus dus eindstand zal jij er wel weer mee vandoor gaan
Jaloers zijn op een virtuele relatie, hardop gelachen om je grapje.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:34 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Pff niet zo jaloers doen. Ik en gallemiezen hebben een soort van virtuele relatie. Ik wil dat zij in real life komt maar durft niet
Heerlijke tent. Geweldige kwaliteit muziek ook, ik hoop dat je die trend wel voortzet als je hem uiteindelijk opkoopt. Mocht je dat doen, bericht me dan even, dan gaan we samen naar defilistijnen.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:34 schreef ZarB het volgende:
[..]
Staat te koop. Ik overweeg een dealtje. Leuke tent. Altijd ruzie daar
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:34 schreef Fugue het volgende:
[..]
Nee om Erasmus dus eindstand zal jij er wel weer mee vandoor gaan
Doe niet zo goedkoop. Mijn hele pas is van jou dombo.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:35 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Dit behoeft 30 minuten facesitting, tarief 250p/m
Goedzo want het leven is tenslotte een lof der zotheidquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:35 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Jaloers zijn op een virtuele relatie, hardop gelachen om je grapje.
Niet nep doen Erasmus.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:35 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Jaloers zijn op een virtuele relatie, hardop gelachen om je grapje.
Ik ken een hele schare bondkraagjes met strafblad dus het publiek kan ik sowieso behoudenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:36 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Heerlijke tent. Geweldige kwaliteit muziek ook, ik hoop dat je die trend wel voortzet als je hem uiteindelijk opkoopt. Mocht je dat doen, bericht me dan even, dan gaan we samen naar defilistijnen.
Goed, dan neem ik mijn achterban ook mee. Dan kunnen we die sfeerverhogende ruzie's ook in stand houden.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:37 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik ken een hele schare bondkraagjes met strafblad dus het publiek kan ik sowieso behouden
En bij deze motto zweer ik bijquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:36 schreef ZarB het volgende:
[..]
Goedzo want het leven is tenslotte een lof der zotheid
Is wel forumbreed uitgemeten destijdsquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:39 schreef ZarB het volgende:
[..]
Erasmus heeft deze gate gemist denk ik
Wait whutquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:39 schreef ZarB het volgende:
[..]
Erasmus heeft deze gate gemist denk ik
Dat is natuurlijk het unique selling point van die keet. Ik zorg wel voor vega snackjesquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:38 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Goed, dan neem ik mijn achterban ook mee. Dan kunnen we die sfeerverhogende ruzie's ook in stand houden.
Blijken we toch minder interessant dan we dachtenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:40 schreef Fugue het volgende:
[..]
Is wel forumbreed uitgemeten destijds
Dat onze topics allemaal backfireden was misschien al een tekenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:42 schreef ZarB het volgende:
[..]
Blijken we toch minder interessant dan we dachten
Sorry, ben discreetquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:41 schreef Erasmus het volgende:
@:Fugue Kan je een TL;DR samenvatting geven?
Wel per DM sturen graag, ik vertrouw de DM-knop niet.
Maar we hielden fok tenminste levend. Iedereen kon z'n lolletje op.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:45 schreef Fugue het volgende:
[..]
Dat onze topics allemaal backfireden was misschien al een teken
Live reportages, filmpjes, foto’s. Het kon niet opquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:46 schreef ZarB het volgende:
[..]
Maar we hielden fok tenminste levend. Iedereen kon z'n lolletje op.
Vergeet de bierviltjes nietquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:48 schreef Fugue het volgende:
[..]
Live reportages, filmpjes, foto’s. Het kon niet op
Als hij niet te druk was met handenwrijvend waarschuwingen uitdelen via dmquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:51 schreef Fugue het volgende:
[..]
@:pharkus genoot er ook van denk ik
KLB / Roadtrip + file (video included)quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:51 schreef ZarB het volgende:
[..]
Als hij niet te druk was met handenwrijvend waarschuwingen uitdelen via dm
Files, zo 2019quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:56 schreef Fugue het volgende:
[..]
KLB / Roadtrip + file (video included)
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:15 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Erasmus bevestigt ook dat jigggy geen act is.
Wij stonden al in de file voordat het cool wasquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:59 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Files, zo 2019.
Die goede oude tijd
KLB / Vriendin wil ex opzoekenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 23:18 schreef ZarB het volgende:
[..]
Wij stonden al in de file voordat het cool was
Wat een godentopicquote:
De Gieterquote:Op woensdag 28 oktober 2020 23:28 schreef ZarB het volgende:
[..]
Wat een godentopic
Die namen
Die foto van die gejatte radio
Hoe heette die kroeg ook alweer. De dolfijn? De eend? Het lege glas ofzo?
Jigmeister heeft een fok!ster gescoord?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:15 schreef jigggy het volgende:
[..]
Iets met alle hoeken van de kamer!! @jigggyquote:Op woensdag 28 oktober 2020 23:43 schreef Tirza- het volgende:
[..]
Jigmeister heeft een fok!ster gescoord?
Hou mij is hier buiten feeks. Vermakelijk topic wel met @Werkperd de facebookHansquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:32 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
@:pferdfahrer is een gewillige man heb ik van horen zeggen
Dan ga je gewoon met de verkeerde om. Als je niet naar mij luistert krijg je klappen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:10 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
En dit, dit dames en heren, is waar het altijd finaal misgaat
Als jij niet naar mij luistert stuk tuig, dan kom ik met 130 kilo schoon aan de haak op je liggen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:11 schreef Benzyl het volgende:
[..]
Dan ga je gewoon met de verkeerde om. Als je niet naar mij luistert krijg je klappen.
Zo dik zie je er niet uit. Je zou niet willen weten wat ik met een lichtgewicht sletje kan. Dat zal een ervaring zijn die je voor de rest van je leven zal koesteren.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:12 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Als jij niet naar mij luistert stuk tuig, dan kom ik met 130 kilo schoon aan de haak op je liggen.
Klinkt als een goede upgrade, ik hou wel van een uitdaging.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:01 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Tinder is geen schim meer van wat het vroeger was. Te veel rotte appels, neuroten en psychopaten tegenwoordig.
Kaput machenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 00:12 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Iets met alle hoeken van de kamer!! @:jigggy
Ik zou aanraden 3/10. Je komt er berooid vanafquote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:25 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Klinkt als een goede upgrade, ik hou wel van een uitdaging.
Klopt maar ik hou niet van die werkwijze, dus dat is al een no-go.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:00 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
Ik heb gelezen dat al die sjeiks hun hoertjes op Instagram vinden.
Hou je handen boven de dekens anders krijg je vnv weer strafquote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:56 schreef Werkperd het volgende:
Naardegallemieze. Wrm mij gister droog gelaten
Vet stoer. 8 seconden?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:16 schreef Benzyl het volgende:
[..]
Zo dik zie je er niet uit. Je zou niet willen weten wat ik met een lichtgewicht sletje kan. Dat zal een ervaring zijn die je voor de rest van je leven zal koesteren.
Neuk gewoon een hoer joh ouwe steunboomerquote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:56 schreef Werkperd het volgende:
Naardegallemieze. Wrm mij gister droog gelaten
Hou mijn handen liever op je Hollandse meloenen schatje van me xquote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:58 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Hou je handen boven de dekens anders krijg je vnv weer straf
Normaal praten jij.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:02 schreef pferdfahrer het volgende:
Ga
[..]
Neuk gewoon een hoer joh ouwe steunboomer
Niet gewoon ieder weekend een rein Turks sletje uit elkaar trekkenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:25 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Hou mijn handen liever op je Hollandse meloenen schatje van me x
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:25 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Hou mijn handen liever op je Hollandse meloenen schatje van me x
Minimaal 30 minuten.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:58 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Vet stoer. 8 seconden?
Anaal mag van Allah.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:59 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Niet gewoon ieder weekend een rein Turks sletje uit elkaar trekken
Ben ik even blij dat je die waan dat ik kerel ben nog steeds koestert.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:12 schreef Piger het volgende:
Jammer dat TS waarschijnlijk een kerel is.
Anders had ik wel ff zaad gedoneerd.
Dat is overigens ook alle suiker die je dan krijgt. Geld werk je zelf maar voor.
Is dat tegenwoordig nog haalbaar of is dat slechts een mythequote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:14 schreef damsco het volgende:
Waarom wil je al 12e vrouw gezien worden TS. Ga gewoon voor een man die je als 1e en enige wil. Niet voor minder.
Ik heb mijn dikke enkel in het verleden al eens gepost, baardaap?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:08 schreef Fer het volgende:
Post maar eerst een foto van je hand met worstvingers of een dikke enkel. Tot dan ben je gewoon een kerel.
Zeker, it’s their loss moet je maar denken. Je weet nu iig wat je niet meer wilt.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:34 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Is dat tegenwoordig nog haalbaar of is dat slechts een mythe
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |