Ik ga alvast een pot Marokkaanse muntthee maken voor iedereen.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:12 schreef Fugue het volgende:
Ik mis alleen @:chia nog en dan zitten al mijn fav users in dit topic
Zij moet mij sturen zodat ik kan qntwoorden. Ik vertrouw die link niet.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:12 schreef Erasmus het volgende:
[..]
http://dm.fok.nl werkt gewoon mobiel, hoor.
Is goed ik heb bananenbrood gebakken vanmiddagquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:14 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik ga alvast een pot Marokkaanse muntthee maken voor iedereen.
Ze speelt hard to get, ik doe dat ook altijdquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:15 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Zij moet mij sturen zodat ik kan qntwoorden. Ik vertrouw die link niet.
Maar ze is ondertussen al weg denk ik. Zenuwachtig geworden
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:11 schreef ZarB het volgende:
[..]
Vergeet mr worldwide door de speakers en kerstverlichting niet.
Nou ts, nou??
Paranoīde gedrag, hier hou ik vanquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:15 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Uhu en Partysquad maar we passen wel zelf de tekst iets aan op de dansvloer.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:15 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]ik ben in, als hotel room en viben ook aan is
Hard to get? Plattehand op der face zal haar lerenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:15 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ze speelt hard to get, ik doe dat ook altijd
@Naardegallemiezen Kan je aub bevestigen dat mijn link gewoon normaal is?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:15 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Verkapte vraag om DM, tr gezetquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:17 schreef Erasmus het volgende:
[..]
@:Naardegallemiezen Kan je aub bevestigen dat mijn link gewoon normaal is?
Deze guy met zijn misplaatste argwaan
Voor je het weet zit je in de fietstaxi naar de bananenbarquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:16 schreef Fugue het volgende:
[..]
Uhu en Partysquad maar we passen wel zelf de tekst iets aan op de dansvloer.
Oh en pas op alvast voor Duitse toeristen die met je op de foto willen.
Ja ik hou ook van dingen maar er gebeurt niks. Ken em niet de hele dag omhoog houden. Kostbare energie gaat verloren schat.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:16 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Paranoīde gedrag, hier hou ik van
Hardop gelachenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:18 schreef ZarB het volgende:
[..]
Voor je het weet zit je in de fietstaxi naar de bananenbar
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:18 schreef ZarB het volgende:
[..]
Voor je het weet zit je in de fietstaxi naar de bananenbar
Alsof jij weet waar het over gaatquote:
Bedankt voor je DM terug.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:19 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
@:Erasmus link geopend, gleed uit mn bed.
Maak me jaloers en je gaat maar in je eentje naar de sportsbar, biatchquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:19 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Lul nietquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:19 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Nee ben zelf tijdens een avondje stappen in Damsco ook met de fietstaxi naar de Bananenbar geweest dus herkenbaarquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:19 schreef ZarB het volgende:
[..]
Alsof jij weet waar het over gaat
Of is dit rut***?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |