Goedenavond deze avond,
Vandaag besloten mijn zeer gewaardeerde Fok!vriendin Uberküllie en ik om, tussen alle hectiek van de aankomende tentamenweken door, een roadtripje te maken. Niks geks, gewoon richting Limburg, beetje shoppen, en weer terug. Uiteraard kozen we voor de terugweg de perfecte timing van, jaja, 17:00. Natuurlijk geen verrassing dat dit resulteerde in filerijden. Nou goed, op de A2 kunnen we dat nog wel handelen. Gewoon van de weg af voor een snackje. Eenmaal weer en route stonden we wéér in de file. Nou goed, lang verhaal, maar iedereen is hier bekend mee dus ik zal niet verder uitweiden.
Eindelijk kwam daar de afslag Amsterdam (de góeie afslag, want Uberküllie's richtingsgevoel is niet altijd juist) en dus goedgemutst reden we van de snelweg af. Ik dacht de snelste weg gekozen te hebben, maar niets bleek minder waar. We waren de afslag nog niet af en daar stond weer een file. Een hele lange, doordat er een weg afgesloten was. Nou, Küllie pissig natuurlijk dus ik vroeg me af hoe ik het goed kon maken. Ze is snel tevreden dus toen ik opperde een topic te openen. Bij deze dus. En aangezien dit topic waardeloos is zonder foto's (en we niet weten hoe we een foto kunnen uploaden) hebben we voor jullie vermaak een leuk filmpje. Zie hier:
Inmiddels veilig en wel thuis.
Gr. Zarb
inb4: "aangezien dit topic waardeloos is'' quoten en bevestigen.
[ Bericht 4% gewijzigd door ZarB op 19-03-2013 19:42:17 ]