Ja, zo wordt het nooit watquote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:57 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Lief hoor, nu stoppen met slijmen we zijn hier niet op Tinder.
Niet moeilijk gaan doen nu xxquote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:59 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Kom je gelijk dan? Heb zin in je x
Ik was niet aan het slijmenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:57 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Lief hoor, nu stoppen met slijmen we zijn hier niet op Tinder.
You go girlquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:01 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Lief hoor.
Don't worry geen van die partners is mijn smaak, blijf liever alleen.
Pfff. Gaan we hier in het openbaar geilen of wat. Pm mequote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:01 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Niet moeilijk gaan doen nu xx
Als ik haar fok gedrag observeer was ze een soulmate geweest iddquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:04 schreef Fugue het volgende:
[..]
Naardegallemiezen had een avond Sportsbar met ons moeten doen
Jij bent de man? Daar gaan we alweerquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:04 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Pfff. Gaan we hier in het openbaar geilen of wat. Pm me
Soort SG maar dan met een oeuvre aan straattaalquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:05 schreef ZarB het volgende:
[..]
Als ik haar fok gedrag observeer was ze een soulmate geweest idd
Waarom PM je haar zelf niet?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:04 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Pfff. Gaan we hier in het openbaar geilen of wat. Pm me
Nooit klachten over gehad, wel complimentenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:02 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik was niet aan het slijmen
Ik snap gewoon niet wat er mis is met vrouwelijke rondingen, het is juist superaantrekkelijk. Hoe kan men überhaupt daarover klagen?
Ik snap heel goed wat je bedoelt.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:08 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Nooit klachten over gehad, wel complimenten![]()
Maar is beter voor je eigen gezondheid en mensen weren die alleen voor je curves bij je komen, als je snapt wat ik bedoel.
Sowieso sowieso. En nog wel een beetje iq. Sorry sg, mocht je meelezen. Oneluvquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:06 schreef Fugue het volgende:
[..]
Soort SG maar dan met een oeuvre aan straattaal
Echt hoor. Verwachten dat een vrouw DM’tquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:07 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Waarom PM je haar zelf niet?
Deze man.
Als ik dat wist had ik dat gedaan toch. Stuur nou pm maak me niet gek schat. Mmh kusje op je mond. Snelquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:06 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Jij bent de man? Daar gaan we alweer
Vraag hoe ze over Sourz shots 5 voor een tientje en bieremmers denktquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:09 schreef ZarB het volgende:
[..]
Sowieso sowieso. En nog wel een beetje iq. Sorry sg, mocht je meelezen. Oneluv
Hoe oud ben je ts?
Zucht. GAAT TOCH NIET. KUT MOBIELquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:07 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Waarom PM je haar zelf niet?
Deze man.
Vergeet mr worldwide door de speakers en kerstverlichting niet.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:10 schreef Fugue het volgende:
[..]
Vraag hoe ze over Sourz shots 5 voor een tientje en bieremmers denkt
Ik zit ook mobiel en mij lukt het ook. Ben je mentaal minderbedeeld ofzoquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:11 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Zucht. GAAT TOCH NIET. KUT MOBIEL
http://dm.fok.nl werkt gewoon mobiel, hoor.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:11 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Zucht. GAAT TOCH NIET. KUT MOBIEL
=')quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:12 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ik zit ook mobiel en mij lukt het ook. Ben je mentaal minderbedeeld ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |